четвер, 8 лютого 2024 р.

9 Лютого

For Artem today 10 Febr       https://us04web.zoom.us/j/79012942293?pwd=bRH48E5BylsyCVhbbRxeOBBDisasCx.1

 Радіоолімпіада 2024 » Факультет радиофизики, биомедицинской электроники и компьютерных систем (karazin.ua)


Розклад Уроків фізики на п'ятницю,09 Лютого.

8-30 Перший урок у 10 Б класу. Посилання  https://us04web.zoom.us/j/71877447785?pwd=qMliEFS0QtFMEedLQYjDEVrZCbq0kE.1
9-30  Другий урок у 11 МП класу(фізика)  https://us04web.zoom.us/j/78137825841?pwd=xeOSFGV7JBobw8Q3Xtoe5LJGnO4yFP.1
10-20 Третій урок у 7-го класу  посилання   https://us04web.zoom.us/j/71793430758?pwd=P1bERUltFn0v4jph5suaboFjSxWTOq.1
11-15 Четвертий урок в 11-А класі,посилання   https://us04web.zoom.us/j/78517554770?pwd=YQZBwwNPiT3M1bNrYtlJpJ6tazgK2b.1
12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, посилання  https://us04web.zoom.us/j/71367268423?pwd=LUeTrk6UAX93KBVcbC2flMLNSqL8kX.1
13-25 Шостий урок у 8 Б класу. посилання   https://us04web.zoom.us/j/71809478682?pwd=hQr9A7DW1vbWM0RmQnDuiJHUj0aQ1X.1

Тема Уроку у 10 Б класу. Ізопроцеси. Графіки ізопроцесів.
База плану роботи- Рівняння стану газу.
Наслідки Основного рівняння газу.
До уроку прочитати Параграф.30 і з Вправи 30(3,4)

Тема уроку у 7-го класу. Розв'язування задач з теми "Сила пружності. Сила тяжіння."
До уроку прочитайте параграф 19 і 20
Виконайте запропоновані нижче задачі:
1.Маємо два однакові за розмірами 
кубики – один алюмінієвий, інший –
олов’яний. На який із них діє більша сила 
тяжіння і у скільки разів? 

2.Під дією якої сили пружина, що має 
коефіцієнт жорсткості 1 кН/м, стиснулась на 4 см?
3. Визначити видовження пружини, якщо на неї діє сила 
10 Н, а коефіцієнт жорсткості пружини 500 Н/м.
4. Чому дорівнює коефіцієнт жорсткості стержня, якщо 
під дією вантажу 1000 Н він подовжився на 1 мм?
Поясніть. Чи однако розтягується  пружина під дією вантажу m=100 г на Землі, на Місяці, на Юпітері?
_____________________________________-
Під час уроку розглянемо Задачі із Вправи 20.

Тема уроку у 11 -их класів. Інтерференція. Розв'язування задач.
Базове питання! Чому ми бачимо інтерференцію хвиль на воді, чуємо звукову інтерференція і не бачимо? Інтерференцію світлових хвиль? Чи бачимо?

Явище інтерференції.-Результат"Стоячі хвилі"Чергування максимумів і мінімумів в просторі
Код для 11А(на базі classtime)  Y6K3YR
Код для 11 МП( на базі classtime)

Тема уроку у 8 Б класу.Закон Ома.
                                       Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.

                                                                    Що таке величина струму? 
Що таке напруга?
Чому існує опір електричному струму?
Пояснення до виконання ЛР №3.


Віртуальний експеримент для побудови залежності U=I(R)
Домашнє завдання. Здати Звіт ЛР№3А.
Самоконтроль-Вправа 28(3,4,5)


Тема уроку у 9 Б класу. Рівноприскорений рух. Прискорення. Властивості рівноприскореного руху.

До заявленої теми виконаємо графічну задачу рівномірного руху:
 5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? Завершити задачу. Виділені завдання -помаранчевим кольором.

Прискорення-характеристика рівноприскореного руху.
https://naurok.com.ua/uploads/files/284681/280874/305106_images/10.jpg

Рівняння миттєвої швидкості:


v=v0+at


середа, 7 лютого 2024 р.

8 Лютого

Радіоолімпіада 2024 » Факультет радиофизики, биомедицинской электроники и компьютерных систем (karazin.ua)

 Розклад уроків фізики на четвер,9 Лютого

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на   https://us04web.zoom.us/j/78806243567?pwd=skbtzF8GTJaAQIu1Tq0aXSsYCzadFY.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на   https://us04web.zoom.us/j/74914777808?pwd=BsIpq3JYo9OgE3Er1iQRQkiihCaTa8.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі, посилання на https://us04web.zoom.us/j/75255324675?pwd=yISNGIhF3yOEpc4YMZ86qpZLnXR5pl.1

11-15. Четвертий урок в 11А  класі(астрономія https://us04web.zoom.us/j/74686337447?pwd=PWypb9UteQ22HU9LSrabuudxDXauOJ.1

Тема уроку У 11-А  класу.Принцип Гюйгенса.Підтвердження закону заломлення на підставі уявлення про хвильову природу світла"

До Контрольної роботи Повторити Вправу 27.
Код для 11А(на базі classtime)  Y6K3YR


Тема уроку у 8 А класу.Закон Ома.
                                       Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.

                                                                    Що таке величина струму? 
Що таке напруга?
Чому існує опір електричному струму?
Пояснення до виконання ЛР №3.


Віртуальний експеримент для побудови залежності U=I(R)
Домашнє завдання. Здати Звіт ЛР№3А.
Самоконтроль-Вправа 28(3,4,5)


Тема уроку у 9 Б класу. Рівноприскорений рух. Прискорення. Властивості рівноприскореного руху.

До заявленої теми виконаємо графічну задачу рівномірного руху:
 5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? 

Прискорення-характеристика рівноприскореного руху.
https://naurok.com.ua/uploads/files/284681/280874/305106_images/10.jpg

Рівняння миттєвої швидкості:


v=v0+at

 Будова    
його енергії.
Реєстрація сонячних нейтрино. Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.
Чижевський Л.А. "Земное эхо Солнечных бурь."\



Спалах ультрафіолетового випромінення,спричиненим даним протуберанцем,створив магнітну бурю над Австралією.В даній зоні відбулося "Радіозатемнення"-пропав радіозв'язок.

Домашнє завдання. Тест "Сонце-наша Зоря"

вівторок, 6 лютого 2024 р.

7 Лютого

 Розклад уроків фізики на середу, 7 Лютого.

8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на zooм  https://us04web.zoom.us/j/79721353892?pwd=69SrvziuymMSRa8bdh8jvzjW0ZFGr9.1

9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на zoom   https://us04web.zoom.us/j/72874046779?pwd=TNY2OjO5Nyx85NodaftbQItaeg9pdx.1

10-20 Третій урок в  9 А класі; посилання на zoom  https://us04web.zoom.us/j/73624372866?pwd=ishy5mxhzHa5pbb1bhLrso4lt5cu6T.1

11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання 👆 https://us04web.zoom.us/j/79213743625?pwd=Jyc4L9AVmbxyZOs1TYr5HMaSMb2Ez2.1

12-30 П'ятий урок у 11 МП класі посилання    https://us04web.zoom.us/j/78520797731?pwd=rvjF2fFn6VJSo2lKevZDssEYTjzEan.1

13-30 Шостий урок у 11 МП(астрономія) класі посилання   


Радіоолімпіада Універ.ім Каразіна


Тема уроку у 10-А і 10 Б класу.Рівняння стану газу.https://naurok.com.ua/uploads/files/165671/116372/127606_images/4.jpg


Тема уроку у 11А і 11МП  класів . Принцип Гюйгенса.Підтвердження закону заломлення на підставі уявлення про хвильову природу світла"
До Контрольної роботи Повторити Вправу 27.
Код для 11А(на базі classtime)  Y6K3YR
Код для 11 МП( на базі classtime)


Тема уроку у 9 А класу. Рівноприскорений рух. Прискорення. Властивості рівноприскореного руху.

До заявленої теми виконаємо графічну задачу рівномірного руху:
 5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? 

Прискорення-характеристика рівноприскореного руху.
https://naurok.com.ua/uploads/files/284681/280874/305106_images/10.jpg

Рівняння миттєвої швидкості:


v=v0+at

 Будова Сонця та джерела його енергії.
Реєстрація сонячних нейтрино. Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.
Чижевський Л.А. "Земное эхо Солнечных бурь."



Спалах ультрафіолетового випромінення,спричиненим даним протуберанцем,створив магнітну бурю над Австралією.В даній зоні відбулося "Радіозатемнення"-пропав радіозв'язок.

Домашнє завдання. Тест "Планети Сонячної системи",код https://www.classtime.com/code/RRR99M

понеділок, 5 лютого 2024 р.

6 Лютого

для Тьоми   https://us04web.zoom.us/j/76673368667?pwd=yzqGotavpl0gcBCNbwkR90scaHlBVE.1

 радіоолімпіада.👆 

Розклад уроків фізики на вівторок,6 Лютого
8-30 перший урок у 8 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/78487021180?pwd=VuaIURyoBl9qe3iuT3rCA36hTqi6lS.1
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція   https://us04web.zoom.us/j/77301648423?pwd=vAmozPr2yClBUAGiKFXOfMjq7PMrdP.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція  https://us04web.zoom.us/j/75073266440?pwd=MmnMejnauUhbmqcRX8fmrHn27DjIJd.1
11-15 четвертий урок 
12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/74604348199?pwd=LkChoVbyitMrC1gvbeL5corSs6LBc9.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання  https://us04web.zoom.us/j/77314742832?pwd=fQnYQvdjiKVIbwrrN2eJHo6nwUv4IG.1


                                       Розв'язування задач."Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.

Що таке величина струму? 

Що таке напруга?

Віртуальний експеримент для побудови залежності U=I(R)

Домашнє завдання. Здати Звіт ЛР№3А.

Тема уроку у 9 А і 9 Б класах. Основні поняття кінематики рівномірного руху. 

До уроку знати:
  • Що таке механічний рух?
  • Що таке траєкторія? Шлях ? Переміщення?
  • Що таке і, навіщо потрібні, системи відліку?
  • Що таке координати тіла?
  • Рівномірний рух і рівняння координати.
Тестові завдання для перевірки розуміння даної теми:
1. Катер, перетинаючи річку, рухається перпендикулярно до її течії з швидкістю 4 м/с у системі відліку, пов’язаній з водою. На скільки метрів течія знесе катер, якщо ширина річки становить 800 м, а швидкість течії рівна 1м/с?
 2. У безвітряну погоду гвинтокрил рухається із швидкістю 90 км/год на північ. Визначте швидкість і курс гвинтокрила, якщо подув північно-західний вітер під кутом 45° до меридіана. Швидкість вітру становить 10 м/с.
 3. Швидкість велосипедиста становить 36 км/год, а швидкість вітру – 4 м/с. Яку швидкість має вітер у системі відліку, пов’язаній з велосипедистом, коли він: а) зустрічний; б) попутний?
 4. Автомобіль, який рухається рівномірно, здійснив розворот, описавши половину кола. Визначте у скільки разів шлях більше від модуля переміщення автомобіля?
 5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? 
6. По прямому шосе в одному напрямку рухаються два мотоциклісти. Швидкість першого становить 10 м/с. Другий наздоганяє його із швидкістю 20 м/с. Відстань між мотоциклами в початковий момент часу рівна 200 м. Напишіть рівняння рухів мотоциклістів у системі відліку, пов’язаній із Землею, взявши за початок координат місце перебування другого мотоцикліста в початковий момент часу і вибравши за додатний напрямок осі X напрямок його руху. Побудуйте графіки рухів обох мотоциклістів  
  • Перегляньте задачі і визначте для вас незрозумілі питання. Розберемо під час уроку.
Тема уроку у 10-их Класах.
1. Коментоване розв'язання задач.
2.Самостійна робота "Основи МКТ"
Для коментованих задач розглянемо задачі із збірника різнорівневих задач -

1.Розділ 4.
  • 1).Деяке тіло містить 1026 молекул. Який кількість речовини в цьому тілі?

    А. Від 100 моль до 200 моль. Б. Від 50 міль до 90 моль

    B. Від 15 моль до 45 моль. Г. Від 10 моль до 14 моль.

    2).Маса атома деякого хімічного елемента рівна 6,68 · 10-27 кг. Який це елемент?

     А. Водень.     Б. Літій.        В. Гелій.    Г. Хлор.


  • 3).Знайдіть середню кінетичну енергію поступального руху молекул газу при температурі 300 К.

    А. Від 4 ·10-23 Дж до 8 ·10-23 Дж.       Б. Від 4 ·1021 Дж до 8 ·10-21 Дж

    B. Від 2·10-20 Дж до 5 ·10-20 Дж.        Г. Від 4·10-19 Дж до 8 ·10-19 Дж.

     


4).Середня квадратична швидкість молекул Метану (СН4) дорівнює 630 м/с. Яка температура газу?

А. Від 250 К до 260 К.              Б. Від 270 К до 280 К.  

В. Від 290 К до 300 К.              Г. Від 310 К до 320 К.

 

5).Середня квадратична швидкість молекул метану (СН4) при нормальному атмосферному тиску рівна 630 м/с. Яка концентрація молекул метану?

А. Від 2 ·1025 м--3 до 4·1025 м-3.                   Б. Від 5·1025 м-3 до 8·1025 м-3.

В. Від 2·1026 м-3 до 4·1026 м-3                              Г. Від 5 ·1026 м-3 до 8·1026 м-3

 

6).При якій температурі густина газу в 1,5 рази більше, ніж його густина при 100 °С? Тиск вважайте незмінним.

А. Від -30 °С до -15 °С.      Б. Від 0 °С до 35 °С. 

В. Від 130 °С до 180 °С.      Г. Від 540 °С до 600 °С.

  •  Далі. Тест(на урок) 10 А. код ----------9961089
  •  Далі. Тест(на урок) 10 Б. код ---------- 1972281 - код дійсний до 18-00

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране