Розклад уроків фізики на середу,12 Лютого 2025 року.
08-30. Перший урок- 10Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75166309615?pwd=evGDzBdOuJoYb432q7QcYvHqFapIoW.1
09-25. Другий урок- 9А.Посилання https://us04web.zoom.us/j/75525633084?pwd=5wvbU2g0Hw3gaEV4Lfaf4aWchEKg7S.1
10-20. Третій урок- 9Б.Посилання https://us04web.zoom.us/j/79425588692?pwd=iT1Hcl49VVbyXjtryp41JRAzLm7ZfH.1
11-15. Четвертий урок -
12-30. П'ятий урок - 11Б. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78011492259?pwd=ZbC4lYS9gBY3GKt2t2bBIFUQNpySv2.1
Тема уроку у 10 Б класу. Рівняння стану ідеального газу.
Ізопроцеси.
До уроку розглянути шлях від формули Газового термометру до рівняння стану ідеального газу:
Розглянемо низку задач із Вправи 30.
Вдома опрацювати §.30.
Тема уроку для 9 А класу. Атомна енергетика. Екологічні проблеми атомної енергетики.
До уроку розберіть завдання №4 на сторінці 171;
Опрацювати §.26.Звернути увагу на характер руйнування важкого ядра в процесі поглинання повільного нейтрону.
Але в правій частині ми повинні дописати ще один доданок=символ виділення певної кількісті енергії: в процесі даного акту виділяється біля 200 МеВ енергії.
Розв'яжемо задачі типу завдань із Вправи 25 і 26.
Вдома завершити Вправи.
Зверніть увагу на сторінку 171,пункт 4.
- Розгляньте рис.26.5 на сторінці 171 і поясніть процес; чому людство цікавиться даними процесами?
- Вміти пояснити ланцюгову ядерну реакцію і вихід реакції?
Яким чином вдається утримати ядерну реакцію з виходом енергії без вибуху?
Під час уроку прокоментуємо завдання із Вправи 25(3,4)
Вправи 26(2,4)
Для вироблення якості креативності підготуйте проект.
(виберіть тему на сторінці 184)
Тема уроку для 9 Б класу. Рівноприскорений
прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху
Короткий аналіз Контрольного тесту "Основи атомної фізики"
На наступний урок §•28(1,2,3).Вправа28 ?(за рез.уроку)
Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач.
Побудова зображення в тонкій лінзі. Формула тонкої лінзи.
До уроку
- уміти вивести формулу тонкої лінзи;
- пояснити використання знаків "+" і "-" у формулі тонкої лінзи;
- визначати характеристики зображення в лінзах;
- Що таке оптична сила? В яких одиницях вимірюється?
- Під час уроку:
- Розв'яжіть задачу. Олівець стоїть від збиральної лінзи на відстані 200 мм, фокусна відстань лінзи 125 мм. Чи буде чітким зображення на екрані, якщо екран розмістити на відстані 350 мм?
- На стіну спроектували зображення дерева, що росло через дорогу і отримали чітке його зображення на відстані 12 см від лінзи? Що можна сказати про фокусну відстань лінзи?
- Яке збільшення дає телескоп?
- Вправа 27(вибір-4)
Допомога:Скористатися:
На наступний урок опрацювати §.27(4,5) Вправа 27.