Вимірювання об'єму тіл з допомогою мензурки і лінійки.
На уроці розглянемо Вправа 2(5,6)
Параграф 4,стор.27,вивчити префікси,
Параграф 4,сторінка.29
Вправа 4
18. ⸙☺Нафтопродукти потрапляючи на поверхню води
покривають її тонкою плівкою товщиною, що становить
екологічну небезпеку для мешканців водойм. Встановіть яку
площу поверхні озера може забруднити пролита пляшка олії
об’ємом 920 мл, якщо капля олії об’ємом 0,005 мм³ утворює
бляму 50 см².
Практичні завдання реального вимірювання.
До уроку мати олівці,лінійки..
Тема уроку у 9 А класу.Магнітні властивості матеріалів. Гіпотеза Ампера.
Феромагнетики і точка К'юрі.
Прочитати параграф 5.
.19. З боку магнітного поля на прямолінійний провідник
завдовжки 30 см, перпендикулярний до ліній магнітного поля, діє сила Ампера 0,6 Н. Сила струму в провіднику дорівнює 4 А. Визначте індукцію магнітного
поля.
3.20. Магнітне поле діє на провідник завдовжки 80 см, розташований під кутом 60° до ліній магнітного поля, із
силою 0,35 Н. Визначте індукцію магнітного поля,
якщо сила струму в провіднику дорівнює 2,5 А
Домашній експеримент. Намотайте на залізний цвях,чи будь який стальний стрижень,будь який дріт.Покладіть на стіл дрібні тіла-від монеток,до дрібних металевих предметів та інщих речовин. Підключіть до намотаної котушки батарейку(елемент) і Піднесіть до предметів на столі. Опишіть побачене і визначте,які тіла являються феромагнетиками.
Прислати звіт на мою почту.
Тема уроку у 9 Бкласі. Розв'язування задач з теми "Сила Ампера.Правило Лівої руки."
Працюємо над А. "Робота і потужність електричного струму"
Б.Шунт і додатковий опір.
Впр.1(3),
Сторінка 11. Вправа 2(5,7)
В. Вправа 3(13)
На наступний урок виконати із Вправи 1,2,3 вибрати задачі,посильних для вашого розуміння.
Тема уроку у 8 Б класу. Теплопровідність.
Опитування.
4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С?
2.
387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом?
379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?
4
411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок і четвер.Допомога в параграфах 1-3.
Важливо знати,що спожиту в побуті електроенергію, вимірюють В КілоВатГодинах.
1 КВт год=3 600 000 Дж.
Знати,що таке потужність.
Закон Джоуля -Ленца дозволив розраховувати спожиту електричну енергія в теплових процесах.
Дом.Завд. Виконати Експериментальну Роботу №1.
Тема уроку у 8 А класу. Теплопровідність.
Опитування.
4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С?
2.
387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом?
379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?
4
411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок і четвер.Допомога в параграфах 1-3.