четвер, 2 травня 2024 р.

03 Травня

  Посилання для  Артема

Розклад Уроків фізики на п'ятницю, 3 Травня

8-30 Перший урок у 10 Б класу посилання  https://us04web.zoom.us/j/79878402593?pwd=42SGdlY92FfODiQo0VmgHLIjuJHUKN.1

9-30  Другий урок у 11 МП класу (астрономія)   https://us04web.zoom.us/j/72308689437?pwd=9EtwR100IIk7kNaf2Q2nQQt1tYxzmO.1

10-20 Третій урок у 7-го класу  посилання   https://us04web.zoom.us/j/73850752692?pwd=CLXF5lAtQtS8vc1j5xbec38DHe4Xdr.1

11-15 Четвертий урок в 11-А класу(астрономія)   https://us04web.zoom.us/j/77526566336?pwd=sQjja2c8qdcQ39woU0PbDxtNuE0Ncv.1

12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, посилання  https://us04web.zoom.us/j/76781707963?pwd=j7GM4Vs13iJEqnLf3ObSDy2sAt1inP.1

13-25 Шостий урок у 8 Б класу. посилання  https://us04web.zoom.us/j/78781522170?pwd=TmtEoZQ3xPrjmPTycJuIXZlfWlwF1O.1
❗❗❗Якщо не буде електричної енергії Тему до наступного уроку опрацювати самостійно 
За планом,що запропоновано На Блозі.


Тема уроку у 10 Б класу. Повторення.Закон Кулона. Розв'язування задач.

До уроку перегляньте,ОБОВ'язково,параграф 40

відеофільм 

 і дайте відповіді на поставлені питання.

Підказки шукайте в посиланнях.

Під час уроку розглянемо -Принцип суперпозиції, задачі для закріплення уявлень про існування електричного поля,як субстанції,що передає дію електричним тілам,
закон збереження заряду у замкнутих системах.

.1. Дві однакові провідні кульки із зарядами -1,5 ·10-7 Кл і +2,5·10-7 Кл зіткнулися

 і розійшлися на 5 см. Визначте силу взаємодії між кульками.

2.На малюнку показано взаємне розташування однакових по модулю зарядів. Знайдіть напрям результуючої сили, яка діє на другий заряд.

3.{5 балів). Дві однакові металеві заряджені кульки знаходяться в 10 см один від одного. Сила відштовхування кульок 30 мкН. Після зіткнення і видалення кульок на початкову відстань сила відштовхування стала рівною 90 мкН. Знайдіть заряди кульок перед зіткненням.


Тема уроку Астрономії у 11 А  і  11 МП класах.

Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту.              Розв'язування задач.Приклади до Контрольної роботи.

  • 1.Астероїд має період обертання довкола довкола Сонця 2,7 роки а ексцентриситет його орбіти є 0,45 . Чи є вірогідність зіткнення Астероїду  із Землею?
  • 2.Яке явище дослідив Габбл ,яке дало Закономірність у вигляді форми V=Hr? Яка відстань Зорі від Землі,якщо Швидкість віддалення Зорі від Зорі? (H=(70км/с)/Мпк)
  • 3.Яка доля Зорі класу G,якщо в її надрах критично зменшується доля гідрогену?
  • 4.Зоря Ригель має видиму зоряну величину 0(нуль),як виглядала би Зоря на відстані                             10 Пк якщо відстань до Ригеля  1,3 Пк?
  • 4.Визначте паралакс Зорі Ригель.
  • 5.Порівняйте  радіуси Сонця і Ригель,якщо температура фотосфери Зорі 5800 К.
  • 6.Що відбувається із Зорею в процесу переходу до стану Пульсару?
  • 7.Як називається ера утворення Всесвіту,якщо на той період відбулося утворення сил природи-ядерної сили  і т.і.. В рамках якого інтервалу часу це відбулося?
  • 8.Які умови визначають Радіус нашого Всесвіту? І Вік нашого Всесвіту?

Дані питання перегляньте і винесіть на урок свої питання.

Домашнє завдання. Дати розгорнуті відповіді до контрольних питань на сторінці 103.

(підручник Астрономії Пришляк та і.,рік видання 2019 рік)

Тема уроку у 7 го класу. 1.Механічна робота і потужність. Розв'язання  задач.

2.Механічна енергія-кінетична і потенціальна енергії.

До уроку виконати Вправу 30(4,5)

Вправу 31(5,7)

Головне питання!!! Що таке механічна енергія?




Переглянемо під час уроку. Що таке ЕНЕРГІЯ?


Тема уроку у 9 Б класу. Лабораторна робота № 7.Вивчення закону збереження енергії.

Доопрацюємо тему,виконавши задачі:

3)Лижник масою 60 кг спустився з гори заввишки 10 м. Знайдіть модуль роботи сили опору, якщо швидкість лижника в кінці спуску 10 м/с.
4.Стисла на 4 см легка пружина, один кінець якої прикріплений до стіни, розпрямляється і штовхає кульку масою 20 г в горизонтальному напрямі. Яку швидкість придбає кулька, якщо жорсткість пружини рівна 800 Н/м?
                                                               *****

Перегляньте Відео і прочитайте ЛР №7(сторінки в підручнику 241)

Підготуйте Записи в зошиті на акуратному аркуші(щоб фото було якісним),приготуйте таблиці до яких будете заносити виміри і результати досліджень.

Тема уроку у 8 Б класу.1.Аналіз Тесту "Струм в різних середовищах"

2.Узагальнення теми "Електричні явища.Закон Ома.Розрахунок електричного кола."




Повторимо Що таке послідовне  і паралельне з'єднання.




середа, 1 травня 2024 р.

2 Травня

 Посилання для Єгора


 Розклад уроків фізики на четвер,02 Травня.

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на  https://us04web.zoom.us/j/74858995961?pwd=glyUDsB3erffstQZbP9Q6cbSOBPh5D.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на   https://us04web.zoom.us/j/77382431366?pwd=OAW2cOSsZnmVz3njkgCJh4tRZaxLyK.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі, посилання на  https://us04web.zoom.us/j/75884540573?pwd=XEblW81NiH7UVJv3o5eF0QLU2D19GR.1

11-15. Четвертий урок в 11 А  класі(фізика https://us04web.zoom.us/j/79287945310?pwd=t3sfCihmKeht592UrChHR0j1hv7obr.1

Тема уроку У 11-А  класу.(урок 1) Розв'язування задач на тему"Методи вимірювання рівня радіоактивності.Енергетичний Вихід ядерної енергії"

Варто подивитись.


Повторення попереднього набору задач до теми "Методики вимірювання радіоактивності"

Розв'язування задач на дану тему 1.Вправа 40(5)

2.Визначте масу Радію-226, якщо його активність становить 5 Кі. Стала радіоактивного розпаду Радію-226 дорівнює 1,37⋅10–11 с–1.

3.У результаті зовнішнього опромінення співробітник лабораторії щосекунди отримує поглинуту дозу йонізуючого випромінювання, що дорівнює 2*10–9 Гр. Яку поглинуту дозу отримає співробітник протягом години?

4.На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорююча напруга.



Домашня робота. Вправа 42(3,4) і боржникам нагадую про Лабораторну роботу №7.

Тема уроку у 11-А класу(другий урок) Виконання Лабораторної роботи №9."Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями"(сторінка в підручнику-252)

Відео-шпаргалка.


А це відео є повним поясненням до виконання лабораторної роботи №9.


Підготуйте Записи в зошиті на акуратному аркуші(щоб фото було якісним),приготуйте таблиці до яких будете заносити виміри і результати досліджень.

Тема уроку у 8 А класу.1.Аналіз Тесту "Струм в різних середовищах"

2.Узагальнення теми "Електричні явища.Закон Ома.Розрахунок електричного кола."


Тема уроку у 9 Б класу.Розв'язування задач на застосування законів збереження .




До уроку перечитати параграф 38(особливо- приклади до параграфу)
Виконати- 
1).Вправа 38(4)
2.). Тіло кинули вертикально вниз з початковою швидкістю 10 м/с з висоти 100 м. На якій висоті кінетична енергія тіла буде рівна його потенційній енергії? Опір повітря не враховуйте.
3)Лижник масою 60 кг спустився з гори заввишки 10 м. Знайдіть модуль роботи сили опору, якщо швидкість лижника в кінці спуску 10 м/с.
4.Стисла на 4 см легка пружина, один кінець якої прикріплений до стіни, розпрямляється і штовхає кульку масою 20 г в горизонтальному напрямі. Яку швидкість придбає кулька, якщо жорсткість пружини рівна 800 Н/м?
                                                               *****
На наступний урок прочитати Лабораторну роботу №7(сторінка 241)
Переглянути відео;
Підготувати записи і таблиці до роботи.

вівторок, 30 квітня 2024 р.

1 Травня.Ну ,здрастуй Травень,порадуй теплом і квітами

 

  • Розклад уроків фізики на середу, 01 Травня 

                                

8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на   https://us04web.zoom.us/j/73951826979?pwd=kaH03ujPYwyGPEsApPfl4xo7GNJDiV.1

9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79381611887?pwd=yaJOkXbe0YkuiKVpqwHXEXHh3D2UPR.1

10-20 Третій урок в  9 А класі; посилання на https://us04web.zoom.us/j/78096052640?pwd=gaW1hWyBXFcXOZ8v7BHFxzMTCWqbQG.1

11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання https://us04web.zoom.us/j/73073371320?pwd=knb7dj51JfPBWVQJ7gWyzTx7sPFa2R.1

12-30 П'ятий урок у 11 МП класі посилання  https://us04web.zoom.us/j/77428563678?pwd=XOe6NIZJR1LsiwDcM6o73ayNgNILa7.1

13-30 Шостий урок у 11 МП(+астрономія) 

Тема уроку  у 10 А  і  10 Б класів. Закон Кулона. Розв'язування задач.

До уроку перегляньте,ОБОВ'язково,параграф 40

відеофільм 

 і дайте відповіді на поставлені питання.

Підказки шукайте в посиланнях.

Під час уроку розглянемо -Принцип суперпозиції, задачі для закріплення уявлень про існування електричного поля,як субстанції,що передає дію електричним тілам,
закон збереження заряду у замкнутих системах.

.1. Дві однакові провідні кульки із зарядами -1,5 ·10-7 Кл і +2,5·10-7 Кл зіткнулися

 і розійшлися на 5 см. Визначте силу взаємодії між кульками.

2.На малюнку показано взаємне розташування однакових по модулю зарядів. Знайдіть напрям результуючої сили, яка діє на другий заряд.

3.{5 балів). Дві однакові металеві заряджені кульки знаходяться в 10 см один від одного. Сила відштовхування кульок 30 мкН. Після зіткнення і видалення кульок на початкову відстань сила відштовхування стала рівною 90 мкН. Знайдіть заряди кульок перед зіткненням.


 Тема уроку у 11 А  і перший урок 11 МП класу.

 Методи вимірювання рівня радіоактивності.

Три Методи вимірювань радіоактивності:

1.                   кількість розпадів за одиницю часу;

2.                   ступінь іонізації середовища;

3.                   ступінь, до якого радіоактивність впливає на

живий організм.

4.                   кількість розпадів за одиницю часу;   

 1.Одиниця вимірювання активності-Беккерель - одна руйнація в секунду. Ki=3,7▪1010  Бекерелів

5.                   ступінь іонізації середовища; Експозиційна доза йонізуючого випромінювання - це заряд іонів в одному кілограмі сухого повітря

Dе=q/m;

1рентген=2,58×10-4 Кл/кг.

6.                   ступінь, до якого радіоактивність впливає на  живий організм.

7.                   Поглинена доза  йонізуючого випромінювання демонструє енергію йонізуючого випромінювання, поглинену 1 кг живого організму

D=W/m;  [D]=Дж/кг.

(Грей) 1 Гр = 100рад

8.              Еквівалентна доза йонізуючого випромінювання

H=K▪D( Zivert) = 100ber

Розв'язування задач на дану тему 1.Вправа 40(5)

2.Визначте масу Радію-226, якщо його активність становить 5 Кі. Стала радіоактивного розпаду Радію-226 дорівнює 1,37⋅10–11 с–1.

3.У результаті зовнішнього опромінення співробітник лабораторії щосекунди отримує поглинуту дозу йонізуючого випромінювання, що дорівнює 2*10–9 Гр. Яку поглинуту дозу отримає співробітник протягом години?

Домашня робота. Вправа 42(3,4) і боржникам нагадую про Лабораторну роботу №7.

Тема уроку у 9 А класу. Лабораторна робота № 7.Вивчення закону збереження енергії.

Перегляньте Відео і прочитайте ЛР №7(сторінки в підручнику 241)

Підготуйте Записи в зошиті на акуратному аркуші(щоб фото було якісним),приготуйте таблиці до яких будете заносити виміри і результати досліджень.

Тема уроку фізики у 11 МП класу. Виконання Лабораторної роботи №9."Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями"(сторінка в підручнику-252)

Відео-шпаргалка.


А це відео є повним поясненням до виконання лабораторної роботи №9.


Підготуйте Записи в зошиті на акуратному аркуші(щоб фото було якісним),приготуйте таблиці до яких будете заносити виміри і результати досліджень.



понеділок, 29 квітня 2024 р.

30 Квітня-цього року квітень закінчився

  Посилання для Артема https://us04web.zoom.us/j/73777826117?pwd=arUAHbMckZFsG8rouXbNP4okWSRghT.1

я по новому подав посилання

Розклад уроків фізики на вівторок,  30 Квітня 

Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини:    якщо не буде можливості зайти на урок on line,То  урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану, який буде запропонований ТУТ на Блозі.

                                       
8-30 перший урок у 8 А класу,  https://us04web.zoom.us/j/74209282918?pwd=ltlD14aX2wVxwWdRnEqd5SR0Xk8LAq.1
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/73602144919?pwd=u7Yn28OnBnpmjl2CRhAfAUyZsCbXbj.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція https://us04web.zoom.us/j/74015814697?pwd=96xFZ2AXeejMjPZWEaACvBut4TuWe4.1
11-15 четвертий урок  у 7-го класу,конференція   https://us04web.zoom.us/j/75563115203?pwd=79vQoZ6y3skDM5930IKlSKbBj3wwDK.1
12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/75851477400?pwd=gIaz652233zRO63Z1geUIcRb5YITa4.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання   https://us04web.zoom.us/j/72362732952?pwd=J6XfQFrty6ACZsDz4eSRickXIpQs9e.1

Тема уроку у 8 А класу. Самостійна робота "Струм у електролітах,металах і газах"
код ТЕСТУ ZGM33K

1.Згадайте Що переносить Струм в металах, в електролітах і  газах (газовий розряд)
2.Як залежить опір різних середовищ від температури?Графіки R(t)
3.Які види самостійних газових розрядів ви знаєте?

Додатково для допитливих. Що таке напівпровідники? Де вони використовуються?
Що таке діод? Що таке LED?


Виконайте дві задачі з набору.

Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач на застосування законів збереження .



До уроку перечитати параграф 38(особливо- приклади до параграфу)
Виконати- 
1).Вправа 38(4)
2.). Тіло кинули вертикально вниз з початковою швидкістю 10 м/с з висоти 100 м. На якій висоті кінетична енергія тіла буде рівна його потенційній енергії? Опір повітря не враховуйте.
3)Лижник масою 60 кг спустився з гори заввишки 10 м. Знайдіть модуль роботи сили опору, якщо швидкість лижника в кінці спуску 10 м/с.

Тема уроку у 10 Б класу.Абетка Електростатики.(Перегляньте за посиланням)
Два види електричних зарядів.
Електричне поле нерухомих зарядів.
Згадаємо:
Прочитати параграф 40 і Виконати Вправу 40(3,4) 




Тема уроку у 9 Б класі.Практикум розв'язування задач."Закони збереження."

Пропоную задачі Для практикуму.
  • 1.З якою початковою швидкістю було кинуто вертикально вгору тіло, якщо на висоті 10 м його кінетична і потенційна енергії однакові? Опір повітря не враховуйте.

2.Тіло масою 4 кг кинули вертикально вниз з деякої висоти. По графіку залежності швидкості руху тіла від часу визначити роботу сили тяжіння за 3 с. Опір повітря не враховуйте.         

  • 3.Тепловоз зрушив з місця потяг масою 3000 т і розганяє його з прискоренням 0,1 м/с2 на горизонтальній ділянці завдовжки 500 м. Яку роботу виконує сила тяги тепловоза на цій ділянці, якщо коефіцієнт опору рівний 0,05?
  • 4.Стисла на 4 см легка пружина, один кінець якої прикріплений до стіни, розпрямляється і штовхає кульку масою 20 г в горизонтальному напрямі. Яку швидкість придбає кулька, якщо жорсткість пружини рівна 800 Н/м?
  • 5.При вертикальному старті ракети масою 50 т її двигуни за 0,2 з викидають 200 кг продуктів згоряє із швидкістю 1500 м/с. Який прискорення ракети на початку руху?
Тема уроку у 7-А класу.1.Короткий аналіз тематичної роботи "Закон Архімеда.Плавання тіл."
2. Механічна робота. Механічна потужність.
Для самостійної роботи перегляньте відео.

До уроку потрібно прочитати Задачу 2 на сторінці 190. Уміти її пояснити під час уроку.
Виконати Тематичну роботу за Кодом 547RQE
Закон Архімеда і Умови плавання.
На наступний урок опрацювати параграф 30. Вправа 30(4.5)

Тема уроку у 10-А класу. Закон збереження заряду. Елементарні носії електричного заряду(електрон і протон)
Електричне поле.


До уроку опрацювати параграф 40 і Вправу 40



Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране