10 Жовтня,Четвер.
Розклад уроків фізики на четвер:
8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74360353956?pwd=mDhc6fGzXPa1anda8bBpsLJJhwXXWr.1
9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78842719194?pwd=2zEgJYFUrrMqYdZv59FX02vTp1mZ4v.1
10-20.Третій урок у класу. Посилання на вхід
11-15.Четвертий урок у 8Акласу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75513038694?pwd=zmRBLqsUrKxyGJ1aubxaw5Fz14x1oA.1
12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/74981983387?pwd=HiC3KCGNJ2iVTctnzING6KpAwweCbL.1
13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78187997819?pwd=wM1jzScsO8ibTZGT632WFpLEEv2DRI.1
14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1
- Тема уроку для 7 Б класу. Розв'язування задач з теми "Швидкість рівномірного руху. Рівняння руху, як спосіб визначення положення тіла в просторі."
До уроку. Що таке швидкість механічного руху? Про що говорить даний вираз: 54 км/год?
Що таке рівномірний рух? А нерівномірний?Як визначити шлях тіла(або переміщення-якщо рух є прямолінійним)?Си-s, l -шлях;- t - позначення інтервалу часу.Прочитати параграф 7 (читати треба)Під час уроку.- Хто швидше рухається -гепард(інколи досягає швидкості -100 км/год) чи авто, що долає 36м/с?
- Із Чугуєва виїхали маршрутка зі швидкістю 72 км/год і приватне авто зі швидкістю 25 м/с. На скільки одна із машин раніше приїде до автостанції в Харкові(38 км)?
- Вправа 7(3,4)
- Вправа 8 (4,5)
- Вправа 9(4,5)
Домашня робота на наступний урок. Прочитати §.8,9.Вправа 9(3,6)https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1 - мволи теми: -ช-швидкість;
Тема уроку у 11 А (1урок) класу. Повторення: "Газовий розряд. Види газових розрядів."
- До уроку прочитати § 7.Знати чинники, які переводять гази в провідникову форму-плазму.Перегляньте відео.
- Що таке йонізація? Які об'єкти знаходяться в стадії плазми. Що таке гаряча плазма?
- Під час уроку розглянемо Види самостійного газового розряду. Чинники і приклади самостійного газового розряду в природі.
- Порівняємо властивості середовищ, які проводять електричний струм-метал, розчини, гази.
- До уроку повторити:
- Механізм провідності в металах; надпровідність.
- Механізм провідності в електролітах; як залежить опір електролітів від температури.
- Які заряди є носіями струму в газах?
- Що таке самостійний газовий розряд? В яких умовах він існує? Чи існують різні умови?
Що таке струм насичення в газах? Чому виникає це явище? До якого типу він відноситься-самостійного чи не самостійного?- Перегляньте-не пожалійте часу.
- Розглянемо розділ ЗРЗ(9:15-24)
(2 урок)Астрономія. Екваторіальні координати.
- 3 варіанти на вибір:
- а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
- б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
- в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба.
- Визначення положення Сонця на рухомій карті Зоряного неба.
- 1.Розглянемо рухому карту Зоряного неба.
- 2. spaceweather-почитайте новини на сайті;
- 3. Інтерактивний застосунок "Рух Землі і Місяця довкола Сонця".
- 4.Екліптика.Анімація і карта.
- 5.Практична робота з Рухомою картою Зоряного неба.(урок 4 )
Домашня робота. Приготувати Рухому зоряну карту.(стор.15 і 16)
Тема уроку у 8 А класу. Тепловий баланс. Розв'язання задач.(Кількість теплоти. Питома теплоємність.)
До уроку.
- Про що говорить даний запис: с=400 Дж/кгК?
- Яку кількість теплоти потрібно передати воді в склянці об'ємом 200 мл, щоб нагріти її від кімнатної температури(20 градусів) до кипіння?
- До якої температури нагріється відро води(10 л),якщо туди опустити залізну кілограмову гирю нагрітої до 100 градусів? Температура води у відрі-20 градусів.
- Виконаємо завдання 7 із Вправи 8.
- Під час уроку прочитаємо параграф 9.
- Виконаємо завдання із Вправи 9.
- Перегляньте відео:
До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.
2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?
3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .
Під час уроку розглянемо.
Тема уроку у 9 А класу. Продовження попереднього уроку.
Розв'язування задач: "Визначення напрямку індукційного струму і електрорушійної сили."
До уроку. повторити ВСЕ разом(ЕлкДв)
- Уміти пояснити чинники утворення індукційного струму.
- Сформулювати закон електромагнітної індукції.
- Розв'язати Із Вправи 8(1)
- Поясніть принципову різницю у формулюванні: -Якщо через площу, обмежену замкнутим контуром, змінюється магнітний потік, в контурі виникає індукційний струм. -Якщо через площу замкнутого провідником-контуром міняється магнітне поле, то в контурі провідника виникає електрорушійна сила індукція, яка утворює електричний струм в провіднику.