середа, 18 вересня 2024 р.

19 Вересня.

 19 ВЕРЕСНЯ,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання на вхід- zoom

https://us04web.zoom.us/j/76616313956?pwd=k9a9BAOHz61pmq3ntQU1P6HDi987Cm.1

 

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання на вхід- zoom

https://us04web.zoom.us/j/72708607008?pwd=3dQCwznNFOaXJ3XtMgaTADTPKNRFq4.1


10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід- zoom

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання на вхід -zoom

 https://us04web.zoom.us/j/76806130595?pwd=nWhtLzjpnwTffOvMqpNJrBEwOLlFif.1

12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання на вхід - zoom

https://us04web.zoom.us/j/71827268809?pwd=MwSsGMnJncsjbA6yxCCssWsPewYQjn.1

 13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/79233085033?pwd=BDIad3b9L3geK5Tsana62ObHNwKe65.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання на вхід- zoom

 https://us04web.zoom.us/j/73618422316?pwd=NEce4QMfEz7umDffJHtjbpdu17xV1Q.1

 


Тема уроку для 7 Б класу. . Фізичні величини та їх вимірювання.

  • Тема уроку Для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання. Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.
  • Лабораторна робота №2. Вимірювання об'єму твердих і рідких тіл. Підготуйте такі таблиці до уроку після дати і назви роботи:
  • Подивіться відео:

    Нагадую,що ви,дорогенькі,повинні підготувати звіт за роботою №1.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.


Тема уроку у 11 А у. Експериментальна робота №2.Визначення електрорушійної сили і внутрішнього опору джерела струму.

  •  До уроку прочитати інструкцію на сторінці 51 і підготувати відповідні таблиці і розрахунки.
  • Виконати задачу №4  із Вправи 4.
  • Розглянути задачу із параграфу 4 в підпункті 5.
До роботи Виконаємо Практичну роботу із відповідним лабораторним приладдям.
Посилання на електронний застосунок.

Нагадую, що необхідно здати Звіт ЕР №1.

Тема уроку для 8 А класу. Конвекція.
До вас, до нової теми, у мене є два питання:
  • Що таке БРИЗ? Як і де він виникає?
  • Чому батареї опалення розміщують біля підлоги-внизу?
  • Ну,і маленьке питання:Як краще зробити,щоб охолодити гарячий борщ-покласти казанок на грудку льоду,чи лід покласти на кришку казана?


Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті,то він здається холодним,а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий,чи твердий злежалий?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки,зануреної в гарячий чай,швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа,незважаючи на потужну сонячну радіацію,вода в річці чи ставку,погано прогрівається?
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф 4 і 5)  
Тема уроку у 10 А класу? Розв'язання задач: "Середня швидкість. Закон додавання швидкостей."
До уроку розглянути задачі.
  • 1.Дивитися попередній урок. Задача "про обгон легковиком вантажівки..."
  • 2.Машина першу половину шляху їхала зі швидкістю 60 км/год а другу половину шляху -зі швидкістю -80 км/год. Визначити середню швидкість руху машини.
  • Вправа№ 5(5)
Самостійна робота за ЗРЗдо Атестації(автори Гельфгат...) Розділ 1(початковий рівень)

Тема уроку для 9 А класів.!1) Розв'язування задачМагнітні явища. Гіпотеза Ампера. Магнітні властивості речовини.

2)Розв'язування задач на Правило правої руки і свердлика.

Під час уроку розглянемо вправу 4. 
Домашня робота. )Вправа і параграф 5.
Конспект МЯ(Нові конспекти-диск F).


Тема уроку у 11 А класу.
Урок 2(Астрономія).Небесні світила й небесна сфера. Сузір’я. Зоряні величини.
Поглянемо На Небесну сферу з допомогою Stellarium/
Домашня робота.Тема 1..Приготувати Карту зоряного неба.






вівторок, 17 вересня 2024 р.

18 Вересня

  Розклад уроків фізики на середу,18 Вересня 2024 року.

 08-30Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25Другий урок- 9А.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/72852285034?pwd=iv387B3E1nqFvu1Fbl1U6ElX2rv5sn.1

 10-20Третій урок 9Б.Посилання на вхід ZOOM

 https://us04web.zoom.us/j/75511496814?pwd=L0TZ8b7MkyvyearVoanSOmeftsGu4p.1

 11-15Четвертий урок10Б.Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/75563412061?pwd=JQIsLl38VZ25EidTUbuEnFcah55Znb.1 

 12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/74876016314?pwd=AJ21TjPZ5LBpjdMX5Jj4sCgyRNe5Cv.1 


Тема уроку у  класі. Розв'язання задач "Закон Ампера. Правило лівої руки"

Питання на "засипку":
  • Доведіть, що два паралельних провідники з одним напрямом струму-притягуються.
  • Чи завжди на провідник зі струмом у магнітному полі діє сила Ампера?


Домашня робота базується на матеріалі параграфу 4 і Вправи 4.

 Тема уроку для 9 Б класів.!1) Розв'язування задачМагнітні явища. Гіпотеза Ампера. Магнітні властивості речовини.

2)Розв'язування задач на Правило правої руки і свердлика.

Під час уроку розглянемо вправу 4. 
Домашня робота. )Вправа і параграф 5.
Конспект МЯ(Нові конспекти-диск F).

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач: "Закони додавання переміщень і швидкостей".
Нагадую! Вправа 5,задачі 4,5.

Задача на перевірку: По шосе рухався легковик(швидкість-20 м/с) вдогонку за вантажівкою, яка рухалася зі швидкістю-16,5м/с. На зустріч рухалось маршрутне таксі зі швидкістю 25 м/с. Коли легковик був за 20 м позаду вантажівки, водій вирішив почати обгон.За правилами ДР після обгону він повинен опинитись попереду вантажівки на 15 м. Якою повинна бути відстань від легковика, після обгону, до маршрутки, щоб не сталося зіткнення?

Тема уроку у 11 Б класу. Експериментальна робота №2.Визначення електрорушійної сили і внутрішнього опору джерела струму.
  •  До уроку прочитати інструкцію на сторінці 51 і підготувати відповідні таблиці і розрахунки.
  • Виконати задачу №4  із Вправи 4.
  • Розглянути задачу із параграфу 4 в підпункті 5.
До роботи Виконаємо Практичну роботу із відповідним лабораторним приладдям.
Посилання на електронний застосунок.

Нагадую, що необхідно здати Звіт ЕР №1.




понеділок, 16 вересня 2024 р.

17 Вересня

 17 Вересня,вівторок.

 Слава Україні і Сильним Духом!

 08-30. Перший урок-11БПосилання на вхід ZOOM  

 https://us04web.zoom.us/j/71110897706?pwd=auoPptjRENJYva5K2HiWkRWWlasdXb.1

 09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід ZOOM l

 https://us04web.zoom.us/j/73752296238?pwd=kBjaL5uKrj2SM2eUQUKDR8qe4eCX2V.1

 10-20. Третій урок -  9Б.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/77065835785?pwd=6nIfeqiy42Turl02Uygk1l7CSXMoU7.1


 11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/73096088915?pwd=q3ah5ONXuh56DhzzfD57jPYj04cv82.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/79238786045?pwd=NDGf4iBxh1U3BSYJpNegDH2tiGZnp5.1


13-15. Шостий урок. lІ

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/78118187851?pwd=wwUlxIQaeHYBalKlKVPXbl7ACrseNj.1

 

Тема уроку для 11Б класу. Урок  1. Електрорушійна сила. Розв'язування задач. 

  • Нагадую про Звіт Експериментальної роботи№1.
  • Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника. Електронний полігон.

Домашня робота із Параграфом 4: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач. Вправа 3(3)

Поглянемо На Небесну сферу з допомогою Stellarium/
Домашня робота.Тема 1..Приготувати Карту зоряного неба.

  • Тема уроку Для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання. Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.
  • Лабораторна робота №2. Вимірювання об'єму твердих і рідких тіл. Підготуйте такі таблиці до уроку після дати і назви роботи:
  • Подивіться відео:

    Нагадую,що ви,дорогенькі,повинні підготувати звіт за роботою №1.
Тема уроку у класі. Розв'язання задач "Закон Ампера. Правило лівої руки"

Питання на "засипку":
  • Доведіть, що два паралельних провідники з одним напрямом струму-притягуються.
  • Чи завжди на провідник зі струмом у магнітному полі діє сила Ампера?
Домашня робота базується на матеріалі параграфу 4 і Вправи 4.

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач: "Закони додавання переміщень і швидкостей".
Нагадую! Вправа 5,задачі 4,5.

Задача на перевірку: По шосе рухався легковик(швидкість-20 м/с) вдогонку за вантажівкою, яка рухалася зі швидкістю-16,5м/с. На зустріч рухалось маршрутне таксі зі швидкістю 25 м/с. Коли легковик був за 20 м позаду вантажівки, водій вирішив почати обгон.За правилами ДР після обгону він повинен опинитись попереду вантажівки на 15 м. Якою повинна бути відстань від легковика, після обгону, до маршрутки, щоб не сталося зіткнення?

Тема уроку для 8 А класу. Теплообмін: теплопровідність, конвекція.
  • Перегляньте урок за посиланням. і довести, що внутрішню енергію можна змінити виконанням механічної роботи.
  • Розглянемо явища де проявлять себе різні види теплообміну:
  1. нагрівання верхівки пробірки з водою;
  2. нагрівання пробірки з водою знизу;      
  3. Передавання теплової енергії вздовж металевого і скляного стрижня(трубки)
  4. обертання вентилятора під дією конвективного потоку;
  5. різний ефект нагрівання дзеркальної і чорної поверхні.
Домашня робота.(на наступний урок) Відповісти на питання Вправ 4 і 5.

субота, 14 вересня 2024 р.

16 Вересня

 Що скаже нам Безмежний космос?

116 Вересня, понеділок. Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок 11Б

 09-25. Другий урок- 11А 

 10-20. Третій урок - 10 Б 

11-15. Четвертий урок- 10А

12-30. П'ятий урок - 9Б 

Кільцеві струми Землі.

Тема уроку у 9А і 9Б.Розв'язання задач З теми "Сила Ампера"   

1) Проведемо Електронну лабораторну роботу для перевірки  закону Fa=BILsin(B^I).
2) Самостійна робота:
Виконайте  Вправи.
Визначити напрямок невідомої величини за двома
 іншими відомими.
Домашня робота: Вправа 4(1,4)

Зв'язок руху між рухомими і нерухомими системами відліку.
1.Доурочне завдання: Вправа 5,завдання 4(записати рівняння руху вантажівки відносно велосипедистки і відносно легковика.
2.повтор.Вправа 5(5)

Результат уроку.
  • Вміти визначати середню швидкість руху;
  • Вміти визначати швидкість і переміщення відносно різних систем відліку.


  • Познайомтесь із даним відео-це займе менше 12 хвилин.
  • Під час демонстрації електричного кола у кабінеті фізики ми перевіримо закон Ома для повного кола.
  • Домашня робота для перевірки закону Ома для повного кола може бути побудована на  Phet Colorado,ввівши опір Джерела кола(Внизу на лінійці регулювання після указки курсором на Джерело джерела напруги)
  • Повторити: Параграф 3, Вправа 3(2,3)
  • На наступний урок Параграф 4 і Вправа 4.
https://eu.docworkspace.com/d/sICfI1LiPAsWlm7cG

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране