середа, 2 квітня 2025 р.

3 Квітня 2025

Що не так із веганством?

 Розклад уроків фізики на четвер 3 Квітня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74833943637?pwd=4AOXmUxkCrwSCvTTSHZJPbG5z8k4ne.1

9-25. Другий урок у 11А класу.

 Посилання https://us04web.zoom.us/j/74465389962?pwd=wowLRRCa5mva5JaxaLjS5XYXfrPX47.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/72881881426?pwd=1talzdn7aNVjXHMO8SqZKYfycZaaiN.1

11-15.Четвертий урок у класу. 

Посилання https://us04web.zoom.us/j/75040200315?pwd=CFFcEvOavA2C4bLdAWx8uasUrwNIaM.1 

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання  https://us04web.zoom.us/j/72307854950?pwd=WAmp8RwVrus4FTaQLE1PZOJpScpRcw.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/72648908168?pwd=GUM2aWFG4aCt4urm8g6TKW2vIQ9ChA.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу.1.Тиск твердих тіл. Сила тиску.  2. Практикум розв'язування задач(самостійна)

На початку уроку розглянемо недоліки виконання КТ(Сили природи)

1.Що це за фізична величина-ТИСК? А що таке СИЛА Тиску?.


  • Розгляньте лезо ножа чи лопати? Навіщо їх гострити?
  • Мисливці взимку стають на лижі. Навіщо?
Прошу розв'язати одну із задач і вислати на перевірку.
(хто не виконав раніше)

2) Задача для перевірки навичок математичної моделі розв'язування задач. Дати повне пояснення із відповідним рисунком сил із заданим масштабом.

  • Під  час лабораторної роботи учень приклав до  дерев'яного бруска масою 200 г силу 0,45 Н горизонтально поверхні столу. Яку реакцію бруска очікує учень, якщо коефіцієнт тертя дерева по дереву дорівнює 0,25?
  • Богдан, під час лабораторної роботи, хоче зрушити брусок масою 300г з допомогою пружини жорсткість якої 40 Н/м. Якою може бути  деформація пружини, якщо коефіцієнт тертя 0,25?
  • Під час лабораторної роботи учень отримав такі результати;  якщо маса бруска 100г -сила тертя-0,12, якщо маса- 200 г-сила тертя 0,23, якщо m =400г-0,45. Побудувати графік залежності сили тертя від ваги тіла. За даним графіком визначити коефіцієнт тертя.
Під час уроку розглянемо завдання -проблеми, пов'язані із тиском і силою тиску.

Перед уроком виконайте наступне.
  • Подайте в паскалях: 2 кПа; 4 гПа; 0,3 МПа; 0,35 кН/м2; 1,5 Н/см2; 36 мН/см2. 
  •  Площа різального краю лопати — 0,7 см2. Який тиск створює лопата на ґрунт, якщо л.юдина діє на лопату із силою 210 Н?
1.Порівняйте тиск, який створює танк масою 42 т, якщо ширина однією гусениці 55 см а довжина -6м із тиском жінки масою 60 кг, яка взута в кросівки, площа підошви якої 150 см² .
2. Який тиск створює стіна із цегли висотою 3м?
3. Яка вага цеглини, яка лежить на вузькій стороні(дивіться малюнок),якщо вона при цьому створює тиск 3кПа?


Вдома підготувати зошити до виконання лабораторної роботи №8.Вимірювання тиску твердого тіла на опору.
Вправа 28(6)

Тема уроку для 8 А класу. Паралельне з'єднання елементів в колі електричного струму.

До уроку розгляньте завдання: Вправа 31(5)
1.Порівняйте два типи електричних з'єднань і зробіть прогноз про закони другого -паралельного-з'єднання?


2.Розв'яжіть завдання.
Розглянемо властивості паралельного з'єднання елементів в електричному колі.
Домашня робота на наступний урок опрацювати §.32.

Тема уроку для 9 А класу. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння.

  • До уроку вміти сформулювати ЗВТ(закон всесвітнього тяжіння-§§.33)
  • уміти пояснити дослід Кавендіша, в рамках якого був визначений Коефіцієнт Гравітації(G)
  • Спроектуйте у скільки разів зменшиться сила гравітації під час підйому КА на висоту Радіуса Землі?
  • Дмитрик Л. у гарячий день стрибнув з високого берегу у прохолодні води Сіверського Донцю. Яка сила тяжіння діє на Дмитрика у польоті? Яка його вага у цей момент?
  • З яким прискоренням він рухається,  якщо не зважати на опір повітря?
  • Яка вага Дм під час прискореного руху ліфту з 2 м/с².
Під час уроку розглянемо орієнтацію векторів сили, прискорення під час руху тіла по колу. Визначення прискорення вільного падіння на різних планетах і висоті від рівня моря.

Домашня робота на наступний урок §.34.

Тема уроку для 10 А класу. Узагальнення та систематизація знань по темі «Молекулярна фізика і термодинаміка. Частина І. Молекулярна фізика»
"Механічні властивості твердих тіл."
До уроку:
3.дайте відповіді на питання на сторінці 211.
Під час уроку розглянемо приклади застосування закону Гуку.(Юнга)
Використайте таблицю меж міцності.

55д. Яку максимальну довжину може мати сталевий трос, на якому опускають прилади в глибини світового океану?

А. 880 м.           Б. 1,3 км.                В. 7,5 км.               Г. 10,5 км.

4.56д. Межа міцності цеглини на стиснення 6·10Па. Яку максимальну висоту може мати циліндрова колона з цеглини при запасі міцності 8?

А. Менше 30 м.  Б. Від 30 м до 60 мB. Від 60 м до 200 м.  Г. Більше 200 м.

5.Розгляньте завдання на сторінці 215 вашого підручника і підготуйте питання на урок з незрозумілих питань.

 Домашня робота Вправа 35(Завершити)

Тема уроку для 11 А класів. Урок 2.1.Фотоефект. Закони Фотоефекту.

додатковий тест "Хвильові властивості світла" SIIQJN

До уроку: повторити ПОСТУЛАТИ М.Планка про квантову природу випромінення і поглинання  енергії(світла)

Під час уроку розглянемо суть явища фотоефекту.

  • явище зовнішнього фотоефекту і роль Герца;
  • "червона межа";
  • залежність струму, що виник під час зовнішнього фотоефекту, від  світлового потоку;
  • залежність кінетичної енергії фотоелектронів від частоти(кольору) випромінення.
  • від Столетова до Айнштайна.


  • Докладний відеоурок.

Переглянути відео і затвердити закони фотоефекту.
Вправа 34.(до розгляду)





Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

9 Квітня 2025

  Слава Мо їй Україні. ядерна енергетика Розклад  уроків фізики на   середу,09  Квітня  2025 року.  08-30 .  Перший  урок -  10Б. П осилання...

Вибране