Тема уроку у 8 А класу. Питома теплота пароутворення. Кипіння. Розв'язування задач.
Попередньо дайте відповіді на наступні питання.
Чому під час кипіння рідини температура рідини не міняється?
Куди дівається енергія, яка поступає від нагрівача?
Що таке питома теплота пароутворення?
Чому мокріють кутки кімнати? куточки скляних вікон? Що таке хмари?
Як розрахувати кількість теплоти що йде на пароутворення?
Яку кількість теплоти виділяє речовина під час конденсації?
574. У калориметр з льодом масою 100 г і температурою 0 °С впущено пару при температурі 100 °С. Скільки води виявиться в калориметрі безпосередньо після того, як весь лід розтане?
Домашня робота. Вправа 13(4,5) ,Вправа 14(1,3) Явище пароутворення і конденсації.
Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач "Формула тонкої лінзи. Побудова зображення."
Розгляньте малюнки 15.5--15.7. Уважно перечитайте весь параграф 15,якщо потрібно.
Виконайте із Вправи 15(1,2,3)
Під час уроку розглянемо, окрім Вправи 15, Розглянемо метод побудови зображення в ході променів паралельних бічним оптичним вісям.
Збільшення лінзи в залежності від розташування предметів від оптичного центру.
Тема уроку у 8 Б класу.Питома пароутворення. Розв'язування задач.
Попередньо дайте відповіді на наступні питання.
Чому під час кипіння рідини температура рідини не міняється?
Куди дівається енергія, яка поступає від нагрівача?
Що таке питома теплота пароутворення?
Чому мокріють кутки кімнати? куточки скляних вікон? Що таке хмари?
Як розрахувати кількість теплоти що йде на пароутворення?
Яку кількість теплоти виділяє речовина під час конденсації?
574. У калориметр з льодом масою 100 г і температурою
0 °С впущено пару при температурі 100 °С. Скільки води
виявиться в калориметрі безпосередньо після того, як весь
лід розтане?
Домашня робота. Вправа 13(4,5) ,Вправа 14(1,3) Явище пароутворення і конденсації.
З якою силою космонавт тисне на крісло в момент,коли ракета стартує з прискоренням 2g?
Цеглина знаходиться на похилій поверхні з кутом нахилу 30 градусів.З яким прискоренням вона ковзає вниз,якщо її маса є 5 кг? Коефіцієнт тертя дорівнює 0,2.
З якою швидкістю може їхати машина(700 кг) на повороті Радіусом 100 м,щоб не ковзнути по інерції в кювет,якщо коефіцієнт тертя сухого асфальту є 0,3?
З якою силою космонавт тисне на крісло в момент,коли ракета стартує з прискоренням 2g?
Цеглина знаходиться на похилій поверхні з кутом нахилу 30 градусів.З яким прискоренням вона ковзає вниз,якщо її маса є 5 кг? Коефіцієнт тертя дорівнює 0,2.
З якою швидкістю може їхати машина(700 кг) на повороті Радіусом 100 м,щоб не ковзнути по інерції в кювет,якщо коефіцієнт тертя сухого асфальту є 0,3?
До уроку прочитати (уважно!!!!) параграф 13.
Тема уроку у 11 МП класу. Узагальнення теми"Магнітні явища."
Розв'язування задач на тему :"Закон Ампера і закон Лоренца"
Розглянемо Вправу 11 і 12.
Загляньте на дані сторінки 66 і 71 і виберіть задачі,які для вас є проблемами,-розберемо під час уроку.(Підручник Бар'яхтар та інші)
4.Знаходження напрямку Індукційного струму за правилом Ленца.
Перегляньте відео ролик.
До уроку Прочитати параграф 13.(щоб зрозуміти певні терміни)
До уроку дати відповідь, яка причина виникнення Електрорушійної сили індукції в процесі відносного руху контуру і магніту ?;
Зміни магнітного потоку без видимого руху?
Як співвідносяться між собою вихрові магнітне і електричне поле?
Під час уроку розглянемо Задачі із Вправи 13.
Тема уроку у 8-А класу. 1.Самостійна робота:(МОЯ ПАПКА) "Кристалізація і плавлення."
2.Випаровування та конденсація. Явище кипіння рідини.
Чому під час кипіння рідини температура рідини не міняється?
Куди дівається енергія, яка поступає від нагрівача?
Що таке питома теплота пароутворення?
Чому мокріють кутки кімнати? куточки скляних вікон? Що таке хмари?
Як розрахувати кількість теплоти що йде на пароутворення?
Яку кількість теплоти виділяє речовина під час конденсації?
Домашня робота. Вправа 12(4,5)
Тема уроку у 9-Б класі. Побудова зображення в лінзах.
Точки і поняття оптичної системи.
👈👉.Розв'язуємо дві задачі, запропоновані, але не розглянуті сьогодні (14 Листопада)
7.26. Світло переходить із середовища, де його швидкість дорівнює 2,6⋅108 м/с, у середовище, де швидкість світла становить 2⋅108 м/с. Визначте кут заломлення променя, якщо кут падіння дорівнює 50°.
На глибині 15 м у мокрому доку вночі змушені робити ремонт борту підводного човна. Як сховати необхідне освітлення для роботи від розвідувальних дронів?
Зайдіть за посиланням і потренуйте уяву і спосіб побудови зображення предмета в лінзах.👈
Тема уроку у 11-А класу. Астрономія. Розв'язування задач.
Почнемо із Закону Всесвітнього тяжіння.Космічний апарат обертається низько над поверхнею деякої планети,що не має атмосфери. Чи можуть астронавти визначити середню густину планети?
Чи можуть ШС Землі і Місяця мати однакові періоди обертання довкола центральних тіл,якщо вони знаходяться на однакових відстаннях від центру відповідно Землі і Місяця?
Далі закони Кеплера.
Астероїд обертається навколо Сонця із періодом 3 Роки.Чи може цей астероїд зіткнутися із Землею,якщо в Афелії він розміщується на відстані 3 астрономічні одиниці від Сонця?
До задач важливо.
rп+ra=2a
Як Н'ютон отримав ЗВТ?(скористався законами Кеплера)
До уроку прочитати параграф 4. Тест після параграфу.