понеділок, 22 вересня 2025 р.

23 Вересня 2025

 Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на вівторок, 23 Вересня.

08-30.Перший урок.---------

09-25. Другий урок. 8 А  

10-20. Третій урок   10 А 
  
11-15. Четвертий урок 10 Б 
 
12-30.П`ятий урок. ----------

13-25. Шостий урок. 9 А

14-20. Сьомий урок. 11 А 

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу. 1.Самостійна робота: "Рівновага важеля." 
2.Вступ до поняття Робота і потужність.

До уроку розгляньте низку завдань:

Під час уроку розглянемо. "Механічна Робота."
Жан-Віктор Понселе (фр. Jean-Victor Poncelet, 1788–1867) — видатний французький математик, інженер і військовий, один із засновників проективної геометрії.
у 1829 року ввів поняття Механічної роботи.
  • А=Fs
  • Умови виконання механічної роботи: якщо під дією сили певне тіло переміщується-виконується робота-МЕХАНІЧНА робота.( Не змішуємо із іншими видами робіт. )
  • 1Н•1м=1Дж 
    одиниця вимірювання роботи
  • Далі виконуємо самостійну роботу на тему: "Рівновага важеля(блоку)"Код буде вказаний.
  • Дом.завдання. §.4. Вправа 4(1-4)

Тема уроку для 10 А- 10 Б класу. Розв'язування задач. Прямолінійний рівноприскорений рух.

До уроку завершити із Вправи 6(№2)(для 10 А)
Цікавить рівняння руху, графіки руху.
Під час уроку запитайте пояснення для проблемних питань.
Завдання на два варіанти:(10А і 10 Б)
x=4-t+0.5t².                      x=-2+2t-0.5t².
Пояснити характер руху,додавши систему відліку.
побудувати графік v(t)  і  x(t)
Визначити переміщення тіла за перших 5 секунд спостереження двома способами.
Домашня робота буде дана 
на сайті
classtime.com(код вкажу) RS9T8X


Тема уроку для 9 А класу. Електромагніти та їх застосування.
До уроку розібрати помилки в самостійній роботі. Загляніть на урок, що дає приклади розв'язування задач.
  • Під час уроку розглянемо проблеми, які зустрічаються частіше.
  • Далі-Що таке електромагніти? Де їх використовують?
  • Дивимось відео.

  • Після цього подивимось на саморобне реле, яке я сконструюю із підручних матеріалів. Пояснимо принцип роботи.
  • next time- розглянемо задачі для закріплення навичок роботи із електромагнітами.
  •  Вдома розгляньте додатково інформацію про реле.
  • §.6. Вправа 6.Чи всі схеми зрозумілі вам?

Тема уроку для 11 А класу. Струм в металах.
Природа електричного струму в металах. Класична модель.
До уроку Здати звіт ЕР№2.
Виконайте завдання.
  • Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.


На початку уроку, за даними реального електричного кола визначити Електрорушійну силу і внутрішній опір батареї.
Далі  переглянемо коротке відео:

Гарне відео із образами класичного уявлення про струм(трохи знати англійський)

На наступний урок переглянути дані відео(друге відео дає підготовку до НМТ з англійської)
Або прочитати §.5. Параграф 5(6)

субота, 20 вересня 2025 р.

22 Вересня 2025

 Слава Україні! Слава Нескореним!


Розклад уроків фізики на понеділок,22 Вересня.

8-30 Перший урок. 11Б.

 https://us04web.zoom.us/j/71245249367?pwd=dbzCpwx9LLXDDb3WrdmxGIMKUVH9BP.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/77029219981?pwd=fK0BE4waBAGvNpRtgUtfSSvFnfijqu.1

11-15.Четвертий урок.11А. 

https://us04web.zoom.us/j/73408071034?pwd=NIWwCSua9FNbR9U77K0FYLR9fOtPK6.1

12-30. П'ятий урок. 10Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/75087652461?pwd=Z8nVItR8YT4tavbeNiSjbg2wuhUb9I.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. 

Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Експериментальна робота №2. Визначення Електрорушійної сили і внутрішнього опору джерела електричної енергії.

  • До уроку підготувати зошит для Звіту ЕР№2.(сторінка 50 підручника); 
  • Вправа 4.
Під час уроку(в залежності від обставин) виконаємо практичну частину ЕР№2.

Додатково. Роботу виконати двома методами.(Вважайте, що Електрорушійну силу вам потрібно визначити за сумою значень U i  r-це інший підхід.)
Уважно прочитайте  "творче завдання"(стор.52).
Вдома використайте застосунок phet для моделювання ЕР№2.
  • Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.

  • В кінці уроку бажано здати ЕР№2.

Урок для 8 Б класу.1.Самостійна робота:"Рівновага важеля." 
2.Вступ до поняття Робота і потужність.

До уроку розгляньте низку завдань:

Під час уроку розглянемо. "Механічна Робота."
Жан-Віктор Понселе (фр. Jean-Victor Poncelet, 1788–1867) — видатний французький математик, інженер і військовий, один із засновників проективної геометрії.
у 1829 року ввів поняття Механічної роботи.
  • А=Fs
  • Умови виконання механічної роботи: якщо під дією сили певне тіло переміщується-виконується робота-МЕХАНІЧНА робота.( Не змішуємо із іншими видами робіт. )
  • 1Н•1м=1Дж 
    одиниця вимірювання роботи
  • Далі виконуємо самостійну роботу на тему: "Рівновага важеля(блоку)"Код буде вказаний.
  • Дом.завдання. §.4. Вправа 4(1-4)
Тема уроку для 9 А класу. Магнітні властивості речовини. Гіпотеза Ампера. Точка Кюрі.

До уроку виконати Вправу 4.(5-та із поясненнями )

В допомогу ще раз надаю попередні підказки:
До уроку попрацювати із Вправою 3.
Знати і уміти пояснити Закон Ампера.
Під час уроку.(або -як дом.завдання)
ПОяснення до Вправи 4(6_

домашня робота за посиланням 
і тут завдання

Під час уроку  виконаєте самостійну роботу на сайті
classtime.com(код вкажу)


Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Прямолінійний рівноприскорений рух.

До уроку завершити із Вправи 6(№2)
Цікавить рівняння руху, графіки руху.
Під час уроку запитайте пояснення для проблемних питань.
Завдання на два варіанти:
x=4-t+0.5t².                      x=-2+2t-0.5t².
Пояснити характер руху,додавши систему відліку.
побудувати графік v(t)  і  x(t)
Визначити переміщення тіла за перших 5 секунд спостереження двома способами.
Домашня робота буде дана 
на сайті
classtime.com(код вкажу)

четвер, 18 вересня 2025 р.

19 Вересня 2025

  Розклад уроків фізики на п'ятницю,19 Вересня.





8-30.Перший урок. -------

9-25.Другий урок..

 https://us04web.zoom.us/j/74262550024?pwd=axb2OEu7xtE3m5WwNCsBjhkbCnMIRa.1

10-20.Третій урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/73655051833?pwd=yAhJecaMaI5hVbOaW1UVDv3nT4ugHY.1

11-15.Четвертий урок.10А. 

 https://us04web.zoom.us/j/76385637809?pwd=WaB5OafJx5ft0nhK1a8mZCbyYgEiKw.1

12-30.П'ятий урок.11Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/78212029157?pwd=bURWVuElYSL4MQdJ4CW1JEBagOwWUV.1

13-25.Шостий урок ----- 

14-20.Сьомий урок 11Б. 

https://us04web.zoom.us/j/79305288123?pwd=7uLVhDPzSaZWtO7mZVBNnyPissC37c.1

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Астрономія. Визначення відстаней до небесних об'єктів. Екваторіальні координати..

Небесна сфера. Сузір'я. Зоряні величини.



До уроку 1.перейдіть за посиланням і почитайте новини із Космічної погоди(SpaceWeather.com -- Новини та інформація про метеоритні потоки, сонячні спалахи, полярні сяйва та навколоземні астероїди)

2.Дайте відповіді на КП (стор.8,підручник Пришляк
М.,2019)

Під час уроку розглянемо поняття:

  • Небесна сфера; основні точки і лінії небесної сфери;
  • що таке сузір'я?
  • класифікація зір;
  • астрономічна величина-парсек-світловий рік
  • зоряна величина; скільки зір можна побачити нормальне людське око?
  • Екваторіальні координати. Карта зоряного неба.


  • формула Погсона і Гіпарх.


  • 1.Скільки зір(приблизно) можна побачити на небесній сфері неозброєним оком?
  • 2.Яка відстань до НО, якщо його паралакс 2,5‟?
  • 3.Як виглядає  небо для спостерігача,що знаходиться на екваторі? на полюсі?
  • В якому напрямку обертається небесна сфера у північний півкулі?
Що таке небесні екваторіальні координати?
Знаходження координат небесних об'єктів з допомогою Рухомої зоряної карти.
Домашня робота. П.2. Сторінки 12-16.(Пришляк М)


Тема уроку для класу. Розв'язування задач із теми Сила Ампера.
До уроку попрацювати із Вправою 3.
Знати і уміти пояснити Закон Ампера.
Вправа 4(4,5)
Під час уроку.(або -як дом.завдання)
ПОяснення до Вправи 4(6_

домашня робота за посиланням 

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. Рівноприскорений рух.
До уроку знати прискорення, рівняння миттєвої швидкості, рівняння координати.
уміти будувати графіки рівноприскореного руху.
Розв'яжемо тренувальні завдання.
Властивості рівноприскореного руху.
Графіки рівноприскореного руху.

Домашня робота.Вправа 6(3,4)

Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач. Закон Ома для повного кола. Електрорушійна сила.
  • До уроку здати ЕР№1.
  • Що таке шунт? розрахунок Шунтів.(сторінка 10 підручника)
  • Домашня робота §.4.Вправа 4(1,2)
Під час уроку скористаємось Відео.
  •  Який шунт потрібно підключити до амперметра, щоб їм можна було виміряти силу струму до 1 мА? Шкала амперметра має 100 розподілів, ціна розподілу 1 мкА. Опір амперметра рівно 180 Ом.
  • Вправа 4(3)
  • Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.

     ДЗ. Використовуючи модель phet,доведіть справедливість закону Ома для повного кола.







вівторок, 16 вересня 2025 р.

17 Вересня 2025

  Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 17 Вересня.

8-30.Перший урок.10А.

 https://us04web.zoom.us/j/79659926158?pwd=IyI9Nrc5PWbGD0y7OhbbhMj7TYmuOe.1

9-25.Другий урок.11А

https://us04web.zoom.us/j/76761843458?pwd=mWtowKpmLpxj7amcmaLGKmxsueFqjy.1

10-20.Третій урок.10Б.

 https://us04web.zoom.us/j/74168042773?pwd=ayRCswdMSJ0quEB4DRcMTbBXT0mm8n.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок..   https://us04web.zoom.us/j/74699941638?pwd=eahtR4eiO10U2bShqMIeSbL4IZQeXS.1

13-25.Шостий урок.11Б

 https://us04web.zoom.us/j/79646313254?pwd=Y9TgbHIzIbL3KnY9aMgV8eUaEef25f.1

14-20. Сьомий урок.8А 

https://us04web.zoom.us/j/72191655772?pwd=4ni3eIjt5mx68GMKrWN7q6z4Q65Xil.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Розв'язування задач. Блок і важелі.

До уроку перегляньте відео і не забудьте ЛР№1.

  • Розглянемо "живий" приклад застосування прикладів.

§.3.Особливо сторінка 22. Вправа 3(1,2)
  • Під час уроку розглянемо Вправу 3(4,5)
  • Практичну задачу із лабораторним обладнанням.
  • Свинцевий і алюмінієвий брусок масами по 100 грам підвішені до важеля, який і урівноважений на столі вчителя. Що станеться, і чому, якщо бруски занурити в акваріум із водою?
ДЗ.?


Тема уроку для 10 А класу. Рівноприскорений рух. Прискорення.

До уроку виконати із Вправи 5(3,4,6).
Що таке середня швидкість?
Під час уроку розглянемо (повторимо!)
  • що таке рівноприскорений рух?
  • що таке прискорення?
  • графік х(t),v(t)
  • зміст площі "під графіком v(t) .
  • Вправа 6(1,3)
  • Маємо рівняння руху x=8+5t-1.25t².Визначте параметри руху і побудуйте графік v(t)
  • розгляньте приклад:

Домашня робота.§.6.Вправа 6(2)

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Рівноприскорений рух.
До уроку знати прискорення, рівняння миттєвої швидкості, рівняння координати.
уміти будувати графіки рівноприскореного руху.
Розв'яжемо тренувальні завдання.
Властивості рівноприскореного руху.
Графіки рівноприскореного руху.

Домашня робота.Вправа 6(3,4)

Тема уроку для 11 Б класу. Електрорушійна сила джерела струму. Закон Ома для повного кола.

До уроку виконати (ОБОВ`язково) №3,4 із Вправи 4.
(розібрати !)

Під час уроку  розглянемо Втрати(U) енергії в електричному колі і запас енергії (Ɛ ) Джерела струму:
∑ U <Ɛ 
Суть Електрорушійної сили.

1.Реальну перевірку в реальному колі.
Домашня робота §.4.Вправа 4(1,2)

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач. Закон Ома для повного кола. Електрорушійна сила.
  • До уроку здати ЕР№1.
  • Що таке шунт? розрахунок Шунтів.(сторінка 10 підручника)
  • Домашня робота §.4.Вправа 4(1,2)
Під час уроку скористаємось Відео.
  •  Який шунт потрібно підключити до амперметра, щоб їм можна було виміряти силу струму до 1 мА? Шкала амперметра має 100 розподілів, ціна розподілу 1 мкА. Опір амперметра рівно 180 Ом.
  • Вправа 4(3)
  • Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.

     ДЗ. Використовуючи модель phet,доведіть справедливість закону Ома для повного кола.




Вибране