Вправу 11 і 12. Було б добре, якби ви вибрали б задачі, які б бажали розглянути в рамках уроку.
Тема уроку у 7-го класу. Середня швидкість руху.
👉Домашня робота.Спочатку розгляньте Задачу за рис.10.5.(стор.69)
Прочитайте як будувати Графік швидкості і як його розуміти(стор.70)
За рисунком 10.7.
Вправа 10(4)
Далі, під час уроку, розглянемо, ЩО ТАКЕ СЕРЕДНЯ ШВИДКІСТЬ? Як її шукати?
Тут така історія. Ваня вийшов з дому рівно о 8-20.До повороту, десь метрів 60 він пройшов за хвилину. Почув голос Кирюхи:"Почекай". Прийшлось зачекати 2 хвилини, бо у Кирюхи,як завжди, щось випало з рюкзака і він щось довго збирав. Зромумівши, що запізняться, побігли через стадіон і двохсотметрівку подолали за 80 секунд. "Рекорд",-крикнув Кирюха і вони влетіли у мокрий коридор, який тільки що помила технічка. Зачепившись рюкзаком за ручку дверей Кирюха інстинктивно вхопився за рюкзак Вані...Їх вигляд після катання на пузі був ще той.
-Ой, Хлопчики, що це у вас за швидкість така чемпіонська, що ледве двері не знесли з петель?,-запитав черговий вчитель. Цікаво ,а дійсно? З якою швидкістю вони повинні були рухатися, щоб все було нормально?
Приготуємо координатну площину.
Тема уроку у 10-А. Розв'язування задач. Сила пружності. Вага тіла. Сила тяжіння.
До уроку Вправа 11(5)
Прочитати параграф 12,розібрати задачу на сторінці 77.
Космічний апарат літає низько над поверхнею планети, на якій немає повітря. Чи можуть космонавти отримати середню густину планети?
Тема уроку у 9 -Б класу. Розв'язування задач.Закони Заломлення і Відбивання.Складові білого(некольорованого) світла.
До уроку НАГАДУЮ👉Виконати Лабораторну роботу №4.
Виконати 👉Задачу 4 із Вправи 12 З додатковим питанням:"На якій глибині видається знаходиться камінь,якщо справжня глибина,на якій він знаходиться є 3 м?
Чому ввечері, увімкнувши в кімнаті світло, ви можете бачити власне зображення у віконному склі, а вдень у ясну погоду це неможливо?
Чи відбиватиметься синє світло від зеленої поверхні? від чорної?від білої?
7.26. Світло переходить із середовища, де його швидкість дорівнює 2,6⋅108 м/с, у середовище, де швидкість світла становить 2⋅108 м/с. Визначте кут заломлення променя, якщо кут падіння дорівнює 50°.
На глибині 15 м у мокрому доку вночі змушені робити ремонт борту підводного човна. Як сховати необхідне освітлення для роботи від розвідувальних дронів?
Під час уроку продемонструю явище дисперсїї при проходжені білгого пучка через призму.
Вправу 11 і 12. Було б добре,якби ви вибрали б задачі,які б бажали розглянути на уроці.
Тема уроку у 9 -А класу. Розв'язування задач.Закони Заломлення і Відбивання.Складові білого(некольорованого) світла.
До уроку НАГАДУЮ👉Виконати Лабораторну роботу №4.
Виконати 👉Задачу 4 із Вправи 12 З додатковим питанням:"На якій глибині видається знаходиться камінь,якщо справжня глибина,на якій він знаходиться є 3 м?
Чому ввечері, увімкнувши в кімнаті світло, ви можете
бачити власне зображення у віконному склі, а вдень
у ясну погоду це неможливо?
Чи відбиватиметься синє світло від зеленої поверхні?
від чорної?від білої?
7.26. Світло переходить із середовища, де його швидкість
дорівнює 2,6⋅108 м/с, у середовище, де швидкість
світла становить 2⋅108 м/с. Визначте кут заломлення
променя, якщо кут падіння дорівнює 50°.
На глибині 15 м у мокрому доку вночі змушені робити ремонт борту підводного човна. Як сховати необхідне освітлення для роботи від розвідувальних дронів?
Під час уроку продемонструю явище дисперсїї при проходжені білгого пучка через призму.
Тема уроку в 11 МП класі.
Урок 1.Повтор(через відсутність)електроенергії у учнів.
Розв'язування задач на тему :"Закон Ампераі закон Лоренца"
Розглянемо Вправу 11 і 12.
Загляньте на дані сторінки 66 і 71 і виберіть задачі,які для вас є проблемами,-розберемо під час уроку.
Тема уроку в7 Класі. Розв'язання задач "Закони і графіки руху."
До уроку розгляньте Задачу на сторінках 69 і 70.
Після цього,якщо зможете пояснити, хід розв'язку, виконайте задачу і відішліть на мою почту:
93. Два велосипедиста рухаються вздовж осі 0Х згідно
рівняння: x1=5t (м), x2=150–10t (м). Побудуйте графік
залежності координати кожного велосипедиста від часу.
Використовуючи графіки, знайдіть час і місце зустрічі.
Результат перевірте обчислювальним методом
А за цим графіком визначте швидкість кожного тіла і поясніть в чому відрізняється рух
Тема уроку у 8 -Б класу. Процеси Плавлення і Кристалізації.Питома теплота плавлення.
До уроку уважно прочитати параграф 11. і \виконати із Вправи 11(1,4,5)
продемонструємо в класі,під час уроку,явище НЕзмінності температури в суміші із Льоду і Рідкої води.
Допоки у посудині буде суміш із ТВЕРДОЇ фази і РІДКОЇ-температура буде залишатись стабільною. Навіть підвід теплоти не змінить даної обставини:Енергія,яка буде підводитись до суміші буде відводитись до твердого тіла(приклад-льоду) і буде витрачатись на розрив зв'язків між молекулами і атомами.
Досліди показують, що під час кристалізації речовини виділяється така сама кількість теплоти, яка поглинається нею під час плавлення. Це означає, що питома теплота плавлення дорівнює питомій теплоті кристалізації.
Що відбувається з тілом під час плавлення і як це відображається на графіку процесу?
Під час уроку розглянемо процес танення льоду.
До уроку передивіться відео.
Виконати 516. Після опускання у воду, що має температуру 10 °С, тіла, нагрітого до 100 °С, через деякий час встановилася загальна температура 40 °С. Якою стане температура води, коли, не виймаючи першого тіла, у неї опустити ще одне таке ж саме тіло, нагріте до 100 °С?
Головне питання до уроку: "Як Земляни визначили склад Сонця і Зір"
До уроку прочитати сторінку 77(параграф 77)
Що таке ОПТОВОЛОКНО? Яке явище застосовують,використовуючи оптокабель?
Протягом уроку розглянемо Вправу 12.
А "на завтра" виконати Лабораторну роботу №4.Інструкція в підручнику на сторінці 83.
Ми не отримали відповідь на таку задачу
Під час уроку розглянемо Вправу 13.
5.34. Метеорологічний зонд — це повітряна куля радіусом 7 м. Оцініть висоту, з якої зонд у ясну погоду перестає відкидати тінь на поверхню Землі. Вважайте, що під час підйому зонда Сонце перебуває в зеніті.
5.44*. Дослід Фізо. Світловий пучок проходить крізь вузький проріз між зубцями обертового колеса, відбивається від дзеркала, розташованого на відстані 8,7 км від колеса, і повертається до спостерігача, знову проходячи між зубцями колеса. За якої мінімальної частоти обертання колеса спостерігач не побачить відбите світло, якщо загальна кількість зубців дорівнює 720?
Домашнє завдання. "Виконати Лабораторну роботу №4"👈
сторінка 83 у вашому підручнику.
Скріншорт відповідного досліду і фото повинно бути на почті.☝
Тема уроку у 8 -А класу. Процеси Плавлення і Кристалізації.Питома теплота плавлення.
До уроку уважно прочитати параграф 11. і \виконати із Вправи 11(1,4,5)
продемонструємо в класі,під час уроку,явище НЕзмінності температури в суміші із Льоду і Рідкої води.
Допоки у посудині буде суміш із ТВЕРДОЇ фази і РІДКОЇ-температура буде залишатись стабільною. Навіть підвід теплоти не змінить даної обставини:Енергія,яка буде підводитись до суміші буде відводитись до твердого тіла(приклад-льоду) і буде витрачатись на розрив зв'язків між молекулами і атомами.
Досліди показують, що під час кристалізації речовини виділяється така сама кількість теплоти, яка поглинається нею під час плавлення. Це означає, що питома теплота плавлення дорівнює питомій теплоті кристалізації.
Що відбувається з тілом під час плавлення і як це відображається на графіку процесу?
Під час уроку розглянемо процес танення льоду.
До уроку передивіться відео.
Виконати 516. Після опускання у воду, що має температуру 10 °С, тіла, нагрітого до 100 °С, через деякий час встановилася загальна температура 40 °С. Якою стане температура води, коли, не виймаючи першого тіла, у неї опустити ще одне таке ж саме тіло, нагріте до 100 °С?