четвер, 10 жовтня 2024 р.

11 Жовтня

 11 ЖовтняП'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,11 Жовтня.

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79584283237?pwd=1uOfTlwnbQsEzOgwlfu3sAcFy91Y1P.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75437264086?pwd=pIm9TpnuStVMSWp5YntEWun67JTbxu.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76506420875?pwd=VqhZdb9DWkRjEN2dpoiaB0BJF8ceoE.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання  https://us04web.zoom.us/j/75280030254?pwd=SQiYewnPSx4BokBhwqAbWbsJneBxpl.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74167304549?pwd=4dyiR4GjHsLOVXElRDZib1MLzx5xTs.1

 Тема уроку для 10 Б класу. Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально розглянемо причину і форму доцентрового прискорення.
Дом. завдання на наступний урок. Параграф і Вправа 8.

Тема уроку у 7 А  і 7 Б класу. Графіки рівномірного руху. Рівняння руху.
До уроку.
  • Певний тип Літаку має крейсерську швидкість 900км/год. Яку відстань пролітає літак за одну секунду?
  • Спринтер долає відстань 100 м за 9,8 секунд. Яку відстань він зміг би  подолати за годину, якби зміг  підтримувати сталу швидкість.
  • Турист пройшов на північ 3 км, повернув на схід і пройшов ще 4 км. Який шлях пройшов турист і яке він зробив переміщення? Як далеко він опинився від точки виходу?
  • Вправа 9(5)
Під час уроку розглянемо способи описання руху.
1)Описування.
2) Таблиця.
3) Рівняння.
4)Графік.
Троє друзів  їдуть  в  Чкаловськ зі швидкістю 54 км/год. Опишіть  рух друзів різним методом.
Скористаємось параграфом 10.

На наступний урок опрацювати параграф 10(особливо стор.63), Вправа 10(3,4)

Тема уроку  у 11 А класу. Струм у напівпровідниках. Власна і домішкова провідність.
До уроку виконайте тест (на classtime) за кодом J8W994V.

Під час уроку
Опрацюємо параграф 8.
Вдома передивіться вичерпне для опрацювання теми наступне відео.

Дане відео фізично-аргументоване.З точки зору механізму процесу:

Вдома ОпРаЦюВаТи  параграф 8.
Вправа 8(задачі для допомоги в попередньому відео)

Тема уроку в 9 А класу. Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне поле»
До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  Під час уроку розглянемо неточності і нерозуміння деяких вищенаведених питань.
  • А також перевіримо розв'язок завдань із Вправи 8.
  • Завдання на сторінці 47.
На наступний урок підготувати записи в зошиті до виконання ЛР №2. Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)

середа, 9 жовтня 2024 р.

10 Жовтня

 

10 Жовтня,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74360353956?pwd=mDhc6fGzXPa1anda8bBpsLJJhwXXWr.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78842719194?pwd=2zEgJYFUrrMqYdZv59FX02vTp1mZ4v.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75513038694?pwd=zmRBLqsUrKxyGJ1aubxaw5Fz14x1oA.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74981983387?pwd=HiC3KCGNJ2iVTctnzING6KpAwweCbL.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78187997819?pwd=wM1jzScsO8ibTZGT632WFpLEEv2DRI.1


14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1


  • Тема уроку для 7 Б класу.  Розв'язування задач з теми "Швидкість рівномірного руху. Рівняння руху, як спосіб визначення положення тіла в просторі."

    До уроку. Що таке швидкість механічного руху? Про що говорить даний вираз: 54 км/год?

    Що таке рівномірний рух? А нерівномірний?
    Як визначити шлях тіла(або переміщення-якщо рух є прямолінійним)?
    Си
                                -s, l -шлях;
                                - - позначення інтервалу часу.
    Прочитати параграф 7 (читати треба)

    Під час уроку.
    • Хто швидше рухається -гепард(інколи досягає швидкості -100 км/год) чи авто, що долає 36м/с?
    • Із Чугуєва виїхали маршрутка зі швидкістю 72 км/год і приватне авто зі швидкістю  25 м/с. На скільки одна із машин раніше приїде до автостанції в Харкові(38 км)?
    • Вправа 7(3,4)
    • Вправа 8 (4,5)
    • Вправа 9(4,5)
    Домашня робота на наступний урок. Прочитати §.8,9.
    Вправа 9(3,6)https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1
  • мволи теми: --швидкість;

Тема уроку у 11 А (1урок) класу. Повторення: "Газовий розряд. Види газових розрядів." 

  • До уроку прочитати § 7.Знати чинники, які переводять гази в провідникову форму-плазму.Перегляньте відео.


  • Що таке йонізація? Які об'єкти знаходяться в стадії плазми. Що таке гаряча плазма?
  • Під час уроку розглянемо Види самостійного газового розряду. Чинники і приклади самостійного газового розряду в природі.
  • Порівняємо властивості середовищ, які проводять електричний струм-металрозчинигази.
  • Тема уроку 11 А класу. Електричний струм у вакуумі.

    До уроку повторити:
    • Механізм провідності в металах; надпровідність.
    • Механізм провідності в електролітах; як залежить опір електролітів від температури.
    • Які заряди є носіями струму в газах?
    • Що таке самостійний газовий розряд? В яких умовах він існує? Чи існують різні умови?

    • Що таке струм насичення в газах? Чому виникає це явище? До якого типу він відноситься-самостійного чи не самостійного?
    • Перегляньте-не пожалійте часу.

    • Розглянемо розділ ЗРЗ(9:15-24)

 (2 урок)Астрономія. Екваторіальні координати. 

Практична робота № 1

  • 3 варіанти на вибір:
  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба.
Засоби опрацювання теми.

Домашня робота. Приготувати Рухому зоряну карту.(стор.15 і 16)

Тема уроку у 8 А класу. Тепловий баланс. Розв'язання задач.(Кількість теплоти. Питома теплоємність.)

До уроку. 

  • Про що говорить даний запис: с=400 Дж/кгК?
  • Яку кількість теплоти потрібно передати воді в склянці об'ємом 200 мл, щоб нагріти її від кімнатної температури(20 градусів) до кипіння? 
  • До якої температури нагріється відро води(10 л),якщо туди опустити залізну кілограмову гирю нагрітої до 100 градусів? Температура води у відрі-20 градусів.
Прочитати параграф 8.
  •  Виконаємо завдання 7 із Вправи 8.
  • Під час уроку прочитаємо параграф 9.
  • Виконаємо завдання із Вправи 9.
  • Перегляньте відео:

Тема уроку для 10 А класу. Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально розглянемо причину і форму доцентрового прискорення.
Дом.завдання на наступний урок. Параграф і Вправа 8.

Тема уроку у 9 А класу. Продовження попереднього уроку.

Розв'язування задач: "Визначення напрямку індукційного струму і електрорушійної сили."

До уроку. повторити ВСЕ разом(ЕлкДв)

  • Уміти пояснити чинники утворення індукційного струму.
  • Сформулювати закон електромагнітної індукції.
  • Розв'язати Із Вправи 8(1)
  • Поясніть принципову різницю у формулюванні: -Якщо через площу, обмежену замкнутим контуром, змінюється магнітний потік, в контурі виникає індукційний струм.             -Якщо через площу замкнутого провідником-контуром міняється магнітне поле, то в контурі провідника виникає електрорушійна сила індукція, яка утворює електричний струм в провіднику.
Під часу уроку розглянути Правило Ленца(методи визначення напрямку індукційного струму.
відео магнітного маятнику

Допомога.

2.Який принцип (чи явище) лежить в основі виробництва електричної енергії?  Чиї роботи і експерименти лягли в основу даної методи?
4.Результат дослідів Фарадея. Закон електромагнітної індукції.
Для розгляду і повторення теми використаю Я ЕМІ(розробка "На урок")
 Додатково. Параграф 8. Вправа 8.


вівторок, 8 жовтня 2024 р.

09 Жовтня

 

Розклад уроків фізики на середу,09 Жовтня 2024 року.

 08-30Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25Другий урок- 9А.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/79644117137?pwd=W0JaNmEKHNa75kDxrrdJaaJarOUSUD.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78309561510?pwd=TEbbjW0SB74eSDLbs6BfjVlGbuy3Bo.1

11-15Четвертий урок10Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71617966890?pwd=VLrb70LfaG9aw4p2uQvOMVyGbSOeZK.1

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/77998169885?pwd=dZLDagqcM6fWE6FRaye1dS8jFC4oFt.1

Тема уроку для 9 А і 9 Б класів. Розв'язування задач: "Правило Ленца. Закон електромагнітної індукції. Зв'язок між електричним і магнітним полем."

До уроку. повторити ВСЕ разом(ЕлкДв)

  • Уміти пояснити чинники утворення індукційного струму.
  • Сформулювати закон електромагнітної індукції.
  • Розв'язати Із Вправи 8(1)
  • Поясніть принципову різницю у формулюванні: -Якщо через площу, обмежену замкнутим контуром, змінюється магнітний потік, в контурі виникає індукційний струм.             -Якщо через площу замкнутого провідником-контуром міняється магнітне поле, то в контурі провідника виникає електрорушійна сила індукція, яка утворює електричний струм в провіднику.
Під часу уроку розглянути Правило Ленца(методи визначення напрямку індукційного струму.
відео магнітного маятнику

Допомога.

2.Який принцип (чи явище) лежить в основі виробництва електричної енергії?  Чиї роботи і експерименти лягли в основу даної методи?
4.Результат дослідів Фарадея. Закон електромагнітної індукції.
Для розгляду і повторення теми використаю Я ЕМІ(розробка "На урок")
 Додатково. Параграф 8. Вправа 8.

Тема уроку 10 Б класу.Розв'язування задач :"Рух тіла під дією сили тяжіння"
До уроку:
  • Виконати задачу №2 Вправи 6.
  • Вміти пояснити рух тіла, кинутого під кутом до горизонту.(§.7)
Засоби для опрацювання теми:Рух тіла під дією сили тяжіння в загальному вигляді(Рух тіла, кинутого під кутом до горизонту)

Під час уроку виконаємо задачу:
1.Визначити як далеко впаде вантаж, скинутий з літака, що рухається на висоті 5 км зі швидкістю 700 км/год.
2.Чи попаде даний вантаж в кузов машини, що рухається по шосе зі швидкістю 80 км/год? визначити відстань, на якій була машина попереду літака, перед скиданням вантажу.

 ДЗ.§ 7,пункт 5 і приклади розв'язання задач.

Тема уроку 11 Б класу. Електричний струм у вакуумі.

До уроку повторити:
  • Механізм провідності в металах; надпровідність.
  • Механізм провідності в електролітах; як залежить опір електролітів від температури.
  • Які заряди є носіями струму в газах?
  • Що таке самостійний газовий розряд? В яких умовах він існує? Чи існують різні умови?

  • Що таке струм насичення в газах? Чому виникає це явище? До якого типу він відноситься-самостійного чи не самостійного?
  • Перегляньте-не пожалійте часу.

  • Розглянемо розділ ЗРЗ(9:15-24)

понеділок, 7 жовтня 2024 р.

8 Жовтня.

 {Хто Ви?}

Що скаже нам Безмежний космос?

 Фронт вірусів проти українців.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.

Розклад уроків фізики на 08 Жовтня,вівторок.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/75381502840?pwd=3AmnhsAoCg0nkG4x49rN5JIMlwvphw.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74589401113?pwd=jQhu749nqu6ApbL8smxROrrulnyxP4.1 

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78959184333?pwd=DxdchIXxNd544gS12KNQ3ZNcygyHIt.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74935442556?pwd=lAXbNbe8QbqnlwmDVy4rStws3aK1Qu.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73766215869?pwd=6wQ74CfOE3Pf05VtaAbnHJGaX1wo6Y.1

13-15. Шостий урок. 

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77430675733?pwd=Jozb3MxPy1YNOQhC1AJxbGeLbudAxp.1

Тема уроку у 11 Б(1урок) класу.Повторення(через технічні проблеми) Розв'язування задач: "Газовий розряд. Види газових розрядів." 

  • До уроку прочитати § 7.Знати чинники, які переводять гази в провідникову форму-плазму.Перегляньте відео.


  • Що таке йонізація? Які об'єкти знаходяться в стадії плазми. Що таке гаряча плазма?
  • Під час уроку розглянемо Види самостійного газового розряду. Чинники і приклади самостійного газового розряду в природі.
  • Порівняємо властивості середовищ, які проводять електричний струм-металрозчинигази.
  • Задачі із ЗРЗ; розділ 9.
 для вас.)   (тліючий газовий розряд між катодом і аноном)
На наступний урок розглянути Вправу 7.

 (2 урок)Астрономія. Екваторіальні координати. 

Практична робота № 1

  • 3 варіанти на вибір:
  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба.
Засоби опрацювання теми.

Домашня робота. Приготувати Рухому зоряну карту.(стор.15 і 16)

Тема уроку у 7 А класу. Розв'язування задач з теми "Швидкість рівномірного руху. Рівняння руху, як спосіб визначення положення тіла в просторі."

До уроку. Що таке швидкість механічного руху? Про що говорить даний вираз: 54 км/год?

Що таке рівномірний рух? А нерівномірний?
Як визначити шлях тіла(або переміщення-якщо рух є прямолінійним)?
Символи теми: --швидкість;
                            -s, l -шлях;
                            - - позначення інтервалу часу.
Прочитати параграф 7 (читати треба)

Під час уроку.
  • Хто швидше рухається -гепард(інколи досягає швидкості -100 км/год) чи авто, що долає 36м/с?
  • Із Чугуєва виїхали маршрутка зі швидкістю 72 км/год і приватне авто зі швидкістю  25 м/с. На скільки одна із машин раніше приїде до автостанції в Харкові(38 км)?
  • Вправа 7(3,4)
  • Вправа 8 (4,5)
  • Вправа 9(4,5)
Домашня робота на наступний урок. Прочитати §.8,9.
Вправа 9(3,6)

Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач "Закон і явище електромагнітної індукції"
  • До уроку знати і уміти пояснити Явище електромагнітної індукції.
  • Навести приклади виробництва електричного струму в промислових масштабах.
  • Правило правої руки.
Під час уроку:
  • розглянемо приклади виникнення явища електромагнітної індукції;
  • правило визначення напрямку індукційного струму; правило Ленца.
  • Закон електромагнітної індукції який пояснює вірну причину даного явища-зміна магнітного поля породжує змінне електричне поле: 
  • Закон електромагнітної індукції поєднує електричне і магнітне ЕЛЕКТРОМАГНІТНЕ поле.
  • Вправа 8 .
Дом.Завд. Вправа 8.

Тема уроку 10 А класу.Розв'язування задач :"Рух тіла під дією сили тяжіння"
До уроку:
  • Виконати задачу №2 Вправи 6.
  • Вміти пояснити рух тіла, кинутого під кутом до горизонту.(§.7)
Засоби для опрацювання теми:Рух тіла під дією сили тяжіння в загальному вигляді(Рух тіла, кинутого під кутом до горизонту)

Під час уроку виконаємо задачу:
1.Визначити як далеко впаде вантаж, скинутий з літака, що рухається на висоті 5 км зі швидкістю 700 км/год.
2.Чи попаде даний вантаж в кузов машини, що рухається по шосе зі швидкістю 80 км/год? визначити відстань, на якій була машина попереду літака, перед скиданням вантажу.

 ДЗ.§ 7,пункт 5 і приклади розв'язання задач.

Тема уроку у 8 А класу. Розв'язування задач: "Питома теплоємність. Кількість теплоти"
До уроку:
  • Яку мету сер Джоуль переслідував в пошуках теплового еквіваленту механічної роботи?
 Питома теплоємність речовини. Кількість теплоти, що поглинається речовиною в ході нагрівання або виділяється під час охолодження.
Тепловий еквівалент механічної роботи. Джоуль.(повторіть)

    А=Q
    Nmgh=cm(t2-t1)

  • Що характеризує питома теплоємність речовини?
  • Q=cm(t2-t1)

    c=4200Дж/кгК-енергія потрібна для нагрівання 1кг на 1градус.

  • Прочитати Параграф 8.
Під час уроку. Розглянемо завдання Вправи 8.

Вищенаведені задачі розглянемо в процесі уроку.

    На наступний урок прочитати ЛР №1 і підготувати зошит до її виконання(стор.40)



Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране