вівторок, 4 листопада 2025 р.

05 Листопада 2025 середа

Інтерактив.

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 05 Листопада.

8-30.Перший урок.10А.

 https://us04web.zoom.us/j/71989297119?pwd=o9gMSZ1fKX835bDhqmvpwyj1vlCMpg.1

9-25.Другий урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/72324371424?pwd=FUYUngjspthDt2j04H1J6lf6xJLQ2j.1

10-20.Третій урок.10 Б  

https://us04web.zoom.us/j/79008564438?pwd=VPWq28OTXHiK91wx2JezYv6DXs5b1P.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/78741448874?pwd=f6UFQTHCzYH5GrDIOwnhlgIF8vG0Bt.1

13-25.Шостий урок.11 Б. 

https://us04web.zoom.us/j/71564740405?pwd=SQVelxHIm9YGI0nPdGJtrf9fQr1psM.1

14-20. Сьомий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/75363090725?pwd=HsX2WgY5nzuuG4kZPgecia2vaCGJdQ.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Залежність розмірів тіл від температури.

модель руху молекул

До уроку дайте характеристику теплової рівноваги:

дайте характеристику фізичної величини -температура.

1. з одного боку-температура характеризує стан теплової рівноваги

2. з іншого боку-вказує рівень відхилення теплового стану тіла від точки теплової рівноваги взятої за нуль.Що характерно для точки теплової рівноваги?

3.сучасна наука пов'язує температуру,що характеризує тепловий стан тіла,із середньою кінетичною енергією хаотичного руху часток тіл.

4.Яку точку теплової рівноваги взяв за НУЛЬ-Цельсій?

5. Яка природня точка НУля взята наукою сьогодні?

6.Вправа 10(4)

7.Що є спільним для всіх термометрів?

Під час уроку завершимо відповідати на питання-Як залежать розміри тіл від температури? Закон Бойля


Заклепочні проблеми і втрата краси кулькою(якщо винести на мороз?)

Приклад 4. Рейки R65 25 м завдовжки укладаються на нейтраль температура 18 ºC з зазорами в швах 12 мм. Для таких рейок зі стандартною Можна прийняти затягування стикових болтів величина опору з'єднання R = 100000 Н. На скільки має змінитися Температура рейки до стику Чи вдалося подолати опір?

? пояснити.

Приклад розрахунку    

ΔL=L0αΔT
Якщо стальна рейка довжиною L0=2 м нагрівається на 50°C, і для сталі α121061/°Cтоді видовження буде:
ΔL=21210650=0.0012м=1.2мм
Тема уроку для 10 А класу. Закон Всесвітнього тяжіння.
До уроку  виконати завдання 14.11 та 14.09,14.13.

Під час уроку розглянемо Завдання. Автомобіль(масою 1,5т)із прямого шосе виїжджає  на дорогу із закругленням радіусом 100 м  зі швидкістю 48 км/год. Визначити доцентрову силу.

Далі -ЗВТ-закон Всесвітнього тяжіння.


Вдома заглибитись в суть ЗВТ. §.11.Вправа 11(5)

Тема уроку у 11 Б класу. Закон Лоренца. Сила Лоренца як пояснення Закону Ампера.

До уроку бажано Виконати Завдання із Вправи 11(2,3) у формі, як ми домовлялись.
Розглядаючи закон Лоренца потрібно зауважити, що власне, закон пояснює дію електричних і магнітних сил(складових) у сукупності на рухому заряджену частку.
Ми, в 11-му класі, розглядаємо лише Силу Лоренца, як дію магнітного поля на рухомий електричний заряд.
  • Що таке сила Лоренца? Чому силу Ампера називають "реактивною силою"?
  • Поясніть даний рисунок!

  • Домашня робота на наступний урок. §.12.Розібрати всі пункти параграфу. Вправа 12.(2,3,4)
Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач з теми: "Закон Всесвітнього тяжіння і другий закон Динаміки."

Мати на увазі наступні проблеми:
1.Яким чином Н'ютон   підтвердив Закон Всесвітнього тяжіння? Як в цьому був задіяний фактаж вимірювань Тихо Брага? В чому суть закону обернених квадратів?
2.Що таке Перша космічна швидкість і яке її значення для Землі?
3.Що потрібно було Н'ютону, щоб знайти масу Землі? Хто , і як ,"допоміг" Н'ютону? Коли це сталось?
4.Як комета "Атлас" (2025) підтвердила правоту Н'ютона і дала  можливість запідозрити в ній чужинця Сонячної системи?
5.Завдання,яке було вказане на попередньому уроці.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач "Магнітна індукція. Закони Ампера і Лоренца."
Нагадую домашні завдання §.12.Розібрати всі пункти параграфу. Вправа 12.(2,3,4)
Спробуйте на "зуб" і оцінку дану задачу :
Електрон влітає в однорідне магнітне поле з індукцією 200 мТл перпендикулярно до ліній індукції поля. У магнітному полі електрон рухається по колу радіусом 20 см. Визначте різницю потенціалів, яку пройшов електрон до того, як влетів у поле. Початкова швидкість електрона дорівнювала нулю.
Під час розв'язання показати витоки застосованих рівнянь(законні підстави) і продемонструвати малюнок із рисунком векторів дії.

понеділок, 3 листопада 2025 р.

04 Листопада 2025_вівторок

 Слава Україні. Слава Нескореним!

Розклад уроків фізики на вівторок, 04 Листопада

08-30.Перший урок.---------


10-20. Третій урок   10 А 

  11-15. Четвертий урок 10 Б  

https://us04web.zoom.us/j/73323901099?pwd=bibYyQaKiFA0P0A2c1aEbGfaEj6Fkz.1

 12-30. П`ятий урок. ----------

13-25. Шостий урок. 9 А

14-20. Сьомий урок. 11 А 

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу.  

Під час уроку перейдемо до вивчення теплових процесів:

Що ж таке термометр?
На наступний урок-Домашня робота із §.10. Вправа 10.(можна усно)

Тема уроку для 9 А класу. Закон відбиття. Лабораторна робота №3.Дослідження закону відбиття. 

До уроку.Зайдіть за посиланням у першій частині теми і дайте відповіді на питання тесту(закон відбиття) і
 виконайте практичну задачу: 1)визначити висоту будинку у сонячну погоду;
2)визначити висоту будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
3)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?
4) пояснення до ЛР№3. Дослідити закон відбиття світлового пучка.


5.Вдома.Інструкція до ЛР №3 на сторінці 73.
Застосунок Phet for class GO

Вправа 11(завершити)

Тема уроку для 10 А класу. Продовжуємо Розв'язування задач з теми "Другий і третій закони Динаміки"

До уроку з'ясувати для себе зміст понять:
  • що є сила? перегляньте ресурс за посиланням і дайте відповіді на тест;
  • що це за властивість тіла-інертність?
  • маса-характеристика інертності;
  • що таке інерціальна система відліку?
  • сформулюйте принцип відносності Галілея;
  • як залежить прискорення тіла від сил і маси тіл?коли виникає прискорення?
  • уміти формулювати ДРУГИЙ закон Динаміки4
  • про що говорить Третій закон Динаміки? Де проявляє себе ІІІ закон Динаміки?



  • Можете пояснити даний експеримент ?

І виконуємо Вправу 11.На наступний урок Прочитати тему Закон Всесвітнього тяжіння.

Задачі для 10 а і 10 б.
l



Тема уроку для 10 Б класу. Закон Всесвітнього тяжіння.
До уроку  виконати завдання 14.11 та 14.09,14.13.

Під час уроку розглянемо Завдання. Автомобіль(масою 1,5т)із прямого шосе виїжджає  на дорогу із закругленням радіусом 100 м  зі швидкістю 48 км/год. Визначити доцентрову силу.

Далі -ЗВТ-закон Всесвітнього тяжіння.


Вдома заглибитись в суть ЗВТ. §.11.Вправа 11(5)

Тема уроку у 11 А класу. Закон Лоренца. Сила Лоренца як пояснення Закону Ампера.

До уроку бажано Виконати Завдання із Вправи 11(2,3) у формі, як ми домовлялись.
Розглядаючи закон Лоренца потрібно зауважити, що власне, закон пояснює дію електричних і магнітних сил(складових) у сукупності на рухому заряджену частку.
Ми, в 11-му класі, розглядаємо лише Силу Лоренца, як дію магнітного поля на рухомий електричний заряд.
  • Що таке сила Лоренца? Чому силу Ампера називають "реактивною силою"?
  • Поясніть даний рисунок!

  • Домашня робота на наступний урок. §.12.Розібрати всі пункти параграфу. Вправа 12.(2,3,4)


субота, 1 листопада 2025 р.

03 Листопада 2025

Боже, борони наших воїнів-які у самому пеклі боїв захищають Нашу Країну..Честь і Слава їм і їх родинам.

Слухаємо Аналітиків високочолих.

 Розклад уроків фізики на понеділок,03 Листопада.

8-30 Перший урок. 11Б.

  https://us04web.zoom.us/j/78104795156?pwd=MDv9AYNW5TjHTV3pmWuHY8u6nT9j4P.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/75184871920?pwd=ZcZiAq4GOVPL9mmTELwMLBpHtuX3yM.1

11-15.Четвертий урок.11А.  

https://us04web.zoom.us/j/78530354705?/ I pwd=yffe3NaSGE7X1UCeiqmgAHwVTgGCbP.1

12-30. П'ятий урок. 10Б.   

 https://us04web.zoom.us/j/75814041943?pwd=uhBiqxTBl50rgKFhoOhjc45HvUkFP4.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. 

https://us04web.zoom.us/j/74577250969?pwd=yYH80YEGoRVvsMdi9vm7LD4TUfAgfr.1



Тема уроку для 11 Б і 11 А класів.  Повторимо тему:"Сила Ампера."

До уроку знати і розуміти:

  • джерела магнітних властивостей-постійні магніти і електромагніти; дослід Ерстеда.
  • спектр магнітного поля, вектор магнітної індукції;
  • індикатори магнітного поля, правило свердлика і правої руки; навіщо Фарадей використовував залізну стружку?
  • переглянути відео, яке допомагає зрозуміти явище магнітного поля.


  • Під час уроку розглянемо СИлу Ампера. Правило лівої руки. 

  • До цього досліду Ампера пояснити правило Лівої руки.




  • застосування сили Ампера;
  • Вдома : тема викладена у §.11.Вправа 11.
  • Пропедевтика. Що таке сила Лоренца? Чому силу Ампера називають "реактивною силою"?
  • Поясніть даний рисунок!


  • Тема уроку для 8 Б класу. Тепловийстан тіл. Температура та її вимірювання. 
  • Хто не виконав із якихось причин Контрольний тест-виконати за кодом R92TVK(в щоденнику за 22Жовтня)
Під час уроку перейдемо до вивчення теплових процесів:

Що ж таке термометр?
На наступний урок-Домашня робота із §.10. Вправа 10.(можна усно)

Тема уроку для 9 А класу. Закон відбиття. Розв'язування задач.
До уроку.Зайдіть за посиланням у першій частині теми і дайте відповіді на питання тесту(закон відбиття)


Під час уроку виконайте практичну задачу: 1)визначити висоту будинку у сонячну погоду;
2)визначити висоту будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
3)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?
4) пояснення до ЛР№3. Дослідити закон відбиття світлового пучка.
Вдома.Інструкція до ЛР №3 на сторінці 73.
Застосунок Phet for class GO
Вправа 11(завершити)

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Продовжуємо Розв'язування задач з теми "Другий і третій закони Динаміки"

До уроку з'ясувати для себе зміст понять:
  • що є сила? перегляньте ресурс за посиланням і дайте відповіді на тест;
  • що це за властивість тіла-інертність?
  • маса-характеристика інертності;
  • що таке інерціальна система відліку?
  • сформулюйте принцип відносності Галілея;
  • як залежить прискорення тіла від сил і маси тіл?коли виникає прискорення?
  • уміти формулювати ДРУГИЙ закон Динаміки4
  • про що говорить Третій закон Динаміки? Де проявляє себе ІІІ закон Динаміки?



  • Можете пояснити даний експеримент ?

І виконуємо Вправу 11.На наступний урок Прочитати тему Закон Всесвітнього тяжіння.

Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране