четвер, 31 березня 2022 р.

Першого квітня. Колись цей день був днем жартів.

  1 Квітня,в п'ятницю,уроки фізики відбудуться On Line,але без ЗУМУ(поки що).Завдання,яке буде запропоновано,потрібно проходити самостійно. Потім,якщо буде спокійніше,проведу консультацію для паралельних класів.

(Якщо у мене,чи у вас  Буде можливість)

Якщо щось буде незрозумілим,запишіть у Коментарях. Я підберу підказки.

Запускати заняття не можна ,бо вернемось в "кам'яний вік"

Працювати буду для тих,ХТО БАЖАЄ займатись:детально,інколи повторно-підхід змінюється.

На питання (і можливі консультації) готує низку запитань,які потрібні для пояснення.

Буду готувати контрольні питання,які будуть проявляти недоліки і прогалини в знаннях.

  • Дане завдання опрацьовуємо паралельними класами(немає А чи Б)
  • Завтра буде виставлене завдання для перевірки засвоєного.Оцінки не ставлю,лише кількість балів,які ви собі занотовуєте в щоденнику.
  • Якщо потрібно.Повторимо.
  • Працюєте для себе,тому не потрібно лукавити:ви опановуєте науку.
  • Питання задаєте у вигляді Коментаря,або мені на почту(якщо буде можливість)
  • По ходу нашої роботи будемо щось міняти і виправляти,щоб був результат.
  • Зверніть увагу,що конкретного розкладу уроків немає-це ДАНЬ ТРАДИЦІЇ. Ви працюєте тоді,коли є можливість(і навіть-бажання)
  • користуйтесь УРОКАМИ,створеними у вигляді коротких ВІДЕО Українськими освітніми підрозділами Міністерства Освіти України.

Починаєм!. Як Людський Світ,так і ПРИРОДА дуже нестабільні.Подивіться,що твориться на Сонці.

Сонце Лютує-його активність збільшується.Даю Фото Фотосфери на  1 Квітня.


Тема.11 Класу.

З цього починається опрацювання ОДИНАДЦЯТИМ класом теми "Світ Зір. Природа ЗІР. ДЖерело Енергії ЗІр. Класи Зір."
Зайдіть за посиланням і ви будете слудкувати за подіями на Сонці в реальному часі.
Подібні події завжди відбуваються на Зорях класу Сонця(G7)


 В будь-якому скупчені ЗіР ,чи галактиках є різні класи Зір.Про це розкаже Діаграма "Герцшпрунга-Рассела."
Все компактно є в підручнику Пришяка. Параграф 13. А перед цим-на 101 сторінці є питання попередньої теми(Сонце.Цикли)

Це був би Перший урок о 8-30 відбудеться в 👉11 класі.Пояснити  принципи роботи з дослідження астрономічних явищ.Практична робота № 2

3 варіанти на вибір:

а) Візуально-телескопічні спостереження Сонця.

б) Визначення діаметра Сонця за допомогою камери-обскури.

в) Визначення висоти (кульмінації) Сонця за допомоги гномона.(робота Агніцького М.)Диск F
А КУшнарьов Артур вже виконав дане завдання на 12 балів(Робота б)

Другий урок о 9-25 відбудеться в 👉 8 класі.Тема. Я задавав дане завдання ще 17 Березня і 24 Березня.Я його повторюю.

На початку-я пропоную розв'язати задачу -СХОДУ. Може у когось є така вдача. Але,щоб глибше зрозуміти тему і використати її в житті(спеціальність,пов'язана з  електричним струмом зараз стає дуже актуальною)

Для Восьмого класу. Який струм протікає через провід,що звісився до землі після вибуху і находиться під напругою 220 В,якщо опір провідника 20 Ом.(звичайно восьмий клас не вивчає явище змінного струму,тому вважайте,що це мережа сталого струму)

У підручнику прочитайте і запам'ятайте-

  • Що таке струм і як його виміряти(параграф 23 і 25-потихеньку)
  • Після цього розгляньте параграф 26 і 27.
  • Попробуйте розглянути Вправи 26 і 27.
  • Після цього(увага) розберіть,що таке НАПРУГА? Який звязок ця величина має з енергією?
  • Напруга вимірюється у ВОЛЬТАХ(В,V)? А сила СТРУМУ у Амперах.
  • Лише після цього прочитайте параграф 29 і  зрозумійте,що таке ОПІР провідника? Від чого він залежить? Чому є провідники електричного струму,а є непровідники Електричного струму?
  • І задача виконана. Звичайно,що дехто візьме формулу і підставить числа,але чи буде це РОЗУМІННЯМ явища?
  • Подивіться і пограйте в цікавий тренажер PHET

Закон Кулона.Бесіда і оцінювання розуміння теми за питаннями із Вправ 20,21,22.


Третій урок о 10-30 в 👉7 класі.Тема.  Сила ТЕРТЯ і сили пружності і тяжіння. Як їх розрахувати і дослідити властивості? Прочитати параграф 19. Вправа 19(2,3,4)  

  • що таке Рівнодійна сил?;
  • Чому силу тяжіння можна визначити за формулою F=mg
  • В який умовах виникає сила пружності?
  • Про що нам розказує формула F=-kx?
  • Що таке сила тертя,як вона виникає?
  • Параграф в підручнику -21.
  • Після цього розв'яжіть задачу-Для Сьомого класу.Розрахуйте силу,яку треба прикласти,щоб тягнути залишки танку масою 46 тонни,якщо сила тертя між полотном дороги і гусеничним ходом кочення 0,35 .
  • Є підказки.Прочитайте спочатку параграф у підручнику параграф 21,зверніть увагу на малюнок 21.2,

    мал.21.4 і мал.21,5. Після цього на сторінці є формула-подивіться:вона дозволяє розрахувати силу тертя.

    Де взяти СИЛУ ТИСКУ? Подивіться задачу для розрахунку сили тяжіння і ваги.(задача на сторінці 144)

Четвертий урок о 11-35 в👉10класі.Продовжуємо тему(Точніше-повторимо)

"Модель ідеального газу. Основне рівняння МКТ ідеального газу.Характер Взаємодії молекул(атомів) в ідеальному газі."

Передивіться відео,особливо в частині "ЗАДАЧІ".\
На наступний раз передивіться "Температура!Що воно таке?ЩО характеризує7"
  • Ця тема-важлива з точки зору розуміння МКТ і Температури.Тому і варто з неї почати повторення.
  • І актуальна сьогодні задача з Механіки. Спробуйте зробити і зрозуміти,що таке БАЛІСТИЧНИЙ снаряд.Як далеко полетить снаряд випущений з артилерійної гармати,якщо його початкова швидкість 500м/с і вилетів він з дула,що орієнтований до горизонту під кутом 45 градусів.

Це був би П'ятий урок о 12-30 в 👉9класі. Але коли матимете можливість тоді і розберете  ТРИ ЗАКОНИ ДИНАМІКИ(Н'Ютона).Перші два ми з вами розбирали. Третій закон,який зрозумілий з побуту,як "ДІЯ -Рівна ПРОТИДІЇ"ми частково розглядали на прикладі 

Зіткнення двох возиків.Після спостереження їх зіткнення ми отримали закономірність:

На уроці ми для взаємодії використовували магнітну дію,на відміну від металевої пружної пружини,як тут показано на слайді.
Параграфи 30.31.32. В підручнику зібрано компактно. Але,якщо чогось не виходить,пишіть про це в коментарях. Поспішати не буду,але й затримуватись не будемо надлишок часу. Працюю для тих,хто бажає.Змушувати не буду.

Для перевірки візьміть питання із Вправ 30,31,32.

Якщо потрібно повторити,що таке прискорення і як знайти його, То Параграф 29 прочитати. Передивіться симуляцію на сайті fizmat.by і виділіть Властивості рівноприскореного руху.

(віртуальна лабораторія) для демонстрації 3-го закону при різних масах тіл.

ВСЕ В ОДНОМУ БЛОГОВІ.
В Понеділок Викладу завдання на два рівні!

Для самоперевірки. А поки що -тренуйтесь.

"Все буде добре." 
Ми подолаємо всі перепони!
У нас є ХАРАКТЕР.

неділя, 27 березня 2022 р.

27 Березня -Для тих,хто росте!

 Спочатку завдання для Олексія і 9-их класів.

1.Розгляньте застосування 2-го закону Динаміки і дайте відповіді на питання із Параграфу 31.

Без знання і розуміння ІІ закону Динаміки нічого не зрозуміло взагалі у фізиці.

Вправа 31.

2. Ну,і звичайно,кажуть навіть ПОЛІТИКИ-ДІя завжди викликає протидію!Чим сильніша ДІЯ,тим сильніша ПРОТИТІЯ. Це якщо-є з КИМ чи з ЧИМ діяти. 

Параграф 32 і Вправа 32. 

Потім,Олексію і 9-ти класнички-буде ТЕст на розуміння Законів Н'ютона,який сформулював ТРи закони Динаміки.

Зауваження. Після цього можна буде повернутися до Задачі,яку ви розв'язали. Снаряд(чи ракета) дійсно летить максимально ДО 22 000м(22км),бо потрібно врахувати повітря,чого ми в простій моделі не врахували.

Олексійчику поцікався цим сайтом.



Для Дмитра даю підказку,як розрахувати Кількість витків у вторинній обмотці,скориставшись коефіцієнтом трансформації холостого ходу.
Є у підручнику така сторінка 118. А далі подивись як працює трансформатор в навантаженому стані і що потрібно враховувати (п.4 на цій же сторінці)

Хто не відвідував Публікацію за 24 Березня. Передивіться.
Ростіть . Ми-з УКРАЇНИ!






середа, 23 березня 2022 р.

24 Березня-Місяць Української Звитяги

 Хто звернув увагу на Блог за 17 Березня і не зміг виконати завдання? Для вас сьогодні буде додано певна кількість джерел для розв'язання даних проблем.

Our road, however, is straight.



Якось ми з вами пропустили Момент весняного рівнодення

Це сталося 20 березня о 17-32.(за Київським часом)

Якщо стати на лінії екватора в день рівнодення, можна побачити сонце прямо над головою.

Тільки двічі на рік Сонце сходить точно на сході і заходить точно на заході. Це явище спостерігається в дні весняного і осіннього рівнодення. У день рівнодення центр Сонця можна спостерігати рівно 12 годин.
Це переломний момент між Світлом і Пітьмою,Між Добром і Злом.
Тепер все буде добре!

 Сьогодні,якщо хтось має час,де б він не був,виконає

 практичні завдання,які часто зустрічаються в житті.

Фізика -Царівна НАук сьогодні потрібна як ніколи.

Для Сьомого класу.Розрахуйте силу,яку треба прикласти,щоб тягнути залишки танку масою 46 тонни,якщо сила тертя між полотном дороги і гусеничним ходом кочення 0,35 .

Прочитайте спочатку параграф у підручнику параграф 21,зверніть увагу на малюнок 21.2,

мал.21.4 і мал.21,5. Після цього на сторінці є формула-подивіться:вона дозволяє розрахувати силу тертя.

Де взяти СИЛУ ТИСКУ? Подивіться задачу для розрахунку сили тяжіння і ваги.(задача на сторінці 144)

Все! Чекаю,що ви завантажите мозок роботою!

Для Восьмого класу. Який струм протікає через провід,що звісився до землі після вибуху і находиться під напругою 220 В,якщо опір провідника 20 Ом.(звичайно восьмий клас не вивчає явище змінного струму,тому вважайте,що це мережа сталого струму)

У підручнику прочитайте і запам'ятайте-

  • Що таке струм і як його виміряти(параграф 23 і 25-потихеньку)
  • Після цього розгляньте параграф 26 і 27.
  • Попробуйте розглянути Вправи 26 і 27.
  • Після цього(увага) розберіть,що таке НАПРУГА? Який звязок ця величина має з енергією?
  • Напруга вимірюється у ВОЛЬТАХ(В,V)? А сила СТРУМУ у Амперах.
  • Лише після цього прочитайте параграф 29 і  зрозумійте,що таке ОПІР провідника? Від чого він залежить? Чому є провідники електричного струму,а є непровідники Електричного струму?
  • І задача виконана. Звичайно,що дехто візьме формулу і підставить числа,але чи буде це РОЗУМІННЯМ явища?
  • Подивіться і пограйте в цікавий тренажер PHET

Для Дев'ятого класу. Як далеко полетить снаряд випущений з артилерійної гармати,якщо його початкова швидкість 500м/с і вилетів він з дула,що орієнтований до горизонту під кутом 45 градусів.

  • Одразу рекомендую прочитати параграф 31 (вдумливо,не хвилюйтесь,що не все зрозуміли)
  • Головне зрозуміти зв'язок між силою і прискоренням, між прискоренням і масою тіла.
  • Потім параграф 34 особливо пункт 3.
  • Поки що,цього достатньо,щоб розв'язати задачу.

Для десятого класу.Дивіться задачу для дев'ятого класу.Надіюсь,що ваша майстерність краща,ніж у дев'ятикласників.

  • Одразу рекомендую параграф 7. Він нагадає вам,що треба робити. Корисно-кажуть військові артилеристи.

Для одинадцятого класу. Вторинна обмотка трансформатора згоріла. Ви змушені перемотати трансформатор. Що ви повинні для цього знати?  Якщо ви відповіли на перше питання,то дайте відповідь на друге питання. Скільки витків ви повинні намотати,щоб отримати потрібну напругу в режимі холостого ходу,якщо на першу обмотку подається 220В?

Тепер я рекомендую вам,що треба зробити,щоб використати старий трансформатор для своїх потреб.

  • Прочитайте спочатку параграф у підручнику 21.Далі,я думаю,таких дорослих людей вчити не треба.

Чекаю питань у коментарях.

Все буде Україна.


четвер, 17 березня 2022 р.

17 Березня-Україні потрібні Навчені і розумні люди!

Our road, however, is straight.

 Сьогодні,якщо хтось має час,де б він не був,виконає практичні завдання,які часто зустрічаються в житті.

Фізика -Царівна НАук сьогодні потрібна як ніколи.

Для Сьомого класу.Розрахуйте силу,яку треба прикласти,щоб тягнути залишки танку масою 46 тонни,якщо сила тертя між полотном дороги і гусеничним ходом кочення 0,35 .

Для Восьмого класу. Який струм протікає через провід,що звісився до землі після вибуху і находиться під напругою 220 В,якщо опір провідника 20 Ом.(звичайно восьмий клас не вивчає явище змінного струму,тому вважайте,що це мережа сталого струму)

Для Дев'ятого класу. Як далеко полетить снаряд випущений з артилерійної гармати,якщо його початкова швидкість 500м/с і вилетів він з дула,що орієнтований до горизонту під кутом 45 градусів.

Для десятого класу.Дивіться задачу для дев'ятого класу.Надіюсь,що ваша майстерність краща,ніж у дев'ятикласників.

Для одинадцятого класу. Вторинна обмотка трансформатора згоріла. Ви змушені перемотати трансформатор. Що ви повинні для цього знати?  Якщо ви відповіли на перше питання,то дайте відповідь на друге питання. Скільки витків ви повинні намотати,щоб отримати потрібну напругу в режимі холостого ходу,якщо на першу обмотку подається 220В?

Для першого разу я не даю джерела інформації,які потрібні,коли ви не знаєте певної теорії.

Після певної роботи,якщо появляться питання,ви можете в КОМЕНТАХ  задати питання.

З повагою до Вас,дорогенькі розумники.

Все буде Україна.


Зауваження

25 Листопаду

 For Jan   https://us04web.zoom.us/j/79854670096?pwd=C6EbryRD5l33aUxCr9SGM0GuFW8Nfz.1 https://znayshov.com/News/Details/otsiniuvannia_v_5-7_...

Вибране