вівторок, 7 жовтня 2025 р.

8 Жовтня 2025

 Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 01 Жовтня.

8-30.Перший урок.10А. 

 https://us04web.zoom.us/j/79924893035?pwd=e2WhCPrjcmVUffJeeKLJs3ZM2ISWft.1

9-25.Другий урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/72214783323?pwd=SD89SPX0dMCg4ZtC3kc55Ps7P7ifiy.1

10-20.Третій урок.10 Б   https://us04web.zoom.us/j/74895495633?pwd=KZqO6GMy67VETyvOUoHlNdmUpPXar2.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок. https://us04web.zoom.us/j/77039317249?pwd=4VpvoOh9KxdNwOM8cMFw7qJnoLEiW2.1

13-25.Шостий урок.11Б

https://us04web.zoom.us/j/75935208101?pwd=WrEdGHNpg8g9XdpZbIuLCJb5B3hBnS.1

14-20. Сьомий урок.8А 

 https://us04web.zoom.us/j/75963215742?pwd=baYNtc0vy45cQxDCeODENDDhFbNHHg.1

 

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Механічна енергія.

Тема уроку для 8 А класу. 1.К.К.Д. похилої площини.

2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.

1.Для 8 Б класу згадаємо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.
і виконаємо Лабораторну роботу ЛР№2.
До уроку уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)
Для 8 А класу.
2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)
Домашня робота на Завтра.Здати звіт ЛР№2.


Тема уроку для 10 А класу. Рух по колу. 
Доцентрове прискорення.

До уроку виконати самостійну роботу, 

Під час уроку розглянемо рівномірне обертання матеріальної точки по колу.
  • Порівняємо криволінійний і прямолінійний рух.
  • Що таке лінійна швидкість?
  • Що таке кутова швидкість?
  • Що таке РАДІАН?


  • Зв'язок між кутовою і лінійною швидкістю.
  • Період і частота обертального руху.


  • Доцентрове прискорення і його значення.



Домашня робота. Вивчити основні положення даного виду руху тіла.

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач: рух по 
колу.
До уроку повторити:
Під час уроку розглянемо принцип утворення доцентрового прискорення.
Задача на закріплення із Вправи 8(4) і читаємо сторінку 50.

Тема уроку для 11Б класу. Струм у вакуумі. Застосування даного струму.
До уроку: Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянути 
  • умови створення і існування струму у вакуумі.
  •  Рентгенівська трубка.
  • Термоелектронна емісія.
  • Електронно-променева трубка(електронні пучки) і її застосування.


  • Вправа 8(3)
  • Розглянути завдання, що запропоновано у відео.
  • Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.



Тема уроку для 11 А класу. Струм у напівпровідниках.

До уроку скласти порівняльну таблиці під сигнальною назвою: "Струм у різних середовищах".Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянемо напівпровідникові елементи:
  •   Діод ,біполярний транзистор, фотоелемент, світлодіод;  
  •  їх призначення і властивості.
  • Схему утворення їх провідності.
  • Види провідності: власна, р-провідність і n- провідність домішкової провідності.


  • використовується у напівпровідникових діодах(порівняйте із вакуумним діодом)




Домашня робота. Занесіть дану інформацію до порівняльної таблиці(струм у різних середовищах)

понеділок, 6 жовтня 2025 р.

7 Жовтня 2025

 Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні! Слава Нескореним!

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на вівторок, 7.Жовтня.

08-30.Перший урок.---------

09-25. Другий урок. 8 А 

10-20. Третій урок   10 А 
https://us04web.zoom.us/j/75019468783?pwd=bjaUYpCCbQZ782opc2aO3tK5LoLRyf.1

  11-15. Четвертий урок 10 Б  

https://us04web.zoom.us/j/72677252655?pwd=ah0UOMRMGiUIQ6BYt11CYiJNBs0RXQ.1

 12-30.П`ятий урок. ----------

13-25. Шостий урок. 9 А  
 
 
14-20. Сьомий урок. 11 А 

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу. 1.К.К.Д. похилої площини.

2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.

1.Під час уроку розглянемо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.


2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)



Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.

До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за  4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y) даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення  Sданого тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.
Тест за кодом classtime  CQCYRW

Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні; 
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.

Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
  • Читаємо пункт 2(сторінка 41) §.8. І з'ясуємо чинники, що створили струм індукції.
  • Дослід 1.
  • Дослід 2.

  • Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі 
  • Приклад моделі Фарадея.(правило Лєнца) 



  • На цій моделі засвоїмо правило Лєнца.
Домашнє завдання на наступний урок. §.8.
вправа 8(1,2)

Тема для 10 Б класу. Рух по колу. 
Доцентрове прискорення.

До уроку виконати самостійну роботу, 

Під час уроку розглянемо рівномірне обертання матеріальної точки по колу.
  • Порівняємо криволінійний і прямолінійний рух.
  • Що таке лінійна швидкість?
  • Що таке кутова швидкість?
  • Що таке РАДІАН?


  • Зв'язок між кутовою і лінійною швидкістю.
  • Період і частота обертального руху.


  • Доцентрове прискорення і його значення.



Домашня робота. Вивчити основні положення даного виду руху тіла.
Тема уроку для 11 А класу. Струм у вакуумі. Застосування даного струму.
До уроку: Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянути 
  • умови створення і існування струму у вакуумі.
  •  Рентгенівська трубка.
  • Термоелектронна емісія.
  • Електронно-променева трубка(електронні пучки) і її застосування.


  • Вправа 8(3)
  • Розглянути завдання, що запропоновано у відео.
  • Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.






субота, 4 жовтня 2025 р.

6 Жовтня 2025

Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні! Слава Нескореним!





Розклад уроків фізики на понеділок,6 Жовтня

8-30 Перший урок. 11Б.   https://us04web.zoom.us/j/71894298144?pwd=EwZdOAhI8UYUFBGvj8DbMwzqGjllfJ.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б.   https://us04web.zoom.us/j/75515015433?pwd=hahckyZqAxleNbI7JbAzlvwmfpZRRU.1

11-15.Четвертий урок.11А. 

https://us04web.zoom.us/j/79146148147?pwd=ReE3WPhQKlgonEhC2aGqJ5JS6T85q7.1

12-30. П'ятий урок. 10Б.

  https://us04web.zoom.us/j/73974811910?pwd=Z4NCxK95vXxW9hInSLzky8BPl7JLiW.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. 

 https://us04web.zoom.us/j/75070147675?pwd=5ealy67EAPMEHEUUsGhZ8HVKhoh8dy.1


Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Струм у газовому середовищі. Розв'язування задач.

До уроку Здати звіт ЕР№3. Вправа 6(завершити)

а також перегляньте відео "Струм В Газах."
  • Демонстрація несамостійного газового розряду. Механізм.


  • Під час уроку:
  • Демонстрація іскрового газового розряду.
  • Демонстрація тліючого і коронного розряду. Пояснення виникнення даних самостійних газових розрядів.
  • Діаграма газового розряду.


  • Завдання до даної діаграми: накресліть діаграму для випадку збільшення потужності йонізатора в два рази.
  • Вправа 7(1,3)
Вдома перечитати §.7.Уважно! Розрізняти механізми НЕсамостійного і САмостійного газового розряду.

Тема уроку для 8 Б класу.1.К.К.Д. похилої площини.
2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.

1.Під час уроку розглянемо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.


2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)


Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.

До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за  4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y) даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення  Sданого тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.

Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні; 
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.

Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
  • Читаємо пункт 2(сторінка 41) §.8. І з'ясуємо чинники, що створили струм індукції.
  • Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі 
  • Приклад моделі Фарадея.(правило Лєнца) 



  • На цій моделі засвоїмо правило Лєнца.
Домашнє завдання на наступний урок. §.8.вправа 8(1,2)

четвер, 2 жовтня 2025 р.

3 Вересня 2025

 Реєстрація на олімпіаду з фізики на 2025-2026 нр

Інтерактив.


Розклад уроків фізики на п'ятницю,03 ЖОВТНЯ!

Увага! 10 а  і 11 б-завдання на наступний урок                      на блозі! Дякую! Співайте і                                             танцюйте. Гарний день.


8-30.Перший урок. -------

9-25.Другий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/76257110353?pwd=EvuQJgueo8JQHNgeN0A5yW8iuRcvxO.1

10-20.Третій урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/79159463945?pwd=sLAjpJb50RntdWgysMjYePhaE44WkE.1

11-15.Четвертий урок.10А.

12-30.П'ятий урок.11Б. 

13-25.Шостий урок ----- 

14-20.Сьомий урок 11Б.

 Тема уроку для 9 А класу.1.Явище електромагнітної індукції. 2. Коротка самостійна робота "Магнітні явища"

До уроку повторити:(урок 30 вересня-зайдіть за посиланням)

  • Що таке постійні магніти? Які речовини можуть створювати постійні магніти?
  • Що таке електромагніти? Від чого залежать властивості електромагніти?
  • Правила правої і лівої руки, які дозволяють визначити полюси електромагніту і напрям дії сили Ампера?
Під час уроку розглянемо відкриття Фарадея, яке побудувало сьогоднішню систему комунікації, збереження інформації і побут.
Якщо через площу, обмежену замкнутим провідником, змінювати магнітний потік, то в даному контурі виникне електричний струм. Чинником являється -поява електричного вихрового поля.

Застосування (формулювання) закону Фарадея-закону електромагнітної індукції.

Домашня робота. Перегляньте модель ЛР№1.Властивості електромагніту.

Тема уроку астрономії для 11 А  і 11 Б класів. Визначення координат небесних об'єктів. Календар.
До уроку приготувати рухому карту зоряного неба.
  • Розв'язати завдання:
  • Визначити положення Сонця на небесній сфері(на зоряній карті)
  • Розрахуйте у скільки разів відрізняється яскравість Зорі першої зоряної величини від Зорі 5-ї зоряної величини.
  • Яка відстань до Сонячної системи Зоряного об'єкту, якщо паралакс Зоряного об'єкту 0,35" ?
Під час уроку розглянемо:
  • Що таке "часові пояси"(часові зони)?


  • Практична робота: визначення координат зір і знаходження об'єктів за їх екваторіальними координатами.
  • Визначення положення спостерігача на Земній поверхні з допомогою координат Зір і сигналів точного часу.
  • Домашня робота. Прочитати "Що таке Календар"?
  • ЩО є базою для створення Календаря?
До уроку розглянути.§.7(4,6), Вправа 7.4(3)


Розглянемо модель на цифровій платформі phet.
Ще одна платформа дослідження руху тіла під дією сили тяжіння.
Вправа 7(3)

Домашня робота Вправа 7(4)

Тема уроку для 11 Б класу. Струм в газах.
До уроку Здати звіт ЕР№3. Вправа 6(завершити)

Під час уроку розглянемо "Струм В Газах."
  • Демонстрація несамостійного газового розряду. Механізм.


  • Демонстрація іскрового газового розряду.
  • Демонстрація тліючого і коронного розряду. Пояснення виникнення даних самостійних газових розрядів.
  • Діаграма газового розряду.


Вдома перечитати §.7.Уважно! Розрізняти механізми НЕсамостійного і САмостійного газового розряду.

Зауваження

03 Листопада 2025

Боже, борони наших воїнів-які у самому пеклі боїв захищають Нашу Країну..Честь і Слава їм і їх родинам.   Розклад уроків фізики  на понеділо...

Вибране