На малюнку показаний трек протона, який рухався в
однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому
перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює
1 см. Яка
швидкість протона?
Домашня робота. 1.Підготувати обладнання до ЛР №7.(якщо можна,то виконати до Завтра)
До завтра переглянути Вправу 42(2,3,4)
На наступний урок (на середу) Параграф і Вправа 41.
Урок у 11 МП класу (урок 2) АСТРОНОМІЯ.(перенесений -заміна)
Повтор уроку. Опрацювання теми Галактики. Скупчення зір.Зоряні асоціації.
Значення Змісту і дослідження в області даного питання.
Структура і види галактик.Кількість зір в галактиках та їх розміри.
Відстань до галактик і їх щільність у Всесвіті.
Вік галактик і ознаки віку. Центр галактик і чорні діри.
Спіралі галактик і їх місце в зореутворенні.
Галактика і її сусіди.
Світ Галактик.Активні ядра галактик.
Формула і стала Габла. Що таке Велика Стіна в просторі Космосу?.
Домашня робота з Темою 6 і Темою 7(до 103) сторінки.(Підручник Пришляк 2019р.)
Увага для учнів 11 МП.∇
Дати відповідь на контрольні питання(сторінка 103) і переслати на мою почту для перевірки.
Підручник під авторством Пришляка (2019 р.)
Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач "Механічна енергія і робота."
До уроку ПОВТОРИТИ умову рівноваги важеля.
Виконати тест(на платформі сlasstime) 54W339
Бажано тест виконати лише після уроку☝
Далі розберемо задачі із Вправи 37, 38
В допомогу відео:
Для тих,кого цікавить Задача "про вибух-руйнування ракети" дам пояснення до задачі.
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.
До уроку потрібно зайти за посиланням і вивчити основні поняття і формули до Уроку.
Під час уроку розглянемо задачу "преміум"(для перевірки вашого розв'язку):
5.Задача для інтелектуалів. Ракета масою 80 кг ,випущена під кутом 60 градусів до горизонту зі швидкістю 150 м/с. У найвищій точці польоту ракета розпалась на два уламки. Один уламок масою 10 кг полетів вертикально вниз зі швидкістю 40 м/с. З якою швидкістю і в якому напрямку полетів другий уламок.?
Далі. Розглянемо Комбіновану задачу-шаблон для розв'язку якої потрібно буде застосувати Закони збереження імпульсу і енергії.(№4 стор.238)
Приклад задачі на застосування закону збереження енергії.
На наступний урок підготувати у зошиті Записи попереднього характеру
Лабораторної роботи №7(інструкція на сторінці 241)
1. Тіло було кинуте горизонтально зі швидкістю 10 м/с перебуваючи на висоті 20 м. Знайдіть швидкість тіла через дві секунди після початку руху. Скористайтесь другим законом Динаміки у форматі імпульсу сили.
2.Платформа масою 200 кг рухалась горизонтально зі швидкістю 2 м/с. На платформу з гаку лебідки зірвався вантаж масою 80 кг. З якою швидкістю буде рухатись платформа після цього?
3.. Рух тіла масою 5 кг описується рівнянням х = 3 – 8t + 6t2. Визначте імпульс тіла через 2 c після початку відліку часу.
А. 160 кг·м/с. Б. 80 кг·м/с. В. 85 кг·м/с. Г. 20 кг·м/с.
4.Тіло масою 2 кг зіткнулося з тілом масою 4 кг. До зіткнення друге тіло знаходилося в стані спокою. Після непружного удару обидва тіла сталі рухатися із швидкістю 6 м/с. З якою швидкістю рухалося перше тіло до зіткнення?
А. 1 м/с. Б. 6 м/с. В. 2 м/с. Г. 18 м/с.
ІІ. До уроку повторити. Що таке 1)Кінетична енергія тіла?
2)Потенціальна енергія взаємодії тіла із Землею?
3) Потенціальна енергія пружно деформованого тіла?
Переглянувши відео нагадаєте види механічної енергії.
Тема уроку у 10 Б класу. Тепловий двигун.Циклічний процес. Другий закон термодинаміки.
На початку перегляньте відео(По 13 хв 30 сек.)
Під час уроку розглянемо цикл Карно(без мат.строгості)
і доведемо неможливість існування "вічного двигуна"(другого роду)