четвер, 7 листопада 2024 р.

8 Листопада

 Розклад уроків на п'ятницю,08 Листопаду

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання  

https://us04web.zoom.us/j/72957675670?pwd=Jq2fjMHJo4PxLPKdsZOH4LKx2N88Wb.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77230915174?pwd=EvWOJFZFiZrxbB6bciyGzWKqa1rQKv.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71391768759?pwd=3wkLL5EuDhy0uXkGw34zmhafpzG9uW.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/76739191827?pwd=az3lYC6mO6BzRj2xz8fYdzshz7FFzx.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77307093997?pwd=VJPLKMw1s41FoOKb0LC8CDDL06TB4c.1


 Тема уроку для 10 Б класу Розв'язування задач.Гравітація. Закон Всесвітного тяжіння. Перша космічна швидкість.


До уроку. потрібно уявляти і розуміти.
В ході уроку виконаємо:

  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. 
  • Визначити параметри руху стаціонарного супутника.
  • У скільки раз Юпітер далі від Сонця ніж Земля, якщо період обертання Юпітера довкола Сонця 11,8 Земних років?
  • Характерний рух тіл в Сонячній системі.
Домашня робота на наступний урок. Параграф 12(прочитати)

Тема уроків для 7 А і  7 Б класів. Лабораторна робота №5.Вимірювання середньої швидкості тіла.

До уроку.
Перегляньте відео і виконайте із Вправи 11(4)
Підготуйте в зошиті записи, які можна зробити до уроку.
Для цього прогляньте інструкцію до роботи №1
 на сторінці 75 вашого підручника.

Під час уроку виконаємо ЛР№1 (одну, спільну частину) за інструкцією.

Тема уроку для 11 А класу. Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції.
До уроку. Магнітний потік-що це?
Якщо Електричний струм створює магнітне поле, то обернений ефект -магнітне поле -може створити електричний струм?
Вправа 12(5)

Під час уроку розглянемо Досліди Фарадея і вирішення Майклом Фарадеєм заявленої проблеми.
Але спочатку виконаємо тест із ЗРЗрА.(розділ 8)
Постановка експерименту Фарадея.
Закону Електромагнітної індукції.
На наступний урок опрацювати  §.12.

Тема уроку у 9 А класу. Побудова зображення  у плоскому дзеркалі. Розв'язування задач.

До уроку. Виконати ЛР№5. Дослідження закону відбивання світла(інструкція на сторінці 74 вашого підручника)Закон відбиття.Зображення в плоскому дзеркалі. Задачі на прямолінійне поширення світла,закон відбивання.Практикум. 
Опрацювати § 11.Вправа 11(1-3)

Під час уроку розглянемо завдання Вправи 11(4-6)

Приклад.

Частина завдань розглядається і коментується колективно.

Почергово-завдання учнями виконується самостійно(для самооцінювання і оцінювання учителем)

Дом.завдання буде вибрано після результатів даного уроку.




середа, 6 листопада 2024 р.

7 Листопада

 Розклад уроків фізики на четвер 07 Листопада

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/71763182563?pwd=BNaQ06FeyP62rnGBG7CFWBwv7jFs0p.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/76086472939?pwd=bLefBDFN8RS0PiXNaCRLybzY3ebhnQ.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73418824563?pwd=PRFXD2jJ5o2t34ahTjNgTkqIbbTcrb.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/76627192904?pwd=ofs5E14Ntdc179CaC5SE1ch3XmEoP6.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/74610261989?pwd=asVBHr3dKRTfPAsuoat5XqI38cy4kO.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72726004408?pwd=4nAbZYeInSePGXZoGd8VHrUzSqtwCE.1

 Дві задачі для 8-го класу, які вони просили.

1.В ставку плаває сосновий стовбур. Яка частина соснового стовбура плаває(знаходиться) під водою?

2. У воду За температури 20 градусів опустили кульку,яку витягли із окропу. Температура підвищилась на два градуси. На скільки підніметься температура води якщо в неї занурити ще дві такі кульки нагріті в окропі?

Тема уроку для 7 Б класу. 
  Розв'язування задач. Нерівномірний рух. Середня швидкість.
До уроку вміти і знати:
  • Який рух є нерівномірним? Про що говорить середня швидкість руху?
  • Як визначити середню швидкість руху?
  • Поясніть графік руху  і визначте середню швидкість.

  • Під час уроку прокоментуємо питання, виписане вище до даного графіку.(стор.71-72)
  • Опрацюємо Вправу 11(Мій вибір завдань, в залежності, від того, як ми будемо розуміти завдання)
  • Можете скористатися відео про середню швидкість.


Домашнє завдання на наступний урок. Опрацювати параграф 11(особливо сторінки 71-72)
Підготуватись до Лобораторної роботи "Визначення середньої швидкості тіла."(інструкція на сторінці 75 вашого підручника)

Тема уроку у 11 А (1урок-фізика) класу. Розв'язування задач. Сила Ампера і Лоренца.

До уроку.

Переглянемо відео.
Практична складова Теми. Розв'язування задач.

Домашня робота на наступний урок.§ 12. Вправа 12(4,5)

Тема уроку у 11 А класу(Астрономія-7урок)
Рух Місяця. Фази Місяця.

До уроку знати.
  • Що таке екліптика? Зодіакальні сузір'я.
  • Уміти пояснити формулу  h-δ  = 90-φ ;
  • Що таке синодичний і зоряний періоди Місяця? Фази
  •  Місяця.
    Синодичний ?


  • Під час уроку розглянемо ДВА питання: 
  • Конфігураціі планет.
  • Дом.завдання на наступний урок стор.22-27.
  • підручник "Астрономія"(Пришляк,2019р)

Тема уроку для 8 А класу. Плавлення і кристалізація.

До уроку знати і уміти:
  • В якому стані знаходиться тіло, якщо воно зберігає об'єм, але не форму?
  • Чому скло на дотик виглядає твердим тілом, але таким не являється? Як називається така форма речовини?
  • Що таке алотропія? Наведіть приклади.
  • Чи існують рідкі кристали? де вони використовувались?
  • Що таке графени і де вони використовуються?
  • Чи можуть всі речовини бути у різних агрегатних станах? Хто першим однозначно відповів  на це питання?
  • За шкалою Цельсія температура тіла -5градусів. Якою є температура тіла за шкалою Кельвіна?
  • Вправа 10

  • Що зображено на фото?
    Під час уроку розглянемо. Як поміняти агрегатний стан тіла? Що відбувається з атомами і молекулами і взаємодія між ними?




  • Спостереження за таненням снігу.
Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 11.

Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач.Гравітація. Закон Всесвітного тяжіння. Перша космічна швидкість.

До уроку. потрібно уявляти і розуміти.
В ході уроку виконаємо:

  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. 
  • Визначити параметри руху стаціонарного супутника.
  • У скільки раз Юпітер далі від Сонця ніж Земля, якщо період обертання Юпітера довкола Сонця 11,8 Земних років?
  • Характерний рух тіл в Сонячній системі.
Домашня робота на наступний урок. Параграф 12(прочитати)

Тема уроку у 9 А  класу. Закон відбиття.Зображення в плоскому дзеркалі. Задачі на прямолінійне поширення світла,закон відбивання.Практикум.

До уроку. Опрацювати § 11.Вправа 11(1-3)

Прочитати лабораторну роботу №3.(іструкція на сторінці 74)

Під час уроку розглянемо завдання Вправи 11(4-6)

Приклад.

Частина завдань розглядається і коментується колективно.

Почергово-завдання учнями виконується самостійно(для самооцінювання і оцінювання учителем)

Дом.завдання буде вибрано після результатів даного уроку.






вівторок, 5 листопада 2024 р.

6 Листопада

 


Розклад уроків фізики на середу,06 Листопаду 2024 року.

 08-30Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25Другий урок- 9А.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72434240593?pwd=M6qE0a2tPUBLdSa7auiSBOOCHe5b9Q.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74683318320?pwd=tBcgVyg4H0ktu3YjUDu9I4RI7UbUMc.1

11-15Четвертий урок10Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73314916551?pwd=SW1VCQH5nOUMFb4dV2kAaqVmzfPv93.1

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/76247503984?pwd=ulOfhPt2CHPt67GOw8ofxt7KTOk1WN.1

Тема уроку у 9 А класу.  Розв'язування задач. 

Прямолінійне поширення світла. Закон відбиття світла.

  • До уроку. 
  • Як у  сонячну погоду можна виміряти  висоту будинку чи дерева, знаючи свій зріст?
  • Сформулюйте закон відбивання.
  • Чому відбите світло від білого аркуша не підтверджує закон відбивання?
  • Вправа 10(4-8,9)
  • ЩО собою являє "камера-обскура"? 


1.Під час уроку розглянемо явища, що описані у §.11.

2.Побудова зображення в плоскому дзеркалі і сформулювати правила до побудови зображення в дзеркалі.(сторінка 70 вашого підручника)

3.Пояснення до виконання ЛР№3."Отримання зображення в плоскому дзеркалі."

4.Задачі до § 11. Скористайтесь посиланнями до уроку.


Тема уроку у 9 Б класу. Закон відбиття.Зображення в плоскому дзеркалі. Задачі на прямолінійне поширення світла,закон відбивання.Практикум.

До уроку. Виконати лабораторну роботу №3.(іструкція на сторінці 74)

Під час уроку розглянемо завдання Вправи 11.

Приклад.

Частина Вправ розглядається і коментується колективно.

Почергово-завдання учнями виконується самостійно(для самооцінювання і оцінювання учителем)

Дом.завдання буде вибрано після результатів даного уроку.


Тема уроку у 10 Б класу. Розв'язування задач. Гравітація. Закон Всесвітнього тяжіння. Перша космічна швидкість.

До уроку. потрібно уявляти і розуміти.
Що таке гравітаційне поле і Закон Всесвітнього тяжіння.


Визначити прискорення, яке отримує Місяць у полі тяжіння Землі.
Параграф 11. Вправа 11(6)
  • Вправа 11(4,5)
  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. 

Тема уроку у 11 Б класу. Розв'язування задач.
До уроку .
  •  Поясніть умови виникнення сили Лоренца.
  • Знати правило лівої руки.
  • Де застосовують Силу Ампера?
  • Як застосовують Силу Лоренца?
  • Знати розрахункові  формули сил Лоренца.
  • Як рухаються заряджені частки в магнітному полі.
Пі час уроку розглянемо завдання типу:

8.16д. Електрон описує в однорідному магнітному полі коло радіусу 4 мм Знайдіть індукцію магнітного поля, якщо швидкість електрона 3,5·106 м/с.

А. 20 мТл.      Б. 50 мТл.     В. 2 мТл.         Г. 5 мТл.

 8.17д. Електрон влетів в однорідне магнітне поле з індукцією 1 мТл і описав коло радіусом 1 см. Яка швидкість електрона?

А. Від 400 км/с до 900 км/с Б. Від 1000 км/с до 1400 км/с.

B. Від 1500 км/с до 2000 км/с.  Г. Від 2100 км/с до 2500 км/с.

 В допомогу маєте посилання.(розділ 8 із ЗРЗдПА

понеділок, 4 листопада 2024 р.

5 Листопада

Робота

 Розклад уроків фізики на 05 Листопада, вівторок.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/71872951384?pwd=2q7h6Zj73JuAvnrSI6ErrZzYtxrm1R.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/79265487800?pwd=KU9AgXaATOFICxQb79yfv8as7zMBbh.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72323131713?pwd=Dxrx3Iyv75nOL30VbYlHVKwRqlCfh3.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/73163905468?pwd=gVQ0ebAPlQuH5m0bOEzfYU5pCGaR1Q.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75902534077?pwd=ByY2RR0nENjnuvuxkO1ywKu6fu3an4.1

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78209066606?pwd=F5ULof1ghUjP2504deGkkSgj3ObG34.1

Тема уроку у 11 Б (1урок-фізика) класу. Розв'язування задач. Сила Ампера і Лоренца.

До уроку.

Переглянемо відео.
Практична складова Теми. Розв'язування задач.

Домашня робота на наступний урок.§ 12. Вправа 12(4,5)

Тема уроку у 11 Б класу(Астрономія-7урок)
Рух Місяця. Фази Місяця.

До уроку знати.
  • Що таке екліптика? Зодіакальні сузір'я.
  • Уміти пояснити формулу  h-δ  = 90-φ ;
  • Що таке синодичний і зоряний періоди Місяця? Фази
  •  Місяця.
    Синодичний ?


  • Під час уроку розглянемо ДВА питання: 
  • Конфігураціі планет.
  • Дом.завдання на наступний урок стор.22-27.
  • підручник "Астрономія"(Пришляк,2019р)

Тема уроку у 7 А класу. Розв'язання задач. Нерівномірний рух. Середня швидкість.
До уроку вміти і знати:
  • Який рух є нерівномірним? Про що говорить середня швидкість руху?
  • Як визначити середню швидкість руху?
  • Поясніть графік руху  і визначте середню швидкість.

  • Під час уроку прокоментуємо питання, виписане вище до даного графіку.(стор.71-72)
  • Опрацюємо Вправу 11(Мій вибір завдань, в залежності, від того, як ми будемо розуміти завдання)
  • Можете скористатися відео про середню швидкість.


Домашнє завдання на наступний урок. Опрацювати параграф 11(особливо сторінки 71-72)
Підготуватись до Лобораторної роботи "Визначення середньої швидкості тіла."(інструкція на сторінці 75 вашого підручника)

Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язування задач. 
Прямолінійне поширення світла. Закон відбиття світла.

  • До уроку. 
  • Як у  сонячну погоду можна виміряти  висоту будинку чи дерева, знаючи свій зріст?
  • Сформулюйте закон відбивання.
  • Чому відбите світло від білого аркуша не підтверджує закон відбивання?
  • Вправа 10(4-8,9)
  • ЩО собою являє "камера-обскура"? 


1.Під час уроку розглянемо явища, що описані у §.11.

2.Побудова зображення в плоскому дзеркалі і сформулювати правила до побудови зображення в дзеркалі.(сторінка 70 вашого підручника)

3.Пояснення до виконання ЛР№3."Отримання зображення в плоскому дзеркалі."

4.Задачі до § 11. Скористайтесь посиланнями до уроку.


 Тема уроку для 8 А класу. Агрегатні стани речовини. Наноматеріали.  Графени і їх застосування.

До уроку виконати завдання.У склянку з водою налили   200 г води кімнатної температури(22 градуси) занурили залізну кульку масою 50 г температурою 5 градусів. Яка температура встановилась у склянці? Склянку не враховуйте.

В процесі уроку розглянемо.


Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач.Гравітація. Закон Всесвітного тяжіння. Перша космічна швидкість.

До уроку. потрібно уявляти і розуміти.
Що таке гравітаційне поле і Закон Всесвітнього тяжіння.


Визначити прискорення, яке отримує Місяць у полі тяжіння Землі.
Параграф 11. Вправа 11(6)
  • Вправа 11(4,5)
  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. 

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране