вівторок, 23 квітня 2024 р.

24 Квітня

 

  • Розклад уроків фізики на середу, 24 Квітня 

                                

8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на  https://us04web.zoom.us/j/71678382016?pwd=AjHjK1OcJbBBRsjZ4dzNTwslLXX5sa.1

9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на   https://us04web.zoom.us/j/72128527344?pwd=Mt5dXPU8ZElaZQfYLiFM9JGrazYOUa.1

10-20 Третій урок в  9 А класі; посилання на   https://us04web.zoom.us/j/74815785117?pwd=F40aYRnYcbsfnWpLZ3A6qKr2RdFwpC.1

11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання  https://us04web.zoom.us/j/79965067281?pwd=0XDLHCrgVUOgVm4ceBAalG8Pb4KYGV.1

12-30 П'ятий урок у 11 МП класі посилання https://us04web.zoom.us/j/73134191784?pwd=FCS5EQMb31i8KLq2KXDKY7pkDZ9BKN.1

13-30 Шостий урок у 11 МП(+астрономія)  https://us04web.zoom.us/j/72662831762?pwd=XzSpWzp3aMd0KsHrlwa3plyQat1eHf.1

Тема уроку  у 10 А  і  10 Б класів.Узагальнення теми "Основи термодинаміки. Теплова машина. Другий закон термодинаміки."Тема вивчається самостійна.

Різні формулювання Другого закону термодинаміки:

  • Неможливим є процес перетворення Кількості теплоти наданої тілу повністю в роботу.
  • Коефіцієнт корисної дії теплової машини не може досягати 100%.
  • В принципі не можна створити  perpetuum mobile/
  •  Енергія для впорядкування системи завжди переважає енергію,яка, власне, потрібна для даного упорядкування.
  • Вірогідність самовпорядкування хаосу у впорядкований рух маломожлива.
Розв'язання задач.(перший закон термодинаміки.

Перегляньте параграф 39.
Зверніть увагу на поняття Коефіцієнту корисної дії теплової машини
...Циклу Карно,
Холодильного коефіцієнту,
Розглянемо задачу(використовуючи другий закон термодинаміки)

Яку кількість теплоти отримав ідеальний одноатомний газ в ході процесу, показаного на малюнку?


Якщо є можливість розгляньте завдання На сторінці 236.
Тематична робота для 10 А код буде тут(classtime) 286DE2

Тема уроку у 11 А класу і 11 МП класу(урок 1) 1.Методи реєстрації елементарних часток.


Приклад Задачі для даного експерименту.

На малюнку показаний трек протона, який рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 см. Яка швидкість протона?


Домашня робота. 1.Підготувати обладнання до ЛР №7.(якщо можна,то виконати до Завтра)
До завтра переглянути Вправу 42(2,3,4)
На наступний урок (на середу) Параграф і Вправа 41.

Урок у 11 МП класу (урок 2) АСТРОНОМІЯ.(перенесений -заміна)
Повтор уроку. Опрацювання теми Галактики. Скупчення зір.Зоряні асоціації.
Значення Змісту і дослідження в області даного питання.
  • Структура і види галактик.Кількість зір в галактиках та їх розміри.
  • Відстань до галактик і їх щільність у Всесвіті.
  • Вік галактик і ознаки віку. Центр галактик і чорні діри.
  • Спіралі галактик і їх місце в зореутворенні.
  • Галактика і її сусіди.
  • Світ Галактик.Активні ядра галактик.
  • Формула і стала Габла. Що таке Велика Стіна в просторі Космосу?.


Домашня робота з Темою 6 і Темою 7(до 103) сторінки.(Підручник Пришляк 2019р.)

Увага для учнів 11 МП.∇
Дати відповідь на контрольні питання (сторінка 103) і переслати на мою почту для перевірки.
Підручник під авторством Пришляка (2019 р.)


Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач "Механічна енергія і робота."
До уроку ПОВТОРИТИ умову рівноваги важеля.
Виконати тест(на платформі сlasstime) 54W339

  • Бажано тест виконати лише після уроку☝
  • Далі розберемо задачі із   Вправи 37, 38
  • В допомогу  відео:


  • Для тих,кого цікавить Задача "про вибух-руйнування ракети" дам пояснення до задачі.

понеділок, 22 квітня 2024 р.

23 Квітня

 Посилання для Артема https://us04web.zoom.us/j/77983092352?pwd=GFmkLV5TNbRDB2Qu9StGmI7hdjkN0M.1

Розклад уроків фізики на вівторок,  23 Квітня 

Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини:    якщо не буде можливості зайти на урок on line,То  урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.

                                       
8-30 перший урок у 8 А класу,  https://us04web.zoom.us/j/75294146183?pwd=pbZzV8kLE8XAOYLHcvYvKwTaJ42qbK.1
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/78877383235?pwd=agFL1mOx5cvT26mTbsQyk8Ctu9vyYD.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція https://us04web.zoom.us/j/77556682331?pwd=dNbDab71Bcq553xAMEuMgScn8h7dvO.1
11-15 четвертий урок  у 7-го класу,конференція   https://us04web.zoom.us/j/76268096397?pwd=TTdiPz9bmxQlfGCc5TE7wBqve2QcUx.1
12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/71927755202?pwd=w6HQnUp0tHT76EsY1uiaQz3eZMxEp6.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання   https://us04web.zoom.us/j/71754370681?pwd=5la10QcUsjJHadzcaw8dNfZSINAbLE.1


Тема уроку у 8 А класу. Самостійна робота "Струм у електролітах."

Струм у газах(газовий розряд)

Нагадую приклади задач для самостійної роботи.
(скористайтесь підручником:сторінки 201 -202)
До уроку опрацювати 
Закон Електролізу Фарадея. Опрацювати параграф 37.
Задача -преміум.

Далі. Струм у газах(газовий розряд).Огляд.
Переглянувши відео прочитайте параграф 39,щоб опанувати термінологію.


 в механічних явищах Механічна енергія
До уроку потрібно зайти за посиланням і вивчити основні поняття і формули до Уроку.
  • Під час уроку розглянемо задачу "преміум"(для перевірки вашого розв'язку):
  • 5.Задача для інтелектуалів. Ракета масою 80 кг ,випущена під кутом 60 градусів до горизонту зі швидкістю 150 м/с. У найвищій  точці польоту ракета розпалась на два уламки. Один уламок масою 10 кг полетів вертикально вниз зі швидкістю 40 м/с. З якою швидкістю і в якому напрямку полетів другий уламок.?

     Далі. Розглянемо Комбіновану задачу-шаблон для розв'язку якої потрібно буде застосувати Закони збереження імпульсу і енергії.(№4 стор.238)

  • Приклад задачі на застосування закону збереження енергії.

  • На наступний урок підготувати у зошиті Записи попереднього характеру
  • Лабораторної роботи №7(інструкція на сторінці 241)


До уроку виконати задачі:№№1,3,4,5.
Розгляньте рис.27(4,6)
Параграф 27. Засвоїти Закон Архімеда і позначення👆 Сил.
  • Під час уроку Розглянемо і розберемо Лабораторну роботу№10(сторінка 185)
  •  "Дослідження умов плавання тіл."

  • ☝Для тих,хто не зможе бути на уроці ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО і, за результатами ЛР10 продемонстрованою у відео,Скласти звіт роботи.👈


Тема уроку у 9 Б класу Кінетична і потенціальна енергія.Перетворення енергії.
Виконайте задачі в якості домашнього завдання.
1. Тіло було кинуте горизонтально зі швидкістю 10 м/с перебуваючи на висоті 20 м. Знайдіть швидкість тіла через дві секунди після початку руху. Скористайтесь другим законом Динаміки у форматі імпульсу сили.
2.Платформа масою 200 кг рухалась горизонтально зі швидкістю 2 м/с. На платформу з гаку лебідки зірвався вантаж масою 80 кг. З якою швидкістю буде рухатись платформа після цього?
3.. Рух тіла масою 5 кг описується рівнянням х = 3 – 8t + 6t2. Визначте імпульс тіла через 2 c після початку відліку часу.

А. 160 кг·м/с. Б. 80 кг·м/с. В. 85 кг·м/с. Г. 20 кг·м/с.

4.Тіло масою 2 кг зіткнулося з тілом масою 4 кг. До зіткнення друге тіло знаходилося в стані спокою. Після непружного удару обидва тіла сталі рухатися із швидкістю 6 м/с. З якою швидкістю рухалося перше тіло до зіткнення?

А. 1 м/с.        Б. 6 м/с.         В. 2 м/с.         Г. 18 м/с.

ІІ. До уроку повторити. Що таке 1)Кінетична енергія тіла?

                                                            2)Потенціальна енергія взаємодії тіла із Землею?

                                                          3) Потенціальна енергія пружно деформованого тіла?


Переглянувши відео нагадаєте види механічної енергії.

Тема уроку у 10 Б класу.  Тепловий двигун.Циклічний процес. Другий закон термодинаміки.
На початку перегляньте відео(По 13 хв 30 сек.)
Під час уроку розглянемо цикл Карно(без мат.строгості)
і доведемо неможливість існування "вічного двигуна"(другого роду)

На наступний урок Вправа 39.

Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач "Теплові машини. Холодильна машина. Коефіцієнт корисної дії теплової машини.Холодильний коефіцієнт.
До уроку опрацювати параграф 39(1,2,3,5)
Скористайтесь посиланнями до теми "Знайомство із пристоями" і Розв'язування задач.


субота, 20 квітня 2024 р.

22 Квітня

 Посилання для Артема 

Посилання для Єгора  

Сучасна освіта В Україні-це вірус неробства і неуцтва!

18 Відкриттів, що змінили наші уявлення  на СВІТ.

 Розклад уроків фізики на понеділок, 22 Квітня

 Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини:    якщо не буде можливості зайти на урок on line,То  урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.


  • 11-15 Четвертий урок 
Тема уроку у 8 Б класу. Самостійна робота "Струм у електролітах."
Струм у газах(газовий розряд)

Нагадую приклади задач для самостійної роботи.
(скористайтесь підручником:сторінки 201 -202)
До уроку опрацювати 
Закон Електролізу Фарадея. Опрацювати параграф 37.
Задача -преміум.

Далі. Струм у газах(газовий розряд).Огляд.
Переглянувши відео прочитайте параграф 39,щоб опанувати термінологію.


Тема уроку у 9 А класу.Кінетична і потенціальна енергія.Перетворення енергії.
Виконайте задачі в якості домашнього завдання.
1. Тіло було кинуте горизонтально зі швидкістю 10 м/с перебуваючи на висоті 20 м. Знайдіть швидкість тіла через дві секунди після початку руху. Скористайтесь другим законом Динаміки у форматі імпульсу сили.
2.Платформа масою 200 кг рухалась горизонтально зі швидкістю 2 м/с. На платформу з гаку лебідки зірвався вантаж масою 80 кг. З якою швидкістю буде рухатись платформа після цього?
3.. Рух тіла масою 5 кг описується рівнянням х = 3 – 8t + 6t2. Визначте імпульс тіла через 2 c після початку відліку часу.

А. 160 кг·м/с. Б. 80 кг·м/с. В. 85 кг·м/с. Г. 20 кг·м/с.

4.Тіло масою 2 кг зіткнулося з тілом масою 4 кг. До зіткнення друге тіло знаходилося в стані спокою. Після непружного удару обидва тіла сталі рухатися із швидкістю 6 м/с. З якою швидкістю рухалося перше тіло до зіткнення?

А. 1 м/с.        Б. 6 м/с.         В. 2 м/с.         Г. 18 м/с.

ІІ. До уроку повторити. Що таке 1)Кінетична енергія тіла?

                                                            2)Потенціальна енергія взаємодії тіла із Землею?

                                                          3) Потенціальна енергія пружно деформованого тіла?


Переглянувши відео нагадаєте види механічної енергії.

Тема уроку у 10-А класу. Тепловий двигун.Циклічний процес. Другий закон термодинаміки.
На початку перегляньте відео(По 13 хв 30 сек.)
Під час уроку розглянемо цикл Карно(без мат.строгості)
і доведемо неможливість існування "вічного двигуна"(другого роду)

На наступний урок Вправа 39.

Тема уроку у 11 МП класу.Енергетичний вихід ядерних реакцій.
Ланцюгова реакція розпаду.Атомна енергетика.
Термоядерна реакція.
До уроку повторити "Ядерні реакції(з прикладами) зміщення.Період напіврозпаду."
Рекомендую переглянути.

Повторити.1.Явище Радіоактивності. Три види радіоактивності.

2.Протонно -нейтронна модель ядра атому.

5.Реакції зміщення. Модель радіоактивності.
6,Питома енергія зв'язку.

1.Знайдіть дефект мас ядра азоту .

А. Менше 0,14 а.о.м.                                  Б. Між 0,16 а.о.м. і 0,18 а.о.м.

B. Між 0,19 а.о.м. і 0,21 а.о.м.                   Г. Більше  0,22 а.о.м.

2.Визначити Енергію зв'язку даного нукліду.

(1.а.о.м.=931,5 еВ; 

1 еВ=1,602 176 565 (35)×10⁻¹⁹ Дж)

3.В результаті ядерної реакції 73Li + 42He → 105B + 10n?

.А. ... поглинається менше 2 МеВ енергії.

Б. ... виділяється менше 6 МеВ енергії.

B. ... виділяється від 7 МеВ до 12 МеВ енергії.     

Г. ... виділяється більше 13 МеВ енергії.

6.Радіоактивний атом перетворився на атом Скільки відбулося а-і β-розпадів в ході цього перетворення?

А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів.                        Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.

B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів.                         Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.

 7. Період напіврозпаду радіоактивного ізотопу дорівнює 30 хв. Через який час в зразку масою 8 г залишиться 250 мг даного ізотопу?

А. Через 1 год.         Б. Через 1,5 год.              В. Через 2,5 год.          Г. Через 4 год

 8. Вправа 40.41.Завдання додому.


Скористаємось тренажером phet.
Розділ 16(Збірник Різнорівневих завдань...)
Із Уроку для 11-А класу (урок 2). Керована Ланцюгова реакція розпаду. Принцип роботи ядерного реактора.

Дана ,НЕкерована ядерна реакція, приведе до вибуху.
В Ядерному реакторі відбувається керування процесом виділення енергії;

Для поглинання нейтронів,для підтримання коефіцієнту ОДИНИЦЯ їх розмноження,
і для більшої вірогідності іх поглинання нуклідом Урану з подальшим корисним поділом-застосовують Регулюючі стрижні(барій,графік)
Наслідок.


Тренувальний тест (сайт "На урок") дійсний до 23 години 22 Квітня.

9296288


четвер, 18 квітня 2024 р.

19 Квітня

 Посилання для Тьоми https://us04web.zoom.us/j/72986573019?pwd=ahCbVB8AJb9cjILGUPv5NLjLALvPan.1

 Розклад Уроків фізики на п'ятницю, 19 Квітня

8-30 Перший урок у 10 Б класу посилання   https://us04web.zoom.us/j/73933051466?pwd=LkrL1hEMvLNViVZbFkMmxg8XO9qjN5.1


9-30  Другий урок у 11 МП класу (астрономія)    https://us04web.zoom.us/j/76953117134?pwd=L2KKe1YbF0HDoy2dLln3Me3zb9SKHk.1

10-20 Третій урок у 7-го класу  посилання https://us04web.zoom.us/j/73000099244?pwd=pvwRemMgxs09YtcvhDkst1XbQzg7OY.1

11-15 Четвертий урок в 11-А класу(астрономія) https://us04web.zoom.us/j/79217607797?pwd=FOR1Xktv8bfPOQkueBfHdLAaIGatZH.1

12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, посилання  https://us04web.zoom.us/j/71747166303?pwd=waDPdcU3rLaRcsuhknb8accVZU58rX.1

13-25 Шостий урок у 8 Б класу. посилання https://us04web.zoom.us/j/73530294833?pwd=zNi8FGla9GAq8FtcIwGA0V8ihs73ID.1
❗❗❗Якщо не буде електричної енергії Тему до наступного уроку опрацювати самостійно 
За планом,що запропоновано На Блозі.


Тема Уроку у 10 Б  класу. Розв'язування задач:" Перший закон термодинаміки.Проблеми Тесту"
Вправа 38(4,5)
Перегляньте інший підхід до викладення ПЕРШОГО ЗАКОНУ ТЕРМОДИНАМІКИ.

Повне відео для розв'язування задач на тему Перший законо термодинаміки.
Наприкінці -фізичний диктант.

Тема уроку у 11 А  і 11 МП. Астрономія.
Повтор уроку. Опрацювання теми Галактики. Скупчення зір.Зоряні асоціації.
Значення Змісту і дослідження в області даного питання.
  • Структура і види галактик.Кількість зір в галактиках та їх розміри.
  • Відстань до галактик і їх щільність у Всесвіті.
  • Вік галактик і ознаки віку. Центр галактик і чорні діри.
  • Спіралі галактик і їх місце в зореутворенні.
  • Галактика і її сусіди.
  • Світ Галактик.Активні ядра галактик.
  • Формула і стала Габла. Що таке Велика Стіна в просторі Космосу?.


Домашня робота з Темою 6 і Темою 7(до 103) сторінки.(Підручник Пришляк 2019р.)

Тема уроку у 7-му Класі.
Виштовхувальна сила Архімеда.Умови плавання тіл.
учні,що не зможуть відвідати урок,опрацьовують матеріал за поданим планом і виконають після цього тест(дивіться внизу після плану уроку)
 План на урок.

  • Що таке Архімедова сила і де вона виникає?
  • Які чинники викликають Сили Архімеда?
  • Розрахунок сили Архімеда.
  • Демонстрації сили Архімеда в природі і побуті.
  • Розв'язування задач(Вправа 27)


  • Експеримент,Що доводить:"Сила Архімеда дорівнює вазі витісненою тілом рідини,у яку тіло занурене"


  • Яка частина айсбергу знаходиться під водою?
  • Чому дорівнює вага тіла,що плаває на поверхні?

Чи зможете сформулювати Умови плавання тіл?

Після перегляду даного конспекту прочитати параграф 28;
Розібрати задачу №3 на сторінці 3.
Вправа 28(3)
Виконати тест на сайті "на урок" за кодом (дійсний до 22-ї години 19 квітня)
2452536

Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач "Імпульс. Сила імпульсу.Закон збереження імпульсу."
Виконайте задачі в якості домашнього завдання.
1. Тіло було кинуте горизонтально зі швидкістю 10 м/с перебуваючи на висоті 20 м. Знайдіть швидкість тіла через дві секунди після початку руху. Скористайтесь другим законом Динаміки у форматі імпульсу сили.
2.Платформа масою 200 кг рухалась горизонтально зі швидкістю 2 м/с. На платформу з гаку лебідки зірвався вантаж масою 80 кг. З якою швидкістю буде рухатись платформа після цього?
3.. Рух тіла масою 5 кг описується рівнянням х = 3 – 8t + 6t2. Визначте імпульс тіла через 2 c після початку відліку часу.

А. 160 кг·м/с. Б. 80 кг·м/с. В. 85 кг·м/с. Г. 20 кг·м/с.

4.Тіло масою 2 кг зіткнулося з тілом масою 4 кг. До зіткнення друге тіло знаходилося в стані спокою. Після непружного удару обидва тіла сталі рухатися із швидкістю 6 м/с. З якою швидкістю рухалося перше тіло до зіткнення?

А. 1 м/с.        Б. 6 м/с.         В. 2 м/с.         Г. 18 м/с.

ІІ. До уроку повторити. Що таке 1)Кінетична енергія тіла?

                                                            2)Потенціальна енергія взаємодії тіла із Землею?

                                                          3) Потенціальна енергія пружно деформованого тіла?


Тема уроку у 8 -Б класу. Розв'язування задач.Струм в електролітах.Застосування електролізу.
1.У люстру було вставлено дві лампочки 60 Вт і 120 Вт, які розраховані на напругу 220 В. По якій з лампочок тече більший струм під час роботи люстри? У скільки разів більший?

2.Яку масу води можна нагріти від 25 °C до 75 °C за 2 хв 40 с електричним нагрівачем, ККД якого становить 75 %? Нагрівач виготовлено з 11 м нікелінового дроту з площею перерізу 0,5 мм2, живиться нагрівач від мережі 220 В.
3.Визначте час, за який розплавиться запобіжник, виготовлений зі свинцевого дроту діаметром 0,2 мм, якщо 76 максимальний струм, на який розрахований запобіжник, становить 10 А. Вважайте, що на нагрівання та плавлення запобіжника витрачається все тепло, що виділяється під час протікання струму. Початкова температура запобіжника становить 27 °С

Переглянути для розуміння знаходження величини електрохімічного еквіваленту.


Закон Електролізу Фарадея. Опрацювати параграф 37.



Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране