пʼятниця, 6 вересня 2024 р.

9 Вересня

 09 Вересня,2024 рік. Слава Україні і Сильним Духом!


Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок-11Б.

 https://us04web.zoom.us/j/79887919635?pwd=DfT5ajBOLlNReXHF6nLybc1FnwKoDl.1

 09-25. Другий урок- 11А.

 https://us04web.zoom.us/j/74063092698?pwd=jF7otusZqaIYa7N1QYMmMAYkMtHr33.1

 10-20. Третій урок - 10 Б. 

https://us04web.zoom.us/j/72223657875?pwd=RLseA7t1AEtFGzZIJki4MiGD7cvrcS.1

 11-15. Четвертий урок- 10А.

https://us04web.zoom.us/j/73622189590?pwd=aghDPBFzZkWpMlEEUKegBJXd0Rawvm.1 

 12-30. П'ятий урок - 9Б. 

https://us04web.zoom.us/j/73516774903?pwd=I1wpbIMj1s5KYa5vT0cL9R7LPBUZTm.1

13-15. Шостий урок.

 14-20. Сьомий урок.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Pw8ARJderSzvYQg4S2Dddp8PDGJADXF_7Xt0S2o0liA/edit?gid=1995849856#gid=1995849856 

Розклад уроків на 2024

Тема уроку для 11Б і 11А класів.Урок Астрономії.Предмет астрономії.Методи і інструменти.

  • Предмет Астрономії: об'єкти, методи і значення дисципліни для Цивілізації.
    • Розвиток астрономії як науки і її зв'язок з історіографією.
    • Еволюція світогляду людства на Структуру і походження Сонячної системи.
    • Методики-від пасивного спостереження до космологічних побудов. Експериментальна астрономія і її зв'язок із фізикою.
    • Катастрофічні зустрічі з астероїдами і кометами як компонента зміни завдань астрономії в сучасному СВІТІ.
    • Астрометрія, космологія, астрофізика, енергетика, практична космонавтика і космічна фізхімія.
    • Стандартна модель і червоне зміщення. Прогностична роль астрономії.
На наступний урок. Вступ. Розглянути питання вище викладеного плану і підготувати відповіді на них


 Підручник "Астрономія" під ред. Пришляк 2019(завантажити)

Тема уроку для 10 Б і 10 А класів. Основна задача механіки. Абетка кінематіки.Переміщення,як Вектор. Дія над векторами. 

До викладення нової теми виконати завдання із векторами(отримаємаєте на початку уроку)

  • Абетка М. Система відліку.Система координат.
  • Матеріальна точка.
  • Траєкторія. Шлях. Переміщення.
  • Рівняння руху(кінематики)
  • Приклад 1.Застосування Основної задачі механіки:

  • Приклад 2. Траєкторія польоту  балістичної(інерційної) ракети.
    математична модель
    На наступний урок. Параграф 4. Вправа 4.

Тема уроку для 9  Б класу. Магнітне поле провідника зі струмом.
Завдання до уроку:
1)уважно прочитайте параграф 2 і дайте відповіді на питання-що то таке-Вектор магнітної індукції?                          2) Як домовились зображати вектор магнітної індукції?    3)Як це узгоджується із орієнтацією стрілки компасу?          4) Що таке магнітні силові лінії?
5)Що відкрив Гільберт?
6) Як співорієнтуються компаси по відношенню географічних полюсів?
7) Що таке магнітні бурі? Як і чому вони виникають?
Домашнє завдання допоможе розв'язати параграф 2.
Під час уроку розглянемо:
1.Правило свердлика і Правило Правої руки.
2.Деякі задачі із Вправи 3  і навіщо нам потрібні дані правила.
Кожен випадок розглянемо під час уроку.














четвер, 5 вересня 2024 р.

6 Вересня

 6 Вересня,П'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,6 вересня.

8-30 Перший урок.10 Б клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/77057879836?pwd=jqaPbsECUbFVFjw9wBcZvlw3VQ2hWC.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/79364038777?pwd=bDgDVQtfNg5EdE789nbShL8Z3X6zuQ.1

10-20 Третій урок.11 А клас,посилання на вхід zoom  https://us04web.zoom.us/j/72269111830?pwd=l4aaGqYbWnJk28NrWbvbL71X8CITOi.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання на вхід zoom  https://us04web.zoom.us/j/77986059333?pwd=9VQbokbTabPALB9M3TFEp8hg5EqTQI.1 

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/72372752892?pwd=CacIVDnFMxO3DesVmUvYTIbB9meos0.1 


Тема уроку для 10 Б класу.. Розв'язування задач:Вектори. Дія над векторами.

Під час уроку  будемо працювати над наступними завданнями:

  • Показати Суму і різницю  двох векторів;
  • Проекцію результуючих векторів на Вісі;
  • Записати і визначити модуль векторів.
До уроку прочитати параграф 3 і виконати(на вибір) 2
 задачі із Вправи 3.

Тема уроку у 7 А і 7 Б класів. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.

Шлях до встановлення законів природи:
Спостереження за явищем>ідеальна модель-уявлення>математична модель>експеримент>спостереження за експериментом>нова математична модель=закон>відтворення явища за даним законом.
  • Приклад 1.Уявлення Леонардо да Вінчі про політ насінини клену до уявлення Сікорського гелікоптера. Який закон ліг в основу даного явища-математичної моделі.



Кленове насіння має унікальну форму з крильцями, що дозволяє йому обертатися під час падіння, подібно до гвинта. Це допомагає насінню розповсюджуватися на значні відстані 

"вертоліт" Л.да Вінчі і гелікоптер Сікорського
Сучасний(серійний) гелікоптер Сікорського
З чого починалися розрахунки математичної моделі? Із фізичної величини імпульсу(її увів Н'ютон ще в кінці 17-століття(про це поняття будемо говорити пізніше)
В підручнику є поняття імпульсу в розділі 3.

Домашнє завдання. Відповідно до мого прикладу знайдіть подібне розгортання дослідження явища природи,яке опісля стане перевіреним законом фізики(можливо і природи). Скористайтесь інтернетом і підручником-§ 2. (підручник за Редакцією Довгого, Бар'яхтара та інш.)

Для повторення розгляньте питання:
  • Що таке матерія? Які види матерії ви знаєте?
  • Що таке речовина?
  • З якої речовини виготовлений стіл у вас? А кулькова ручка? А хмара?
  • Наведіть приклади фізичних явищ?
  • Чим відрізняються фізичні явища від хімічних?
  • Наведіть приклад явища, яке вивчають різні природничі науки одночасно.

Тема уроку для 11 А класу. Розв’язування задач з теми: Послідовне і паралельне з’єднання провідників.
Розглянемо параграф(§) 2 і Вправу 2.
Контрольні питання до уроку.
1.В якому колі  (див. малюнки) протікає постійний електричний струм?
(Збірник під ред. Гельфгат І.М.)
2.На якому з малюнків показано послідовне з'єднання трьох провідників?

3.
На якому з малюнків показано паралельне з'єднання трьох провідників?
Домашнє завдання.(§) 2 і Вправу 2.(На вибір)


Тема уроку для 9 А класу. Магнітне поле провідника зі струмом.
Завдання до уроку:
1)уважно прочитайте параграф 2 і дайте відповіді на питання-що то таке-Вектор магнітної індукції?                          2) Як домовились зображати вектор магнітної індукції?    3)Як це узгоджується із орієнтацією стрілки компасу?          4) Що таке магнітні силові лінії?
5)Що відкрив Гільберт?
6) Як співорієнтуються компаси по відношенню географічних полюсів?
7) Що таке магнітні бурі? Як і чому вони виникають?
Домашнє завдання допоможе розв'язати параграф 2.
Під час уроку розглянемо:
1.Правило свердлика і Правило Правої руки.
2.Деякі задачі із Вправи 3  і навіщо нам потрібні дані правила.
Кожен випадок розглянемо під час уроку.



середа, 4 вересня 2024 р.

05 Вересня

 5 ВЕРЕСНЯ,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання на вхід- zoom  https://us04web.zoom.us/j/78638888536?pwd=IXbXFe3S9BjRUESGcNctYsFIbNLRXa.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання на вхід- zoom  https://us04web.zoom.us/j/75899496359?pwd=a7PyOBwqbM5eJikbQTq6ATwaHNa3vc.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід- zoom

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання на вхід - zoomhttps://us04web.zoom.us/j/75836391111?pwd=Y4lJoBi810o3J0ihJUS0qZa55QqQpB.1

12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання на вхід - zoom

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання на вхід- zoom https://us04web.zoom.us/j/78016865173?pwd=lwpO9lf4Hvao6hPIQbBMsks2GEKLxp.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання на вхід- zoom https://us04web.zoom.us/j/79435165009?pwd=vcY45TDns4AW1IEFbN5mWAAqIXJgJB.1

Тема уроку для 11А. Урок  1класу. Розділ І. Електродинаміка. Частина І. Електричний струм. Електричний струм.

Урок 2.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори

1.Елементи електричного кола.                                                   2. Умови існування електричного(сталого-постійного струму)                                                                                               3.Провідники і непровідники.                                                  4.Закон Ома для ділянки кола.                                                      5.Послідовне і паралельне з'єднання елементів в колі. 

                          Домашнє завдання.Прочитати §§ 1 і 2. Вправа 1. Вправа 2(1-3)

Зауваження. Матеріал опрацьовується самостійно,якщо неможлива присутність на уроці.

Тема уроку для 7-го класу. Що вивчає фізика? Методи вивчення природи Наукою(Фізикою).Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища.




Взагалі то, види матерії-це не тільки речовина і поле.

Відкриємо підручник:☝
Домашнє завдання. Прочитати §§ 1 і 3. Вправа 1. 


Коротке повторення (тест):

Де розміщується найгустіша вода?

 Запам'ятайте формулу розрахунку розмірів тіл в залежності від температури:
V=V0(1+at).(дана інформація дана для поглиблення розуміння явища, але не буде впливати на оцінку)

Домашнє завдання на наступний урок § 2.

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач:Вектори. Дія над векторами.
Під час уроку  будемо працювати над наступними завданнями:

  • Показати Суму і різницю  двох векторів;
  • Проекцію результуючих векторів на Вісі;
  • Записати і визначити модуль векторів.
До уроку прочитати параграф 3 і виконати(на вибір) 2 задачі із Вправи 3.

Тема уроку для 9 А класу.Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.
Домашнє завдання. Прочитати §.2. Вправа 2.Зверніть увагу на рис.2,7; та рис.2,8.



вівторок, 3 вересня 2024 р.

04 Вересня.

Трагедія України полягає в тому,Що ворог-московія,винищивши населення України протягом століть в багатьох регіонах,заселила її терени своїми людьми,які тепер протистоять Українській  Державі і українцям із середини.

Ми вистоїмо. 

 Розклад уроків фізики на середу,4 Вересня 2024 року.

 08-30. Перший урок- Посилання на вхід ZOOM   

 09-25. Другий урок- 9А.Посилання на вхід ZOOM  https://us04web.zoom.us/j/77766717689?pwd=0vKrodZGbmgZ74kYVk7LsZPyryLr5z.1

 10-20. Третій ур9ок -  9Б.Посилання на вхід ZOOM   https://us04web.zoom.us/j/79199995189?pwd=sfhx0k22O0xzRzwdealQsPdqyiK0Pw.1

 11-15. Четвертий урок- 10БПосилання на вхід ZOOM  https://us04web.zoom.us/j/72428142450?pwd=O9BFr4xihn88zYluTVXbFpp29v7Ziy.1

 12-30. П'ятий урок - 11Б. Посилання на вхід ZOOM  https://us04web.zoom.us/j/75507594840?pwd=0wgJfA6HE4t5jjzMCG5MEhfZY0cPLL.1

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 

 Тема уроку для 9 А класу. Розділ І. Магнітні явища.

Домашнє завдання. Прочитати §.1. Вправа 1.

Тема уроку для учнів 9 Б класу. Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.
Домашнє завдання. Прочитати §.2. Вправа 2.Зверніть увагу на рис.2,7; та рис.2,8.

Тема уроку для 10 Б класу. Зародження й розвиток фізики як науки                                                                                                                               Вектори. Дія над векторами.
Домашнє завдання. Прочитати §§ 1 і 3. Вправа 1. Вправа 3(1-3)

Тема уроку для 11 Б класуРозв’язування задач з теми: Послідовне і паралельне з’єднання провідників.
Розглянемо параграф(§) 2 і Вправу 2.
Контрольні питання до уроку.
1.В якому колі  (див. малюнки) протікає постійний електричний струм?
(Збірник під ред. Гельфгат І.М.)
2.На якому з малюнків показано послідовне з'єднання трьох провідників?

3.
На якому з малюнків показано паралельне з'єднання трьох провідників?
Домашнє завдання.(§) 2 і Вправу 2.(На вибір)




Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране