вівторок, 9 грудня 2025 р.

10 Грудня, середа 2025

 Інтерактив.

послухайте

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 10 Грудня.

8-30.Перший урок.10А.

 https://us04web.zoom.us/j/74765568979?pwd=sQzQIY6bHgdb3uObOvKLkPdcimg47P.1

9-25.Другий урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/77106202197?pwd=GnbaaHezzKaC9p0cNFzjzCyK3hxDj9.1

10-20.Третій урок.10 Б   https://us04web.zoom.us/j/71632436687?pwd=GcJUx0N5nXVf6noVwIz1n66TSbWwPs.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок.8Б .   https://us04web.zoom.us/j/79463285433?pwd=MHUivOVR1u1PIFY0IeJi75LeApaHWX.1

13-25.Шостий урок.11 Б.   https://us04web.zoom.us/j/74574618366?pwd=7WPpZO00iLLgup7nUqWQjzO5o5Wp1b.1

14-20. Сьомий урок.8А 

 https://us04web.zoom.us/j/72957557522?pwd=HCBukvbaWmeep6DGxxhB1nh6zUYDni.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Розв'язування задач. Рівняння теплового балансу..

До уроку опрацювати  §.16.

Виконати Тест "Теплопередача. Внутрішня енергія."

Під час уроку перевіримо закон збереження енергії в теплових процесах.


Розв'яжемо типові задачі на теплообмін.
Вправа 16(4,5)

Задача для  виконання на перевірку.
Виконати ЛР№3.(хто не зробив)

Рівняння теплового балансу.
 
  • Повернемось до рівняння теплового балансу на основі даних ЛР№3.Спробуємо пояснити причини порушення закону збереження теплового балансу.
  • Вправа 17 (3,4)
Домашня підготовка на наступний урок. Підготуватись до виконання ЛР№4.
(стор. 104 і 105)
Вправа 17(2)

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач на тему: "Імпульс. Закон збереження імпульсуРеактивний рух"

До уроку опрацювати §.17.
Мати в системі рефлексів :
  • що таке імпульс;
  • ...імпульс сили;
  • другий закон Динаміки через імпульс;
  • закон збереження імпульсу;
  • чим схожі рух ракети і рух снаряда в момент вильоту із гармати?
  • що таке пружне і непружне зіткнення?
Під час уроку розберемо завдання  1 і 2 із параграфу 17.
Як самостійну-розглянемо завдання в застосунку phet-На закон збереження енергії.
 На наступний урок працювати із §.17. Вправа 17.

Тема уроку для 11 Б класу. Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула  of Thompson
До уроку виконати завдання 

 10.15д. На малюнку приведений графік залежності від часу координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте довжину нитки (g=9,8 м/с2).

А. Від 0,7 м до 0,8 м.       Б. Від 0,3 м до 0,4 м.       В. Від 0,55 м до 0,65 м.     Г. От 1,4 м до 1,5 м.

 10.16д. Тіло скоює гармонійні коливання за законом

 х = 0,05cos10πt (всі величини вимірюються в СІ). Як записується закон зміни швидкості для цього руху?


Під час уроку(на початку) проведемо фізичний диктант із даного розділу (10)

Як відрізняються графіки коливань x(t), v(t), a(t) ?

Далі розглянемо явище коливань  в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)

Для тих, хто самостійно вивчають курс фізики-відео.

шпаргалка.

На наступний урок опрацювати 
§.18.

Тема уроку для 10 Б класу. Рух рідини та газу. Підіймальна сила крила.
До уроку розглянути конспект за посиланням:" Імпульс. Закон збереження імпульсуРеактивний рух"
Самостійна 17(2-рис.3 і рис.4)
17(3)
 Під час уроку:
Рух рідини(ламінарна течія).Закон Бернуллі.
 
Підйомна сила крила літака.

На наступний урок Вправа 18 і §.18.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач на тему: "Вільні коливання в коливному контурі. Формула Томсона і графіки коливань"
До уроку розгляньте дану інформацію Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула  of Thompson

Під час уроку послідовно переглянемо відео із коментарями:

Далі розглянемо явище коливань  в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)

шпаргалка.

Розв'яжемо завдання в рамках теми для засвоєння методики дослідження електромагнітних коливань.

12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три рази?

А. Менше  0,05Т.   Б. Від 0,1Т до 0,15 Т. В. Від 0,11Т до 0,22Т.       Г. Більше  0,25Т

12.27д. Сила струму в коливальному контурі зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота коливань в контурі?

А. Менше  3 кГц.   Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6 кГц до 8 кГц. Г. Більше  9 кГц.

12.28д. Індуктивність котушки коливального контуру можна змінювати від 0,15 мГн до         1,5 мГн, а ємність конденсатора — від 150 пФ до 1500 пФ. Яка частота належить діапазону частот власних коливань даного контуру?

А. 30 кГц.                Б. 90 кГц.                 В. 800 кГц.         Г. 3 МГц.

 12.29д. Котушку якої індуктивності треба включити в коливальний контур, щоб при ємності конденсатора 500 пФ отримати частоту вільних коливань 2 МГц?

А. Більше  25 мкГн.  Б. Від 10 мкГн до 20 мкГн.   В. Від 6 мкГн до 9 мкГн.                Г. Менше  5 мкГн.

Домашня робота на наступний урок:Переглянути відео до уроку і переглянути розв'язки задач заданих 
у відео (із 40 хв.)








понеділок, 8 грудня 2025 р.

9 Грудня, вівторок 2025

 Слава Україні. Слава Нескореним!

З Днем ЗСУ

З Днем Святого Миколая!


Розклад уроків фізики на вівторок, 9 Грудня

08-30.Перший урок.---------


10-20. Третій урок   10 А 

  11-15. Четвертий урок 10 Б 

 https://us04web.zoom.us/j/78593860352?pwd=1Z9C8ZWWU1zOXatUFB9zadD86O6aFz.1

 12-30. П`ятий урок. ---------

13-25. Шостий урок. 9 А 


Як вибрати елементи? і для якої роботи?

Тема уроку у 8 А класі. Лабораторна робота №3. 
"Порівнювання кількості теплоти під час змішування теплої і холодної води.

До уроку підготуйте зошит для Звіту(стор.102)
Виконайте №1,2 задачі із Вправи 17.(усвідомлення)


Домашня робота. Завершити звіт ЛР№3. 
Для самоконтролю виконати №4,5 із Вправи 17.

Тема уроку для 10 А класу. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Другий закон Динаміки через імпульс.
До уроку не забудьте  роботу з динаміки
для 10 А CKERGA
для 10 Б  EWPUGX

                                        виконати Вправу 16(5-7)

Перед викладенням Нової теми виконаєте  завдання на закон збереження механічної енергії:

Під час уроку розглянемо Імпульс тіла. Другий закон Динаміки через імпульс.

Тренувальне завдання(тренажер).Потрібно показати, що імпульс -величина векторна. 

Вдома опрацюйте §.17. Уважно розберіть методи розв'язування Задач 1 і 2 із даного параграфу.

Тема уроку для 9 А класу. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору і їх корекція.

До уроку здати звіт ЛР №5.
1.За схемою ходу променів у розбіжній лінзі визначити:
відстані  предмету до лінзи, відстані зображення до лінзи і фокусну відстань, оптичну силу лінзи(дивіться схему).

2.Виконати №5 із Вправи 15.

Під час уроку розглянемо "Око, як оптична система."


Домашня робота на наступний урок. §.16.

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач на тему: "Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух"

До уроку опрацювати §.17.
Мати в системі рефлексів :
  • що таке імпульс;
  • ...імпульс сили;
  • другий закон Динаміки через імпульс;
  • закон збереження імпульсу;
  • чим схожі рух ракети і рух снаряда в момент вильоту із гармати?
  • що таке пружне і непружне зіткнення?
Під час уроку розберемо завдання  1 і 2 із параграфу 17.
Як самостійну-розглянемо завдання в застосунку phet-На закон збереження енергії.
 На наступний урок працювати із §.17. Вправа 17.

Тема уроку для 11 А класу. Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула  of Thompson

До уроку виконати завдання 

 

10.15д. На малюнку приведений графік залежності від часу координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте довжину нитки (g=9,8 м/с2).

А. Від 0,7 м до 0,8 м.       Б. Від 0,3 м до 0,4 м.       В. Від 0,55 м до 0,65 м.     Г. От 1,4 м до 1,5 м.

 10.16д. Тіло скоює гармонійні коливання за законом

 х = 0,05cos10πt (всі величини вимірюються в СІ). Як записується закон зміни швидкості для цього руху?

Під час уроку(на початку) проведемо фізичний диктант із даного розділу (10)

Як відрізняються графіки коливань x(t), v(t), a(t) ?

Далі розглянемо явище коливань  в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)

Для тих, хто самостійно вивчають курс фізики-відео.

шпаргалка.

На наступний урок опрацювати
§.18.




субота, 6 грудня 2025 р.

08 Грудня понеділок 2025

 З Днем ЗСУ

З Днем Святого Миколая!


Які землі заселяли українці в середині 20-го століття?

 Розклад уроків фізики на понеділок,08 Грудня.

8-30 Перший урок. 11Б.   https://us04web.zoom.us/j/76706178088?pwd=u5E7lmakRLifdcSIvMGiCPlUnvVK2z.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/78855409436?pwd=ONMTlscEX76kW3iPzaYznPTQa7pcVD.1

11-15.Четвертий урок.11А.   https://us04web.zoom.us/j/74137002340?pwd=iTFalDzc0cwbWwHVVax2qXFL3aeTbM.1

12-30. П'ятий урок. 10Б.  

  https://us04web.zoom.us/j/76252178828?pwd=pk7i67FWana8fkasyCaxin7wAS54DV.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. .   https://us04web.zoom.us/j/78100421388?pwd=EUz6goxmJJIZ6IO0MWvsqIEMNyyQTw.1

  • Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. Властивості світлового пучка(і променя)

До уроку здати Звіт про ЛР№5. повторити питання викладені знизу (скористайтесь посиланнями):

Під час уроку виконаємо 1) експертне завдання для визначення фокусної відстані збиральної лінзи;
2) Виконаємо практичну роботу із реальною лінзою(три досліди)
3) дати відповіді на Контрольні питання.Під час викоання зробити креслення(Вправа 15)
які відтворюють хід вимірювання потрібних величин:
хід променів у збиральній(випуклій) лінзі. 

Домашня робота Наступний урок §.15  і здати звіт ЛР №5.

Тема уроку для 8 Б класу. Лабораторна робота №3. "Порівнювання кількості теплоти під час змішування теплої і холодної води.

До уроку підготуйте зошит для Звіту(стор.102)
Виконайте №1,2 задачі із Вправи 17.(усвідомлення)


Домашня робота. Завершити звіт ЛР№3. 
Для самоконтролю виконати №4,5 із Вправи 17.

Тема уроку для 10 Б класу. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Другий закон Динаміки через імпульс.
До уроку не забудьте  роботу з динаміки
для 10 А CKERGA
для 10 Б  EWPUGX

                                        виконати Вправу 16(5-7)

Перед викладенням Нової теми виконаєте  завдання на закон збереження механічної енергії:

Під час уроку розглянемо Імпульс тіла. Другий закон Динаміки через імпульс.

Тренувальне завдання(тренажер).Потрібно показати, що імпульс -величина векторна. 

Вдома опрацюйте §.17. Уважно розберіть методи розв'язування Задач 1 і 2 із даного параграфу.

  • Тема уроку для 11Б і 11А класів. Самостійна робота "Механічні коливання"
  •  Коливання. Види коливань. Фізичні характеристики, рівняння коливань.(к.к.)
  • До уроку виконати завдання із Вправи 17(для самоконтролю)
  • довести, що X"=-ω²X  має розв'язком x=XCos(ωt+φ)
  • При гармонійних коливаннях уздовж осі ОХ координата тіла змінюється за законом    х = 0,6cos3t (всі величини вимірюються в СІ). По якому закону змінюється з часом прискорення цього руху?

  • Тригонометричне коло
  • Перевірте свої можливості, виконавши дані задачі.

середа, 3 грудня 2025 р.

5 Грудня,п'ятниця 2025

 Слава Україні.


Інтерактив.

Мова-це Я?

Без 220 В

Що таке астероїд: основні характеристики космічних тіл

Розклад уроків фізики на п'ятницю, 5 Грудня

 

Дивись як працює астрономія

8-30.
Перший урок. -------

9-25.Другий урок.

https://us04web.zoom.us/j/75697840773?pwd=Hawn3Z6baPaLZb07ZFbeo9OGPDpHMO.1

10-20.Третій урок.11А. 

https://us04web.zoom.us/j/75047452924?pwd=MrIXYaJSSy2epbMigHnrPLla5Rgfnc.1

11-15. Четвертий урок  10 А 

 https://us04web.zoom.us/j/71689300615?pwd=FlV9O28Mc9G9qxGHRMrzTJ8PaymoDj.1

12-30.П'ятий урок.11Б.  https://us04web.zoom.us/j/79578627617?pwd=A6AjHz96JIOVcALaBVl2EVBH7qAoyq.1

14-20.Сьомий урок 

11Б https://us04web.zoom.us/j/72452465792?pwd=0hvyatO9ktcAvsLe7wN70qct49HyrH.1

  • Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи

До уроку повторити питання викладені знизу (скористайтесь посиланнями):

Під час уроку виконаємо 1) тренувальне завдання для визначення фокусної відстані збиральної лінзи;
2) Виконаємо практичну роботу із реальною лінзою(три досліди)
3) дати відповіді на Контрольні питання.Під час викоання зробити креслення,
які відтворюють хід вимірювання потрібних величин:
хід променів у збиральній(випуклій) лінзі. 
Домашня робота за §.16  і здати звіт ЛР №5.

Тема уроку для 8 Б класу. Лабораторна робота №3. "Порівнювання кількості теплоти під час змішування теплої і холодної води.

До уроку підготуйте зошит для Звіту(стор.102)
Виконайте №1,2 задачі із Вправи 17.(усвідомлення)


Домашня робота. Завершити звіт ЛР№3. 
Для самоконтролю виконати №4,5 із Вправи 17.

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Другий закон Динаміки через імпульс.
До уроку не забудьте  роботу з динаміки
для 10 А CKERGA
для 10 Б  EWPUGX

                                        виконати Вправу 16(5-7)

Перед викладенням Нової теми виконаєте  завдання на закон збереження механічної енергії:

Під час уроку розглянемо Імпульс тіла. Другий закон Динаміки через імпульс.

Тренувальне завдання(тренажер).Потрібно показати, що імпульс -величина векторна. 

Вдома опрацюйте §.17. Уважно розберіть методи розв'язування Задач 1 і 2 із даного параграфу.

  • Тема уроку для 11Б класу. Самостійна робота "Механічні коливання"
  • До уроку виконати завдання із Вправи 17(для самоконтролю)
  • довести, що X"=-ω²X  має розв'язком x=XCos(ωt+φ)


Справка.

Тема уроку Астрономії у 11А і 11Б класу. Планети Гіганти. Подібність і особливості.
Порівняти із Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс і його супутники

До уроку виконати Контрольну роботу : "Вступ. Спостережувана астрономія. "

 Контрольної роботи(від 21 листопада): 
Завдання пропоновано на Контрольну Роботу №1.
 для 11 А класу--№№.8,9,12.
для 11 Б класу  №№.8,9,11.
Спрощена КР №1
Тест  11 А  W2CAN3
Тест 11 Б CDXR37
Інтервал часу -0,5год

Новітні дані про Меркурій.





Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране