середа, 8 травня 2024 р.

09 Травня

 Посилання для Єгора  https://us04web.zoom.us/j/76215177683?pwd=9jiJyIU4lQx93iqFWSglVASjA8kePC.1


 Розклад уроків фізики на четвер,09 Травня.

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на https://us04web.zoom.us/j/72617201369?pwd=njf7JvrSidvw11WNSZxIblIDrbgpIe.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79315372426?pwd=edkoffYz06BPZyOOOQabvZ9qiyfX9Z.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі, посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79349221288?pwd=tBNwto4Bmk8PFYRJj5gqrlJfSmGzbk.1

11-15. Четвертий урок в 11 А  класі(астрономіяhttps://us04web.zoom.us/j/74721430747?pwd=YMjM4JJgeinObURs8nTxJtbVE9m8lN.1

Тема уроку У 11-А  класу.(урок 1) Розв'язування задач на тему"Методи вимірювання рівня радіоактивності.Енергетичний Вихід ядерної енергії"

Варто подивитись.


Повторення попереднього набору задач до теми "Методики вимірювання радіоактивності"

Розв'язування задач на дану тему 1.Вправа 40(5)

2.Визначте масу Радію-226, якщо його активність становить 5 Кі. Стала радіоактивного розпаду Радію-226 дорівнює 1,37⋅10–11 с–1.

3.У результаті зовнішнього опромінення співробітник лабораторії щосекунди отримує поглинуту дозу йонізуючого випромінювання, що дорівнює 2*10–9 Гр. Яку поглинуту дозу отримає співробітник протягом години?

4.На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорююча напруга.

5.Період напіврозпаду калія-42 дорівнює 12 год. При розпаді кожного ядра виділяється енергія 5 МеВ. Скільки енергії виділиться за добу в зразку, що містив спочатку 1 мг калія-42?

Домашня робота. Вправа 42(3,4) і боржникам нагадую про Лабораторну роботу №7.

Контрольна робота(на платформі classtime) PD47QM


Тема Уроку у 8 А класу. Розв'язування задач. Узагальнення теми "Електричні явища."

Нагадую,що рівень знань за попередню  тему "Струм в різних середовищах" потрібно  перевірити,виконавши ТеСТ за кодом ZGM33K

Новий-тематичний EGYD87

Проаналізувавши результати тесту виконаємо наступні задачі:

Вдома розглянути завдання на сторінці 220.

Під час уроку буде проведена Контрольна робота.


Тема уроку у 11-А класу(другий урок)Узагальнення теми "Атомна і ядерна фізика.Основи."

 Боржникам! Лабораторна робота👈 №9."Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями"(сторінка в підручнику-252)

Відео-шпаргалка.


А це відео є повним поясненням до виконання лабораторної роботи №9.
В межах узагальнення розглянемо такі питання:

Тема уроку  у класу. Розв'язування задач"Застосування законів збереження"

1.Аналіз Тестової роботи .Базис 7=й клас. Код 6E7N9D

2.Розв'язування задач за темою "Комбіноване застосування законів збереження"

Не забути  Відзвітувати про ЛР №7.👈

Контрольна Задача.На льоду стоїть ковзаняр масою 80 кг. Він різко штовхає від себе тіло масою 20 кг, вчинивши при цьому роботу 312,5 Дж. Яку швидкість ковзаняр надав тілу?

вівторок, 7 травня 2024 р.

8 Травня

 


Гримить..гроза..і дощик лопотить,
Проміння рветься крізь хмарину.
Струмить рівчак і залива стежину,
По ній дівча сполохано біжить.
І вітер хвилями накочує на сад.
Дай, Боже,щоб не град!

  • Розклад уроків фізики на середу, 08 Травня 

                                

8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на  https://us04web.zoom.us/j/78586550181?pwd=YKhlWOKsazobmS9m6Mycb8o20dkOXR.1

9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на  https://us04web.zoom.us/j/71228320518?pwd=nqTbL7syDc1LwXGdPNvLpZA6jzBPMY.1

10-20 Третій урок в  9 А класі; посилання на   https://us04web.zoom.us/j/78503645701?pwd=n4pmF6a0Gan3xyTToPiLZxYsBDwtpf.1

11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання  https://us04web.zoom.us/j/78617832886?pwd=Dlz8APnOccAIQ7vp6ylndxSbG2aZLr.1

12-30 П'ятий урок у 11 МП класі посилання https://us04web.zoom.us/j/74016457209?pwd=T574I6y43jpRppLebJGaF0uu3M19Qa.1

13-30 Шостий урок у 11 МП(+астрономія) 

Тема уроку  у 10 А.Посилання для  Артема

Розклад Уроків фізики на п'ятницю, 3 Травня

8-30 Перший урок у 10 Б класу посилання  https://us04web.zoom.us/j/79878402593?pwd=42SGdlY92FfODiQo0VmgHLIjuJHUKN.1

9-30  Другий урок у 11 МП класу (астрономія)   https://us04web.zoom.us/j/72308689437?pwd=9EtwR100IIk7kNaf2Q2nQQt1tYxzmO.1

10-20 Третій урок у 7-го класу  посилання   https://us04web.zoom.us/j/73850752692?pwd=CLXF5lAtQtS8vc1j5xbec38DHe4Xdr.1

11-15 Четвертий урок в 11-А класу(астрономія)   https://us04web.zoom.us/j/77526566336?pwd=sQjja2c8qdcQ39woU0PbDxtNuE0Ncv.1

12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, посилання  https://us04web.zoom.us/j/76781707963?pwd=j7GM4Vs13iJEqnLf3ObSDy2sAt1inP.1

13-25 Шостий урок у 8 Б класу. посилання  https://us04web.zoom.us/j/78781522170?pwd=TmtEoZQ3xPrjmPTycJuIXZlfWlwF1O.1
❗❗❗Якщо не буде електричної енергії Тему до наступного уроку опрацювати самостійно 
За планом,що запропоновано На Блозі.


Тема уроку у 10 Б класу. Повторення.Закон Кулона. Розв'язування задач.

До уроку перегляньте,ОБОВ'язково,параграф 40

відеофільм 

 і дайте відповіді на поставлені питання.

Підказки шукайте в посиланнях.

Під час уроку розглянемо -Принцип суперпозиції, задачі для закріплення уявлень про існування електричного поля,як субстанції,що передає дію електричним тілам,
закон збереження заряду у замкнутих системах.

.1. Дві однакові провідні кульки із зарядами -1,5 ·10-7 Кл і +2,5·10-7 Кл зіткнулися

 і розійшлися на 5 см. Визначте силу взаємодії між кульками.

2.На малюнку показано взаємне розташування однакових по модулю зарядів. Знайдіть напрям результуючої сили, яка діє на другий заряд.

3.{5 балів). Дві однакові металеві заряджені кульки знаходяться в 10 см один від одного. Сила відштовхування кульок 30 мкН. Після зіткнення і видалення кульок на початкову відстань сила відштовхування стала рівною 90 мкН. Знайдіть заряди кульок перед зіткненням.


Тема уроку Астрономії у 11 А  і  11 МП класах.

Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту.              Розв'язування задач.Приклади до Контрольної роботи.

  • 1.Астероїд має період обертання довкола довкола Сонця 2,7 роки а ексцентриситет його орбіти є 0,45 . Чи є вірогідність зіткнення Астероїду  із Землею?
  • 2.Яке явище дослідив Габбл ,яке дало Закономірність у вигляді форми V=Hr? Яка відстань Зорі від Землі,якщо Швидкість віддалення Зорі від Зорі? (H=(70км/с)/Мпк)
  • 3.Яка доля Зорі класу G,якщо в її надрах критично зменшується доля гідрогену?
  • 4.Зоря Ригель має видиму зоряну величину 0(нуль),як виглядала би Зоря на відстані                             10 Пк якщо відстань до Ригеля  1,3 Пк?
  • 4.Визначте паралакс Зорі Ригель.
  • 5.Порівняйте  радіуси Сонця і Ригель,якщо температура фотосфери Зорі 5800 К.
  • 6.Що відбувається із Зорею в процесу переходу до стану Пульсару?
  • 7.Як називається ера утворення Всесвіту,якщо на той період відбулося утворення сил природи-ядерної сили  і т.і.. В рамках якого інтервалу часу це відбулося?
  • 8.Які умови визначають Радіус нашого Всесвіту? І Вік нашого Всесвіту?

Дані питання перегляньте і винесіть на урок свої питання.

Домашнє завдання. Дати розгорнуті відповіді до контрольних питань на сторінці 103.

(підручник Астрономії Пришляк та і.,рік видання 2019 рік)

Тема уроку у 7 го класу. 

Тема уроку у 11 А і 11 МП класу. Елементарні частки. Сили природи.Баріони і Лептони.Кварки.

Що розказує Стандартна модель?


За що відповідає БОЗОН Гіггса?
Коли,в процесі еволюції Всесвіту,розділилися Взаємодії? Кольорові глюони-Хромодинаміка.

Основи Стандартної моделі.

На наступний урок повторити питання:будова атому,радіоактивність,ядерні реакції,період напіврозпаду,енергетичний вихід ядерних реакцій.

Тема уроку у 9 А класу.1.Фундаментальні взаємодії в природі.Аналіз тренувального тесту"Механічна енергія. Механічна робота і потужність."

Вдома розглянути задачі на сторінці 258.Під час наступного уроку розглянемо проблемні місця,як підготовку до Контрольної роботи.

Нагадую код Тесту (Робота і енергія) 992M4E


Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач за темою "Комбіноване застосування законів збереження"

Не забути  Відзвітувати про ЛР №7.👈

Базис 7=й клас. Код 6E7N9D
Контрольна Задача.На льоду стоїть ковзаняр масою 80 кг. Він різко штовхає від себе тіло масою 20 кг, вчинивши при цьому роботу 312,5 Дж. Яку швидкість ковзаняр надав тілу?


Тема уроку у 10-Б класу. Розв'язування задач:"Закон Кулона. Суперпозиція.Напруженість"

Посилання для кращого розуміння явища розміщені у рамках уроку для 10 А класу.
Користуючись параграфом 41 Розглянути Вправу 41(визначити для себе глибину розуміння і ступінь навиків роботи в рамках теми)
На урок винесу задачі із ЗРЗ(автори Гельгафт та інш.) розділу 6.
Виконати тренувальний тест за кодом YYJ63E

Тема уроку у 11 МП класу. Астрономія. Узагальнення теми "Курс астрономії"
Під час уроку завершимо розгляд питань,які були запропоновані на попередньому уроці.

Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту.  

Повторення. Робота із зоряною рухомою картою.

            Розв'язування задач.Приклади до Контрольної роботи.

  • 1.Астероїд має період обертання довкола довкола Сонця 2,7 роки а ексцентриситет його орбіти є 0,45 . Чи є вірогідність зіткнення Астероїду  із Землею?
  • 2.Яке явище дослідив Габбл ,яке дало Закономірність у вигляді форми V=Hr? Яка відстань Зорі від Землі,якщо Швидкість віддалення Зорі від Зорі? (H=(70км/с)/Мпк)
  • 3.Яка доля Зорі класу G,якщо в її надрах критично зменшується доля гідрогену?
  • 4.Зоря Ригель має видиму зоряну величину 0(нуль),як виглядала би Зоря на відстані                             10 Пк якщо відстань до Ригеля  1,3 Пк?
  • 4.Визначте паралакс Зорі Ригель.
  • 5.Порівняйте  радіуси Сонця і Ригель,якщо температура фотосфери Зорі 5800 К.
  • 6.Що відбувається із Зорею в процесу переходу до стану Пульсару?
  • 7.Як називається ера утворення Всесвіту,якщо на той період відбулося утворення сил природи-ядерної сили  і т.і.. В рамках якого інтервалу часу це відбулося?
  • 8.Які умови визначають Радіус нашого Всесвіту? І Вік нашого Всесвіту?
Після уроку буде задано Тест за кодом(на платформі classtime)
код  723JEE

понеділок, 6 травня 2024 р.

7 Травня

  Посилання для Артема  https://us04web.zoom.us/j/78745507125?pwd=kDRmnQFo64n112HkAW6NS9fdLXCLc1.1

Розклад уроків фізики на вівторок,07 Травня

Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини:    якщо не буде можливості зайти на урок on line,То  урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану, який буде запропонований ТУТ на Блозі.

                                       
8-30 перший урок у 8 А класу,  https://us04web.zoom.us/j/71243754197?pwd=iyjeF0txQ7YFywaU0ZfQvkOaltYsc6.1
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/73603093924?pwd=2hXaM0cSBa3ftBVcvbnpy4qtZO85wb.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція https://us04web.zoom.us/j/75103252887?pwd=VCL7jS0GM5aTenGuU8TQoa4oNcZNm0.1
11-15 четвертий урок  у 7-го класу,конференція   https://us04web.zoom.us/j/74340538215?pwd=pfBEbI4gw5LVHNfQNIfonKpekfcT3u.1
12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/74427303456?pwd=BsnL3ZqqtJvyEJfRsTAWBgr0a2e9C4.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання  https://us04web.zoom.us/j/78641858174?pwd=SAPxHB20HGnkI0kH6CfMaXSRKbPWvR.1

Тема уроку у 8 А класу. Розв'язування
 задач.Розбір помилок Тесту:"Струм у різних середовищах"

Не забути виконати тест -код ТЕСТУ ZGM33K

 Після виявлення проблем Корекція відбудеться у форму виконання тесту
(Струм у різних середовищах)

 струм в металах  і струм в газах;(деякі незрозумілості пропустіть) відео корисне навіть для тих,хто не вміє читати.(рос.)
Обов'язково переглянути до уроку.

Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач"Застосування законів
                                                                         збереження.Дистанційно в синхронному режимі.

Не забути  Відзвітувати про ЛР №7.👈


Контрольна Задача.На льоду стоїть ковзаняр масою 80 кг. Він різко штовхає від себе тіло масою 20 кг, вчинивши при цьому роботу 312,5 Дж. Яку швидкість ковзаняр додав тілу?


Тема уроку у 10 Б класу.Розв'язування задач:"Закон Кулона. Суперпозиція."

Напруженність-характеристика поля.
Посилання на інформацію і електронні помічники.
Під час уроку розглянемо -Принцип суперпозиції, задачі для закріплення уявлень про існування електричного поля,як субстанції,що передає дію електричним тілам,
закон збереження заряду у замкнутих системах;



До уроку прочитати параграф 41.(Потрібно засвоїти термінологію науки)

Тема уроку у 7-го класу. Закон збереження і перетворення енергії.
До уроку вичитайте параграф 33 і розгляньте Задачу(приклад)№1 на сторінці 217.
Нагадую,коли механічна робота виконується.


Пропоную задачі для знайомства:
  • Автомобіль масою 3 т,маючи швидкість 54 км/м,змушений аварійно загальмувати. Автомобіль пробіг ще  до зупинки,внаслідок інерції,52 м. Визначити силу опору руху автомобілю. 
  • Під час уроку фізкультури учні підкидали вгору м'ячик. Один із учнів підкинув м'ячик до вікна п'ятого поверху(15 м).З якою швидкістю вилетів м'ячик з руки учня?
  • Лебідка на тросі піднімає вантаж масою 500 кг і рівномірно його переміщує на висоту 10 м за 30 с. Визначити потужність механізму. З якою швидкістю рухався вантаж?
  • Пружина дитячого пістолету була стиснута на 3 см.На яку висоту вистрілить пружина кульку масою 20 г,якщо жорсткість пружини 320 Н/м?
Домашня робота. Виконати тест "Робота,потужність і енергія"
код  283JWQ
(не виконувати задачі з механізмами)

Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач:"Закон Кулона. Суперпозиція."
Посилання для кращого розуміння явища розміщені у рамках уроку для 10 Б класу.
Користуючись параграфом 41 Розглянути Вправу 41(визначити для себе глибину розуміння і ступінь навиків роботи в рамках теми)
На урок винесу задачі із ЗРЗ(автори Гельгафт та інш.) розділу 6.
Виконати тренувальний тест за кодом JRNN6K



Тема уроку у 9 Б класу.Виконання ЛР№7.Перевірка Закону збереження

                                                                                                                           енергії. 

1.Приклад,який можна використати для перевірки "Закону Збереження повної механічної енергії"

субота, 4 травня 2024 р.

6 Травня

 Як знайти злочинця з допомогою Мережі...

Посилання для Єгора Завдання за темами мультитесту онлайн – сайт ЗНО.Освіта.UA (osvita.ua)

Посилання для Артема   https://us04web.zoom.us/j/77410162895?pwd=dwdB4ajPbttEfU41J8CdyNQomzYEl0.1

Сучасна освіта В Україні-це вірус неробства і неуцтва!

15 Відкриттів, що змінили наші уявлення  про СВІТ.

 Розклад уроків фізики на понеділок,Травня

 Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини:    якщо не буде можливості зайти на урок on line,То  урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.


  • 11-15 Четвертий урок 
Тема уроку у 8 Б класу. Розв'язування задач.Розбір помилок Тесту:"Струм у різних середовищах"
 Після виявлення проблем Корекція відбудеться у форму виконання тесту
(Струм у різних середовищах)
 струм в металах  і струм в газах;(деякі незрозумілості пропустіть) відео корисне навіть для тих,хто не вміє читати.(рос.)
Обов'язково переглянути до уроку.

Тема уроків у 10 А класу. Розв'язування задач:"Закон Кулона. Суперпозиція."
Напруженність-характеристика поля.
Посилання на інформацію і електронні помічники.
Під час уроку розглянемо -Принцип суперпозиції, задачі для закріплення уявлень про існування електричного поля,як субстанції,що передає дію електричним тілам,
закон збереження заряду у замкнутих системах;



До уроку прочитати параграф 41.(Потрібно засвоїти термінологію науки)

Тема уроку у 9 А класу. Виконання ЛР№7.Перевірка Закону збереження
                                                                                                                           енергії. 

1.Приклад,який можна використати для перевірки "Закону Збереження повної механічної енергії"


                 Тема уроку у 11 МП класу. Узагальнення теми:"Атомна і ядерна фізика."

Перелік питань до теми.
  • Будова атому і ядра.Символіка.
  • Радіоактивність. Види радіоактивності.
  • Ядерні реакції.Реакції зміщення.
  • Період напіврозпаду. Закон ядерних перетворень.
  • Методи ідентифікації(реєстрації) елементарних часток.
  • Елементарні частки.Ядерні сили.Сила слабкої взаємодії.
  • Ланцюгова ядерна реакція. Принцип роботи атомних енергетичних установок.АЕС.
  • Джерело енергії Зір. Термоядерна реакція. Перспективи атомної енергетики.
Переглянути в якості Домашнього завдання і мати питання на урок.(сторінка 255. Бар'яхтар,)

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране