четвер, 26 вересня 2024 р.

27 Вересня.

 27 Вересня, П'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,27 вересня.

8-30 Перший урок.10 Б клас,посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/76363116958?pwd=i85OzuBIj9ukPeaHMLsmg3Z6212k02.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/75691375093?pwd=LqRoaE4pEh9Zx15FlzXcpZl80YHut7.1

10-20 Третій урок.11 А клас,посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/72577287048?pwd=Jds0M9YlpLMOqmEAvNd1Dr558gK6pX.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання на вхід 

 https://us04web.zoom.us/j/74585763875?pwd=nARBq1ib3b9SQbINXKeOJ6YlzA4aJg.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання на вхід

 https://us04web.zoom.us/j/78058808211?pwd=pN6FvR447l4pQbE2jQN26MzNp1XWnn.1


Тема уроку для 10 Б класу.Переміщення під час рівноприскореного руху.

  • Домашня робота.До уроку потрібно знати:
  • означення прискорення;
  • рівняння миттевої швидкості;
  • графік v(t);
  • властивості рівноприскореного руху.
Під час уроку розглянемо рівняння координати і переміщення під час рівноприскореного руху.



Перегляньте сайт з приводу: "Графіки руху"

Тема уроку у 7 А і 7 Б класів. Контрольна робота: "Методи дослідження фізики. Фізична величина."
Код роботи 7А(classtime.com9E4Y68J
Код роботи 7Б (classtime.com) 229P7YZ
Домашня робота. Здати Лабораторні роботі №№1 і 2.
Розглянути задачі на сторінках 38 і 39.

Тема уроку у 11 А класу. Розв'язування задач з теми: "Струм у металах і електролітах"
До уроку виконати із Вправи 6(2,3),
Тестову роботу (повторення з курсу 8-го класу)"Закон Ома. Опір провідників".
код роботи 9E4YYZJ

Протягом  уроку виконати дві задачі із Вправи 5 і одну із Вправи 6. і здати на перевірку.
За посиланнями можна зробити перевірку виконання задач. Приклади розв'язання також є у параграфах 5 і 6.

Тема уроку у 9 А класу. Аналіз самостійної роботи за кодом J8WZM2K
До уроку повторити правило правої і лівої руки.
Лабораторна робота №1. Дослідження електромагніту.
Приготувати вдома в зошиті таблиці до роботи, яку ви знайдете за посиланням. Виконаємо віртуальну роботу і переконаємось,що ми її розумієм.
На наступний урок-проведемо практичну роботу(в класі, демонстрація з кабінету фізики)
ДЗ. Вправа 6(4,5)

середа, 25 вересня 2024 р.

26 Вересня.

I  26 ВЕРЕСНЯ,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/71420069717?pwd=uZeqZ9w2k4WLit2wKDX4xCrdOus84j.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/74525115575?pwd=CSDMMrbtIwjEibbhRgJKAeeCE11FAd.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід

 https://us04web.zoom.us/j/76219581315?pwd=c7sQcknbR5KfktnJbAncCtNNfIWPpS.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/76219581315?pwd=c7sQcknbR5KfktnJbAncCtNNfIWPpS.1 l.

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/71594022856?pwd=iixmuYrmqY0d62SpiGENi4NmLqIs3d.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання на вхід  https://us04web.zoom.us/j/79176110863?pwd=siT9yyorex58uSAv0jxNXDcFSaLoZc.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/77352583799?pwd=geZQvkO52lF8Lq6aDTqEgy2ZCZaVJ4.1



  • Тема уроку для 7 Б класу. Узагальнення теми «Методи пізнання природи. Фізика як природнича наука».
  • Чи зможете ви довести, що тіла складаються із частинок, а не є суцільними тілами?
  • Чи зможете ви довести, що частинки, які назвали молекулами, атомами-безперервно і безладно рухаються?
  • Можете довести, що молекули і відштовхуються і притягуються, одночасно?
  • Чим відрізняються тверде тіло залізо від "твердого" скла? Чому "тверде" скло я взяв у лапки?
  • Як відрізняються фізичні і хімічні явища?
  • Яке явище є фундаментальною властивістю Всесвіту?
  • Ви зможете виконати завдання:Обчисліть, скільки приблизно молекул можна розмістити вздовж відрізка завдовжки 0,5 мм. Вважайте, що діаметр молекули дорівнює 0,000 000 0001 м.
  • Скористайтесь посиланнями на попередньому занятті..

 Тема уроку для 11А класу. 

Тема уроку для 8 А класу. Самостійна робота "Внутрішня енергія.Зміна внутрішньої енергії. Теплообмін."
До уроку розібрати Вправи №№4-6.
ДЗ.На наступний урок,За посиланнями, відвідати  сайти-конспекти і проопрацювати.

  • Домашня робота.До уроку потрібно знати:
  • означення прискорення;
  • рівняння миттевої швидкості;
  • графік v(t);
  • властивості рівноприскореного руху.
Під час уроку розглянемо рівняння координати і переміщення під час рівноприскореного руху.



Перегляньте сайт з приводу: "Графіки руху"

Тема Уроку 9 А класу. Розв'язування задач."Застосування електромагнітів."

До уроку розгляньте завдання Вправи 6. Під час уроку буде завдання описати відповідь одного із питань із подальшою відправкою фото на ПОЧТУ для перевірки.

Практичне застосування електромагнітного реле(стартер). Перегляньте.
Виконати Тест(попередня-електромагніти)
код  J8WZM2K


Під час уроку розглянемо завдання,розміщене у ваших підручниках, на сторінках 38-39.

вівторок, 24 вересня 2024 р.

25 Вересня.

 Українські інженери відновили програми ракетобудування:



Розклад уроків фізики на середу,18 Вересня 2024 року.

 08-30Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25Другий урок- 9А.Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/76289042232?pwd=UIO9zkxN6kGDFFegb9acUj3oLP3XGb.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання на вхід 

 https://us04web.zoom.us/j/76310587440?pwd=5TB8Iu4S4V9Oof0JxmTFUi73BLhv0Q.1

 11-15Четвертий урок10Б.Посилання на вхід   https://us04web.zoom.us/j/72331820177?pwd=dvCqxOJU0tegTh0xj7JaRLGio5FHnL.1

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання на вхід

 https://us04web.zoom.us/j/79513061793?pwd=BjtrczqRT5bJLKwgMGJvbS6eQyahTj.1

Тема уроку у 9А і 9Б. Електромагніти та їх застосування.

Зауваження. Через технічні чинники Для  класу повторюємо дану тему.

На початку уроку короткий аналіз помилок в самостійній роботі.

Принцип роботи електромагнітного реле.


До уроку перегляньте обидва відео. На основі відео в кінці уроку проведемо опитування з теми "Застосування електромагнітів." 
     Хто відсутній був на уроці виконайте роботу за кодом:                       6J9MQKD Код (classtime.com) 9Б
9А       J8WZM2K
 

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Рівноприскорений рух. Прискорення.

На початку уроку відповім на ваші запитання з приводу Тесту а потім- доопрацюємо параграф 6.

Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач з теми: "Струм в металах і електролітах"

До уроку виконати Тест: "Закон Ома. Опір провідників"  На початку уроку короткий аналіз результатів роботи за даної теми. 

До уроку дайте відповіді на контрольні питання.

  • Що є носіями електричного струму в металах?
  • Чи залежить опір металів від температури?
  • Що таке надпровідність?
  • Згадайте вираз для знаходження величини струму в металах в електронній теорії?
  • В яких умовах рідина перетворюється на провідник? Що є носіями електричного струму в електролітах?
  • Що таке електроліз?
  • Про що говорить нам перший закон Фарадея?
  • Поясніть від чого залежить електрохімічний еквівалент?
Під час уроку розглянемо Вправи  із розділу 9 (ЗРЗ для атестації)


понеділок, 23 вересня 2024 р.

24 Вересня.

 

24 Вересня,вівторок.

 Слава Україні і Сильним Духом!

 08-30. Перший урок-11БПосилання на вхід 

 https://us04web.zoom.us/j/79059780039?pwd=bakbjWJlUwa0KcUtHbbI50l6Btav6t.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/79714207944?pwd=2DTXZglnOJ84s8fpihZWayDogb7Khd.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання на вхід

https://us04web.zoom.us/j/72341728151?pwd=9MYgp4X9NMJVZCNo6TrpIhNfrDY2uA.1 


11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/74039475968?pwd=4Y40uCpI2adbq9KEEZf7OyV7FXabJ7.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід 

https://us04web.zoom.us/j/78618759269?pwd=8ZHuL9OCGVbke8aMfzKao1OORzuwEh.1

13-15. Шостий урок. lІ

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід 

 https://us04web.zoom.us/j/77886892303?pwd=NzU9gaOYvgmAksiuQ7kTiiH3Od5kpo.1

                 Тема уроку для 11Б класу. 

  • Чи зможете ви довести, що тіла складаються із частинок, а не є суцільними тілами?
  • Чи зможете ви довести, що частинки, які назвали молекулами, атомами-безперервно і безладно рухаються?
  • Можете довести, що молекули і відштовхуються і притягуються, одночасно?
  • Чим відрізняються тверде тіло залізо від "твердого" скла? Чому "тверде" скло я взяв у лапки?
  • Як відрізняються фізичні і хімічні явища?
  • Яке явище є фундаментальною властивістю Всесвіту?
  • Ви зможете виконати завдання:. Обчисліть, скільки приблизно молекул можна розмістити вздовж відрізка завдовжки 0,5 мм. Вважайте, що діаметр молекули дорівнює 0,000 000 0001 м.
  • Скористайтесь посиланнями на попередньому занятті..
Під час уроку розглянемо завдання,розміщене у ваших підручниках, на сторінках 38-39.

Тема уроку у 9А і 9Б. Електромагніти та їх застосування.

На початку уроку короткий аналіз помилок в самостійній роботі.

Принцип роботи електромагнітного реле.

До уроку перегляньте обидва відео. На основі відео в кінці уроку проведемо опитування з теми "Застосування електромагнітів." 
     Хто відсутній був на уроці виконайте роботу за кодом:                       6J9MQKD Код (classtime.com)

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Рівноприскорений рух. Прискорення.

На початку уроку відповім на ваші запитання з приводу Тесту а потім- доопрацюємо параграф 6.


Тема уроку у класу. Види теплообміну(теплопередачі) Конвекція і Випромінення.
На початку уроку змушені повторити механізми теплопровідності і конвекції.
До вас, до нової теми, у мене є два питання:
  • Що таке БРИЗ? Як і де він виникає?
  • Чому батареї опалення розміщують біля підлоги-внизу?
  • Ну,і маленьке питання:Як краще зробити,щоб охолодити гарячий борщ-покласти казанок на грудку льоду,чи лід покласти на кришку казана?

  • Суть явища! Відчуття теплоти завжди пов'язане із безладним(хаотичним рухом) частинок тіла(молекул і атомів)

  • Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті,то він здається холодним,а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий,чи твердий злежалий?
  • Чому повітря -поганий теплопровідник?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки, зануреної в гарячий чай,швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа,незважаючи на потужну сонячну радіацію,вода в річці чи ставку,погано прогрівається?
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф 4 і 5)  
Як пов'язане випромінення із ТЕПЛОТОЮ? Чи будь-яке випромінення спричинює зміну Внутрішньої енергії?
До уроку розглянути приклади параграфів 4 і 5.


Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране