2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)
Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.
До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за 4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y)даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення Sy даного тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.
Тема уроку для 9 Акласу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні;
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.
Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
Читаємо пункт 2(сторінка 41) §.8. І з'ясуємо чинники, що створили струм індукції.
Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі
До уроку повторити:(урок 30 вересня-зайдіть за посиланням)
Що таке постійні магніти? Які речовини можуть створювати постійні магніти?
Що таке електромагніти? Від чого залежать властивості електромагніти?
Правила правої і лівої руки, які дозволяють визначити полюси електромагніту і напрям дії сили Ампера?
Під час уроку розглянемо відкриття Фарадея, яке побудувало сьогоднішню систему комунікації, збереження інформації і побут.
Якщо через площу, обмежену замкнутим провідником, змінювати магнітний потік, то в даному контурі виникне електричний струм. Чинником являється -поява електричного вихрового поля.
Одночасно ,знизу, зі швидкістю 52м/с, підкинули тіло а згори, з висоти 100 м, випало вертикально вниз інше тіло. На якій висоті від рівня землі і в який момент часу зіткнуться дані тіла?
Розглянемо рух тіла кинутого горизонтально.(пункти 4 і 6 параграфу 7)
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.
Тема уроку для 8 А класу. Розв'язування задач з теми :
" Механічна Робота і потужність"
До уроку виконати завдання: Звіти ЛР№№1(борги)
Вправа 4(5,7)
Вправа 5(5)
Пояснити рис.4.2. на сторінці 28.
Під час уроку: Розв'яжемо завдання, які не були вірно розв'язані иід час тестування.
Також Вправа 4(9), Вправа 5(4,6)
Домашня робота. Завершити завдання, які не пройшли під час уроку.
Тема уроку для 10 А класу. Вільне падіння, як приклад природного рівноприскореного руху.
Одночасно ,знизу, зі швидкістю 52м/с, підкинули тіло а згори, з висоти 100 м, випало вертикально вниз інше тіло. На якій висоті від рівня землі і в який момент часу зіткнуться дані тіла?
Розглянемо рух тіла кинутого горизонтально.(пункти 4 і 6 параграфу 7)