четвер, 3 жовтня 2024 р.

04 Жовтня.

 04 ЖовтняП'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,04 Жовтня.

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання https://us04web.zoom.us/j/72697435416?pwd=AmbsHu0wYGl1CwDfUai0lGahKk15HL.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76253737893?pwd=1DaB3amDWSmPAc1qxmTbXFKxTVjxcm.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74624271961?pwd=qEz1By5a3jhwpHwRnaqf9um6NLTDzK.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73381425405?pwd=3a2GbVbg1Zxj9L3G9Z59hIP1sxiuz6.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79282964756?pwd=L5RrUuJwEmKZZV5LOTDqn6RANbu3hv.1

Тема уроку для 10 Б класу.  Вільне падіння.Переміщення під час рівноприскореного руху. 

  • Явище вільного падіння. Дослід Г.Галілея. Передумова.
  • Рівняння руху в умовах вільного падіння. Графік. Визначення прискорення вільного падіння.


  • До уроку. Вправа 6(2)

  • Розв'язати задачу. Який шлях проходить падаюче тіло у вільному падінні за останню секунду руху?

     На наступний урок.ДЗ. Параграф 7(1-4).(особливо стор.42)

Тема уроку у 7 А і 7 Б класах. Рівномірний рух. 
                                                                  Швидкість руху.
До уроку потрібно знати і вміти користуватись:
Під час уроку.

Що таке швидкість механічного руху? Про що говорить даний вираз: 54 км/год?
Що таке рівномірний рух? А нерівномірний?
Як визначити шлях тіла(або переміщення-якщо рух є прямолінійним)?
Символи теми: --швидкість;
                            -s, l -шлях;
                            - t - позначення інтервалу часу.
Прочитати параграф 7 (читати треба)

Тема уроку у 11 Б класу. Електричний струм у газах.

  • Несамостійний газовий розряд і умови його існування.
  • Види самостійного газового розряду:
  1. Іскровий газовий розряд.
  2. Тліючий газовий розряд.
  3. Коронний газовий розряд.
  4. Дуговий газовий розряд.
  • Діаграма газового розряду.

До уроку Вправа 5.

Тема уроку у класу(продовження) Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея.

  • До уроку вміти пояснити принцип роботи електродвигуна сталого струму. Будова електродвигуна.
  • Принцип роботи гучномовця. Яке явище об'єднує гучномовця і електродвигуна, електровимірювальні пристрої?
Який принцип (чи явище) лежить в основі виробництва електричної енергії?  Чиї роботи і експерименти лягли в основу даної методи?
Результат дослідів Фарадея. Закон електромагнітної індукції.

ДЗ на наступний урок. Прочитати параграф 8 і закріпити знання, які ми розбирали в ході уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране