Природа електричного струму в металах. Класична модель.
До уроку Здати звіт ЕР№2.
Виконайте завдання.
Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.
На початку уроку,за даними реального електричного кола визначити Електрорушійну силу і внутрішній опір батареї.
Далі переглянемо коротке відео:
Гарне відео із образами класичного уявлення про струм(трохи знати англійський)
На наступний урок переглянути дані відео(друге відео дає підготовку до НМТ з англійської)
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки.
Тема уроку для 8 А класу. 1.Самостійна робота: "Рівновага важеля."
2.Вступ до поняття Робота і потужність.
До уроку розгляньте низку завдань:
Під час уроку розглянемо. "Механічна Робота."
Жан-Віктор Понселе (фр. Jean-Victor Poncelet, 1788–1867) — видатний французький математик, інженер і військовий, один із засновників проективної геометрії.
у 1829 року ввів поняття Механічної роботи.
А=Fs
Умови виконання механічної роботи: якщо під дією сили певне тіло переміщується-виконується робота-МЕХАНІЧНА робота.( Не змішуємо із іншими видами робіт. )
1Н•1м=1Дж одиниця вимірювання роботи
Далі виконуємо самостійну роботу на тему: "Рівновага важеля(блоку)"Код буде вказаний.
Дом.завдання. §.4. Вправа 4(1-4)
Тема уроку для 10 А- 10 Б класу. Розв'язування задач. Прямолінійний рівноприскорений рух.
До уроку завершити із Вправи 6(№2)(для 10 А)
Цікавить рівняння руху, графіки руху.
Під час уроку запитайте пояснення для проблемних питань.
Завдання на два варіанти:(10А і 10 Б)
x=4-t+0.5t². x=-2+2t-0.5t².
Пояснити характер руху,додавши систему відліку.
побудувати графік v(t) і x(t)
Визначити переміщення тіла за перших 5 секунд спостереження двома способами.
Природа електричного струму в металах. Класична модель.
До уроку Здати звіт ЕР№2.
Виконайте завдання.
Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.
На початку уроку, за даними реального електричного кола визначити Електрорушійну силу і внутрішній опір батареї.
Далі переглянемо коротке відео:
Гарне відео із образами класичного уявлення про струм(трохи знати англійський)
На наступний урок переглянути дані відео(друге відео дає підготовку до НМТ з англійської)
Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при
замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1
= 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела
U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.
В кінці уроку бажано здати ЕР№2.
Урок для 8 Б класу.1.Самостійна робота:"Рівновага важеля."
2.Вступ до поняття Робота і потужність.
До уроку розгляньте низку завдань:
Під час уроку розглянемо. "Механічна Робота."
Жан-Віктор Понселе (фр. Jean-Victor Poncelet, 1788–1867) — видатний французький математик, інженер і військовий, один із засновників проективної геометрії.
у 1829 року ввів поняття Механічної роботи.
А=Fs
Умови виконання механічної роботи: якщо під дією сили певне тіло переміщується-виконується робота-МЕХАНІЧНА робота.( Не змішуємо із іншими видами робіт. )
1Н•1м=1Дж одиниця вимірювання роботи
Далі виконуємо самостійну роботу на тему: "Рівновага важеля(блоку)"Код буде вказаний.
Дом.завдання. §.4. Вправа 4(1-4)
Тема уроку для 9 А класу. Магнітні властивості речовини. Гіпотеза Ампера. Точка Кюрі.
Який шунт потрібно підключити до амперметра, щоб їм можна було виміряти силу струму до 1 мА? Шкала амперметра має 100 розподілів, ціна розподілу 1 мкА. Опір амперметра рівно 180 Ом.
Вправа 4(3)
Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.
ДЗ. Використовуючи модель phet,доведіть справедливість закону Ома для повного кола.