середа, 10 квітня 2024 р.

11 квітня.

 Розклад уроків фізики на четвер,11 Квітня.

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79285344612?pwd=JKsDjFKKxhbwgxbBqblfYxbhXwuQDj.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79174254702?pwd=DP2VmVwar3KRBnzjM0CtP10hcnXnbx.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі, посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79174254702?pwd=DP2VmVwar3KRBnzjM0CtP10hcnXnbx.1

11-15. Четвертий урок в 11А  класі(фізика https://us04web.zoom.us/j/71004425666?pwd=8MJgBXwyygPAYRWjwSaJGjflnasjfQ.1

Тема уроку У 11-А  класу.(урок 1) Розв'язування задач З теми "Радіоактивність.Реакції зміщення.Ядерні реакції"

Дефект маси.Енергія Зв'язку. Питома енергія зв'язку.

До уроку повторити Дослід Резерфорда  Ядерна модель атому..Лазери.

1.Явище Радіоактивності. Три види радіоактивності.
2.Відкриття протону і нейтрону. Протонно -нейтронна модель ядра атому.
3.Реакції зміщення. Модель радіоактивності.
4.Дефект мас. Енергія зв'язку. Питома енергія зв'язку.

 ПРИКЛАД РОЗРАХУНКУ ДЕФЕКТУ МАСИ1 еВ=1,6▪10-19Дж

 Енергія зв’язку ядра атому гелія (Не), где А = 4, Z = 2

Рахуємо енергію зв’язку ядра в электронвольтах (дефект мас в а.е.м.) За даною формyлою

1. РОЗРАХУНОК ДЕФЕКТУ МАСИ

В ядрі атому гелія знаходиться 2 протона и 2 нейтрона, Дані маси ядра гелія і мас вільних протона и нейтрона беремо з відповідних таблиць.

тоді матимемо дефект маси ядра Гелію
відповідно маємо 

ПИТОМА ЕНЕРГІЯ ЗВ’ЯЗКУ ядра атому гелія:

, де 4-ка відповідає числу нуклонів в ядрі атому гелію.
Розв'яжіть наступну задачу:

1.Знайдіть дефект мас ядра азоту .

А. Менше 0,14 а.о.м.                                  Б. Між 0,16 а.о.м. і 0,18 а.о.м.

B. Між 0,19 а.о.м. і 0,21 а.о.м.                   Г. Більше  0,22 а.о.м.

2.Визначити Енергію зв'язку даного нукліду.

(1.а.о.м.=931,5 еВ; 

1 еВ=1,602 176 565 (35)×10⁻¹⁹ Дж)

3.В результаті ядерної реакції 73Li + 42He → 105B + 10n?

.А. ... поглинається менше 2 МеВ енергії.

Б. ... виділяється менше 6 МеВ енергії.

B. ... виділяється від 7 МеВ до 12 МеВ енергії.     

Г. ... виділяється більше 13 МеВ енергії.

 4.Допишіть реакції;

  • 713Al + 10n →      +42He;
  • 126C + 11H → 136C + ?;
  • ? + 11H → 2211Na + 42He;
  • 5525Mn + ? → 5527Fe + 10n;
  • 2713Al + γ → 2612Mg + ?.

5.Виділяється чи поглинається енергія під час таких ядерних реакцій:

  • 147N + 42He → 178O + 11H;
  • 63Li + 11H → 42He + 32He;
  • 73Li + 42He → 105B + 10n?     (підручник Засєкіна та інш.)

Урок 11-А класу (урок 2).Період напіврозпаду.Активність нуклідів.A = aN ,

6.Радіоактивний атом перетворився на атом Скільки відбулося а-і β-розпадів в ході цього перетворення?

А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів.                        Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.

B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів.                         Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.

 

7. Період напіврозпаду радіоактивного ізотопу дорівнює 30 хв. Через який час в зразку масою 8 г залишиться 250 мг даного ізотопу?

А. Через 1 год.         Б. Через 1,5 год.              В. Через 2,5 год.          Г. Через 4 год

 8. Вправа 40.41.Завдання додому.


Скористаємось тренажером phet.
Розділ 16(Збірник Різнорівневих завдань...)
За даним завданням на сайті "НА урок" тест за кодом 1715949,дійсний до 22 год 11 Квітня


Тема уроку у 8 А класу. Розв'язування задач."Запобіжники.Струм в металах.Нагрівальні елементи."
1.У люстру було вставлено дві лампочки 60 Вт і 120 Вт, які розраховані на напругу 220 В. По якій з лампочок тече більший струм під час роботи люстри? У скільки разів більший?

2.Яку масу води можна нагріти від 25 °C до 75 °C за 2 хв 40 с електричним нагрівачем, ККД якого становить 75 %? Нагрівач виготовлено з 11 м нікелінового дроту з площею перерізу 0,5 мм2, живиться нагрівач від мережі 220 В.
3.Визначте час, за який розплавиться запобіжник, виготовлений зі свинцевого дроту діаметром 0,2 мм, якщо 76 максимальний струм, на який розрахований запобіжник, становить 10 А. Вважайте, що на нагрівання та плавлення запобіжника витрачається все тепло, що виділяється під час протікання струму. Початкова температура запобіжника становить 27 °С
4.Порівняйте температури трьох залізних провідників однакових розмірів, вольт-амперної характеристики яких зображені на рисунку. 


5.Електромагнітне реле-запобіжник.


дом.завдання Тест (на урок) 5407576 дійсний до 22 -ї години 11квітня

Дома прочитати §.35 і Вправа 35(1,4) Вправа 36(2,3)


Тема уроку у 9 Б класу.1. Контрольна робота "Рух тіла в Динаміці."     

код роботи-Y6YJ3R

   2.  Імпульс тіла.Другий закон Динаміки через відношення імпульсів тіла і сили.Закон збереження імпульсу.


Тренажер для імпульсів тіла і сил. Цікаво і корисно.☝

Додому використати  §.36. Вправа 36(1,3)




вівторок, 9 квітня 2024 р.

10 Квітня.

 

Сонячне затемнення,яке спостерігалось 8 Квітня з Північної Америки.

                                

8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на  https://us04web.zoom.us/j/78827140198?pwd=VtJsv10xEhmckKvbubWZmaak77tyHU.1

9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на https://us04web.zoom.us/j/77967030282?pwd=aPnDZebW4VgPXRLGIcaSxc5kkdaPII.1

10-20 Третій урок в  9 А класі; посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79345377957?pwd=X7FtE0vva8csCTTDKOThfBBqUcAXhC.1

11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання  https://us04web.zoom.us/j/73076938513?pwd=bRB1S5skxVkLb2J4m0phuS4PAA6qRZ.1

12-30 П'ятий урок у 11 МП класі посилання  https://us04web.zoom.us/j/73221926850?pwd=z1gEEcRwSOZCIEFsJFEEavgCI0aNZa.1

13-30 Шостий урок у 11 МП(+фізика)  

Тема уроку у 10-А і 10 Б класу. Робота в Термодинаміці.

До уроку:прочитати § 36.Виконати Вправу 36(3,4) і знати:

  • Що таке внутрішня енергія?
  • Як можна змінити внутрішню енергію?
  • Що таке кількість теплоти?
  • Які види теплообміну ви знаєте?
  • Розрахунок кількості теплоти під час нагрівання тіла:

  • Розрахунок кількості теплоти під час фазових переходів?

Далі матимемо § 37. Розгляньте рисунки в  Параграфі 37.3- 37.6. Усвідомте зміст,який вони передають.


Не забудьте виконати Тематичний тест. 10 Б  -код 
38D4DQ        10 А-код D29M9v


Тема уроку у  9 А класу. 1. Контрольна робота "Рух тіла в Динаміці."     

код роботи-K55PZD

   2.  Імпульс тіла.Другий закон Динаміки через відношення імпульсів тіла і сили.Закон збереження імпульсу.


Тренажер для імпульсів тіла і сил. Цікаво і корисно.☝

Додому використати  §.36. Вправа 36(1,3)


Тема уроку у 11-их класів.(11 МП-урок 2)

Розв'язування задач "Протонно -нейтронна модель.

Скористаємось тренажером phet.
Домашня робота. Вправа 36(3,4),Вправа 38(4), Вправа 39(1,4)

Тема уроку у 11 МП класу. Розв'язування задач"Енергія зв'язку. Дефект мас."
Період Напіврозпаду.
Розділ 16(Збірник Різнорівневих завдань...)

понеділок, 8 квітня 2024 р.

9 Квітня

Для Тьоми https://us04web.zoom.us/j/75823122354?pwd=D1TDeEPbK4SMD6yFpa03djlcpozzaa.1

Сьогодні можна спостерігати Сонячне затемнення online/Це явище буде транслювати NASA з                                                                             20-ї години. В "живу" Сонячне затемнення будуть спостерігати жителі США,КАНАДИ . У них це буде ранок.


 Розклад уроків фізики на вівторок,  09 Квітня 

Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини:    якщо не буде можливості зайти на урок on line,То  урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.

                                       
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/73957922497?pwd=26HoKEunkh5NGZ01AbS34WiFlF2yqJ.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція https://us04web.zoom.us/j/75930973749?pwd=bndeCd34z2dm2lixaXJZjNEkeZCLAn.1
11-15 четвертий урок  у 7-го класу,конференція     https://us04web.zoom.us/j/74617383605?pwd=Y1u65tJ9vnvaRuJdbzH3D2FabGkqyC.1
12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/73801102882?pwd=wRVa6eLfJ2bNocaLv8gyqZOxHKQzQm.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання  https://us04web.zoom.us/j/75991368733?pwd=cthdJ7R9pN4a0U1JWAgBmcBpAyHz0Y.1

  • Тема уроку у 8 А класу.Струм в металах.
До уроку виконати всім:
  • Тест "на урок"= код 8514829 дійсний до 18 години 9 Квітня
  • До уроку виконати Тестову роботу "Електричні явища. Частина 1"
  • Код Роботи 9RWN78 (для тих,хто не виконав)
Потім перегляньте  відео,яке продемонструє відкриття вченими,що носіями електричного струму в металах,є потік електронів.

Після прочитання параграфу 36 Зверніть увагу на залежність опору металевих провідників від температури:
Чи зможете пояснити дану залежність?
І далі  Вправа 36.

Тема уроку у 9 А класу. Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія
Попередньо розв'яжіть наступні завдання.
1.
Визначити Силу тяги(умова була дана на попередньому уроці)
Йдемо за алгоритмом:
  • запишіть рівняння 2-го закону Динаміки
  • виберіть систему відліку
  • запишіть рівняння в проєкції на вісь ОХ
  • ......на вісь Оy
  • Розв'яжіть систему рівнянь
2.Розрахуйте прискорення вільного падіння тіла на поверхні Місяця,якщо маса Місяця у 81 раз менша маси Землі,а  радіус Місяця менший Земного-в 3,7 рази.
3. Вправа 35(7)

Далі буде запропонована контрольна робота№2."Динаміка. Взаємодія."


Тема уроку 10-Б класуОснови термодинаміки.Внутрішня енергія. Теплота.

До уроку виконати тематичний тест за кодом

  • Код Тематичної для 10  Б класу 38D4DQ
  • До уроку виконати тест  за кодом classtime.com(для тих,хто не виконав)
  • Перегляньте ВІДЕО про внутрішню енергію.

  • Згадаємо Поняття Температури,яка визначає Стан теплової рівноваги.

  • Дома.Потрібно прочитати параграф  36.Розібрати задачу №2 в параграфі.
  • На наступний урок виконати Вправу 36(2,4)👈
Тема уроку у 7-го класу. Сполучені посудини. Манометри.
До уроку виконати задачі №№3,4,5 Особливо№6.
задачі супроводити рисунком❗
В допомогу вам відео-ідіть за посиланням.
(Всі відео цікаві і пізнавальні)
 До уроку виконати задачі №№4,5,6) із Вправи 25. І прочитати із параграфу 25 стор.165-166.
Переглянути відео "Атмосферний тиск."

На наступний урок. Сполучені посудини.
  • Що таке сполучені посудини? (Чи можна моря вважати сполученими посудинами? А озера?)
  • Чому поверхня рідини в сполучених посудинах знаходиться на одному рівні(h)?
  • Що таке рідинні манометри? Як ними користуватись?
  • Розгляньте рис.26.3 із параграфу 26 і поясніть зображення?
  • Вправа 26(3).
  • Задача №4 на сторінці 172.
Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач:"Рух тіла під дією кількох сил."
Підготовка до контрольної роботи.
Аналіз Тестової роботи "Закони Динаміки"1. 
Виконати(хто не зробив)  код ZKWVM5
нижче подані задачі виконати 
Розгляд основних задач(сил)( по можливості-переслати на мою почту)

. Як зміниться сила тертя ковзання між бруском і горизонтальною поверхнею, якщо  на нього покласти такий же брусок?

А.Збільшиться в 2 рази. Б.Зменшиться в 2 рази. В.Збільшиться в 4 рази. Г. Не зміниться

  •  На яких двох малюнках показані сили тертя і пружності?
  • А. На мал. 1 і мал. 2.   

  •    Б. На мал. 1 і мал. 3.       В. На мал. 1 і мал. 4.      Г. На мал. 2 і мал. 3. 

2.37д. Ліфт підіймається рівноприскорено і за перші 10 з руху проходить відстань 20 м.  На скільки збільшується при підйомі вага пасажира масою 80 кг, що знаходиться в цьому ліфті?

А. На 40 Н.           Б. На 32 Н.            В. На 24 Н.            Г. На 16 Н.

 2.38д. Який шлях пройшло за останню секунду руху тіло, вільно падаюче з висоти 45 м?

Вважайте g = 10 м/с2.

А. 5 м. Б. 15 м. В. 20 м. Р. 25 м.

 2.39д. Вантаж скинений з літака, що горизонтально летить. На малюнку показана залежність горизонтальної координати х вантажу від часу. Знайдіть модуль швидкості вантажу через 10 з руху.


А. Менше 100 м/с. Б. От 110 м/с до 130 м/с.

B. Від 130 м/с до 140 м/с. Г. Більше 150 м/с.

2.53д. Тіло масою 2 г, рухаючись горизонтально під дією сили тертя, пройшло до зупинки відстань 86 см за 2 с. Визначте силу тертя, яка діяла на тіло.

  • А. 0,86 мН.   Б. 0,43 мН.   B. 86 мН. Р. 43 мН.

 Прочитайте параграф §35. Вправа 35(5,6)👈


Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач"Розрахунок внутрішньої енергії тіла. Зміна внутрішньої енергії тіла. Кількість теплоти."
До уроку.
Опрацьовуємо параграф 36. У ньому є все,що потрібно для розуміння тема.
І шпаргалка,яку треба запам'ятати.

Змінити внутрішню енергію можна двома способами: Роботою і Теплообміном.Приведіть  приклади явищ.
Згадайте,що таке теплообмін і приведіть приклади трьох типів теплообміну:
теплопровідність,конвекція,інфрачервоне випромінення.
На наступний урок Вправа 36.


субота, 6 квітня 2024 р.

8 Квітня

 Посилання для Артема

Посилання Для Єгора  https://us04web.zoom.us/j/75052965485?pwd=PX2dKRVjYoLhE9OA09lbldOazFxER7.1

 Розклад уроків фізики на 

  • понеділок,
  • 8 Квітня

 Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини:    якщо не буде можливості зайти на урок on line,То  урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.


  •  10-20 Третій урок у 9 А класу  Посилання на   https://us04web.zoom.us/j/78203903037?pwd=bpgL7xUhRYN3bkCcppoG3QKWmsZuse.1
  • 11-15 Четвертий урок 
very important https://youtu.be/9licBcpBSU0
  • Тема уроку у 8 Б класу.Струм в металах.
До уроку виконати всім:
  • Тест "на урок"= код 4987113 дійсний до 12 години 7 Квітня
  • До уроку виконати Тестову роботу "Електричні явища. Частина 1"
  • Код Роботи 9RWN78 (для тих,хто не виконав)
Потім перегляньте  відео,яке продемонструє відкриття вченими,що носіями електричного струму в металах,є потік електронів.

Після прочитання параграфу 36 Зверніть увагу на залежність опору металевих провідників від температури:
Чи зможете пояснити дану залежність?
І далі  Вправа 36.

Тема уроку у 7-го класу. Сполучені посудини. Манометри.
До уроку виконати задачі №№3,4,5 Особливо№6.
задачі супроводити рисунком❗
В допомогу вам відео-ідіть за посиланням.
(Всі відео цікаві і пізнавальні)
 До уроку виконати задачі №№4,5,6) із Вправи 25. І прочитати із параграфу 25 стор.165-166.
Переглянути відео "Атмосферний тиск."

На наступний урок. Сполучені посудини.
  • Що таке сполучені посудини? (Чи можна моря вважати сполученими посудинами? А озера?)
  • Чому поверхня рідини в сполучених посудинах знаходиться на одному рівні(h)?
  • Що таке рідинні манометри? Як ними користуватись?
  • Розгляньте рис.26.3 із параграфу 26 і поясніть зображення?
  • Вправа 26(3).
  • Задача №4 на сторінці 172.
Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач:"Рух тіла під дією кількох сил."
Підготовка до контрольної роботи.
Аналіз Тестової роботи "Закони Динаміки"1. 
Виконати(хто не зробив)  код RN29QG
нижче подані задачі виконати 
Розгляд основних задач(сил)( по можливості-переслати на мою почту)

. Як зміниться сила тертя ковзання між бруском і горизонтальною поверхнею, якщо  на нього покласти такий же брусок?

А.Збільшиться в 2 рази. Б.Зменшиться в 2 рази. В.Збільшиться в 4 рази. Г. Не зміниться

  •  На яких двох малюнках показані сили тертя і пружності?
  • А. На мал. 1 і мал. 2.   

  •    Б. На мал. 1 і мал. 3.       В. На мал. 1 і мал. 4.      Г. На мал. 2 і мал. 3. 

2.37д. Ліфт підіймається рівноприскорено і за перші 10 з руху проходить відстань 20 м.  На скільки збільшується при підйомі вага пасажира масою 80 кг, що знаходиться в цьому ліфті?

А. На 40 Н.           Б. На 32 Н.            В. На 24 Н.            Г. На 16 Н.

 2.38д. Який шлях пройшло за останню секунду руху тіло, вільно падаюче з висоти 45 м?

Вважайте g = 10 м/с2.

А. 5 м. Б. 15 м. В. 20 м. Р. 25 м.

 2.39д. Вантаж скинений з літака, що горизонтально летить. На малюнку показана залежність горизонтальної координати х вантажу від часу. Знайдіть модуль швидкості вантажу через 10 з руху.


А. Менше 100 м/с. Б. От 110 м/с до 130 м/с.

B. Від 130 м/с до 140 м/с. Г. Більше 150 м/с.

2.53д. Тіло масою 2 г, рухаючись горизонтально під дією сили тертя, пройшло до зупинки відстань 86 см за 2 с. Визначте силу тертя, яка діяла на тіло.

  • А. 0,86 мН.   Б. 0,43 мН.   B. 86 мН. Р. 43 мН.

 Прочитайте параграф §35. Вправа 35(5,6)👈


Тема уроку у 10 А класу. Основи термодинаміки.Внутрішня енергія. Теплота.

До уроку виконати тематичний тест за кодом

  • Код Тематичної для 10 А класу D29M9V
  • До уроку виконати тест  за кодом classtime.com(для тих,хто не виконав)
  • Перегляньте ВІДЕО про внутрішню енергію.

  • Згадаємо Поняття Температури,яка визначає Стан теплової рівноваги.

  • Дома.Потрібно прочитати параграф  36.Розібрати задачу №2 в параграфі.
  • На наступний урок виконати Вправу 36(2,4)👈

Тема уроку у 11 МП класу. Розв'язування задач.
Якщо буде неможливо бути присутнім на уроці онЛайн розглянути допомогу у наступних посиланнях і виконати  план на урок.
Розглянути(спектри і їх особливості)  вправу 37.

В рамках уроку розглянемо:
1.Явище Радіоактивності. Три види радіоактивності.
2.Відкриття протону і нейтрону. Протонно -нейтронна модель ядра атому.
3.Реакції зміщення. Модель радіоактивності.
4.Дефект мас. Енергія зв'язку. Питома енергія зв'язку.

Розглянути приклади розв'язування задач в наступних посиланнях і виконати  задачі із Вправи 39. 



Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране