субота, 30 листопада 2024 р.

02 Грудня

 

https://www.obozrevatel.com/main-item/23-11-2024.htm

Освітня омбудсменка виступила проти олімпіад і пояснила, чому не можна порівнювати школи - Надія Лещик | Моя Школа | OBOZ.UA

 Розклад уроків фізики на понеділок,02Грудня.

08-30. Перший урок 11Б клас 

  https://us04web.zoom.us/j/74519500606?pwd=2NYVraxNGIbN1jxa40xCTZTo1MDXhz.1

 09-25. Другий урок- 11А клас    https://us04web.zoom.us/j/77630269216?pwd=6AWyPCMn0mutbNNVrF6FVNvwGYWVZ7.1

 10-20. Третій урок - 10 Б клас  https://us04web.zoom.us/j/76730257436?pwd=flR7lSvkJHN5uzT7cMArTxRCxzm9ya.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас   https://us04web.zoom.us/j/79451202890?pwd=2ikfI37occBBgdk4EFg2D8X7yjsEzl.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас    https://us04web.zoom.us/j/75890463075?pwd=bGhNaNolSOY78cOdTgP3MIcsZb010M.1

Тема уроку в  11 Б і 11 А класах. Розв'язування Задач. Механічні коливання.
До уроку переглянути Вправу 17(розглянути і зафіксувати завдання.які створюють проблеми)
До уроку виконати Завдання Контрольного тесту:
код для 11 Б 6Q9JCF
код для 11 А VPTEX5

 i

Знати поняття і математичні моделі, що описують явище механічного коливання.
  •  Амплітуда, період, частота, формули, що розраховують параметри коливання. Рівняння коливань.
Під час уроку розглянемо Завдання   із Розділу 10 (РЗ,Гельгафт)
Підказки до теми.
Дані посилання допоможуть візуалізації ситуацій, описаних в умовах завдань



Розглянемо практичні демонстрації виконані вчителем:
Чи залежить період коливання маятників від-
маси, довжини підвісуамплітуди.

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Розв'язування задач. "Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух."

До уроку виконати попередній Тест 
код для 10 А класу UA5HT3
код для 10 Б класу FC6G7V
виконаємо під час уроку подібні завдання для корекції рівня знань
Відео -приклад  Розв'язання задач під час пружної взаємодії тіл(центральний удар)
Анімація прикладу закону збереження імпульсу.
ДЗ. Потрібно опрацювати  параграф 17(повторно).
Можливо скористатись підручником 9-го класу.

Виконаємо завдання Вправи 17.


Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №5. Визначення фокусної відстані збиральної лінзи.
До уроку виконати наступне:
  • Підготувати записи в зошиті до ЛР(як завжди)
  • інструкція на сторінці 99.
  • Завдання №1,2,,3,4).Вправа 15.
  • Розв'язування  задач . Формула тонкої лінзи.   Збільшення лінзи.

    Під час уроку Виконання ЛР №5.

    • 1)пояснення до ЛР№5(для учнів, що були відсутні)
    • 3)Контрольні питання.-Побудувати хід променю і визначити положення зображення.
    ДЗ.Нагадую- Підготувати зошит до виконання ЛР№5. Прочитати інструкцію до роботи. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вибране