вівторок, 11 листопада 2025 р.

12 Листопада,середа 2025

 Інтерактив.

послухайте

Альфа Центравра

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 12 Листопада.

8-30.Перший урок.10А. 

 https://us04web.zoom.us/j/79230293215?pwd=0dTaqjfakFBoD4OGovVXkCV6JumGCN.1

9-25.Другий урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/74174078996?pwd=xY4atnu4N4bjfE2Ea1nDVSdOFbaNIz.1

10-20.Третій урок.10 Б 

 https://us04web.zoom.us/j/77006589879?pwd=qcqelcMbhNtbMxPW99oBXxBEqsnaFj.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/74887049078?pwd=bkL78aRObHdYgy9yp8oVJZgxuOcUVs.1

13-25.Шостий урок.11 Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/74574447730?pwd=TOhlupneVHukfJJbxEdrwe3oqymoQQ.1

14-20. Сьомий урок.8А   https://us04web.zoom.us/j/75573173124?pwd=5sn3urdkmFlESyCVaYWn5D7togJEG2.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Внутнішня енергія і способи зміни внутрішньої енергії.

 Залежність розмірів тіл від температури.

До уроку 

дайте характеристику фізичної величини -температура

  • що таке ВНУТРІШНЯ енергія ?
  • Яку точку теплової рівноваги взяв за НУЛЬ-Цельсій?
  •  Яка природня точка НУля взята наукою сьогодні?
  • 6.Вправа 10(4)
  • 7.Що є спільним для всіх термометрів?

Під час уроку 

  • Що таке теплова рівновага? Чи існує даний стан у Всесвіті?
  • Порівняйте шкали різних термометрів:
Що ж таке термометр?
Знайомство із новою темоюВнутрішня енергія та способи теплообміну(теплопередачі) Вступ. 
поясніть даний малюнок у вашому підручнику:
  • Чи можливо, щоб не було температури?
  • Як діє середовище на термометри, на фауну і флору? Як це пояснити з точки зору молекулярної теорії речовини?(зайдіть за посиланням)
  • Як порахувати внутрішню енергію тіла?
  • Як змінюються розміри тіл під час зміни температури ?які є приклади  цьому?
  • Термометр Цельсія показує 17°. Яку температуру показує Абсолютна шкала температур Кельвіна?
  • За Кельвіном-температура 200К. Яку температуру при цьому показує термометр Цельсія?
Внутрішня енергія -з точки зору МКТ -енергія, яку тіло має за рахунок енергії її молекул.
Щоб змінити Внутрішню енергію-потрібно змінити енергію частинок тіла: потенціальну(енергію взаємодії молекул), кінетичну енергію руху молекул.
Кінетична енергія молекул проявляє себе як теплова енергія.
  • Зміна внутрішньої енергії виконанням роботи над тілом або самим тілом.(Наведіть приклади-стор.73)
  • Внутрішню роботу можна змінити і без виконання роботи-теплопередачою. Як це відбувається? (Наведіть приклади і поясніть-стор.74)
  • Що таке кількість теплоти? -Це зміна внутрішньої енергії без виконання роботи. (символ Q)
  • Одиниця вимірювання кількості теплоти є  Дж.
На наступний урок Параграф 13 і Вправа 13.

Тема уроку для 10 А класу Розв'язування задач і схема пояснення їх розв'язку.(закони Динаміки, вага, сила тяжіння і пружності)
До уроку ЗНАТИ ЇХ ОЗНАчення. Уміти формулювати.

Під час уроку ознайомимося із прикладом запису розв'язку задачі.
даний приклад наведений у збірнику задач Божинової та інші...

  • Розглянемо залежність сили тиску тіла від умов руху. Не плутати вагу тіла із силою тиску.
  • Що таке невагомість? коли її можна досягнути в умовах Землі?
  • Читаємо §.12 і Виконуємо Вправу 12. За всіма формами подачі на перевірку.
Домашню роботу на наступний урок виберу після уроку.

Тема уроку для 10 Б класу. Рух тіла під дією сили тертя.

До уроку виконати Вправу 12(4,5)

На початку уроку переглянемо відео:

Далі, користуючись §.13 розберемо:

Домашня робота.§.13,Вправа 13(4)

Тема уроку для 11Б класу. Продовжуємо тему "Закон Електромагнітної індукції"

До уроку перегляньте попередній урок(за посиланням) як опорний конспект.
Не забути виконати SQEK96
Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
 До уроку вивчити даний конспект і прочитати §13.Вправа 13(1)

На початку уроку проведемо низку дослідів(за підручником-72 сторінка) і виділимо основне:
Явище ੬і проявляється а)під час відносного руху провідника і магніту(див.Сила Лоренца);
б) під час часової зміни магнітного поля:(сторінка 73)
поява Змінного(вихрового) електричного поля.
Але в обох випадках справедливо визначити ЕРС індукції як:

  • Уважно перечитаємо сторінку 74.(особливо-зелену колонку)
  • А потім із учнями Он лайн присутніх розберемо дві задачі на сторінц(і 77.
  • Правило правої руки і правило Ленца.
На наступний урок  Вправа 13.§.13.

Тема уроку для 11А класу. Розв'язування задач. Закон електромагнітної індукції. Правило Ленца.

До уроку повторити силу Лоренца,
виконати із Вправи 13(1),допомога на сторінці 74)
виконати тест -магнітні явища-5W65IT

Під час уроку:
  • Зробимо узагальнення двох попередніх уроків(презентація ЕМІ)
  • Складемо алгоритм визначення напрямку індукційного струму(правило Ленца)-демонстрація-практика.
  • Виконання  завдань із Вправи 13(детальний запис, що пояснює розв'язування)
На самостійну роботу зайдіть за посиланням: ЕМІ.
і (для тих, хто не зможе відвідати урок) опрацюйте §.13




Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране