Увага! Якщо вам не вдалося побувати на уроках OnLine-ви використовуєте план уроку і посилання на Блозі і опрацьовуєте тему самостійно. Під час відвідування уроку ми розбираємо ваші проблеми навчального характеру.
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.
1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)
Який потік проходить через площину, зображену вище?
а який потік проходить через площину в кінці оберту рамки?
Дослід Фарадея, який дав відповідь на питання: "Чи можливо з допомогою магнітного поля створити струм?"
Факт, який закладає основи Закону( і теорію) електромагнітної індукції:
Якщо через площину обмежену контуром змінюється магнітний потік, то в контурі виникає ЕРС індукції.
ЕРС можна отримати двома підходами-створити відносний рух провідника і магнітно потоку (рух провідника в магнітному полі)
і зміну магнітного потоку в контурі в результаті фізичної зміни потоку будь якої причини -що породжує електричне змінне поле і його потоку: тобто, зміна магнітного потоку поля породжує змінне електричне поле, яке і призводить до явища електричного струму у провідниках; відсутність провідника не заперечує існування змінного електричного поля.
знак мінус у законі ЕРС говорить, що індукційний струм в контурі має такий напрямок, який протидіє зміні магнітного поля, який є причиною індукційного струму.
Повернімось до завдань, які не змогли(не звернули уваги) виконати:
Під час уроку виконаємо практичну задачу: 1)визначимо висоту будинку у сонячну погоду;
2)опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
3)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?
4) пояснення до ЛР№3. Дослідити закон відбиття світлового пучка.
Вправа 11.
Розглянемо практичне підтвердження утворення зображення в дзеркалі.
Перегляньте відео.
На наступний урок завершити Вправу 11.
Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач з теми: "Закон Всесвітнього тяжіння і другий закон Динаміки."
Мати на увазі наступні проблеми:
1.Яким чином Н'ютон підтвердив Закон Всесвітнього тяжіння? Як в цьому був задіяний фактаж вимірювань Тихо Брага? В чому суть закону обернених квадратів?
2.Що таке Перша космічна швидкість і яке її значення для Землі?
3.Що потрібно було Н'ютону, щоб знайти масу Землі? Хто , і як ,"допоміг" Н'ютону? Коли це сталось?
4.Як комета "Атлас" (2025) підтвердила правоту Н'ютона і дала можливість запідозрити в ній чужинця Сонячної системи?
5.Завдання,яке було вказане на попередньому уроці.
Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач "Магнітна індукція. Закони Ампера і Лоренца."
Нагадую домашні завдання §.12.Розібрати всі пункти параграфу. Вправа 12.(2,3,4)
Спробуйте на "зуб" і оцінку дану задачу :
Електрон влітає в однорідне магнітне поле з індукцією 200 мТл перпендикулярно до ліній індукції поля. У магнітному полі електрон рухається по колу радіусом 20 см. Визначте різницю потенціалів, яку пройшов електрон до того, як влетів у поле. Початкова швидкість електрона дорівнювала нулю.
Під час розв'язання показати витоки застосованих рівнянь(законні підстави) і продемонструвати малюнок із рисунком векторів дії.
Заклепочні проблеми і втрата краси кулькою(якщо винести на мороз?)
Приклад 4. Рейки R65 25 м завдовжки укладаються на нейтраль температура 18 ºC з зазорами в швах 12 мм. Для таких рейок зі стандартною Можна прийняти затягування стикових болтів величина опору з'єднання R = 100000 Н. На скільки має змінитися Температура рейки до стику Чи вдалося подолати опір?
Якщо стальна рейка довжиною L0=2м нагрівається на 50°C, і для сталі α≈12⋅10−61/°C, тоді видовження буде:
ΔL=2⋅12⋅10−6⋅50=0.0012м=1.2мм
На наступний урок опрацювати §.11. Вправа 11(=усно
Тема уроку для 10 А класу. Закон Всесвітнього тяжіння.
До уроку виконати завдання 14.11 та 14.09,14.13.
Під час уроку розглянемо Завдання. Автомобіль(масою 1,5т)із прямого шосе виїжджає на дорогу із закругленням радіусом 100 м зі швидкістю 48 км/год. Визначити доцентрову силу.
Тема уроку у 11 Б класу. Закон Лоренца. Сила Лоренца як пояснення Закону Ампера.
До уроку бажано Виконати Завдання із Вправи 11(2,3) у формі, як ми домовлялись.
Розглядаючи закон Лоренца потрібно зауважити, що власне, закон пояснює дію електричних і магнітних сил(складових) у сукупності на рухому заряджену частку.
Ми, в 11-му класі, розглядаємо лише Силу Лоренца, як дію магнітного поля на рухомий електричний заряд.
Що таке сила Лоренца? Чому силу Ампера називають "реактивною силою"?
Поясніть даний рисунок!
Домашня робота на наступний урок. §.12.Розібрати всі пункти параграфу. Вправа 12.(2,3,4)
Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач з теми: "Закон Всесвітнього тяжіння і другий закон Динаміки."
Мати на увазі наступні проблеми:
1.Яким чином Н'ютон підтвердив Закон Всесвітнього тяжіння? Як в цьому був задіяний фактаж вимірювань Тихо Брага? В чому суть закону обернених квадратів?
2.Що таке Перша космічна швидкість і яке її значення для Землі?
3.Що потрібно було Н'ютону, щоб знайти масу Землі? Хто , і як ,"допоміг" Н'ютону? Коли це сталось?
4.Як комета "Атлас" (2025) підтвердила правоту Н'ютона і дала можливість запідозрити в ній чужинця Сонячної системи?
5.Завдання,яке було вказане на попередньому уроці.
Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач "Магнітна індукція. Закони Ампера і Лоренца."
Нагадую домашні завдання §.12.Розібрати всі пункти параграфу. Вправа 12.(2,3,4)
Спробуйте на "зуб" і оцінку дану задачу :
Електрон влітає в однорідне магнітне поле з індукцією 200 мТл перпендикулярно до ліній індукції поля.
У магнітному полі електрон рухається по колу радіусом 20 см. Визначте різницю потенціалів, яку пройшов електрон до того, як влетів у поле. Початкова
швидкість електрона дорівнювала нулю.
Під час розв'язання показати витоки застосованих рівнянь(законні підстави) і продемонструвати малюнок із рисунком векторів дії.