понеділок, 18 вересня 2023 р.

19 Вересня.

 

Розклад уроків фізики на вівторок, 12 Вересня
 

8-30 перший урок у 8 А класу, конференція 
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція 

10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція  

11-15 четвертий урок  у 7 класу, посилання   

12-30 п'ятий   урок у 10 А класу,конференція 

13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посиланн
Тема уроку у 7-го класу. Похибки вимірювання. Ціна поділки шкали вимірювального приладу.
Вимірювання об'єму тіл з допомогою мензурки і лінійки.
  • На уроці розглянемо Вправа 2(5,6)
  • Параграф 4,стор.27,вивчити префікси,
  • Параграф 4,сторінка.29
  • Вправа 4
  • 18. ⸙☺Нафтопродукти потрапляючи на поверхню води покривають її тонкою плівкою товщиною, що становить екологічну небезпеку для мешканців водойм. Встановіть яку площу поверхні озера може забруднити пролита пляшка олії об’ємом 920 мл, якщо капля олії об’ємом 0,005 мм³ утворює бляму 50 см². 
  • Практичні завдання реального вимірювання.
  • До уроку мати олівці,лінійки..


Тема уроку у 9 А класу.Магнітні властивості матеріалів. Гіпотеза Ампера.

Феромагнетики і точка К'юрі.
Прочитати параграф 5.

.19. З боку магнітного поля на прямолінійний провідник завдовжки 30 см, перпендикулярний до ліній магнітного поля, діє сила Ампера 0,6 Н. Сила струму в провіднику дорівнює 4 А. Визначте індукцію магнітного поля.
 3.20. Магнітне поле діє на провідник завдовжки 80 см, розташований під кутом 60° до ліній магнітного поля, із силою 0,35 Н. Визначте індукцію магнітного поля, якщо сила струму в провіднику дорівнює 2,5 А

Домашній експеримент. Намотайте на залізний цвях,чи будь який стальний стрижень,будь який дріт.Покладіть на стіл дрібні тіла-від монеток,до дрібних металевих предметів та інщих речовин. Підключіть до намотаної котушки батарейку(елемент) і Піднесіть до предметів на столі. Опишіть побачене і визначте,які тіла являються феромагнетиками.
Прислати  звіт на мою почту.




Тема уроку у 9 Б класі. Розв'язування задач з теми "Сила Ампера.Правило Лівої руки."
"Визначення полюсів електромагніту"

1.Корпуси компасів виготовляють із пластмаси, міді, алюмінію та інших матеріалів. Що спільного в цих матеріалах?
2.Штабовий магніт розрізають посередині. Чи отримаємо ми два магніти, кожний із яких матиме один полюс?
3.
4.
5.

6.
Вдома подивитись Параграф 4 і Вправу 4(2,4)

Тема уроку у 8 А класу.

Види теплообміну.
Перетворення механічної енергії в теплову-
Механічний еквівалент теплоти. Дослід Джоуля.
Параграф 4 і 5.


Тема уроку в 10 Б класі.
Розв'язування задач з теми "Відносність руху."
ДЗ. Виконати задачі (2-4) із даного відео-ролика.
На уроці розглянемо 

Перевірка задач №5,6 із Вправи 5.

Тема уроку в 10 А класі. Розв'язування задач:узагальнення-
 
  • відносніть руху;
  • графіки рівномірного руху.
1.
За графіками руху:
  • Визначити швидкість тіл;
  • Записати рівняння руху тіл;
  • Побудувати графіки шаидкості.
2.

За графіками руху визначити середню швидкість руху тіла.

3.Рух тіла описується рівняннями x=4+3t y=5-6t. Визначте траєкторію руху тіла.

ДЗ. ви маєте дві задачі із ролика,,розміщеного вище(в темі 10 Б класу). Ми про це говорили на уроці.


субота, 16 вересня 2023 р.

18 Вересня. Вернулось літо.


 Розклад уроків фізики на понеділок.Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу.


Тема уроку у 9 А класі. Розв'язування задач з теми "Сила Ампера.Правило Лівої руки."
"Визначення полюсів електромагніту"

1.Корпуси компасів виготовляють із пластмаси, міді, алюмінію та інших матеріалів. Що спільного в цих матеріалах?
2.Штабовий магніт розрізають посередині. Чи отримаємо ми два магніти, кожний із яких матиме один полюс?
3.
4.
5.

6.
Вдома подивитись Параграф 4 і Вправу 4(2,4)

Тема уроку у 8 Б класу.

Види теплообміну.
Перетворення механічної енергії в теплову-
Механічний еквівалент теплоти. Дослід Джоуля.
Параграф 4 і 5.

Тема уроку в 10 А класі.
Розв'язування задач з теми "Відносність руху."
ДЗ. Виконати задачі (2-4) із даного відео-ролика.
На уроці розглянемо 




Тема уроку в 11 класі.(Мп).1-й урок.
Закон Джоуля-Ленца. Розрахунок спожитої енергії.
1 КВт*год=3 600 000 Дж
Розв'язування задач(повтор) " Закон Ома для ділянки кола. Паралельне і послідовне з'єднання  елементів в електричному колі"

Нагадаємо. Означення величини струму-
Другий урок для 11(Мп)
Розв'язування задач з теми:"Закон Ома і Закон Джоуля - Ленца"
До Завтра Здати звіт:
"ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА № 1 Тема. Перевірка законів послідовного і паралельного з'єднань провідника"(стор.49)
Використати планшет Phet/
Працюємо над А. "Робота і потужність електричного струму"
Б.Шунт і додатковий опір.
Впр.1(3),  
Сторінка 11. Вправа 2(5,7)
В. Вправа 3(13)
На наступний урок виконати Експериментальну робот №1.(послідовне з'єднання)
Скористатись електронним засобом PHET
В підручнику інструкція до роботи на сторінці 49.
На наступний урок-Перевірка №1(паралельне з'єднання)

четвер, 14 вересня 2023 р.

15 Вересня. Попрацюємо? А завтра вихідний.

 


Розклад Уроків фізики на п'ятницю,15 Вересня.

8-30 Перший урок у 10 Б класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/71069218084?pwd=87K4iarooaHXDBcwPPbgtgrWyt7NFD.1

9-30  Другий урок у 11 Мп.Астрономія. Посилання- https://us04web.zoom.us/j/75766593033?pwd=wZmbJQvSczyjPr5DjhJpGD1aqbTmql.1

10-20 Третій урок у 7-го класу, Посилання-  https://us04web.zoom.us/j/78537096703?pwd=6XNjOeByQ6IQKKE8QDJNbU0SQp4SLA.1

11-15 Четвертий урок в 11 класі, Посилання- https://us04web.zoom.us/j/71378424292?pwd=dQyyHEclFU3EcAraZAgIXe4DVnJbSb.1

12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, Посилання- https://us04web.zoom.us/j/72121352612?pwd=E6BcFTwgDoDspbyHXpa10mp7DmwMiN.1

13-25 Шостий урок у 8 Б класу. Посилання- https://us04web.zoom.us/j/75668057753?pwd=vWY0b12giJ8KfIXF5ETVjaUUCT4azL.1

Тема уроку в 10 Б класі. Відносніть руху.
ДЗ на Завтра.Домашня робота
 для 10 Б   на наступний урок.

Перегляньте відео на Тему "Відносніть руху"

ДЗ. Параграф 5(3,4) і Вправа 5(5,6)

Тема уроку у 7-го класі.
поведінка атомів в рідині чи твердому тілі.

Вимірювання фізичних величин. 
Похибки й оцінювання точності вимірювань

ДЗ на Завтра-На опитування:
  • Вправа 2(4,5,6)
  • НОВА ТЕМА-
  • Вимірювання  і необхідність врахувати похибку вимірювання.Що таке похибка вимірювання.
  • Подивимось сторінку(і приставки-префікси порядок величини) 27.
  • Ціна поділки шкали:
  • шкали лінійки-

  • вимірювання об'єму,ціна поділки,
  • шкали мензурки.(мій конспект-урок 4-5)
Дом.завдання на наступний урок. Стор.29, параграф 4, Вправа 4(1-4)

Тема уроку у 11-го класу. Розв'язування задач з теми:"Закон Ома і Закон Джоуля - Ленца"
До Завтра Здати звіт:
"ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА № 1 Тема. Перевірка законів послідовного і паралельного з'єднань провідника"(стор.49)
Використати планшет Phet/
Працюємо над А. "Робота і потужність електричного струму"
Б.Шунт і додатковий опір.
Впр.1(3),  
Сторінка 11. Вправа 2(5,7)
В. Вправа 3(13)
На наступний урок виконати із Вправи 1,2,3 вибрати задачі,посильних для вашого розуміння.

Тема уроку у 8 Б класу. Теплопровідність.

Опитування.
  • 4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С? 
  • 2.
  • 387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
  • 378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом? 
  •  379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?

  • 4
     411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
  • 410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
  • Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок і четвер.Допомога в параграфах 1-3.
  • Зайдіть на попередню публікацію =там для вас багато посилань і допомоги
Що таке ТЕПЛОПРОВОДНІСТЬ?


Головні питання на уроці!
  • Як можна змінити внутрішню енергію тіла?
  • Як передати(чи отримати )теплову енергію тіла?
  • Що таке теплопровідність тіла?
  • Які тіла мають велику теплопровідність і чому?
  • Розглянути досліди з нагріванням води і \можливістю тримати металеву і дерев'яну ложку в руці,коли вони знаходяться в Окропі?
  • ДЗ.На наступний урок.Вдома прочитати параграфи 4.5.
Тема Уроку в 9 Б класі. Розв'язування  задач.Закон Ампера. Сила Ампера.(повтор)
1. Розв'язування задач "Індукція магнітного поля. 
2.Сила Ампера і її визначення.
3.Правило лівої руки.

Попередньо Знайдіть відповідь:
1. В Олега було старе полотно від ножівки. Як, не користуючись ніякими приладами та тілами, він зміг визначити, намагнічене воно, чи ні?
Скористайтесь параграфом 3 і Зробіть з Вправи 3 подібну задачу 4(відповідь в підручнику)



Вкажіть напрямок струму в котушці.

2.Що таке сила Ампера?
Чому вона виникає? Правило лівої руки.

https://youtu.be/yb_siyJFbhs

Розглянемо власний експеримент в  кабінеті фізики. І проаналізуємо як фізичну суть так і зміну якості демонстрації.
Формулу Ампера матимемо як готовий результат:




Домашнє завдання на  урок . Параграф 4 і Вправа 4(2.3)
На наступний урок Прочитати Параграф 5.

Тема уроку в 11(Мп) Класі.Астрономія.

Небесні світила й небесна сфера. Сузір’я. Зоряні величини
Два питання для опитування на завтра.
  • Що вивчає Астрономія і Що таке Астрологія?
  • Чи має Астрологія відношення до  Науки?




середа, 13 вересня 2023 р.

14 Вересня-Ще літо.

  Нас не здолати. Слава Україні.

Розклад уроків фізики на четвер,14 Вересня.

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на   https://us04web.zoom.us/j/73081768761?pwd=LxJ6bOKEgxj0z8vSqpIglHH8ZArqzW.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на   https://us04web.zoom.us/j/79846784071?pwd=DVEH0xwgJ0Fe9U7tKTaos9MFd5P0fZ.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі,посилання на-   https://us04web.zoom.us/j/78785832202?pwd=4aOhM26aqeZb2qidZEvlJKb0Z5Cc7l.1

11-15. Четвертий урок в 11(астрономія),посилання -  https://us04web.zoom.us/j/76161626983?pwd=UrOW4E3kbXjgCEF8NYKdx6IQdgeqcB.1

Тема уроку в 11. Робота і потужність електричного струму.Закон Джоуля-Ленца.
(Згадаєм явище..Електричний струм."
Для пояснення теми скористаємось ресурсом PHET.
Перегляньте нищерозміщений матеріал в допомогу.
1.Приклади з'єднання провідників в колі.
Важливо знати,що спожиту в побуті електроенергію, вимірюють В КілоВатГодинах.
1 КВт год=3 600 000 Дж.
Знати,що таке потужність.

Закон Джоуля -Ленца дозволив розраховувати спожиту електричну енергія в теплових процесах.

Дом.Завд. Виконати Експериментальну Роботу №1.

Тема уроку у 8 А класу. Теплопровідність.

Опитування.
  • 4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С? 
  • 2.
  • 387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
  • 378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом? 
  •  379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?

  • 4
     411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
  • 410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
  • Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок і четвер.Допомога в параграфах 1-3.
  • Зайдіть на попередню публікацію =там для вас багато посилань і допомоги
Що таке ТЕПЛОПРОВОДНІСТЬ?


Головні питання на уроці!
  • Як можна змінити внутрішню енергію тіла?
  • Як передати(чи отримати )теплову енергію тіла?
  • Що таке теплопровідність тіла?
  • Які тіла мають велику теплопровідність і чому?
  • Розглянути досліди з нагріванням води і \можливістю тримати металеву і дерев'яну ложку в руці,коли вони знаходяться в Окропі?
  • ДЗ.На наступний урок.Вдома прочитати параграфи 4.5.
Тема Уроку в 9 Б класі. Закон Ампера. Сила Ампера.(повтор)
1. Розв'язування задач "Індукція магнітного поля. 
Правило свердлика і правило правої руки"
2.Сила Ампера і її визначення.

Попередньо Знайдіть відповідь:
1. В Олега було старе полотно від ножівки. Як, не користуючись ніякими приладами та тілами, він зміг визначити, намагнічене воно, чи ні?



Скористайтесь параграфом 3 і Зробіть з Вправи 3 подібну задачу 4(відповідь в підручнику)


Вкажіть напрямок струму в котушці.

2.Що таке сила Ампера?
Чому вона виникає? Правило лівої руки.

https://youtu.be/yb_siyJFbhs

Розглянемо власний експеримент в  кабінеті фізики. І проаналізуємо як фізичну суть так і зміну якості демонстрації.
Формулу Ампера матимемо як готовий результат:




Домашнє завдання на  урок . Параграф 4 і Вправа 4(2.3)
На наступний урок Прочитати Параграф 5.

Тема уроку Астрономії в 11 Класі.
Небесні світила й небесна сфера. Сузір’я. Зоряні величини
Два питання для опитування на завтра.
  • Що вивчає Астрономія і Що таке Астрологія?
  • Чи має Астрологія відношення до  Науки?

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране