середа, 7 лютого 2024 р.

8 Лютого

Радіоолімпіада 2024 » Факультет радиофизики, биомедицинской электроники и компьютерных систем (karazin.ua)

 Розклад уроків фізики на четвер,9 Лютого

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на   https://us04web.zoom.us/j/78806243567?pwd=skbtzF8GTJaAQIu1Tq0aXSsYCzadFY.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на   https://us04web.zoom.us/j/74914777808?pwd=BsIpq3JYo9OgE3Er1iQRQkiihCaTa8.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі, посилання на https://us04web.zoom.us/j/75255324675?pwd=yISNGIhF3yOEpc4YMZ86qpZLnXR5pl.1

11-15. Четвертий урок в 11А  класі(астрономія https://us04web.zoom.us/j/74686337447?pwd=PWypb9UteQ22HU9LSrabuudxDXauOJ.1

Тема уроку У 11-А  класу.Принцип Гюйгенса.Підтвердження закону заломлення на підставі уявлення про хвильову природу світла"

До Контрольної роботи Повторити Вправу 27.
Код для 11А(на базі classtime)  Y6K3YR


Тема уроку у 8 А класу.Закон Ома.
                                       Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.

                                                                    Що таке величина струму? 
Що таке напруга?
Чому існує опір електричному струму?
Пояснення до виконання ЛР №3.


Віртуальний експеримент для побудови залежності U=I(R)
Домашнє завдання. Здати Звіт ЛР№3А.
Самоконтроль-Вправа 28(3,4,5)


Тема уроку у 9 Б класу. Рівноприскорений рух. Прискорення. Властивості рівноприскореного руху.

До заявленої теми виконаємо графічну задачу рівномірного руху:
 5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? 

Прискорення-характеристика рівноприскореного руху.
https://naurok.com.ua/uploads/files/284681/280874/305106_images/10.jpg

Рівняння миттєвої швидкості:


v=v0+at

 Будова    
його енергії.
Реєстрація сонячних нейтрино. Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.
Чижевський Л.А. "Земное эхо Солнечных бурь."\



Спалах ультрафіолетового випромінення,спричиненим даним протуберанцем,створив магнітну бурю над Австралією.В даній зоні відбулося "Радіозатемнення"-пропав радіозв'язок.

Домашнє завдання. Тест "Сонце-наша Зоря"

вівторок, 6 лютого 2024 р.

7 Лютого

 Розклад уроків фізики на середу, 7 Лютого.

8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на zooм  https://us04web.zoom.us/j/79721353892?pwd=69SrvziuymMSRa8bdh8jvzjW0ZFGr9.1

9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на zoom   https://us04web.zoom.us/j/72874046779?pwd=TNY2OjO5Nyx85NodaftbQItaeg9pdx.1

10-20 Третій урок в  9 А класі; посилання на zoom  https://us04web.zoom.us/j/73624372866?pwd=ishy5mxhzHa5pbb1bhLrso4lt5cu6T.1

11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання 👆 https://us04web.zoom.us/j/79213743625?pwd=Jyc4L9AVmbxyZOs1TYr5HMaSMb2Ez2.1

12-30 П'ятий урок у 11 МП класі посилання    https://us04web.zoom.us/j/78520797731?pwd=rvjF2fFn6VJSo2lKevZDssEYTjzEan.1

13-30 Шостий урок у 11 МП(астрономія) класі посилання   


Радіоолімпіада Універ.ім Каразіна


Тема уроку у 10-А і 10 Б класу.Рівняння стану газу.https://naurok.com.ua/uploads/files/165671/116372/127606_images/4.jpg


Тема уроку у 11А і 11МП  класів . Принцип Гюйгенса.Підтвердження закону заломлення на підставі уявлення про хвильову природу світла"
До Контрольної роботи Повторити Вправу 27.
Код для 11А(на базі classtime)  Y6K3YR
Код для 11 МП( на базі classtime)


Тема уроку у 9 А класу. Рівноприскорений рух. Прискорення. Властивості рівноприскореного руху.

До заявленої теми виконаємо графічну задачу рівномірного руху:
 5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? 

Прискорення-характеристика рівноприскореного руху.
https://naurok.com.ua/uploads/files/284681/280874/305106_images/10.jpg

Рівняння миттєвої швидкості:


v=v0+at

 Будова Сонця та джерела його енергії.
Реєстрація сонячних нейтрино. Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.
Чижевський Л.А. "Земное эхо Солнечных бурь."



Спалах ультрафіолетового випромінення,спричиненим даним протуберанцем,створив магнітну бурю над Австралією.В даній зоні відбулося "Радіозатемнення"-пропав радіозв'язок.

Домашнє завдання. Тест "Планети Сонячної системи",код https://www.classtime.com/code/RRR99M

понеділок, 5 лютого 2024 р.

6 Лютого

для Тьоми   https://us04web.zoom.us/j/76673368667?pwd=yzqGotavpl0gcBCNbwkR90scaHlBVE.1

 радіоолімпіада.👆 

Розклад уроків фізики на вівторок,6 Лютого
8-30 перший урок у 8 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/78487021180?pwd=VuaIURyoBl9qe3iuT3rCA36hTqi6lS.1
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція   https://us04web.zoom.us/j/77301648423?pwd=vAmozPr2yClBUAGiKFXOfMjq7PMrdP.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція  https://us04web.zoom.us/j/75073266440?pwd=MmnMejnauUhbmqcRX8fmrHn27DjIJd.1
11-15 четвертий урок 
12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/74604348199?pwd=LkChoVbyitMrC1gvbeL5corSs6LBc9.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання  https://us04web.zoom.us/j/77314742832?pwd=fQnYQvdjiKVIbwrrN2eJHo6nwUv4IG.1


                                       Розв'язування задач."Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.

Що таке величина струму? 

Що таке напруга?

Віртуальний експеримент для побудови залежності U=I(R)

Домашнє завдання. Здати Звіт ЛР№3А.

Тема уроку у 9 А і 9 Б класах. Основні поняття кінематики рівномірного руху. 

До уроку знати:
  • Що таке механічний рух?
  • Що таке траєкторія? Шлях ? Переміщення?
  • Що таке і, навіщо потрібні, системи відліку?
  • Що таке координати тіла?
  • Рівномірний рух і рівняння координати.
Тестові завдання для перевірки розуміння даної теми:
1. Катер, перетинаючи річку, рухається перпендикулярно до її течії з швидкістю 4 м/с у системі відліку, пов’язаній з водою. На скільки метрів течія знесе катер, якщо ширина річки становить 800 м, а швидкість течії рівна 1м/с?
 2. У безвітряну погоду гвинтокрил рухається із швидкістю 90 км/год на північ. Визначте швидкість і курс гвинтокрила, якщо подув північно-західний вітер під кутом 45° до меридіана. Швидкість вітру становить 10 м/с.
 3. Швидкість велосипедиста становить 36 км/год, а швидкість вітру – 4 м/с. Яку швидкість має вітер у системі відліку, пов’язаній з велосипедистом, коли він: а) зустрічний; б) попутний?
 4. Автомобіль, який рухається рівномірно, здійснив розворот, описавши половину кола. Визначте у скільки разів шлях більше від модуля переміщення автомобіля?
 5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? 
6. По прямому шосе в одному напрямку рухаються два мотоциклісти. Швидкість першого становить 10 м/с. Другий наздоганяє його із швидкістю 20 м/с. Відстань між мотоциклами в початковий момент часу рівна 200 м. Напишіть рівняння рухів мотоциклістів у системі відліку, пов’язаній із Землею, взявши за початок координат місце перебування другого мотоцикліста в початковий момент часу і вибравши за додатний напрямок осі X напрямок його руху. Побудуйте графіки рухів обох мотоциклістів  
  • Перегляньте задачі і визначте для вас незрозумілі питання. Розберемо під час уроку.
Тема уроку у 10-их Класах.
1. Коментоване розв'язання задач.
2.Самостійна робота "Основи МКТ"
Для коментованих задач розглянемо задачі із збірника різнорівневих задач -

1.Розділ 4.
  • 1).Деяке тіло містить 1026 молекул. Який кількість речовини в цьому тілі?

    А. Від 100 моль до 200 моль. Б. Від 50 міль до 90 моль

    B. Від 15 моль до 45 моль. Г. Від 10 моль до 14 моль.

    2).Маса атома деякого хімічного елемента рівна 6,68 · 10-27 кг. Який це елемент?

     А. Водень.     Б. Літій.        В. Гелій.    Г. Хлор.


  • 3).Знайдіть середню кінетичну енергію поступального руху молекул газу при температурі 300 К.

    А. Від 4 ·10-23 Дж до 8 ·10-23 Дж.       Б. Від 4 ·1021 Дж до 8 ·10-21 Дж

    B. Від 2·10-20 Дж до 5 ·10-20 Дж.        Г. Від 4·10-19 Дж до 8 ·10-19 Дж.

     


4).Середня квадратична швидкість молекул Метану (СН4) дорівнює 630 м/с. Яка температура газу?

А. Від 250 К до 260 К.              Б. Від 270 К до 280 К.  

В. Від 290 К до 300 К.              Г. Від 310 К до 320 К.

 

5).Середня квадратична швидкість молекул метану (СН4) при нормальному атмосферному тиску рівна 630 м/с. Яка концентрація молекул метану?

А. Від 2 ·1025 м--3 до 4·1025 м-3.                   Б. Від 5·1025 м-3 до 8·1025 м-3.

В. Від 2·1026 м-3 до 4·1026 м-3                              Г. Від 5 ·1026 м-3 до 8·1026 м-3

 

6).При якій температурі густина газу в 1,5 рази більше, ніж його густина при 100 °С? Тиск вважайте незмінним.

А. Від -30 °С до -15 °С.      Б. Від 0 °С до 35 °С. 

В. Від 130 °С до 180 °С.      Г. Від 540 °С до 600 °С.

  •  Далі. Тест(на урок) 10 А. код ----------9961089
  •  Далі. Тест(на урок) 10 Б. код ---------- 1972281 - код дійсний до 18-00

субота, 3 лютого 2024 р.

5 Лютого

 Радіоолімпіада

Даніель Рассел,6 Березня 2023

For us


 Розклад уроків фізики на понеділок,5 Лютого.Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу.

                                       Розв'язування задач."Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.

Що таке величина струму? 

Що таке напруга?

Віртуальний експеримент для побудови залежності U=I(R)

Домашнє завдання. Здати Звіт ЛР№3А.

Тема уроку у 7-го класу. Лабораторна робота №8. Дослідження  сили пружності. Вимірювання коефіцієнту пружності.

До уроку прочитати Параграф 19. Розібрати Задачу №1 на сторінці 130.
Задачу №2 на сторінці 131

Приготувати Підготовчі записи до Лабораторної роботи №8
№ роботи,Тема,Мета,таблиці,Закон Тяжіння і Закон Гука.




В таблиці для занесення результатів вимірів(сторінка 134) внести зміни:замість Шнур А і Шнур Б записати "Тонка пружина. Товста пружина"
перегляньте Тренажер Phet colorado

Повторити ☝Параграф 20 "Сила тяжіння". Формулу сили тяжіння.

Тема уроку у 9 А класу. Що вивчає МЕХАНІКА?
Основні поняття Механіки.
Кінематика.
Тест "Атомна фізики" код DKK988

Тема Уроку  у 10 А класу.

Перевірка засвоєння Основ "Молярні співвідношення...",розуміння постулатів МКТ.

1. поняття.Ідеального газу;

  • Атоми і молекули ідеального газу є Точки-матеріальні точки.(тобто розмірами нехтують).Об'єм,який займає газ,не враховує їх об'єм.
  • Середня швидкість молекул і атомів ідеального газу дорівнює нулю.
  • Основне рівняння ідеального газу.,що щільність частинок у всьому об'ємі,однакова;розподіл енергії на три вектори простору(dimetions) рівноправний.
  • Навіщо ми вивчаємо властивості ідеального газу?
  • ________________________________________________________________________---
  • 2.Механізм Ударного тиску-механізм утворення тиску,рухомими частками під час зіткнення із поверхнями.
  • 3.Хаотичний рух через ознаку середньої швидкості;
  • 4.Середня квадратична швидкість.
  • Короткий алгоритм виведення  Основного рівняння МКТ.


    3.На деякій планеті 80% маси атмосфери складає кисень, а 20% — Неон. Визначте середню мольну масу атмосфери планети.
    4.(4 бали). Озеро площею 4 км2 з середньою глибиною 5 м «посолили», кинувши кристал солі NaCl масою 10 мг. Через тривалий час з озера зачерпнули стакан води об'ємом 200 см3. Скільки іонів натрію опинилося в цьому стакані?
  • ТЕМПЕРАТУРА=міра СЕРЕДНЬОЇ КІНЕТИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ хаотичного руху молекул.
  • Рівняння Больцмана.



  •  Поняття Температури за Максвелом і Больцманом.Реперні точки Цельсія.

  • Поняття Температура має зміст лише тоді,коли система складається з великої кількості часток.
  • Температура вимірюється як макроскопічно і так  як  характеристика теплового стану системи мікрочасток.
  • Розглянемо графік "РОЗПОДІЛ МОЛЕКУЛ ЗА ШВИДКоСТями"
  • Мал. 29.3
Дом.на наступний урок -параграф 29. Вправа 29(3,4)

Тема уроку у 11М класу. Експериментальна робота №6. Визначення фокусної відстані і оптичної сили збиральної лінзи.
Скористатися можливо і даним застосунком
ДЛЯ виконання ЕР можна скористатись і даним застосунком RAY
До уроку зробити в Зошиті попередні засоби(щоб не витрачати час під час уроку)
В допомогу Інструкція в підручнику під ред. Бар'яхтара на сторінках 204 і 205(дослід 1)
Демонстрація ЕР №6.

Дом.завдання. Підготувати звіт попередньої роботи-ЕР№5

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране