З якою силою космонавт тисне на крісло в момент,коли ракета стартує з прискоренням 2g?
Цеглина знаходиться на похилій поверхні з кутом нахилу 30 градусів.З яким прискоренням вона ковзає вниз,якщо її маса є 5 кг? Коефіцієнт тертя дорівнює 0,2.
З якою швидкістю може їхати машина(700 кг) на повороті Радіусом 100 м,щоб не ковзнути по інерції в кювет,якщо коефіцієнт тертя сухого асфальту є 0,3?
До уроку прочитати (уважно!!!!) параграф 13.
Тема уроку у 11 МП класу. Узагальнення теми"Магнітні явища."
Розв'язування задач на тему :"Закон Ампера і закон Лоренца"
Розглянемо Вправу 11 і 12.
Загляньте на дані сторінки 66 і 71 і виберіть задачі,які для вас є проблемами,-розберемо під час уроку.(Підручник Бар'яхтар та інші)
4.Знаходження напрямку Індукційного струму за правилом Ленца.
Перегляньте відео ролик.
До уроку Прочитати параграф 13.(щоб зрозуміти певні терміни)
До уроку дати відповідь, яка причина виникнення Електрорушійної сили індукції в процесі відносного руху контуру і магніту ?;
Зміни магнітного потоку без видимого руху?
Як співвідносяться між собою вихрові магнітне і електричне поле?
Під час уроку розглянемо Задачі із Вправи 13.
Тема уроку у 8-А класу. 1.Самостійна робота:(МОЯ ПАПКА) "Кристалізація і плавлення."
2.Випаровування та конденсація. Явище кипіння рідини.
Чому під час кипіння рідини температура рідини не міняється?
Куди дівається енергія, яка поступає від нагрівача?
Що таке питома теплота пароутворення?
Чому мокріють кутки кімнати? куточки скляних вікон? Що таке хмари?
Як розрахувати кількість теплоти що йде на пароутворення?
Яку кількість теплоти виділяє речовина під час конденсації?
Домашня робота. Вправа 12(4,5)
Тема уроку у 9-Б класі. Побудова зображення в лінзах.
Точки і поняття оптичної системи.
👈👉.Розв'язуємо дві задачі, запропоновані, але не розглянуті сьогодні (14 Листопада)
7.26. Світло переходить із середовища, де його швидкість дорівнює 2,6⋅108 м/с, у середовище, де швидкість світла становить 2⋅108 м/с. Визначте кут заломлення променя, якщо кут падіння дорівнює 50°.
На глибині 15 м у мокрому доку вночі змушені робити ремонт борту підводного човна. Як сховати необхідне освітлення для роботи від розвідувальних дронів?
Зайдіть за посиланням і потренуйте уяву і спосіб побудови зображення предмета в лінзах.👈
Тема уроку у 11-А класу. Астрономія. Розв'язування задач.
Почнемо із Закону Всесвітнього тяжіння.Космічний апарат обертається низько над поверхнею деякої планети,що не має атмосфери. Чи можуть астронавти визначити середню густину планети?
Чи можуть ШС Землі і Місяця мати однакові періоди обертання довкола центральних тіл,якщо вони знаходяться на однакових відстаннях від центру відповідно Землі і Місяця?
Далі закони Кеплера.
Астероїд обертається навколо Сонця із періодом 3 Роки.Чи може цей астероїд зіткнутися із Землею,якщо в Афелії він розміщується на відстані 3 астрономічні одиниці від Сонця?
До задач важливо.
rп+ra=2a
Як Н'ютон отримав ЗВТ?(скористався законами Кеплера)
До уроку прочитати параграф 4. Тест після параграфу.
Тема уроку у 10-их класів. Тертя. Розв'язування задач. Закони динаміки. Природа сили тертя. Типи тертя.
Механізм утворення сил тертя у в'язкому середовищі.
Домашня робота (на 15 Листопада) . Вправа 12(3,4) і параграф 12.
Тема уроку у 11-А класу. Розв'язування задач. Закон електромагнітної індукції.(Досліди Фарадея. Правило Ленца)
Магнітний потік.( Ф=ВScos(B^n))
Електрорушійна сила електромагнітної індукції.
Дві причини Електромагнітної індукції.(Сила Лоренца-Утворення Вихрового електричного поля Вихровим магнітним полем)
Електромагнітне поле.
Визначення напрямку Електрорушійної сили індукції.
E=Bvl sin(B^l)👈
Правило Ленца. (ЕМІ)
Прочитати 75-76 сторінки. Струми Фуко.
При зміні магнітного потоку через площу обмежену контуром виникає Вихрове електричне поле.
В усіх випадках для явища справедливе твердження:
Тема уроку у 9-А класі. Побудова зображення в лінзах.
Точки і поняття оптичної системи.
👈👉.Розв'язуємо дві задачі, запропоновані, але не розглянуті сьогодні (14 Листопада)
7.26. Світло переходить із середовища, де його швидкість дорівнює 2,6⋅108 м/с, у середовище, де швидкість світла становить 2⋅108 м/с. Визначте кут заломлення променя, якщо кут падіння дорівнює 50°.
На глибині 15 м у мокрому доку вночі змушені робити ремонт борту підводного човна. Як сховати необхідне освітлення для роботи від розвідувальних дронів?
Вправу 11 і 12. Було б добре, якби ви вибрали б задачі, які б бажали розглянути в рамках уроку.
Тема уроку у 7-го класу. Середня швидкість руху.
👉Домашня робота.Спочатку розгляньте Задачу за рис.10.5.(стор.69)
Прочитайте як будувати Графік швидкості і як його розуміти(стор.70)
За рисунком 10.7.
Вправа 10(4)
Далі, під час уроку, розглянемо, ЩО ТАКЕ СЕРЕДНЯ ШВИДКІСТЬ? Як її шукати?
Тут така історія. Ваня вийшов з дому рівно о 8-20.До повороту, десь метрів 60 він пройшов за хвилину. Почув голос Кирюхи:"Почекай". Прийшлось зачекати 2 хвилини, бо у Кирюхи,як завжди, щось випало з рюкзака і він щось довго збирав. Зромумівши, що запізняться, побігли через стадіон і двохсотметрівку подолали за 80 секунд. "Рекорд",-крикнув Кирюха і вони влетіли у мокрий коридор, який тільки що помила технічка. Зачепившись рюкзаком за ручку дверей Кирюха інстинктивно вхопився за рюкзак Вані...Їх вигляд після катання на пузі був ще той.
-Ой, Хлопчики, що це у вас за швидкість така чемпіонська, що ледве двері не знесли з петель?,-запитав черговий вчитель. Цікаво ,а дійсно? З якою швидкістю вони повинні були рухатися, щоб все було нормально?
Приготуємо координатну площину.
Тема уроку у 10-А. Розв'язування задач. Сила пружності. Вага тіла. Сила тяжіння.
До уроку Вправа 11(5)
Прочитати параграф 12,розібрати задачу на сторінці 77.
Космічний апарат літає низько над поверхнею планети, на якій немає повітря. Чи можуть космонавти отримати середню густину планети?
Тема уроку у 9 -Б класу. Розв'язування задач.Закони Заломлення і Відбивання.Складові білого(некольорованого) світла.
До уроку НАГАДУЮ👉Виконати Лабораторну роботу №4.
Виконати 👉Задачу 4 із Вправи 12 З додатковим питанням:"На якій глибині видається знаходиться камінь,якщо справжня глибина,на якій він знаходиться є 3 м?
Чому ввечері, увімкнувши в кімнаті світло, ви можете бачити власне зображення у віконному склі, а вдень у ясну погоду це неможливо?
Чи відбиватиметься синє світло від зеленої поверхні? від чорної?від білої?
7.26. Світло переходить із середовища, де його швидкість дорівнює 2,6⋅108 м/с, у середовище, де швидкість світла становить 2⋅108 м/с. Визначте кут заломлення променя, якщо кут падіння дорівнює 50°.
На глибині 15 м у мокрому доку вночі змушені робити ремонт борту підводного човна. Як сховати необхідне освітлення для роботи від розвідувальних дронів?
Під час уроку продемонструю явище дисперсїї при проходжені білгого пучка через призму.