середа, 11 вересня 2024 р.

12 Вересня.

 

 12 ВЕРЕСНЯ,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/73580444826?pwd=lbAEyubLa65fewmfixaiDJAjOOTdk6.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання на вхід- zoom

https://us04web.zoom.us/j/78624268820?pwd=3xJayaH65KX4x41DzJ6Yj7Bxzob8zW.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід- zoom

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання на вхід -zoom

https://us04web.zoom.us/j/75182853493?pwd=pxRNeLsMvvWahZqFVvjz50unLCiEa6.1

12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання на вхід - zoom

https://us04web.zoom.us/j/76895362973?pwd=wzcZKV0dLd2sl4LvGjUjaOC6xrLPkD.1


13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/73131741408?pwd=naMeFosiv5suHZ7T1Ik0qFZmT2xtX2.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/71755350055?pwd=lrFKQ8HHvekjxxVbIxpACkbBNNB2v0.1

Тема уроку для 7 Б класу. . Фізичні величини та їх вимірювання.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.

Повторимо попередній урок:


Ціна поділки:

Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .


Тема уроку для 11А класу. Урок  1.  Електричний струм.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори. Розв'язування задач.

Урок 2планшет електронний.( Лабораторна робота №1.Дослідження властивостей електричного кола послідовного з'єднання.

Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника.

Домашня робота із Параграфом 2: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач.

Тема уроку для 8-го класу. Внутрішня енергія. Зміна внутрішньої енергії.

Фундаментальні проблеми теми:

Як можна змінити внутрішню енергію тіла?
  • Що таке теплообмін?
  • Як впливає механічна робота на зміну внутрішньої енергії?(не грайтесь сірниками)

  • Домашня робота. Дайте відповіді на поставлені питання до вашого уроку; на допомогу скористайтесь параграфом 3 і Вправою 3.
До даної теми треба ввести поняття:
  • Нерухома система відліку; Рухома система відліку.
  • Правило додавання векторів.(Швидкості і переміщень)


  • Розглянемо задачу №5 Вправа 5.
  • Пояснення до задачі №4 Вправи 5.
  • Домашня робота. Вправа 5,задача 4.
Тема уроку для 9 А класу. Сила Ампера.
На початку уроку проведемо контрольне опитування за Вправою 3.
Дослід Ерстеда.(01_05;01_03)
Дія МП на Провідник із струмом.(01_05_04_01)

Правило лівої руки. Демонстрація дії магнітного поля на провідник із струмом.
Прогноз застосування Сили Ампера.
Виконайте Декілька вправ для перевірки розуміння.
Визначити напрямок невідомої величини за двома відомими.
Допомога в параграфі 3.Там же і приклади розв'язування.






вівторок, 10 вересня 2024 р.

11 Вересня.

 Розклад уроків фізики на середу,4 Вересня 2024 року.

 08-30. Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25. Другий урок- 9А.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/77004669746?pwd=Ao0HRXzKYbnQs8mnAdExaZaYMw7fb1.1

 10-20. Третій урок 9Б.Посилання на вхід ZOOM 

 https://us04web.zoom.us/j/76090867643?pwd=kc2Y780dZ3wfbOokyRI7iSQB0yK0lo.1  

 11-15. Четвертий урок10Б.Посилання на вхід ZOOM  

 https://us04web.zoom.us/j/73427272817?pwd=njTnKcjEz5tmmq39UeEXm4u1TeUhOk.1

 12-30. П'ятий урок11Б. Посилання на вхід ZOOM  

 https://us04web.zoom.us/j/76479476602?pwd=bobUSHbiGKgfCw9NUEY6lBAOdPXOkh.1


Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 

 Тема уроку для 9 А і 9 Б класів. Розділ І. Магнітні явища.

Розв'язування задач на Правило правої руки і свердлика.

Під час уроку розглянемо вправу 3. 
Домашня робота. Вправа 2.(для 9А)
Вправа 3(1,2-для 9 Б)

Конспект МЯ(Нові конспекти-диск F).


Виконати завдання(до уроку):
  • Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
  • А вправа 4-для самоконтролю.
На наш урок потрібно згадати:
  • що таке швидкість?
  • що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
  • як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
Під час даного уроку розберемо характерні задачі Вправи 5.
До наступного уроку вивчити матеріал параграфу 5.

Закон Джоуля-Ленца.




понеділок, 9 вересня 2024 р.

10 Вересня.

 10 Вересня,вівторок.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок-11БПосилання на вхід ZOOM   https://us04web.zoom.us/j/74919414422?pwd=7GdCi5MNNASfuPbXol3UMj5HtaIKTl.1

 09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/73184510173?pwd=SxRrKVIQ0JZaa4MHIm704oY0pzade6.1 

 10-20. Третій урок -  9Б.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/73533133181?pwd=4eDnNEnt4etUl59qRe3J5SaJapjFEW.1  

 11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід ZOOM 

 https://us04web.zoom.us/j/74290162008?pwd=g1Rv034Ej3sv3P5Q6CjjiEmkRxaH9Q.1

 12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/71558182800?pwd=W7iaY6jV3j4nn7qirCwMEEWYBl1sus.1

13-15. Шостий урок. lІ

 14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/76722633341?pwd=hysgrnWwLSOwFZnxqcO63HxulNgFPn.1

Тема уроку для 11Б класу. Урок  1.  Електричний струм.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори. Розв'язування задач.

Урок 2планшет електронний.( пЛабораторна робота №1.Дослідження властивостей електричного кола послідовного з'єднання.

Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника.

Домашня робота із Параграфом 2: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач.

Тема уроку для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.




Ціна поділки:

Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .

Нагадую питання, які потрібно знати і розуміти для розуміння пошуку розв'язання:
  • що таке магнітні лінії(або силові лінії магнітного поля)?
  • що таке вектор магнітної індукції?
  • як визначити полюси котушки зі струмом?
  • вміти користуватись правилами свердлика і правила правої руки.
  • як взаємодіють між собою магнітні полюси?
  • на Що орієнтується компасна стрілка на поверхні Землі?

  • Чи відрізняються магнітні поля постійних магнітів і електромагнітів?
  • Взаємодія магнітних полів Землі і Сонця.
Домашнє завдання. Параграф 3 а Вправа 2.
Під час уроку розглянемо завдання типу завдань
 із вправи 3.


Виконати завдання(до уроку):
  • Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
  • А вправа 4-для самоконтролю.
На наш урок потрібно згадати:
  • що таке швидкість?
  • що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
  • як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
Під час даного уроку розберемо характерні задачі Вправи 5.
До наступного уроку вивчити матеріал параграфу 5.

Тема уроку для 8 А класу. Внутрішня енергія.

Пояснити зображене на фото:


  • як працює температурний автомат праски?


  • Порівняйте шкалу Цельсія(С) і Кельвіна(Т)
  • В дитинстві ми бачили як через невеличку річку вкладали бетонну плиту мосту. На одному березі ріку арматуру  плити приварили до металевої палі вкопану у землю, а на другому такого кріпленя не було. Один із робітників змовницьки сказав нам(мені і другу): "Бачите,які хитрі робочі-роботу не закінчили і пішли. А якщо міст впаде?" Ми з другом пішли жалітися дядькові бригадиру про таку ситуацію. Бригадир довго сміявся з нас...старшокласники теж. А чому?
Домашнє завдання. Параграф 2 і Вправа 2.

пʼятниця, 6 вересня 2024 р.

9 Вересня

 09 Вересня,2024 рік. Слава Україні і Сильним Духом!


Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок-11Б.

 https://us04web.zoom.us/j/79887919635?pwd=DfT5ajBOLlNReXHF6nLybc1FnwKoDl.1

 09-25. Другий урок- 11А.

 https://us04web.zoom.us/j/74063092698?pwd=jF7otusZqaIYa7N1QYMmMAYkMtHr33.1

 10-20. Третій урок - 10 Б. 

https://us04web.zoom.us/j/72223657875?pwd=RLseA7t1AEtFGzZIJki4MiGD7cvrcS.1

 11-15. Четвертий урок- 10А.

https://us04web.zoom.us/j/73622189590?pwd=aghDPBFzZkWpMlEEUKegBJXd0Rawvm.1 

 12-30. П'ятий урок - 9Б. 

https://us04web.zoom.us/j/73516774903?pwd=I1wpbIMj1s5KYa5vT0cL9R7LPBUZTm.1

13-15. Шостий урок.

 14-20. Сьомий урок.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Pw8ARJderSzvYQg4S2Dddp8PDGJADXF_7Xt0S2o0liA/edit?gid=1995849856#gid=1995849856 

Розклад уроків на 2024

Тема уроку для 11Б і 11А класів.Урок Астрономії.Предмет астрономії.Методи і інструменти.

  • Предмет Астрономії: об'єкти, методи і значення дисципліни для Цивілізації.
    • Розвиток астрономії як науки і її зв'язок з історіографією.
    • Еволюція світогляду людства на Структуру і походження Сонячної системи.
    • Методики-від пасивного спостереження до космологічних побудов. Експериментальна астрономія і її зв'язок із фізикою.
    • Катастрофічні зустрічі з астероїдами і кометами як компонента зміни завдань астрономії в сучасному СВІТІ.
    • Астрометрія, космологія, астрофізика, енергетика, практична космонавтика і космічна фізхімія.
    • Стандартна модель і червоне зміщення. Прогностична роль астрономії.
На наступний урок. Вступ. Розглянути питання вище викладеного плану і підготувати відповіді на них


 Підручник "Астрономія" під ред. Пришляк 2019(завантажити)

Тема уроку для 10 Б і 10 А класів. Основна задача механіки. Абетка кінематіки.Переміщення,як Вектор. Дія над векторами. 

До викладення нової теми виконати завдання із векторами(отримаємаєте на початку уроку)

  • Абетка М. Система відліку.Система координат.
  • Матеріальна точка.
  • Траєкторія. Шлях. Переміщення.
  • Рівняння руху(кінематики)
  • Приклад 1.Застосування Основної задачі механіки:

  • Приклад 2. Траєкторія польоту  балістичної(інерційної) ракети.
    математична модель
    На наступний урок. Параграф 4. Вправа 4.

Тема уроку для 9  Б класу. Магнітне поле провідника зі струмом.
Завдання до уроку:
1)уважно прочитайте параграф 2 і дайте відповіді на питання-що то таке-Вектор магнітної індукції?                          2) Як домовились зображати вектор магнітної індукції?    3)Як це узгоджується із орієнтацією стрілки компасу?          4) Що таке магнітні силові лінії?
5)Що відкрив Гільберт?
6) Як співорієнтуються компаси по відношенню географічних полюсів?
7) Що таке магнітні бурі? Як і чому вони виникають?
Домашнє завдання допоможе розв'язати параграф 2.
Під час уроку розглянемо:
1.Правило свердлика і Правило Правої руки.
2.Деякі задачі із Вправи 3  і навіщо нам потрібні дані правила.
Кожен випадок розглянемо під час уроку.














Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране