Для Тьоми https://us04web.zoom.us/j/75823122354?pwd=D1TDeEPbK4SMD6yFpa03djlcpozzaa.1
Сьогодні можна спостерігати Сонячне затемнення online/Це явище буде транслювати NASA з 20-ї години. В "живу" Сонячне затемнення будуть спостерігати жителі США,КАНАДИ . У них це буде ранок.
Розклад уроків фізики на вівторок, 09 Квітня
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.
- Тема уроку у 8 А класу.Струм в металах.
До уроку виконати всім:- Тест "на урок"= код 8514829 дійсний до 18 години 9 Квітня
- До уроку виконати Тестову роботу "Електричні явища. Частина 1"
- Код Роботи 9RWN78 (для тих,хто не виконав)
Потім перегляньте відео,яке продемонструє відкриття вченими,що носіями електричного струму в металах,є потік електронів.
Після прочитання параграфу 36 Зверніть увагу на залежність опору металевих провідників від температури:І далі Вправа 36.
Тема уроку у 9 А класу. Контрольна робота № 5 з теми
«Рух і взаємодіяПопередньо розв'яжіть наступні завдання.1.- запишіть рівняння 2-го закону Динаміки
- виберіть систему відліку
- запишіть рівняння в проєкції на вісь ОХ
- ......на вісь Оy
- Розв'яжіть систему рівнянь
2.Розрахуйте прискорення вільного падіння тіла на поверхні Місяця,якщо маса Місяця у 81 раз менша маси Землі,а радіус Місяця менший Земного-в 3,7 рази.3. Вправа 35(7)
Далі буде запропонована контрольна робота№2."Динаміка. Взаємодія."
Тема уроку 10-Б класу. Основи термодинаміки.Внутрішня енергія. Теплота.До уроку виконати тематичний тест за кодом
- Код Тематичної для 10 Б класу 38D4DQ
- До уроку виконати тест за кодом classtime.com(для тих,хто не виконав)
- Перегляньте ВІДЕО про внутрішню енергію.
Згадаємо Поняття Температури,яка визначає Стан теплової рівноваги.
- Яка наука вивчає Теплові процеси поза МКТ?(Обов'язково)👆
- Дома.Потрібно прочитати параграф 36.Розібрати задачу №2 в параграфі.
- На наступний урок виконати Вправу 36(2,4)👈
Тема уроку у 7-го класу. Сполучені посудини. Манометри.До уроку виконати задачі №№3,4,5 Особливо№6.задачі супроводити рисунком❗В допомогу вам відео-ідіть за посиланням.(Всі відео цікаві і пізнавальні) До уроку виконати задачі №№4,5,6) із Вправи 25. І прочитати із параграфу 25 стор.165-166.Переглянути відео "Атмосферний тиск."
На наступний урок. Сполучені посудини.- Що таке сполучені посудини? (Чи можна моря вважати сполученими посудинами? А озера?)
- Чому поверхня рідини в сполучених посудинах знаходиться на одному рівні(h)?
- Що таке рідинні манометри? Як ними користуватись?
- Розгляньте рис.26.3 із параграфу 26 і поясніть зображення?
- Вправа 26(3).
- Задача №4 на сторінці 172.
Підготовка до контрольної роботи.Аналіз Тестової роботи "Закони Динаміки"1. Виконати(хто не зробив) код ZKWVM5нижче подані задачі виконати Розгляд основних задач(сил)( по можливості-переслати на мою почту). Як зміниться сила тертя ковзання між бруском і горизонтальною поверхнею, якщо на нього покласти такий же брусок?
А.Збільшиться в 2 рази. Б.Зменшиться в 2 рази. В.Збільшиться в 4 рази. Г. Не зміниться
- На яких двох малюнках показані сили тертя і пружності?
- Б. На мал. 1 і мал. 3. В. На мал. 1 і мал. 4. Г. На мал. 2 і мал. 3.
2.37д. Ліфт підіймається рівноприскорено і за перші 10 з руху проходить відстань 20 м . На скільки збільшується при підйомі вага пасажира масою 80 кг , що знаходиться в цьому ліфті?
А. На 40 Н. Б. На 32 Н. В. На 24 Н. Г. На 16 Н.
2.38д. Який шлях пройшло за останню секунду руху тіло, вільно падаюче з висоти 45 м ?
Вважайте g = 10 м/с2.
А. 5 м . Б. 15 м . В. 20 м . Р. 25 м .
2.39д. Вантаж скинений з літака, що горизонтально летить. На малюнку показана залежність горизонтальної координати х вантажу від часу. Знайдіть модуль швидкості вантажу через 10 з руху.
А. Менше 100 м/с. Б. От 110 м/с до 130 м/с.
B. Від 130 м/с до 140 м/с. Г. Більше 150 м/с.
2.53д. Тіло масою 2 г , рухаючись горизонтально під дією сили тертя, пройшло до зупинки відстань 86 см за 2 с. Визначте силу тертя, яка діяла на тіло.
А. 0,86 мН. Б. 0,43 мН. B. 86 мН. Р. 43 мН.
Прочитайте параграф §35. Вправа 35(5,6)👈
Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач"Розрахунок внутрішньої енергії тіла. Зміна внутрішньої енергії тіла. Кількість теплоти."До уроку.Опрацьовуємо параграф 36. У ньому є все,що потрібно для розуміння тема.І шпаргалка,яку треба запам'ятати.Згадайте,що таке теплообмін і приведіть приклади трьох типів теплообміну:теплопровідність,конвекція,інфрачервоне випромінення.На наступний урок Вправа 36.
- Тема уроку у 8 А класу.Струм в металах.
- Тест "на урок"= код 8514829 дійсний до 18 години 9 Квітня
- До уроку виконати Тестову роботу "Електричні явища. Частина 1"
- Код Роботи 9RWN78 (для тих,хто не виконав)
Після прочитання параграфу 36 Зверніть увагу на залежність опору металевих провідників від температури:
- запишіть рівняння 2-го закону Динаміки
- виберіть систему відліку
- запишіть рівняння в проєкції на вісь ОХ
- ......на вісь Оy
- Розв'яжіть систему рівнянь
До уроку виконати тематичний тест за кодом
- Код Тематичної для 10 Б класу 38D4DQ
- До уроку виконати тест за кодом classtime.com(для тих,хто не виконав)
- Перегляньте ВІДЕО про внутрішню енергію.
Згадаємо Поняття Температури,яка визначає Стан теплової рівноваги.- Яка наука вивчає Теплові процеси поза МКТ?(Обов'язково)👆
- Дома.Потрібно прочитати параграф 36.Розібрати задачу №2 в параграфі.
- На наступний урок виконати Вправу 36(2,4)👈
- Що таке сполучені посудини? (Чи можна моря вважати сполученими посудинами? А озера?)
- Чому поверхня рідини в сполучених посудинах знаходиться на одному рівні(h)?
- Що таке рідинні манометри? Як ними користуватись?
- Розгляньте рис.26.3 із параграфу 26 і поясніть зображення?
- Вправа 26(3).
- Задача №4 на сторінці 172.
. Як зміниться сила тертя ковзання між бруском і горизонтальною поверхнею, якщо на нього покласти такий же брусок?
А.Збільшиться в 2 рази. Б.Зменшиться в 2 рази. В.Збільшиться в 4 рази. Г. Не зміниться
- На яких двох малюнках показані сили тертя і пружності?
- Б. На мал. 1 і мал. 3. В. На мал. 1 і мал. 4. Г. На мал. 2 і мал. 3.
2.37д. Ліфт підіймається рівноприскорено і за перші 10 з руху проходить відстань
А. На 40 Н. Б. На 32 Н. В. На 24 Н. Г. На 16 Н.
Вважайте g = 10 м/с2.
А.
А. Менше 100 м/с. Б. От 110 м/с до 130 м/с.
B. Від 130 м/с до 140 м/с. Г. Більше 150 м/с.
2.53д. Тіло масою
А. 0,86 мН. Б. 0,43 мН. B. 86 мН. Р. 43 мН.
Немає коментарів:
Дописати коментар