понеділок, 23 вересня 2024 р.

24 Вересня.

 

24 Вересня,вівторок.

 Слава Україні і Сильним Духом!

 08-30. Перший урок-11БПосилання на вхід 

 https://us04web.zoom.us/j/79059780039?pwd=bakbjWJlUwa0KcUtHbbI50l6Btav6t.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/79714207944?pwd=2DTXZglnOJ84s8fpihZWayDogb7Khd.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання на вхід

https://us04web.zoom.us/j/72341728151?pwd=9MYgp4X9NMJVZCNo6TrpIhNfrDY2uA.1 


11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/74039475968?pwd=4Y40uCpI2adbq9KEEZf7OyV7FXabJ7.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/78618759269?pwd=8ZHuL9OCGVbke8aMfzKao1OORzuwEh.1

13-15. Шостий урок. lІ

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід 

 https://us04web.zoom.us/j/77886892303?pwd=NzU9gaOYvgmAksiuQ7kTiiH3Od5kpo.1

                 Тема уроку для 11Б класу. 

  • Чи зможете ви довести, що тіла складаються із частинок, а не є суцільними тілами?
  • Чи зможете ви довести, що частинки, які назвали молекулами, атомами-безперервно і безладно рухаються?
  • Можете довести, що молекули і відштовхуються і притягуються, одночасно?
  • Чим відрізняються тверде тіло залізо від "твердого" скла? Чому "тверде" скло я взяв у лапки?
  • Як відрізняються фізичні і хімічні явища?
  • Яке явище є фундаментальною властивістю Всесвіту?
  • Ви зможете виконати завдання:. Обчисліть, скільки приблизно молекул можна розмістити вздовж відрізка завдовжки 0,5 мм. Вважайте, що діаметр молекули дорівнює 0,000 000 0001 м.
  • Скористайтесь посиланнями на попередньому занятті..
Під час уроку розглянемо завдання,розміщене у ваших підручниках, на сторінках 38-39.

Тема уроку у 9А і 9Б. Електромагніти та їх застосування.

На початку уроку короткий аналіз помилок в самостійній роботі.

Принцип роботи електромагнітного реле.

До уроку перегляньте обидва відео. На основі відео в кінці уроку проведемо опитування з теми "Застосування електромагнітів." 
     Хто відсутній був на уроці виконайте роботу за кодом:                       6J9MQKD Код (classtime.com)

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Рівноприскорений рух. Прискорення.

На початку уроку відповім на ваші запитання з приводу Тесту а потім- доопрацюємо параграф 6.


Тема уроку у класу. Види теплообміну(теплопередачі) Конвекція і Випромінення.
На початку уроку змушені повторити механізми теплопровідності і конвекції.
До вас, до нової теми, у мене є два питання:
  • Що таке БРИЗ? Як і де він виникає?
  • Чому батареї опалення розміщують біля підлоги-внизу?
  • Ну,і маленьке питання:Як краще зробити,щоб охолодити гарячий борщ-покласти казанок на грудку льоду,чи лід покласти на кришку казана?

  • Суть явища! Відчуття теплоти завжди пов'язане із безладним(хаотичним рухом) частинок тіла(молекул і атомів)

  • Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті,то він здається холодним,а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий,чи твердий злежалий?
  • Чому повітря -поганий теплопровідник?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки, зануреної в гарячий чай,швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа,незважаючи на потужну сонячну радіацію,вода в річці чи ставку,погано прогрівається?
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф 4 і 5)  
Як пов'язане випромінення із ТЕПЛОТОЮ? Чи будь-яке випромінення спричинює зміну Внутрішньої енергії?
До уроку розглянути приклади параграфів 4 і 5.


пʼятниця, 20 вересня 2024 р.

23 Вересня-НІч перемагає День.

Іранці вночі пишуть графіті на стінах своїх багатоповерхівок "Ізраїльтяни -бийте по Нам."

Московити  так НЕ пишуть!

Не тільки Путін винуватий в агресії проти України.

https://youtu.be/U83gCmRaIlI

                         Вже вересень постукав у вікно

І жовта пляма лісу вабить око,    

 Під ним трава -цяцьковане рядно. 

     А за вікном горіх вродив, нівроку.   

                      От так би і  закляк, закоханий у Світ  

                        Та сум довкіл, як дим  горілих хаток-

        Сльоза біжить а в горлі терпкий глід:

             Смердить приплід мокші-мерянських маток.


 Що скаже нам Безмежний космос?

23 Вересня, понеділок. Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок 11Б

https://us04web.zoom.us/j/72764576434?pwd=KISvHHDHzoKMOHCboW3zHBJY0SEHWI.1

 09-25. Другий урок- 11А 

https://us04web.zoom.us/j/71810798631?pwd=5r8Y5uoittluCjMVzUvLF9zYdjF5AM.1

 10-20. Третій урок - 10 Б https://us04web.zoom.us/j/77366009533?pwd=3btJwHJ9eVkbkr0S5yFPWXQYRWuMJk.1

11-15. Четвертий урок- 10А 

https://us04web.zoom.us/j/78430706325?pwd=Qk7abrF7vGu4ufjx1RPWhhPnI6a0H9.1

12-30. П'ятий урок - 9Б 

https://us04web.zoom.us/j/72879923697?pwd=Mp64sFlU3jhLobHqkQoSIL2DbaYzAV.1

Кільцеві струми Землі.

Тема уроку у 9А і 9Б. Електромагніти та їх застосування.

Принцип роботи електромагнітного реле.

До уроку перегляньте обидва відео. На основі відео в кінці уроку проведемо самостійну роботу з теми "Магніти і електромагніти. Правила лівої і правої руки." 
                            6J9MQKD Код (classtime.com)

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Рівноприскорений рух. Прискорення.


Тема уроку для 11 А  і 11 Б класів. Визначення відстаней до небесних тіл. Екваторіальні  координати.

22 Вересня о 15 год 43 хв Сонце перетне Небесний Меридіан-Момент Рівнодення!

  • Полюс Світу, Зеніт, Екліптика, Небесний екватор, Небесний Меридіан, Полуденна лінія.

Рух небесних тіл по Небесній сфері. Координати Сонця в будь який момент часу.

Модель Stellarium,модель РКЗН(ПК)



Домашнє завдання. Видима зоряна величина; Відстань до небесних тіл(паралакс-); Точки  і лінії Небесної сфери.

Приготувати Карту зоряного неба(Друк або файл)

четвер, 19 вересня 2024 р.

20 Вересня

 20 Вересня,П'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,20 вересня.

8-30 Перший урок.10 Б клас,посилання наl вхід 

https://us04web.zoom.us/j/77231048635?pwd=pH8MKcwm217V8h0vnhDojdfwVsbC89.1:

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання на вхід -

  https://us04web.zoom.us/j/72047646373?pwd=kNwaXmzDKSEWdMBLX4stb4j6xZHwW6.1

10-20 Третій урок.11 А клас,посилання на вхід l.  https://us04web.zoom.us/j/76717288798?pwd=g4MaNNr3J3RfDWvzYnGy8Sr9avB4xM.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання на вхід  

 https://us04web.zoom.us/j/76958839524?pwd=ChtaUHJykADLsdJ1FCiibG8wtyC1wm.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання на вхід 

 https://us04web.zoom.us/j/77507495089?pwd=4NOSba9P2KaNxTfMdnVHuPD75goUzI.1


Тема уроку для 10 Б класу.Розв'язання задач: "Середня швидкість. Закон додавання швидкостей."

До уроку розглянути задачі.
  • 1.Дивитися попередній урок. Задача "про обгон легковиком вантажівки..."
  • 2.Машина першу половину шляху їхала зі швидкістю 60 км/год а другу половину шляху -зі швидкістю -80 км/год. Визначити середню швидкість руху машини.
  • Вправа№ 5(5)
Самостійна робота за ЗРЗ до Атестації(автори Гельфгат...) Розділ 1(початковий рівень)

Тема уроку у 7 А і 7 Б класів. Рух і взаємодія частинок речовини.

Попередньо розглянемо:

Домашнє завдання. Виконати ЛР№2.

Тема уроку в 11 А класі. Розв'язування задач "Електричний струм в колі сталого(постійного) струму.
4. Що таке шунт до вимірювального приладу?(сторінка 11 підручника.
Домашня робота. Здати ЕР№2.
Для тренування розв'язування задач заходьте за посиланнями-там повний конспект для роботи в даній темі.

Тема уроку для 9 А  класу. Розв'язування задач.
  • Задача на засипку. Доведіть, що два паралельні однонаправлені струми, притягуються.
  • Чи може бути такий випадок, щоб магнітне поле не діяло на провідник зі струмом?
  • Проведіть дома експеримент із відбору домашніх предметів, які не відображають вміст заліза?
  • Наведіть низку прикладів застосування магнітного приладдя.
 Під час уроку переглянемо Вправи 4 і 5.

середа, 18 вересня 2024 р.

19 Вересня.

 19 ВЕРЕСНЯ,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання на вхід- zoom

https://us04web.zoom.us/j/76616313956?pwd=k9a9BAOHz61pmq3ntQU1P6HDi987Cm.1

 

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання на вхід- zoom

https://us04web.zoom.us/j/72708607008?pwd=3dQCwznNFOaXJ3XtMgaTADTPKNRFq4.1


10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід- zoom

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання на вхід -zoom

 https://us04web.zoom.us/j/76806130595?pwd=nWhtLzjpnwTffOvMqpNJrBEwOLlFif.1

12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання на вхід - zoom

https://us04web.zoom.us/j/71827268809?pwd=MwSsGMnJncsjbA6yxCCssWsPewYQjn.1

 13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/79233085033?pwd=BDIad3b9L3geK5Tsana62ObHNwKe65.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання на вхід- zoom

 https://us04web.zoom.us/j/73618422316?pwd=NEce4QMfEz7umDffJHtjbpdu17xV1Q.1

 


Тема уроку для 7 Б класу. . Фізичні величини та їх вимірювання.

  • Тема уроку Для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання. Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.
  • Лабораторна робота №2. Вимірювання об'єму твердих і рідких тіл. Підготуйте такі таблиці до уроку після дати і назви роботи:
  • Подивіться відео:

    Нагадую,що ви,дорогенькі,повинні підготувати звіт за роботою №1.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.


Тема уроку у 11 А у. Експериментальна робота №2.Визначення електрорушійної сили і внутрішнього опору джерела струму.

  •  До уроку прочитати інструкцію на сторінці 51 і підготувати відповідні таблиці і розрахунки.
  • Виконати задачу №4  із Вправи 4.
  • Розглянути задачу із параграфу 4 в підпункті 5.
До роботи Виконаємо Практичну роботу із відповідним лабораторним приладдям.
Посилання на електронний застосунок.

Нагадую, що необхідно здати Звіт ЕР №1.

Тема уроку для 8 А класу. Конвекція.
До вас, до нової теми, у мене є два питання:
  • Що таке БРИЗ? Як і де він виникає?
  • Чому батареї опалення розміщують біля підлоги-внизу?
  • Ну,і маленьке питання:Як краще зробити,щоб охолодити гарячий борщ-покласти казанок на грудку льоду,чи лід покласти на кришку казана?


Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті,то він здається холодним,а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий,чи твердий злежалий?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки,зануреної в гарячий чай,швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа,незважаючи на потужну сонячну радіацію,вода в річці чи ставку,погано прогрівається?
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф 4 і 5)  
Тема уроку у 10 А класу? Розв'язання задач: "Середня швидкість. Закон додавання швидкостей."
До уроку розглянути задачі.
  • 1.Дивитися попередній урок. Задача "про обгон легковиком вантажівки..."
  • 2.Машина першу половину шляху їхала зі швидкістю 60 км/год а другу половину шляху -зі швидкістю -80 км/год. Визначити середню швидкість руху машини.
  • Вправа№ 5(5)
Самостійна робота за ЗРЗдо Атестації(автори Гельфгат...) Розділ 1(початковий рівень)

Тема уроку для 9 А класів.!1) Розв'язування задачМагнітні явища. Гіпотеза Ампера. Магнітні властивості речовини.

2)Розв'язування задач на Правило правої руки і свердлика.

Під час уроку розглянемо вправу 4. 
Домашня робота. )Вправа і параграф 5.
Конспект МЯ(Нові конспекти-диск F).


Тема уроку у 11 А класу.
Урок 2(Астрономія).Небесні світила й небесна сфера. Сузір’я. Зоряні величини.
Поглянемо На Небесну сферу з допомогою Stellarium/
Домашня робота.Тема 1..Приготувати Карту зоряного неба.






Зауваження

30 Вересня

  Не тільки Путін винуватий  в агресії проти України. https://youtu.be/U83gCmRaIlI                           Вже вересень постукав у вікно І...

Вибране