Слава Україні. Слава Нескореним!
Розклад уроків фізики на вівторок, 2 Грудня
08-30.Перший урок.---------
09-25. Другий урок. 8 А https://us04web.zoom.us/j/79661920505?pwd=N9rixNA2bhOhHs2Uk6hMHaesGv8JFg.1
11-15. Четвертий урок 10 Б
https://us04web.zoom.us/j/72273567326?pwd=PVXy8xhaRHKFah9UTMWlgXpDoMq3DG.1
12-30. П`ятий урок. ---------
13-25. Шостий урок. 9 А
Як вибрати елементи? і для якої роботи?
Тема уроку у 8 А класі. Питома теплоємність. Розрахунок кількості теплоти.
До уроку опрацювати §.16.Вправа 16(1,2) і виконати
за кодом 2VTHES ТЕСТ(classtime.com)
Під час уроку потрібно зрозуміти:
- що мають на увазі, коли говорять про теплоємність?
- Як вдалося(і Кому) отримати еталон питомої теплоємності?
- Знаючи питому теплоємність води, як визначити(порівняти) питому теплоємності інших речовин.
- Вправа 16(4)
- Спитаємо декілька питань ШІ. Кому вдалося визначити питому теплоємність води? І як вона стала еталонним значенням для інших речовин?
- Вдома виконати Вправу 16(3,5)
Тема уроку для 10 А класу. Механічна робота і потужність.
До уроку виконати тест "Динаміка і рівновага."
Код буде CKERGA
Під час уроку опрацьовуємо(повторюємо) тему "Робота і потужність)
Короткий екскурс в історію поняття.
Жан-Віктор Понселе — французький математик, інженер і засновник проективної геометрії. Формула механічної роботи у фізиці записується як (A = Fs соs(α), де F сила, що діє на тіло, яке переміщується.
Жан-Віктор Понселе (1788–1867)
- Освіта: Політехнічна школа в Парижі, Інженерна школа в Меці.
- Учитель: Гаспар Монж — засновник диференціальної геометрії.
- Діяльність:
- Французький математик, фізик, інженер.
- Один із засновників проективної геометрії, яка досліджує властивості фігур, що зберігаються при проєкціях.
- Автор трактату Traité des propriétés projectives des figures (1822), який заклав основи сучасної геометрії.
- Викладав у військовій школі, де впровадив використання російських рахівниць (счётів), привезених із полону.
- Військова служба: офіцер інженерних військ наполеонівської армії, учасник кампанії 1812 року, потрапив у російський полон (1812–1814), де написав свої перші наукові праці.
- Внесок:
- Розробив поняття центральної проєкції та полярності.
- Вніс значний вклад у механіку та інженерію.
- Президент Французької академії наук (1842).
Механічна робота — це фізична величина, яка характеризує процес передачі енергії від сили до тіла під час його переміщення.
Основна формула:
[ A = FScos(alpha )]
- (A) — робота (вимірюється в джоулях, (1Дж = Нм))
- (F) — сила, прикладена до тіла
- (s) — шлях, пройдений тілом
- (\alpha) — кут між напрямком сили та напрямком руху
Приклади:
- Якщо сила діє вздовж напрямку руху ((\alpha = 0°)), то A = Fs •cos(α).
- Якщо сила перпендикулярна до руху ((\alpha = 90°)), то робота дорівнює нулю.
Теорема про кінетичну енергію.
Вдома розглянути роботу сил Тяжіння і Пружності.
Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Механічна енергія. Потужність.
До уроку опрацювати §.15.Тест ----EWPUGX
- Механічна робота.
- Потужність.
- Теорема про кінетичну енергію.
- Робота сил тяжіння.
- Робота сили пружності.
Закон збереження механічної енергії: незалежність роботи сил тяжіння(потенціальних-консервативних) від траєкторії руху. Приклад.
Задача 1. Вправа 15(5,6)
Задача 2. Вправа 16 (5,6)
в кінці спуску.(приклад 1)
Визначити гальмівний шлях автомобіля, що рухався до гальмування зі швидкістю
72 км/год, якщо коефіцієнт тертя 0,15 ?(приклад 2)
Пружина балістичного пістолета була стиснута на 3 см. На яку висоту буде зроблено постріл, якщо жорсткість пружини 400 Н\м.? Маса кулі 20 г.(приклад 3)
Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. Коливання.
До уроку.
- уміти побудувати зображення предмету в збиральній лінзі.
- знати, що таке Оптична сила лінзи?
- опрацювати §.15.
- Вправа 14(3,5)
Під час уроку розглянемо всі можливі випадки зображення в лінзах-збиральній і розсіювальній
Під час уроку побудуємо і дамо характеристику зображення в збиральній і розсіювальній лінзах.
Схема - алгоритм. Побудова в електронному застосунку.
Отримуємо формулу тонкої лінзи і покажемо її справедливість(п.3, із параграфу)
на реальному досліді із збиральною лінзою.
Вдома опрацювати §.15. Вправа 15(4,5,3).
Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач. Механічні коливання. Рівняння механічних коливань.
До уроку переглянути конспект попереднього уроку
і вивчити основні положення §.17
- 2) чинні умови, що викликають коливні процеси.
- 3) рівняння коливання для випадку механічних явищ.
- "Практично" виконати роботу для визначення періоду і частоти гармонічного маятника(властивості гармонічних коливань)
Під час уроку детально пропрацюємо Вправу 17.
- покажемо подібність коливного руху і руху по колу;
- чому рівняння коливання(гармонічного) має тригонометричне походження;
- доведемо, що X"=-ω²X має розв'язком x=Xm Cos(ωt+φ)






Немає коментарів:
Дописати коментар