Тема уроку у 7 Б класу.Контрольна робота "Коливний рух."
До уроку здати Лабораторну роботу №3.Дослідження властивостей маятнику.(стор.99 підручника)
До уроку. Повторити, згадати.
Виконати, якщо не зробили цього під час уроку.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається у вертикальному напрямку, його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягаць проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
Для самоконтролю перегляньте завдання на сторінці 102
вашого підручника.
Тут буде код 8JT6GJ
Тема уроку для8 Акласу. Теплові двигуни.
К.к.д. теплових двигунів.(2-й урок)
До уроку розглянути: 1)Вправу 15(4,5)
2.Коротко в зошиті дайте пояснення: "Чому для роботи теплового двигуна потрібна Різниця температур? Що таке холодильник?"
Яку функцію виконують теплові двигуни(ТД)?
ТД перетворюють теплову енергію в механічну!
Принцип роботи теплових двигунів:на прикладі двигуна внутрішнього згорання розглянемо причину неможливості "Вічного двигуна другого роду".
12.24д. Ємність конденсатора коливального контуру 8 мкФ, частота власних коливань в контурі 1 кГц. Яка індуктивність котушки? А. Менше 1 мГн. Б. Від 1,5 мГн до 2,5 мГн. В. Від 3 мГн до 4 мГн. Г. Більше 4,5 мГн.
12.25д. Заряд на обкладанні конденсатора коливального контуру зменшується. В деякий момент він дорівнює половині амплітудного значення. Через яку частину періоду Т коливань цей заряд зменшиться до нуля?
А. Від 0,03Т до 0,05Т. Б. Від 0,06Т до 0,1 Т. В. Від 0,12Т до 0,15Т. Г. Більше 0,18Т.
12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три рази?
А. Менше 0,05Т. Б. Від 0,1Т до 0,15 Т. В. Від 0,11Т до 0,22Т. Г. Більше 0,25Т
12.27д. Сила струму в коливальному контурі зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота коливань в контурі?
А. Менше 3 кГц. Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6 кГц до 8 кГц. Г. Більше 9 кГц.
12.24д. Ємність конденсатора коливального контуру
8 мкФ, частота власних коливань в контурі 1 кГц. Яка індуктивність котушки?
А. Менше 1
мГн. Б. Від 1,5 мГн до 2,5 мГн. В. Від 3 мГн до 4 мГн. Г. Більше 4,5 мГн.
12.25д. Заряд на обкладанні конденсатора
коливального контуру зменшується. В деякий момент він дорівнює половині
амплітудного значення. Через яку частину періоду Т коливань цей заряд
зменшиться до нуля?
А. Від 0,03Т до 0,05Т. Б. Від 0,06Т до 0,1 Т.
В. Від 0,12Т до 0,15Т. Г. Більше 0,18Т.
12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в
початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три
рази?
А. Менше 0,05Т. Б. Від 0,1Т до 0,15 Т. В. Від 0,11Т до 0,22Т. Г. Більше
0,25Т
12.27д. Сила струму в коливальному контурі
зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота
коливань в контурі?
А. Менше 3
кГц. Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6
кГц до 8 кГц. Г. Більше 9 кГц.
До уроку Здати звіт про роботу ЛР№3.(хто не виконав)
інструкція в підручнику на сторінці 99.
До уроку. Повторити, згадати.
Виконати,якщо не зробили цього під час уроку.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається у вертикальному напрямку, його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягарець проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
Для самоконтролю перегляньте завдання на сторінці 102
вашого підручника.
Тут буде код JK6JUJ
Тема уроку для8 Акласу. Теплові двигуни.
К.к.д. теплових двигунів.
До уроку розглянути Вправу 15(4,5)
Яку функцію виконують теплові двигуни?
Принцип роботи теплових двигунів:
(схема 16.3,на стор. 81)паровий двигун;
чотиритактовий бензиновий;
дизельний.
Вдома прочитати(до наступного уроку) §§.16,17.
Вправа 16(1,3)
Тема уроку для 9 Б класу. 1. Аналіз КТ.
2.Виникнення та поширення механічних хвиль.
До уроку. Виконати Контрольний тест 4TEA4J
за даним кодом(для тих, хто не був на занятті)
Вступ до теми "Хвилі"
Явище коливання: приклади.Маятники.
Характеристики коливання:амплітуда,період,частотіа,циклічна частота.(дивіться підручник)
До уроку переглянути за даним посиланням основні тези теми для кращого розуміння і засвоєння словника явища.
Розв'язати:
1.На малюнку приведений графік залежності від часу
координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте
довжину нитки (g=9,8 м/с2).
2.Як зміниться частота вільних електромагнітних
коливань в контурі, якщо ємність конденсатора збільшити в 1,5 рази, а
індуктивність котушки — в 6 разів?
3. У якому вигляді буде концентруватись енергія в коливному контурі в момент повної розрядки конденсатору?
4. Вправа 18,завдання №3.
Під час уроку. Консультація до виконання Тесту(Основи коливань)
код для 11 А класу-------DSCSUG
код для 11Б класу--------Q5IMTD
Приклад розв'язання задачі для обрахування енергетичних характеристик вільних коливань і застосування первісних.
1.Матеріальна точка масою 0,5 кг скоює гармонійні
коливання під дією сили яка змінюється згідно із законом
F= 0.2 sin(πt+π)
Яка максимальна швидкість точки?
2.Вправа 18( 5), два способи.
3.Зверніть увагу на графіки механічних коливань і їх електричні аналогії.
Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Контрольна робота № 2 з теми
«Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»
До уроку розглянути завдання на сторінці 118(вашого підручника)
Під час уроку розглянемо питання(якщо виникнуть) щодо даних завдань.
Коди тесту для 10 А класу:6IBUJT
для 10 Б класу: KQG8HH
(classtime.com)
Тема уроку для 9 Б класу. Контрольна робота №2.
Світлові явища.
До уроку опрацювати завдання на сторінках 106-107 вашого підручника.
Розглянути питання, які були не завершені під час попереднього уроку:
На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
Вправа 15(5)
Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?