Сьогодні можна спостерігати Сонячне затемнення online/Це явище буде транслювати NASA з 20-ї години. В "живу" Сонячне затемнення будуть спостерігати жителі США,КАНАДИ . У них це буде ранок.
Розклад уроків фізики навівторок, 09 Квітня
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.
Тест "на урок"= код 8514829дійсний до 18 години 9 Квітня
До уроку виконати Тестову роботу "Електричні явища. Частина 1"
Код Роботи 9RWN78 (для тих,хто не виконав)
Потім перегляньте відео,яке продемонструє відкриття вченими,що носіями електричного струму в металах,є потік електронів.
Після прочитання параграфу 36 Зверніть увагу на залежність опору металевих провідників від температури:
Чи зможете пояснити дану залежність?
І далі Вправа36.
Тема уроку у 9 А класу. Контрольна робота № 5 з теми
«Рух і взаємодія
Попередньо розв'яжіть наступні завдання.
1.
Визначити Силу тяги(умова була дана на попередньому уроці) Йдемо за алгоритмом:
запишіть рівняння 2-го закону Динаміки
виберіть систему відліку
запишіть рівняння в проєкції на вісь ОХ
......на вісь Оy
Розв'яжіть систему рівнянь
2.Розрахуйте прискорення вільного падіння тіла на поверхні Місяця,якщо маса Місяця у 81 раз менша маси Землі,а радіус Місяця менший Земного-в 3,7 рази.
3. Вправа 35(7)
Далі буде запропонована контрольна робота№2."Динаміка. Взаємодія."
Тема уроку 10-Б класу. Основи термодинаміки.Внутрішня енергія. Теплота.
До уроку виконати тематичний тест за кодом
Код Тематичної для 10 Б класу 38D4DQ
До уроку виконати тест за кодом classtime.com(для тих,хто не виконав)
Перегляньте ВІДЕО про внутрішню енергію.
Згадаємо Поняття Температури,яка визначає Стан теплової рівноваги.
Розгляд основних задач(сил)( по можливості-переслати на мою почту)
. Як зміниться сила тертя ковзання між бруском і горизонтальною поверхнею, якщо на нього покласти такий же брусок?
А.Збільшиться в 2 рази. Б.Зменшиться в 2 рази. В.Збільшиться в 4 рази.Г. Не зміниться
На яких двох малюнках показані сили тертя і пружності?
А. На мал. 1 і мал. 2.
Б. На мал. 1 і мал. 3.В. На мал. 1 і мал. 4.Г. На мал. 2 і мал. 3.
2.37д. Ліфт підіймається рівноприскорено і за перші 10 з руху проходить відстань 20 м. На скільки збільшується при підйомі вага пасажира масою 80 кг, що знаходиться в цьому ліфті?
А. На 40 Н. Б. На 32 Н. В. На 24 Н. Г. На 16 Н.
2.38д. Який шлях пройшло за останню секунду руху тіло, вільно падаюче з висоти 45 м?
Вважайте g = 10 м/с2.
А. 5 м. Б. 15 м. В. 20 м. Р. 25 м.
2.39д. Вантаж скинений з літака, що горизонтально летить. На малюнку показана залежність горизонтальної координати х вантажу від часу. Знайдіть модуль швидкості вантажу через 10 з руху.
А. Менше 100 м/с. Б. От 110 м/с до 130 м/с.
B. Від 130 м/с до 140 м/с. Г. Більше 150 м/с.
2.53д. Тіло масою 2 г, рухаючись горизонтально під дією сили тертя, пройшло до зупинки відстань 86 см за 2 с. Визначте силу тертя, яка діяла на тіло.
А. 0,86 мН. Б. 0,43 мН. B. 86 мН. Р. 43 мН.
Прочитайте параграф§35. Вправа 35(5,6)👈
Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач"Розрахунок внутрішньої енергії тіла. Зміна внутрішньої енергії тіла. Кількість теплоти."
До уроку.
Опрацьовуємо параграф 36. У ньому є все,що потрібно для розуміння тема.
І шпаргалка,яку треба запам'ятати.
Змінити внутрішню енергію можна двома способами: Роботою і Теплообміном.Приведіть приклади явищ.
Згадайте,що таке теплообмін і приведіть приклади трьох типів теплообміну:
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.
Розгляд основних задач(сил)( по можливості-переслати на мою почту)
. Як зміниться сила тертя ковзання між бруском і горизонтальною поверхнею, якщо на нього покласти такий же брусок?
А.Збільшиться в 2 рази. Б.Зменшиться в 2 рази. В.Збільшиться в 4 рази.Г. Не зміниться
На яких двох малюнках показані сили тертя і пружності?
А. На мал. 1 і мал. 2.
Б. На мал. 1 і мал. 3.В. На мал. 1 і мал. 4.Г. На мал. 2 і мал. 3.
2.37д. Ліфт підіймається рівноприскорено і за перші 10 з руху проходить відстань 20 м. На скільки збільшується при підйомі вага пасажира масою 80 кг, що знаходиться в цьому ліфті?
А. На 40 Н. Б. На 32 Н. В. На 24 Н. Г. На 16 Н.
2.38д. Який шлях пройшло за останню секунду руху тіло, вільно падаюче з висоти 45 м?
Вважайте g = 10 м/с2.
А. 5 м. Б. 15 м. В. 20 м. Р. 25 м.
2.39д. Вантаж скинений з літака, що горизонтально летить. На малюнку показана залежність горизонтальної координати х вантажу від часу. Знайдіть модуль швидкості вантажу через 10 з руху.
А. Менше 100 м/с. Б. От 110 м/с до 130 м/с.
B. Від 130 м/с до 140 м/с. Г. Більше 150 м/с.
2.53д. Тіло масою 2 г, рухаючись горизонтально під дією сили тертя, пройшло до зупинки відстань 86 см за 2 с. Визначте силу тертя, яка діяла на тіло.
А. 0,86 мН. Б. 0,43 мН. B. 86 мН. Р. 43 мН.
Прочитайте параграф§35. Вправа 35(5,6)👈
Тема уроку у 10 А класу. Основи термодинаміки.Внутрішня енергія. Теплота.
До уроку виконати тематичний тест за кодом
Код Тематичної для 10 А класу D29M9V
До уроку виконати тест за кодом classtime.com(для тих,хто не виконав)
Перегляньте ВІДЕО про внутрішню енергію.
Згадаємо Поняття Температури,яка визначає Стан теплової рівноваги.
Дома.Потрібно прочитати параграф 36.Розібрати задачу №2 в параграфі.
На наступний урок виконати Вправу 36(2,4)👈
Тема уроку у 11 МП класу. Розв'язування задач. Якщо буде неможливо бути присутнім на уроці онЛайн розглянути допомогу у наступних посиланнях і виконати план на урок.
До уроку виконати. Контрольна робота "Сонце-наша Зоря."
439ENQ
Тема уроку у 11 МП. Астрономія.
Зорі і Еволюція Зір.
Головні питання уроку.
1.Класифікація зір.
2,Маса і розміри зір.
3.Світність зір.
4.Відстань до Зір. Абсолютна Зоряна величина.
5.Паралакс і світловий рік.Абсолютна Зоряна величина Сонця.
Еволюція Зорі в залежності від маси зорі."Траєкторія еволюції"зорі.
Фільм-гарна шпаргалка з теми.
Дом.завдання. Тема 5.(підручник Пришляка,2019р.)
Тема 5 Для 11 А класу.Молочний Шлях. Будова
Галактики.
Зоряні скупчення та асоціації. Туманності.
Місце Сонячної системи в
Галактиці
До уроку виконати Тест "Зорі" WP4RR3
КП до теми.
1.За яким принципом проводять спектральну класифікацію зір?
2. Яка залежність існує між світністю зорі та її абсолютною зоряною величиною?
3. У скільки разів відрізняються світності двох зір, однакових за кольором, якщо радіус однієї з них більший у 20 разів?Сонце має радіус 695000 км і температуру фотосфери близько 6000 К.
Розгляд основних задач(сил)( по можливості-переслати на мою почту)
. Як зміниться сила тертя ковзання між бруском і
горизонтальною поверхнею, якщо на нього покласти такий же брусок?
А.Збільшиться в 2 рази. Б.Зменшиться в 2 рази. В.Збільшиться в 4 рази.Г. Не зміниться
На яких двох малюнках показані сили тертя і
пружності?
А. На мал. 1 і мал. 2.
Б. На мал. 1 і мал. 3.В. На мал. 1 і мал. 4.Г. На мал. 2 і мал. 3.
2.37д. Ліфт підіймається рівноприскорено і за
перші 10 з руху проходить відстань 20
м. На скільки
збільшується при підйомі вага пасажира масою 80 кг, що знаходиться в цьому
ліфті?
А. На 40 Н. Б. На 32 Н. В. На 24 Н. Г. На 16 Н.
2.38д. Який шлях пройшло за останню секунду руху
тіло, вільно падаюче з висоти 45
м?
Вважайте g = 10 м/с2.
А. 5
м. Б. 15
м. В. 20
м. Р. 25
м.
2.39д. Вантаж скинений з літака, що горизонтально
летить. На малюнку показана залежність горизонтальної координати х вантажу від
часу. Знайдіть модуль швидкості вантажу через 10 з руху.
А. Менше 100 м/с. Б. От 110 м/с до 130 м/с.
B. Від 130 м/с до 140 м/с. Г. Більше 150 м/с.
2.53д. Тіло масою 2 г, рухаючись горизонтально
під дією сили тертя, пройшло до зупинки відстань 86 см за 2 с. Визначте силу
тертя, яка діяла на тіло.
Розрахуйте вартість використаної електричної енергії вашим приладдям за пару годин(скористайтесь показами електролічильника. Покази лічильника переглядати через скло шкафчика👆(§-техніка безпеки),за яким знаходиться електролічильник) Спрогнозуйте спожиту електроенергію за добу,або-місяць.
Під час уроку розглянемо Вправу 34(вдома переглянути)
Технічні питання "Запобіжники. Правила безпеки під час використання електричних приладів."
(параграф 35)
Практична задача(запропонована під час ЗНО) №199) Колекція.