10 Вересня,вівторок.
Слава Україні і Сильним Духом!
Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)
До наступного уроку переглянути задані теми.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання на вхід ZOOM https://us04web.zoom.us/j/74919414422?pwd=7GdCi5MNNASfuPbXol3UMj5HtaIKTl.1
09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід ZOOM
https://us04web.zoom.us/j/73184510173?pwd=SxRrKVIQ0JZaa4MHIm704oY0pzade6.1
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання на вхід ZOOM
https://us04web.zoom.us/j/73533133181?pwd=4eDnNEnt4etUl59qRe3J5SaJapjFEW.1
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід ZOOM
https://us04web.zoom.us/j/74290162008?pwd=g1Rv034Ej3sv3P5Q6CjjiEmkRxaH9Q.1
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід ZOOM
https://us04web.zoom.us/j/71558182800?pwd=W7iaY6jV3j4nn7qirCwMEEWYBl1sus.1
13-15. Шостий урок. lІ
14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід ZOOM
https://us04web.zoom.us/j/76722633341?pwd=hysgrnWwLSOwFZnxqcO63HxulNgFPn.1
Тема уроку для 11Б класу. Урок 1. Електричний струм.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори. Розв'язування задач.
Урок 2планшет електронний.( пЛабораторна робота №1.Дослідження властивостей електричного кола послідовного з'єднання.
Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника.
Домашня робота із Параграфом 2: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач.
Тема уроку для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання.
Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.
Ціна поділки:
Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .
- що таке магнітні лінії(або силові лінії магнітного поля)?
- що таке вектор магнітної індукції?
- як визначити полюси котушки зі струмом?
- вміти користуватись правилами свердлика і правила правої руки.
- як взаємодіють між собою магнітні полюси?
- на Що орієнтується компасна стрілка на поверхні Землі?
- Чи відрізняються магнітні поля постійних магнітів і електромагнітів?
- Взаємодія магнітних полів Землі і Сонця.
- Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
- А вправа 4-для самоконтролю.
- що таке швидкість?
- що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
- як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
- Порівняйте шкалу Цельсія(С) і Кельвіна(Т)
- В дитинстві ми бачили як через невеличку річку вкладали бетонну плиту мосту. На одному березі ріку арматуру плити приварили до металевої палі вкопану у землю, а на другому такого кріпленя не було. Один із робітників змовницьки сказав нам(мені і другу): "Бачите,які хитрі робочі-роботу не закінчили і пішли. А якщо міст впаде?" Ми з другом пішли жалітися дядькові бригадиру про таку ситуацію. Бригадир довго сміявся з нас...старшокласники теж. А чому?