четвер, 10 жовтня 2024 р.

11 Жовтня

 11 ЖовтняП'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,11 Жовтня.

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79584283237?pwd=1uOfTlwnbQsEzOgwlfu3sAcFy91Y1P.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75437264086?pwd=pIm9TpnuStVMSWp5YntEWun67JTbxu.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76506420875?pwd=VqhZdb9DWkRjEN2dpoiaB0BJF8ceoE.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання  https://us04web.zoom.us/j/75280030254?pwd=SQiYewnPSx4BokBhwqAbWbsJneBxpl.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74167304549?pwd=4dyiR4GjHsLOVXElRDZib1MLzx5xTs.1

 Тема уроку для 10 Б класу. Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально розглянемо причину і форму доцентрового прискорення.
Дом. завдання на наступний урок. Параграф і Вправа 8.

Тема уроку у 7 А  і 7 Б класу. Графіки рівномірного руху. Рівняння руху.
До уроку.
  • Певний тип Літаку має крейсерську швидкість 900км/год. Яку відстань пролітає літак за одну секунду?
  • Спринтер долає відстань 100 м за 9,8 секунд. Яку відстань він зміг би  подолати за годину, якби зміг  підтримувати сталу швидкість.
  • Турист пройшов на північ 3 км, повернув на схід і пройшов ще 4 км. Який шлях пройшов турист і яке він зробив переміщення? Як далеко він опинився від точки виходу?
  • Вправа 9(5)
Під час уроку розглянемо способи описання руху.
1)Описування.
2) Таблиця.
3) Рівняння.
4)Графік.
Троє друзів  їдуть  в  Чкаловськ зі швидкістю 54 км/год. Опишіть  рух друзів різним методом.
Скористаємось параграфом 10.

На наступний урок опрацювати параграф 10(особливо стор.63), Вправа 10(3,4)

Тема уроку  у 11 А класу. Струм у напівпровідниках. Власна і домішкова провідність.
До уроку виконайте тест (на classtime) за кодом J8W994V.

Під час уроку
Опрацюємо параграф 8.
Вдома передивіться вичерпне для опрацювання теми наступне відео.

Дане відео фізично-аргументоване.З точки зору механізму процесу:

Вдома ОпРаЦюВаТи  параграф 8.
Вправа 8(задачі для допомоги в попередньому відео)

Тема уроку в 9 А класу. Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне поле»
До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  Під час уроку розглянемо неточності і нерозуміння деяких вищенаведених питань.
  • А також перевіримо розв'язок завдань із Вправи 8.
  • Завдання на сторінці 47.
На наступний урок підготувати записи в зошиті до виконання ЛР №2. Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране