Розклад уроків фізики на 15 Жовтня,вівторок.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72277171258?pwd=mSs3R5k7mTSIN2H8SyFF3lIAjM0ZzI.1
09-25. Другий урок- 7А.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/79730738937?pwd=j6KCyU7YYSzXxzbayaGVaSqo8qN7Cw.1
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74583059081?pwd=66Bjv9ZYo1rA2mBzWc8EU95D93MZNa.1
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання
https://us04web.zoom.us/j/73503263983?pwd=Bh4pwyMMUkzdrUte8hjQIvgAvhsyC4.1
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/77546315111?pwd=SsoFvrZGzXWzHRhYjYooUABcnbf2DM.1
14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання
https://us04web.zoom.us/j/73254601199?pwd=bwaxnDbvT3p57XOTafbhIO2EmYOzss.1
Тема уроку у 11 Б(1урок) класу. Типи календарів. Астрономія та визначення часу.
До уроку:Практична робота № 1(підготовча,чорнова)
3 варіанти на вибір:
- а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
- б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
- в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба
- Визначення координат положення спостерігача на поверхні Землі.1.Вкажіть положення спостерігача, якщо широта відповідає 50градусів,а довгота 36 градусів східної півкулі. Як попередньо ми, користуючись екваторіальними координатами видимої зорі.
- Що таке ТРОПІЧНИЙ РІК? Календарний рік (Tt-Tk=365д 06г 00хв 00с- 365д 05г 48хв 46с) довший тропічного року.
Обертання Землі поступово сповільнюється (тобто, тривалість доби зростає), то з часом тривалість тропічного року (якщо вимірювати її в сонячних добах) поступово зменшується. У середніх сонячних добах тривалість тропічного року можна подати такою формулою: Т = 365,24219879 — 0,00000614t, де: t — проміжок часу від фундаментальної епохи до гринвіцької півночі заданої дати.
Часові пояси.
Доба не кратна тропічному рокові.Юліанський і Григоріанський календар.(Історія календарів-Сонячний, Місячний)
Нерівномірність ходу Сонця(Землі) протягом року.
Під час уроку:
- Розбір-аналіз утворення p-n переходу. Принцип роботи діоду.
- Вправа 9.
- Діод -випрямляч:
- Світлодіод.
- під час проходження струму в напівпровіднику на p-n переході відбувається рекомбінація (падіння електронів в дірку) що призводить до виділення квантів світла.На наступний урок. Повторити контрольні питання після параграфу 6,7,8.
- Вправа 9(6)
- Визначити швидкість руху тіл.
- Скласти рівняння руху.
- Опрацювати стор. 66.
- Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
- Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
- Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
- Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
- Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
- Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
- Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
- Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.
Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)
- Під час уроку виконаємо ЛР №2. Дослідження явища електромагнітної індукції.(стор.45-47)
1. З якою лінійною швидкістю відбувався
рівномірний рух тіла по колу радіусом
А. Приблизно 5 м/с. Б. Приблизно 113 км/год .
B. Приблизно 113 м/с. Г. Приблизно 188 км/год .
2. Секундна стрілка годинника удвічі коротше годинникової. У якої з них лінійна швидкість кінця стрілки більше? В скільки разів?
А. У годинникової, в 12 разів. Б. У секундної, в 12 разів.B. У годинникової, в 360 разів. Р. У секундної, в 360 разів.
А. У годинникової, в 24 рази. б. У хвилинної, в 24 рази.B. У годинної, в 288 разів. Р. У хвилинної, в 288 разів.
- Підготувати підготовчі записи(дата, тема, мета, обладнання, таблиці. формули) в зошиті до роботи(стор.40 в підручнику)
- Виконати задачу 1 із Вправи 9.
- Прочитати параграф 9(приклади)