Посилання для Артема https://us04web.zoom.us/j/78745507125?pwd=kDRmnQFo64n112HkAW6NS9fdLXCLc1.1
Розклад уроків фізики на вівторок,07 Травня
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану, який буде запропонований ТУТ на Блозі.
Не забути виконати тест -код ТЕСТУ ZGM33K
Після виявлення проблем Корекція відбудеться у форму виконання тесту(Струм у різних середовищах)
струм в металах і струм в газах;(деякі незрозумілості пропустіть) відео корисне навіть для тих,хто не вміє читати.(рос.)Самостійний газовий розряд.(англ.)Обов'язково переглянути до уроку.
Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач"Застосування законів збереження.Дистанційно в синхронному режимі.
Напруженність-характеристика поля.Посилання на інформацію і електронні помічники.- будова атома,йони.
- електризація тіл;
- електричне поле,поляризація.
- способи зображення електричного поля.
- суперпозиція.
- електрометр і його призначення.
- поле,дія на заряджені тіла.
- Добра аналогія електричного поля.
- Напруженість електричного поля.ІІІ
- Добра аналогія електричного поля ІІ.
- Пробний заряд. Потенціал.
Під час уроку розглянемо -Принцип суперпозиції, задачі для закріплення уявлень про існування електричного поля,як субстанції,що передає дію електричним тілам,закон збереження заряду у замкнутих системах;
Тема уроку у 7-го класу. Закон збереження і перетворення енергії.До уроку вичитайте параграф 33 і розгляньте Задачу(приклад)№1 на сторінці 217.Нагадую,коли механічна робота виконується.Пропоную задачі для знайомства:- Автомобіль масою 3 т,маючи швидкість 54 км/м,змушений аварійно загальмувати. Автомобіль пробіг ще до зупинки,внаслідок інерції,52 м. Визначити силу опору руху автомобілю.
- Під час уроку фізкультури учні підкидали вгору м'ячик. Один із учнів підкинув м'ячик до вікна п'ятого поверху(15 м).З якою швидкістю вилетів м'ячик з руки учня?
- Лебідка на тросі піднімає вантаж масою 500 кг і рівномірно його переміщує на висоту 10 м за 30 с. Визначити потужність механізму. З якою швидкістю рухався вантаж?
- Пружина дитячого пістолету була стиснута на 3 см.На яку висоту вистрілить пружина кульку масою 20 г,якщо жорсткість пружини 320 Н/м?
Домашня робота. Виконати тест "Робота,потужність і енергія"код 283JWQ(не виконувати задачі з механізмами)
Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач:"Закон Кулона. Суперпозиція."Посилання для кращого розуміння явища розміщені у рамках уроку для 10 Б класу.Користуючись параграфом 41 Розглянути Вправу 41(визначити для себе глибину розуміння і ступінь навиків роботи в рамках теми)На урок винесу задачі із ЗРЗ(автори Гельгафт та інш.) розділу 6.Виконати тренувальний тест за кодом JRNN6K
Тема уроку у 9 Б класу.Виконання ЛР№7.Перевірка Закону збереження
- будова атома,йони.
- електризація тіл;
- електричне поле,поляризація.
- способи зображення електричного поля.
- суперпозиція.
- електрометр і його призначення.
- поле,дія на заряджені тіла.
- Добра аналогія електричного поля.
- Напруженість електричного поля.ІІІ
- Добра аналогія електричного поля ІІ.
- Пробний заряд. Потенціал.
- Автомобіль масою 3 т,маючи швидкість 54 км/м,змушений аварійно загальмувати. Автомобіль пробіг ще до зупинки,внаслідок інерції,52 м. Визначити силу опору руху автомобілю.
- Під час уроку фізкультури учні підкидали вгору м'ячик. Один із учнів підкинув м'ячик до вікна п'ятого поверху(15 м).З якою швидкістю вилетів м'ячик з руки учня?
- Лебідка на тросі піднімає вантаж масою 500 кг і рівномірно його переміщує на висоту 10 м за 30 с. Визначити потужність механізму. З якою швидкістю рухався вантаж?
- Пружина дитячого пістолету була стиснута на 3 см.На яку висоту вистрілить пружина кульку масою 20 г,якщо жорсткість пружини 320 Н/м?