вівторок, 10 вересня 2024 р.

11 Вересня.

 Розклад уроків фізики на середу,4 Вересня 2024 року.

 08-30. Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25. Другий урок- 9А.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/77004669746?pwd=Ao0HRXzKYbnQs8mnAdExaZaYMw7fb1.1

 10-20. Третій урок 9Б.Посилання на вхід ZOOM 

 https://us04web.zoom.us/j/76090867643?pwd=kc2Y780dZ3wfbOokyRI7iSQB0yK0lo.1  

 11-15. Четвертий урок10Б.Посилання на вхід ZOOM  

 https://us04web.zoom.us/j/73427272817?pwd=njTnKcjEz5tmmq39UeEXm4u1TeUhOk.1

 12-30. П'ятий урок11Б. Посилання на вхід ZOOM  

 https://us04web.zoom.us/j/76479476602?pwd=bobUSHbiGKgfCw9NUEY6lBAOdPXOkh.1


Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 

 Тема уроку для 9 А і 9 Б класів. Розділ І. Магнітні явища.

Розв'язування задач на Правило правої руки і свердлика.

Під час уроку розглянемо вправу 3. 
Домашня робота. Вправа 2.(для 9А)
Вправа 3(1,2-для 9 Б)

Конспект МЯ(Нові конспекти-диск F).


Виконати завдання(до уроку):
  • Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
  • А вправа 4-для самоконтролю.
На наш урок потрібно згадати:
  • що таке швидкість?
  • що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
  • як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
Під час даного уроку розберемо характерні задачі Вправи 5.
До наступного уроку вивчити матеріал параграфу 5.

Закон Джоуля-Ленца.




понеділок, 9 вересня 2024 р.

10 Вересня.

 10 Вересня,вівторок.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок-11БПосилання на вхід ZOOM   https://us04web.zoom.us/j/74919414422?pwd=7GdCi5MNNASfuPbXol3UMj5HtaIKTl.1

 09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/73184510173?pwd=SxRrKVIQ0JZaa4MHIm704oY0pzade6.1 

 10-20. Третій урок -  9Б.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/73533133181?pwd=4eDnNEnt4etUl59qRe3J5SaJapjFEW.1  

 11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід ZOOM 

 https://us04web.zoom.us/j/74290162008?pwd=g1Rv034Ej3sv3P5Q6CjjiEmkRxaH9Q.1

 12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/71558182800?pwd=W7iaY6jV3j4nn7qirCwMEEWYBl1sus.1

13-15. Шостий урок. lІ

 14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/76722633341?pwd=hysgrnWwLSOwFZnxqcO63HxulNgFPn.1

Тема уроку для 11Б класу. Урок  1.  Електричний струм.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори. Розв'язування задач.

Урок 2планшет електронний.( пЛабораторна робота №1.Дослідження властивостей електричного кола послідовного з'єднання.

Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника.

Домашня робота із Параграфом 2: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач.

Тема уроку для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.




Ціна поділки:

Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .

Нагадую питання, які потрібно знати і розуміти для розуміння пошуку розв'язання:
  • що таке магнітні лінії(або силові лінії магнітного поля)?
  • що таке вектор магнітної індукції?
  • як визначити полюси котушки зі струмом?
  • вміти користуватись правилами свердлика і правила правої руки.
  • як взаємодіють між собою магнітні полюси?
  • на Що орієнтується компасна стрілка на поверхні Землі?

  • Чи відрізняються магнітні поля постійних магнітів і електромагнітів?
  • Взаємодія магнітних полів Землі і Сонця.
Домашнє завдання. Параграф 3 а Вправа 2.
Під час уроку розглянемо завдання типу завдань
 із вправи 3.


Виконати завдання(до уроку):
  • Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
  • А вправа 4-для самоконтролю.
На наш урок потрібно згадати:
  • що таке швидкість?
  • що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
  • як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
Під час даного уроку розберемо характерні задачі Вправи 5.
До наступного уроку вивчити матеріал параграфу 5.

Тема уроку для 8 А класу. Внутрішня енергія.

Пояснити зображене на фото:


  • як працює температурний автомат праски?


  • Порівняйте шкалу Цельсія(С) і Кельвіна(Т)
  • В дитинстві ми бачили як через невеличку річку вкладали бетонну плиту мосту. На одному березі ріку арматуру  плити приварили до металевої палі вкопану у землю, а на другому такого кріпленя не було. Один із робітників змовницьки сказав нам(мені і другу): "Бачите,які хитрі робочі-роботу не закінчили і пішли. А якщо міст впаде?" Ми з другом пішли жалітися дядькові бригадиру про таку ситуацію. Бригадир довго сміявся з нас...старшокласники теж. А чому?
Домашнє завдання. Параграф 2 і Вправа 2.

пʼятниця, 6 вересня 2024 р.

9 Вересня

 09 Вересня,2024 рік. Слава Україні і Сильним Духом!


Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок-11Б.

 https://us04web.zoom.us/j/79887919635?pwd=DfT5ajBOLlNReXHF6nLybc1FnwKoDl.1

 09-25. Другий урок- 11А.

 https://us04web.zoom.us/j/74063092698?pwd=jF7otusZqaIYa7N1QYMmMAYkMtHr33.1

 10-20. Третій урок - 10 Б. 

https://us04web.zoom.us/j/72223657875?pwd=RLseA7t1AEtFGzZIJki4MiGD7cvrcS.1

 11-15. Четвертий урок- 10А.

https://us04web.zoom.us/j/73622189590?pwd=aghDPBFzZkWpMlEEUKegBJXd0Rawvm.1 

 12-30. П'ятий урок - 9Б. 

https://us04web.zoom.us/j/73516774903?pwd=I1wpbIMj1s5KYa5vT0cL9R7LPBUZTm.1

13-15. Шостий урок.

 14-20. Сьомий урок.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Pw8ARJderSzvYQg4S2Dddp8PDGJADXF_7Xt0S2o0liA/edit?gid=1995849856#gid=1995849856 

Розклад уроків на 2024

Тема уроку для 11Б і 11А класів.Урок Астрономії.Предмет астрономії.Методи і інструменти.

  • Предмет Астрономії: об'єкти, методи і значення дисципліни для Цивілізації.
    • Розвиток астрономії як науки і її зв'язок з історіографією.
    • Еволюція світогляду людства на Структуру і походження Сонячної системи.
    • Методики-від пасивного спостереження до космологічних побудов. Експериментальна астрономія і її зв'язок із фізикою.
    • Катастрофічні зустрічі з астероїдами і кометами як компонента зміни завдань астрономії в сучасному СВІТІ.
    • Астрометрія, космологія, астрофізика, енергетика, практична космонавтика і космічна фізхімія.
    • Стандартна модель і червоне зміщення. Прогностична роль астрономії.
На наступний урок. Вступ. Розглянути питання вище викладеного плану і підготувати відповіді на них


 Підручник "Астрономія" під ред. Пришляк 2019(завантажити)

Тема уроку для 10 Б і 10 А класів. Основна задача механіки. Абетка кінематіки.Переміщення,як Вектор. Дія над векторами. 

До викладення нової теми виконати завдання із векторами(отримаємаєте на початку уроку)

  • Абетка М. Система відліку.Система координат.
  • Матеріальна точка.
  • Траєкторія. Шлях. Переміщення.
  • Рівняння руху(кінематики)
  • Приклад 1.Застосування Основної задачі механіки:

  • Приклад 2. Траєкторія польоту  балістичної(інерційної) ракети.
    математична модель
    На наступний урок. Параграф 4. Вправа 4.

Тема уроку для 9  Б класу. Магнітне поле провідника зі струмом.
Завдання до уроку:
1)уважно прочитайте параграф 2 і дайте відповіді на питання-що то таке-Вектор магнітної індукції?                          2) Як домовились зображати вектор магнітної індукції?    3)Як це узгоджується із орієнтацією стрілки компасу?          4) Що таке магнітні силові лінії?
5)Що відкрив Гільберт?
6) Як співорієнтуються компаси по відношенню географічних полюсів?
7) Що таке магнітні бурі? Як і чому вони виникають?
Домашнє завдання допоможе розв'язати параграф 2.
Під час уроку розглянемо:
1.Правило свердлика і Правило Правої руки.
2.Деякі задачі із Вправи 3  і навіщо нам потрібні дані правила.
Кожен випадок розглянемо під час уроку.














четвер, 5 вересня 2024 р.

6 Вересня

 6 Вересня,П'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,6 вересня.

8-30 Перший урок.10 Б клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/77057879836?pwd=jqaPbsECUbFVFjw9wBcZvlw3VQ2hWC.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/79364038777?pwd=bDgDVQtfNg5EdE789nbShL8Z3X6zuQ.1

10-20 Третій урок.11 А клас,посилання на вхід zoom  https://us04web.zoom.us/j/72269111830?pwd=l4aaGqYbWnJk28NrWbvbL71X8CITOi.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання на вхід zoom  https://us04web.zoom.us/j/77986059333?pwd=9VQbokbTabPALB9M3TFEp8hg5EqTQI.1 

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/72372752892?pwd=CacIVDnFMxO3DesVmUvYTIbB9meos0.1 


Тема уроку для 10 Б класу.. Розв'язування задач:Вектори. Дія над векторами.

Під час уроку  будемо працювати над наступними завданнями:

  • Показати Суму і різницю  двох векторів;
  • Проекцію результуючих векторів на Вісі;
  • Записати і визначити модуль векторів.
До уроку прочитати параграф 3 і виконати(на вибір) 2
 задачі із Вправи 3.

Тема уроку у 7 А і 7 Б класів. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.

Шлях до встановлення законів природи:
Спостереження за явищем>ідеальна модель-уявлення>математична модель>експеримент>спостереження за експериментом>нова математична модель=закон>відтворення явища за даним законом.
  • Приклад 1.Уявлення Леонардо да Вінчі про політ насінини клену до уявлення Сікорського гелікоптера. Який закон ліг в основу даного явища-математичної моделі.



Кленове насіння має унікальну форму з крильцями, що дозволяє йому обертатися під час падіння, подібно до гвинта. Це допомагає насінню розповсюджуватися на значні відстані 

"вертоліт" Л.да Вінчі і гелікоптер Сікорського
Сучасний(серійний) гелікоптер Сікорського
З чого починалися розрахунки математичної моделі? Із фізичної величини імпульсу(її увів Н'ютон ще в кінці 17-століття(про це поняття будемо говорити пізніше)
В підручнику є поняття імпульсу в розділі 3.

Домашнє завдання. Відповідно до мого прикладу знайдіть подібне розгортання дослідження явища природи,яке опісля стане перевіреним законом фізики(можливо і природи). Скористайтесь інтернетом і підручником-§ 2. (підручник за Редакцією Довгого, Бар'яхтара та інш.)

Для повторення розгляньте питання:
  • Що таке матерія? Які види матерії ви знаєте?
  • Що таке речовина?
  • З якої речовини виготовлений стіл у вас? А кулькова ручка? А хмара?
  • Наведіть приклади фізичних явищ?
  • Чим відрізняються фізичні явища від хімічних?
  • Наведіть приклад явища, яке вивчають різні природничі науки одночасно.

Тема уроку для 11 А класу. Розв’язування задач з теми: Послідовне і паралельне з’єднання провідників.
Розглянемо параграф(§) 2 і Вправу 2.
Контрольні питання до уроку.
1.В якому колі  (див. малюнки) протікає постійний електричний струм?
(Збірник під ред. Гельфгат І.М.)
2.На якому з малюнків показано послідовне з'єднання трьох провідників?

3.
На якому з малюнків показано паралельне з'єднання трьох провідників?
Домашнє завдання.(§) 2 і Вправу 2.(На вибір)


Тема уроку для 9 А класу. Магнітне поле провідника зі струмом.
Завдання до уроку:
1)уважно прочитайте параграф 2 і дайте відповіді на питання-що то таке-Вектор магнітної індукції?                          2) Як домовились зображати вектор магнітної індукції?    3)Як це узгоджується із орієнтацією стрілки компасу?          4) Що таке магнітні силові лінії?
5)Що відкрив Гільберт?
6) Як співорієнтуються компаси по відношенню географічних полюсів?
7) Що таке магнітні бурі? Як і чому вони виникають?
Домашнє завдання допоможе розв'язати параграф 2.
Під час уроку розглянемо:
1.Правило свердлика і Правило Правої руки.
2.Деякі задачі із Вправи 3  і навіщо нам потрібні дані правила.
Кожен випадок розглянемо під час уроку.



Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране