середа, 9 жовтня 2024 р.

10 Жовтня

 

10 Жовтня,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74360353956?pwd=mDhc6fGzXPa1anda8bBpsLJJhwXXWr.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78842719194?pwd=2zEgJYFUrrMqYdZv59FX02vTp1mZ4v.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75513038694?pwd=zmRBLqsUrKxyGJ1aubxaw5Fz14x1oA.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74981983387?pwd=HiC3KCGNJ2iVTctnzING6KpAwweCbL.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78187997819?pwd=wM1jzScsO8ibTZGT632WFpLEEv2DRI.1


14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1


  • Тема уроку для 7 Б класу.  Розв'язування задач з теми "Швидкість рівномірного руху. Рівняння руху, як спосіб визначення положення тіла в просторі."

    До уроку. Що таке швидкість механічного руху? Про що говорить даний вираз: 54 км/год?

    Що таке рівномірний рух? А нерівномірний?
    Як визначити шлях тіла(або переміщення-якщо рух є прямолінійним)?
    Си
                                -s, l -шлях;
                                - - позначення інтервалу часу.
    Прочитати параграф 7 (читати треба)

    Під час уроку.
    • Хто швидше рухається -гепард(інколи досягає швидкості -100 км/год) чи авто, що долає 36м/с?
    • Із Чугуєва виїхали маршрутка зі швидкістю 72 км/год і приватне авто зі швидкістю  25 м/с. На скільки одна із машин раніше приїде до автостанції в Харкові(38 км)?
    • Вправа 7(3,4)
    • Вправа 8 (4,5)
    • Вправа 9(4,5)
    Домашня робота на наступний урок. Прочитати §.8,9.
    Вправа 9(3,6)https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1
  • мволи теми: --швидкість;

Тема уроку у 11 А (1урок) класу. Повторення: "Газовий розряд. Види газових розрядів." 

  • До уроку прочитати § 7.Знати чинники, які переводять гази в провідникову форму-плазму.Перегляньте відео.


  • Що таке йонізація? Які об'єкти знаходяться в стадії плазми. Що таке гаряча плазма?
  • Під час уроку розглянемо Види самостійного газового розряду. Чинники і приклади самостійного газового розряду в природі.
  • Порівняємо властивості середовищ, які проводять електричний струм-металрозчинигази.
  • Тема уроку 11 А класу. Електричний струм у вакуумі.

    До уроку повторити:
    • Механізм провідності в металах; надпровідність.
    • Механізм провідності в електролітах; як залежить опір електролітів від температури.
    • Які заряди є носіями струму в газах?
    • Що таке самостійний газовий розряд? В яких умовах він існує? Чи існують різні умови?

    • Що таке струм насичення в газах? Чому виникає це явище? До якого типу він відноситься-самостійного чи не самостійного?
    • Перегляньте-не пожалійте часу.

    • Розглянемо розділ ЗРЗ(9:15-24)

 (2 урок)Астрономія. Екваторіальні координати. 

Практична робота № 1

  • 3 варіанти на вибір:
  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба.
Засоби опрацювання теми.

Домашня робота. Приготувати Рухому зоряну карту.(стор.15 і 16)

Тема уроку у 8 А класу. Тепловий баланс. Розв'язання задач.(Кількість теплоти. Питома теплоємність.)

До уроку. 

  • Про що говорить даний запис: с=400 Дж/кгК?
  • Яку кількість теплоти потрібно передати воді в склянці об'ємом 200 мл, щоб нагріти її від кімнатної температури(20 градусів) до кипіння? 
  • До якої температури нагріється відро води(10 л),якщо туди опустити залізну кілограмову гирю нагрітої до 100 градусів? Температура води у відрі-20 градусів.
Прочитати параграф 8.
  •  Виконаємо завдання 7 із Вправи 8.
  • Під час уроку прочитаємо параграф 9.
  • Виконаємо завдання із Вправи 9.
  • Перегляньте відео:

Тема уроку для 10 А класу. Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально розглянемо причину і форму доцентрового прискорення.
Дом.завдання на наступний урок. Параграф і Вправа 8.

Тема уроку у 9 А класу. Продовження попереднього уроку.

Розв'язування задач: "Визначення напрямку індукційного струму і електрорушійної сили."

До уроку. повторити ВСЕ разом(ЕлкДв)

  • Уміти пояснити чинники утворення індукційного струму.
  • Сформулювати закон електромагнітної індукції.
  • Розв'язати Із Вправи 8(1)
  • Поясніть принципову різницю у формулюванні: -Якщо через площу, обмежену замкнутим контуром, змінюється магнітний потік, в контурі виникає індукційний струм.             -Якщо через площу замкнутого провідником-контуром міняється магнітне поле, то в контурі провідника виникає електрорушійна сила індукція, яка утворює електричний струм в провіднику.
Під часу уроку розглянути Правило Ленца(методи визначення напрямку індукційного струму.
відео магнітного маятнику

Допомога.

2.Який принцип (чи явище) лежить в основі виробництва електричної енергії?  Чиї роботи і експерименти лягли в основу даної методи?
4.Результат дослідів Фарадея. Закон електромагнітної індукції.
Для розгляду і повторення теми використаю Я ЕМІ(розробка "На урок")
 Додатково. Параграф 8. Вправа 8.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране