Слава Україні. Слава Нескореним!
Розклад уроків фізики на вівторок, 11 Листопада
08-30.Перший урок.---------
09-25. Другий урок. 8 А https://us04web.zoom.us/j/73926382858?pwd=S3WkmNafzZQaG22eLc71Ry1FwidZnj.1
11-15. Четвертий урок 10 Б
https://us04web.zoom.us/j/77004723444?pwd=lattBFf0BDkCUYxVPwt1HPcd362BEQ.1
12-30. П`ятий урок. ----------
13-25. Шостий урок. 9 А https://us04web.zoom.us/j/73467955875?pwd=Xd7GsBKhbZCmwsFJ5CmjaTj3EuTJFL.1
Увага! Якщо вам не вдалося побувати на уроках OnLine-ви використовуєте план уроку і посилання на Блозі і опрацьовуєте тему самостійно. Під час відвідування уроку ми розбираємо ваші проблеми навчального характеру.
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.
Тема уроку для 8 А класу. Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.
Тепловийстан тіл. Температура та її вимірювання.
- Хто не виконав із якихось причин Контрольний тест-виконати за кодом 6JFT4T(в щоденнику за 22Жовтня)
До уроку дайте відповіді на питання:
- Що таке теплота?(тепло?)
- Що таке температура? Чому існують різні температурні шкали?
- Як пов'язана температура із кінетичною енергією хаотичного руху молекул?
- Тіла під час нагрівання розширюються?
- Яка найнижча температура у Всесвіті? Яка найвища із відомих?
- Що є джерелом сучасних високих температур?
- Що таке теплова рівновага? Чи існує даний стан у Всесвіті?
Що ж таке термометр?
поясніть даний малюнок у вашому підручнику:
- Чи можливо, щоб не було температури?
- Як діє середовище на термометри, на фауну і флору? Як це пояснити з точки зору молекулярної теорії речовини?(зайдіть за посиланням)
- Як порахувати внутрішню енергію тіла?
- Як змінюються розміри тіл під час зміни температури ?які є приклади цьому?
- Термометр Цельсія показує 17°. Яку температуру показує Абсолютна шкала температур Кельвіна?
- За Кельвіном-температура 200К. Яку температуру при цьому показує термометр Цельсія?
На наступний урок §.12.Вправа 12.
До уроку Переглянути конспект(див.посилання).Виконати тест і задачі із даного ресурса.
Пружні властивості тіл. Закон Гука.
Як сили пружності пов'язує вагу і масу тіла?
Визначити жорсткість пружини на даній моделі.
Визначити жорсткість пружини на практиці.
На даних прикладах розберемо принципи і підходи до розв'язання задач даної теми-застосування законів динаміки.
Вправа 12(5,7)
Домашня робота.§12. Вправа 12(4,8)
Тема уроку для 10 Б класу Розв'язування задач і схема пояснення їх розв'язку.(закони Динаміки, вага, сила тяжіння і пружності)
До уроку ЗНАТИ ЇХ ОЗНАчення. Уміти формулювати.
Під час уроку ознайомимося із прикладом запису розв'язку задачі.
даний приклад наведений у збірнику задач Божинової та інші...
- Розглянемо залежність сили тиску тіла від умов руху. Не плутати вагу тіла із силою тиску.
- Що таке невагомість? коли її можна досягнути в умовах Землі?
- Читаємо §.12 і Виконуємо Вправу 12. За всіма формами подачі на перевірку.
Домашню роботу на наступний урок виберу після уроку.
Тема уроку для 9 А класу. Закон заломлення світла на межі двох середовищ.
До уроку розв'язати Завдання із Вправи 11.Зверніть увагу на завдання з визначенням висоти будівлі з допомогою дзеркальця.
- Під час уроку розглянемо явища заломлення ходу пучка світла на межі двох середовищ.
Питання! Який зміст має коефіцієнт заломлення світла? Яку природу світла він визначає?
Вдома прочитайте §.12. Просто-прочитайте параграф по 79-у сторінку.
Тема уроку для 11 А класу. Продовжуємо тему "Закон Електромагнітної індукції"
До уроку перегляньте попередній урок(за посиланням) як опорний конспект.
Не забути виконати Тест 5W65IT
Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
Моделювання процесу 2. Ф=LI.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
До уроку вивчити даний конспект і прочитати §13.Вправа 13(1)
На початку уроку проведемо низку дослідів(за підручником-72 сторінка) і виділимо основне:
Явище ੬і проявляється а)під час відносного руху провідника і магніту(див.Сила Лоренца);
б) під час часової зміни магнітного поля:(сторінка 73)
поява Змінного(вихрового) електричного поля.








Немає коментарів:
Дописати коментар