понеділок, 14 жовтня 2024 р.

15 Жовтня

 

Творці  сучасної цивілізації.

Розклад уроків фізики на 15 Жовтня,вівторок.

 08-30. Перший урок-11БПосилання

 https://us04web.zoom.us/j/72277171258?pwd=mSs3R5k7mTSIN2H8SyFF3lIAjM0ZzI.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79730738937?pwd=j6KCyU7YYSzXxzbayaGVaSqo8qN7Cw.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74583059081?pwd=66Bjv9ZYo1rA2mBzWc8EU95D93MZNa.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73503263983?pwd=Bh4pwyMMUkzdrUte8hjQIvgAvhsyC4.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/77546315111?pwd=SsoFvrZGzXWzHRhYjYooUABcnbf2DM.1

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/73254601199?pwd=bwaxnDbvT3p57XOTafbhIO2EmYOzss.1


Тема уроку у 11 Б(1урок) класу. Типи календарів. Астрономія та визначення часу.

До уроку:Практична робота № 1(підготовча,чорнова) 

3 варіанти на вибір:

  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба
Під час уроку.
  • Визначення координат положення спостерігача на поверхні Землі.1.Вкажіть положення спостерігача, якщо широта відповідає 50градусів,а довгота 36 градусів східної півкулі. Як попередньо ми, користуючись екваторіальними координатами видимої зорі.
  • Що таке ТРОПІЧНИЙ РІК? Календарний рік (Tt-Tk=365д 06г 00хв 00с- 365д 05г 48хв 46с) довший тропічного року.
  •  Обертання Землі поступово сповільнюється (тобто, тривалість доби зростає), то з часом тривалість тропічного року (якщо вимірювати її в сонячних добах) поступово зменшується. У середніх сонячних добах тривалість тропічного року можна подати такою формулою:                     Т = 365,24219879 — 0,00000614t, де: t — проміжок часу від фундаментальної епохи до гринвіцької півночі заданої дати.

  • Часові пояси.

    Доба не кратна тропічному рокові.

  • Юліанський і Григоріанський календар.(Історія календарів-Сонячний, Місячний)

  • Нерівномірність ходу Сонця(Землі) протягом року.


Тема уроку у 11 Б(2 урок) класу. Фізика. Узагальнення                                           теми "Струм в різних середовищах"
 Застосування напівпровідникових елементів: Діод, Транзистор, фотоелемент, термістор.

До уроку. 
  • Переглянути відео(в частині -"задачі")
  • Перегляньте відео 2 у частині-"утворення p-n переходу. Діод.

Під час уроку:

  •  Розбір-аналіз утворення p-n переходу. Принцип роботи діоду. 
  • Вправа 9.
  • Діод -випрямляч:

  • Світлодіод.
  • під час проходження струму в напівпровіднику на p-n переході відбувається рекомбінація (падіння електронів в дірку) що призводить до виділення квантів світла.
    На наступний урок. Повторити контрольні питання після параграфу 6,7,8.
Тема Уроку у 7 А класу.Тема уроку у 7 А  і 7 Б класу. Графіки рівномірного руху. Рівняння руху.
До уроку.
  • Вправа 9(6)
  • Визначити швидкість руху тіл.


  • Скласти рівняння руху.
  • Опрацювати стор. 66.
Під час уроку Ще раз !!! розглянемо способи описання руху.
1)Описування.
2) Таблиця.
3) Рівняння.
4)Графік.
Троє друзів  їдуть  в  Чкаловськ зі швидкістю 54 км/год. Опишіть  рух друзів різним методом.
Скористаємось параграфом 10.


На наступний урок опрацювати параграф 10(особливо стор.63), Вправа 10(3,4)


Тема уроку у 9 Б класу. Лабораторна робота №2.Дослідження явища електромагнітної індукції.

До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  
    Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)
  • Під час уроку  виконаємо ЛР №2. Дослідження явища електромагнітної індукції.(стор.45-47)
Домашня робота Підготувати Звіт ЛР№2
 і здати на перевірку.

Тема уроку у 10 А класу. Узагальнення теми "Основи кінематики. 1"
До уроку виконати  Тест "Основи кінематики" за кодом       (classtime.com) 3GKE5P5
 Під час уроку виконаємо задачі прикладом:

1. З якою лінійною швидкістю відбувався рівномірний рух тіла по колу радіусом 50 м, якщо за 10 хв тіло вчинило 60 обертів?

А. Приблизно 5 м/с. Б. Приблизно 113 км/год .  

B. Приблизно 113 м/с. Г. Приблизно 188 км/год .

2. Секундна стрілка годинника удвічі коротше годинникової. У якої з них лінійна швидкість кінця стрілки більше? В скільки разів?

А. У годинникової, в 12 разів. Б. У секундної, в 12 разів.B. У годинникової, в 360 разів. Р. У секундної, в 360 разів.

 3. Хвилинна стрілка годинника удвічі довше годинникової. У якої з них доцентрове прискорення кінця стрілки менше? В скільки разів?

А. У годинникової, в 24 рази. б. У хвилинної, в 24 рази.B. У годинної, в 288 разів. Р. У хвилинної, в 288 разів.

4.В деякий момент часу швидкості діаметрально протилежних точок обруча А і В (див. малюнок) перпендикулярні його діаметру АВ. Їх модулі відповідно рівні VA = 5 м/с і VB = 8 м/с. Визначте модулі швидкостей точок  О і С у цей момент.

5.Вправа 8(5)

На наступний урок підготувати зошит до ЛР№2
(стор.53 підручника)

Тема уроку у 8 А класі. Лабораторна робота(ЛР) №1.Вивчення теплового балансу за умови змішування води різної температури.
До уроку:
  • Підготувати підготовчі записи(дата, тема, мета, обладнання, таблиці. формули) в зошиті до роботи(стор.40 в підручнику)
  • Виконати  задачу 1 із Вправи 9.
  • Прочитати параграф 9(приклади)
Під час уроку ВИКОНАННЯ ЛР№1.
ДЗ. Підготувати звіт роботи і здати на перевірку.

пʼятниця, 11 жовтня 2024 р.

14 Жовтня.

 Хто Ви?}

Творці  сучасної цивілізації.

Що скаже нам Безмежний космос?

 Фронт вірусів проти українців.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.

Розклад уроків фізики на 14 Жовтня, понеділок.

08-30. Перший урок 11Б 

https://us04web.zoom.us/j/73827990908?pwd=a6Ivb5WlHa60g5a6ayfmVmqFrGr8rY.1

 09-25. Другий урок- 11А 

https://us04web.zoom.us/j/77647172801?pwd=rL49hZcJzw7gBPvXcaDltIc80iz4Hs.1

 10-20. Третій урок - 10 Б 

https://us04web.zoom.us/j/71472449146?pwd=dOUeL1vdIEazTL4mYHVdqyy4vpItP0.1

11-15. Четвертий урок- 10А 

https://us04web.zoom.us/j/71265608084?pwd=ZHA8O5snwtVKHEJQ3DvhwgGzpI1GJC.1 

12-30. П'ятий урок - 9Б 

https://us04web.zoom.us/j/75134150417?pwd=chbJ0BtkCbGBhg66knmO0b6YR13yRX.1

Тема уроку в  11 Б класах.  Струм у напівпровідниках. Власна і домішкова провідність.

До уроку виконайте тест (на classtime.com) за кодом 569G8NN.

Під час уроку
Опрацюємо параграф 8.
Вдома передивіться вичерпне для опрацювання теми наступне відео.

Дане відео фізично-аргументоване.З точки зору механізму процесу:

Вдома ОпРаЦюВаТи  параграф 8.
Вправа 8(задачі для допомоги в попередньому відео)


Тема уроку у 11 А класу. Застосування напівровідникових елементів: Діод, Транзистор, фотоелемент, термістор.
Розв'язування задач.
До уроку. 
  • Переглянути відео(в частині -"задачі")
  • Перегляньте відео 2 у частині-"утворення p-n переходу. Діод.

Під час уроку:

  •  Розбір-аналіз утворення p-n переходу. Принцип роботи діоду. 
  • Вправа 9.
  • Діод -випрямляч:

  • Світлодіод.
  • під час проходження струму в напівпровіднику на p-n переході відбувається рекомбінація (падіння електронів в дірку) що призводить до виділення квантів світла.
    На наступний урок. Повторити контрольні питання після параграфу 6,7,8.

Тема уроків у 10-А і 10-Б класах. Розв'язування задач із розділу: "Рівномірний рух по колу."

Попереднє завдання уроку потрібно виконати для покращення розуміння теми(Одну задачу із трьох)

Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально - причина і форма доцентрового прискорення.



До уроку знати і розуміти: 
  • Що таке "рівномірний рух" по колу. Чому він,є рівноприскореним?
  • Кутова міра -"Радіан"? Скільки радіан у повному кругові?
  • Параметри, що характеризують рух матеріальної точки по колу:
  • лінійна швидкість;
  • кутова швидкість;
  • період і частота обертового руху;
  • Зв'язок кутової і лінійної швидкості;
  • Визначення доцентрового прискорення.
Під час уроку розв'язування задач на прикладі задач Вправи 8. Скласти конспект для використання під час уроку.


Тема уроку в 9 Б класу. Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне поле»
До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  Під час уроку розглянемо неточності і нерозуміння деяких вищенаведених питань.
  • А також перевіримо розв'язок завдань із Вправи 8.
  • Завдання на сторінці 47.
На наступний урок підготувати записи в зошиті до виконання ЛР №2. Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)


четвер, 10 жовтня 2024 р.

11 Жовтня

 11 ЖовтняП'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,11 Жовтня.

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79584283237?pwd=1uOfTlwnbQsEzOgwlfu3sAcFy91Y1P.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75437264086?pwd=pIm9TpnuStVMSWp5YntEWun67JTbxu.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76506420875?pwd=VqhZdb9DWkRjEN2dpoiaB0BJF8ceoE.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання  https://us04web.zoom.us/j/75280030254?pwd=SQiYewnPSx4BokBhwqAbWbsJneBxpl.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74167304549?pwd=4dyiR4GjHsLOVXElRDZib1MLzx5xTs.1

 Тема уроку для 10 Б класу. Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально розглянемо причину і форму доцентрового прискорення.
Дом. завдання на наступний урок. Параграф і Вправа 8.

Тема уроку у 7 А  і 7 Б класу. Графіки рівномірного руху. Рівняння руху.
До уроку.
  • Певний тип Літаку має крейсерську швидкість 900км/год. Яку відстань пролітає літак за одну секунду?
  • Спринтер долає відстань 100 м за 9,8 секунд. Яку відстань він зміг би  подолати за годину, якби зміг  підтримувати сталу швидкість.
  • Турист пройшов на північ 3 км, повернув на схід і пройшов ще 4 км. Який шлях пройшов турист і яке він зробив переміщення? Як далеко він опинився від точки виходу?
  • Вправа 9(5)
Під час уроку розглянемо способи описання руху.
1)Описування.
2) Таблиця.
3) Рівняння.
4)Графік.
Троє друзів  їдуть  в  Чкаловськ зі швидкістю 54 км/год. Опишіть  рух друзів різним методом.
Скористаємось параграфом 10.

На наступний урок опрацювати параграф 10(особливо стор.63), Вправа 10(3,4)

Тема уроку  у 11 А класу. Струм у напівпровідниках. Власна і домішкова провідність.
До уроку виконайте тест (на classtime) за кодом J8W994V.

Під час уроку
Опрацюємо параграф 8.
Вдома передивіться вичерпне для опрацювання теми наступне відео.

Дане відео фізично-аргументоване.З точки зору механізму процесу:

Вдома ОпРаЦюВаТи  параграф 8.
Вправа 8(задачі для допомоги в попередньому відео)

Тема уроку в 9 А класу. Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне поле»
До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  Під час уроку розглянемо неточності і нерозуміння деяких вищенаведених питань.
  • А також перевіримо розв'язок завдань із Вправи 8.
  • Завдання на сторінці 47.
На наступний урок підготувати записи в зошиті до виконання ЛР №2. Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)

середа, 9 жовтня 2024 р.

10 Жовтня

 

10 Жовтня,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74360353956?pwd=mDhc6fGzXPa1anda8bBpsLJJhwXXWr.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78842719194?pwd=2zEgJYFUrrMqYdZv59FX02vTp1mZ4v.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75513038694?pwd=zmRBLqsUrKxyGJ1aubxaw5Fz14x1oA.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74981983387?pwd=HiC3KCGNJ2iVTctnzING6KpAwweCbL.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78187997819?pwd=wM1jzScsO8ibTZGT632WFpLEEv2DRI.1


14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1


  • Тема уроку для 7 Б класу.  Розв'язування задач з теми "Швидкість рівномірного руху. Рівняння руху, як спосіб визначення положення тіла в просторі."

    До уроку. Що таке швидкість механічного руху? Про що говорить даний вираз: 54 км/год?

    Що таке рівномірний рух? А нерівномірний?
    Як визначити шлях тіла(або переміщення-якщо рух є прямолінійним)?
    Си
                                -s, l -шлях;
                                - - позначення інтервалу часу.
    Прочитати параграф 7 (читати треба)

    Під час уроку.
    • Хто швидше рухається -гепард(інколи досягає швидкості -100 км/год) чи авто, що долає 36м/с?
    • Із Чугуєва виїхали маршрутка зі швидкістю 72 км/год і приватне авто зі швидкістю  25 м/с. На скільки одна із машин раніше приїде до автостанції в Харкові(38 км)?
    • Вправа 7(3,4)
    • Вправа 8 (4,5)
    • Вправа 9(4,5)
    Домашня робота на наступний урок. Прочитати §.8,9.
    Вправа 9(3,6)https://us04web.zoom.us/j/71425515308?pwd=KME9LPfU1gVXvKkyPp5gAnVIraG19n.1
  • мволи теми: --швидкість;

Тема уроку у 11 А (1урок) класу. Повторення: "Газовий розряд. Види газових розрядів." 

  • До уроку прочитати § 7.Знати чинники, які переводять гази в провідникову форму-плазму.Перегляньте відео.


  • Що таке йонізація? Які об'єкти знаходяться в стадії плазми. Що таке гаряча плазма?
  • Під час уроку розглянемо Види самостійного газового розряду. Чинники і приклади самостійного газового розряду в природі.
  • Порівняємо властивості середовищ, які проводять електричний струм-металрозчинигази.
  • Тема уроку 11 А класу. Електричний струм у вакуумі.

    До уроку повторити:
    • Механізм провідності в металах; надпровідність.
    • Механізм провідності в електролітах; як залежить опір електролітів від температури.
    • Які заряди є носіями струму в газах?
    • Що таке самостійний газовий розряд? В яких умовах він існує? Чи існують різні умови?

    • Що таке струм насичення в газах? Чому виникає це явище? До якого типу він відноситься-самостійного чи не самостійного?
    • Перегляньте-не пожалійте часу.

    • Розглянемо розділ ЗРЗ(9:15-24)

 (2 урок)Астрономія. Екваторіальні координати. 

Практична робота № 1

  • 3 варіанти на вибір:
  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба.
Засоби опрацювання теми.

Домашня робота. Приготувати Рухому зоряну карту.(стор.15 і 16)

Тема уроку у 8 А класу. Тепловий баланс. Розв'язання задач.(Кількість теплоти. Питома теплоємність.)

До уроку. 

  • Про що говорить даний запис: с=400 Дж/кгК?
  • Яку кількість теплоти потрібно передати воді в склянці об'ємом 200 мл, щоб нагріти її від кімнатної температури(20 градусів) до кипіння? 
  • До якої температури нагріється відро води(10 л),якщо туди опустити залізну кілограмову гирю нагрітої до 100 градусів? Температура води у відрі-20 градусів.
Прочитати параграф 8.
  •  Виконаємо завдання 7 із Вправи 8.
  • Під час уроку прочитаємо параграф 9.
  • Виконаємо завдання із Вправи 9.
  • Перегляньте відео:

Тема уроку для 10 А класу. Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально розглянемо причину і форму доцентрового прискорення.
Дом.завдання на наступний урок. Параграф і Вправа 8.

Тема уроку у 9 А класу. Продовження попереднього уроку.

Розв'язування задач: "Визначення напрямку індукційного струму і електрорушійної сили."

До уроку. повторити ВСЕ разом(ЕлкДв)

  • Уміти пояснити чинники утворення індукційного струму.
  • Сформулювати закон електромагнітної індукції.
  • Розв'язати Із Вправи 8(1)
  • Поясніть принципову різницю у формулюванні: -Якщо через площу, обмежену замкнутим контуром, змінюється магнітний потік, в контурі виникає індукційний струм.             -Якщо через площу замкнутого провідником-контуром міняється магнітне поле, то в контурі провідника виникає електрорушійна сила індукція, яка утворює електричний струм в провіднику.
Під часу уроку розглянути Правило Ленца(методи визначення напрямку індукційного струму.
відео магнітного маятнику

Допомога.

2.Який принцип (чи явище) лежить в основі виробництва електричної енергії?  Чиї роботи і експерименти лягли в основу даної методи?
4.Результат дослідів Фарадея. Закон електромагнітної індукції.
Для розгляду і повторення теми використаю Я ЕМІ(розробка "На урок")
 Додатково. Параграф 8. Вправа 8.


Зауваження

25 Листопаду

 For Jan   https://us04web.zoom.us/j/79854670096?pwd=C6EbryRD5l33aUxCr9SGM0GuFW8Nfz.1 https://znayshov.com/News/Details/otsiniuvannia_v_5-7_...

Вибране