понеділок, 22 вересня 2025 р.

23 Вересня 2025

 Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на вівторок, 23 Вересня.

08-30.Перший урок.---------

09-25. Другий урок. 8 А  

10-20. Третій урок   10 А 
  
11-15. Четвертий урок 10 Б 
 
12-30.П`ятий урок. ----------

13-25. Шостий урок. 9 А

14-20. Сьомий урок. 11 А 

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу. 1.Самостійна робота: "Рівновага важеля." 
2.Вступ до поняття Робота і потужність.

До уроку розгляньте низку завдань:

Під час уроку розглянемо. "Механічна Робота."
Жан-Віктор Понселе (фр. Jean-Victor Poncelet, 1788–1867) — видатний французький математик, інженер і військовий, один із засновників проективної геометрії.
у 1829 року ввів поняття Механічної роботи.
  • А=Fs
  • Умови виконання механічної роботи: якщо під дією сили певне тіло переміщується-виконується робота-МЕХАНІЧНА робота.( Не змішуємо із іншими видами робіт. )
  • 1Н•1м=1Дж 
    одиниця вимірювання роботи
  • Далі виконуємо самостійну роботу на тему: "Рівновага важеля(блоку)"Код буде вказаний.
  • Дом.завдання. §.4. Вправа 4(1-4)

Тема уроку для 10 А- 10 Б класу. Розв'язування задач. Прямолінійний рівноприскорений рух.

До уроку завершити із Вправи 6(№2)(для 10 А)
Цікавить рівняння руху, графіки руху.
Під час уроку запитайте пояснення для проблемних питань.
Завдання на два варіанти:(10А і 10 Б)
x=4-t+0.5t².                      x=-2+2t-0.5t².
Пояснити характер руху,додавши систему відліку.
побудувати графік v(t)  і  x(t)
Визначити переміщення тіла за перших 5 секунд спостереження двома способами.
Домашня робота буде дана 
на сайті
classtime.com(код вкажу) RS9T8X


Тема уроку для 9 А класу. Електромагніти та їх застосування.
До уроку розібрати помилки в самостійній роботі. Загляніть на урок, що дає приклади розв'язування задач.
  • Під час уроку розглянемо проблеми, які зустрічаються частіше.
  • Далі-Що таке електромагніти? Де їх використовують?
  • Дивимось відео.

  • Після цього подивимось на саморобне реле, яке я сконструюю із підручних матеріалів. Пояснимо принцип роботи.
  • next time- розглянемо задачі для закріплення навичок роботи із електромагнітами.
  •  Вдома розгляньте додатково інформацію про реле.
  • §.6. Вправа 6.Чи всі схеми зрозумілі вам?

Тема уроку для 11 А класу. Струм в металах.
Природа електричного струму в металах. Класична модель.
До уроку Здати звіт ЕР№2.
Виконайте завдання.
  • Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.


На початку уроку, за даними реального електричного кола визначити Електрорушійну силу і внутрішній опір батареї.
Далі  переглянемо коротке відео:

Гарне відео із образами класичного уявлення про струм(трохи знати англійський)

На наступний урок переглянути дані відео(друге відео дає підготовку до НМТ з англійської)
Або прочитати §.5. Параграф 5(6)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вибране