Слава Україні. Слава Нескореним.
11-15. Четвертий урок 10 Б
https://us04web.zoom.us/j/79302988243?pwd=0KzVnpahxXynbbBOEfkeU8GRBA4ijI.1
Тема уроку для 8 А класу. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи "Прості механізми. Закон збереження механічної енергії."
- Під час уроку запропонуйте завдання для пояснення незрозумілих проблем у завданнях на сторінках 58-59.
- Хлопчик кинув м'яч під час уроку фізкультури на висоту 6м. З якою швидкістю був кинутий м'яч?
- "Практична" задача.
Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Конспект для повторення.Основи Динаміки. Перший закон Динаміки(Н'ютона) Розв'язування задач.
До уроку здати звіт ЛР№2(Дослідження руху тіла по колу.)
- До уроку. Зміст і значення першого закону Н'ютона.
- Принцип інерції сформульований Галілеєм.
- Дослідження Н'ютона і формулювання принципу інерції Н'ютоном. Інерціальні системи відліку.
- Перший закон Динаміки. Маса як міра інертності.
Явища природи, які спонукають до розуміння першого закону природи.- Читаємо §.9. і даємо відповіді на завдання із Вправи 9.
- Короткий тест на самоперевірку.
- Що таке сила?(Якщо згадати перший закон, то відповідь напрошується)
- Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
- Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому? (Для роботи приготуємо секундоміри?)
- Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
- Формулюємо другий закон Динаміки.
- У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія?
- Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
- Інерціальні системи відліку. Принцип інерції. Перший закон Н'ютона.https://youtu.be/YlQhsf98upgПерегляньте відео для підтримання світської бесіди про явище інерції.В подальшому"Другий і третій закони. Маса і сила.
- Від чого залежить результат дії певної сили? Як це пов'язано із часом дії?
Тема уроку у 9 А. Розділ "Світлові явища. Прямолінійне поширення світла. Затемнення Сонця і Місяця. Швидкість поширення світла. "
До уроку прочитатати §.9 Вправа 9(усно)
В ході уроку розглянемо світлові явища:
- Що таке світлове випромінювання? Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
- Що таке Дзеркало? а Білий папір?
- Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
- Шкала світлових джерел(рис.9.4);
- Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачать так, як люди?
- швидкість поширення світла.
- Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
- Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?
- Точкове джерело світла, протяжне джерело світла.Тінь і напівтінь.
На наступний урок сформулювати метод вимірювання висоту дерева на підставі прямолінійного поширення світла.- Параграф 10 і Вправа 10(1-4)
- До уроку Знати: Магнітне поле.
- Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
- Дослід Ерстеда. Досліди Ампера.
- Магнітне поле і його характеристики:
- Магнітні лінії і Вектор магнітної індукції. Визначення вектора магнітної індукції.
- Взаємодія постійних магнітів і струмів.
- Визначення полюсів електромагнітів. Правило правої руки(правило свердлика)
- Сила Ампера.
- Розв'язування задач: "Магнітні поля і їх характеристики: Вектор магнітної індукції. Сила Ампера. Правила лівої і правої руки."До уроку Уважно прочитати §.11. Вправа 10.Під час уроку розглянемо застосування Сили Ампера. Електродвигун і принцип його роботи.Вправа 11.
В допомогу перегляньте дане відео.








