Розклад уроків фізики на середу,15 Листопада.
8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на zooм https://us04web.zoom.us/j/73052827299?pwd=4mi08pX2RarrnKMTaJnyr3F4uLjrv1.1
9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на zoom https://us04web.zoom.us/j/76015345923?pwd=CrnVNtYGjX9nrUkR8kl45Ayy8lvXn2.1
10-20 Третій урок в 9 А класі; посилання на zoom https://us04web.zoom.us/j/75301610007?pwd=yE5OCa0n9MMu6RGTgNMLswlbglc6AR.1
11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання на zoom https://us04web.zoom.us/j/74573528613?pwd=SNmIqnj3uojbFLszXWSN5DkRsoEgAR.1
13-30 Шостий урок в 11 МП класі,посилання zoom https://us04web.zoom.us/j/71040523563?pwd=LLkVcYrLzBy8i7pFXITL0zNKbyClCW.1
Тема уроку у 10-их класів. Тертя. Розв'язування задач. Закони динаміки. Природа сили тертя. Типи тертя.
Механізм утворення сил тертя у в'язкому середовищі.
Домашня робота (на 15 Листопада) . Вправа 12(3,4) і параграф 12.
Тема уроку у 11-А класу. Розв'язування задач. Закон електромагнітної індукції.(Досліди Фарадея. Правило Ленца)
- Магнітний потік.( Ф=ВScos(B^n))
- Електрорушійна сила електромагнітної індукції.
- Дві причини Електромагнітної індукції.(Сила Лоренца-Утворення Вихрового електричного поля Вихровим магнітним полем)
- Електромагнітне поле.
- Визначення напрямку Електрорушійної сили індукції.
- Прочитати 75-76 сторінки. Струми Фуко.
- При зміні магнітного потоку через площу обмежену контуром виникає Вихрове електричне поле.
- В усіх випадках для явища справедливе твердження:
- 7.26. Світло переходить із середовища, де його швидкість дорівнює 2,6⋅108 м/с, у середовище, де швидкість світла становить 2⋅108 м/с. Визначте кут заломлення променя, якщо кут падіння дорівнює 50°.
- На глибині 15 м у мокрому доку вночі змушені робити ремонт борту підводного човна. Як сховати необхідне освітлення для роботи від розвідувальних дронів?
- Чому на спектрі Сонця видно чорні смужки?
- Силові лінії магнітного поля. Вектор магнітної індукції.
- Взаємодія магнітів.Правило Свердлика.Правило правої руки.
- Сила Ампера. Правило лівої руки.
- Вираз сили Ампера: FA=BIL sin(B^I)
- Сила Лоренца.
До уроку опрацювати параграф 11 і10. (Скористаємось посиланнями, розміщеними в