субота, 22 листопада 2025 р.

24 Листопада,понеділок 2025

 Посилання для 7-8 класів.

 Схема прольоту 3І Атлас біля Сонця

Боже, борони наших воїнів-які у самому пеклі боїв захищають Нашу Країну..Честь і Слава їм і їх родинам.

Слухаємо Аналітиків високочолих.

 Розклад уроків фізики на понеділок,24Листопада.

8-30 Перший урок. 11Б.

 https://us04web.zoom.us/j/77410687045?pwd=vAJxvabI0ORibtfYan4tW8m1Zftyka.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б.   https://us04web.zoom.us/j/76125370804?pwd=hzbMUzIymfMPSMljCEjpmGegktgMd5.1

11-15.Четвертий урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/75946866362?pwd=MZfhSWJs9fy3pygGv6xczcWjJKD3Kb.1

12-30. П'ятий урок. 10Б.    https://us04web.zoom.us/j/75917584321?pwd=Si7UYddNIGCbuVyjR19MWWo6oYcNYi.1 

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. .   https://us04web.zoom.us/j/74155462716?pwd=154yapfQZBIPHHItHbDYdBBQC74Pb7.1

Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Узагальнення теми Електромагнітні явища.Явище самоіндукції.

До уроку Опрацювати §.14.§15. Вправа 14.Виконайте завдання. Через котушку(з індуктивністю 1,2Гн) протікає струм 1.5 А. Яка кількість теплоти виділиться в простір котушки після вимикання струму.

  • Під час уроку розглянемо завдання на сторінці 94.
  • Завдання на визначення напрямку індукційного струму.(стор.79)
  • Під час уроку звернемось до плану попереднього уроку.

  • Розгляньте анімацію і поясніть явище!
    Домашня робота. Виконати завдання(для  самоконтролю) на сторінці 94.

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач:" Центр мас. Умови рівноваги. Момент сил."

До уроку опрацювати  §.14 і сторінку 116(ЛР№4)

Завдання для 10 А і 10 Б на блозі(за 21 Листопада)

переглянути відео:


Під час уроку розглянемо наступні завдання.

  • 1.Вправа 14(3,4)



  • Вдома виконати роботу №4. Використайте відео і інструкцію на сторінці 116.
Тема уроку у 8 Б класі. Конвекція. Випромінення.

Вдома, до уроку, переглянути відео і виконати(для самоконтролю) Вправи 12 і 13.(усно)

Під час уроку розглянемо два наступні види теплопередачі-Конвекція і  Випромінення.
На початку уроку проведу опитування за вказаними вправами.
  • Чому раннього літа, незважаючи на потужну сонячну радіацію, вода в річці чи ставку, погано прогрівається?
Як пояснити таку послідовність зростання теплопровідності матеріалів.
Між Землею і Сонцем -пустота-окрім різних полів, там немає ніяких  молекул. Як же ми від Сонця отримуємо теплову енергію?
В магазині для обігріву квартити можна купити як КОНВЕКТОРИ так і Керамічні панелі? Яка між ними відмінність? Які краще?
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф14)  
Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач з тем:
До уроку  Опрацювати  §.13 і Вправа 13.
Пояснити, що таке колір? Чи бачать люди однаково? 

Під час уроку розглянемо(завдання, які ви спробуєте подивитись дома?)
опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
2)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?

3) Дайте відповідь на запитання:

Фільтр якого кольору був розміщений перед екраном?
Чому Сонячний спектр, якщо придивитися, посічений чорними лініями?
Домашня робота полягає у розв'язані проблеми. Як без фарбування змінювати колір поверхні?

четвер, 20 листопада 2025 р.

21 Листопада, п'ятниця 2025

 Інтерактив.

Мова-це Я?

Без 220 В

Розклад уроків фізики на п'ятницю, 21 Листопада!


 

Дивись як працює астрономія

8-30.
Перший урок. -------

9-25.Другий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/74101533730?pwd=HgpHVCaboQMyuWb43zaHJcYcK2p3DK.1

10-20.Третій урок.11А.   https://us04web.zoom.us/j/74131332202?pwd=Xv54QA6ngGXlEvROZNiRJXn1VhxUdc.1

11-15. Четвертий урок  10 А 

https://us04web.zoom.us/j/76879777669?pwd=PTnME6UedHGxcUo6gDFh5IWKk4ugVW.1

12-30.П'ятий урок.11Б.

  https://us04web.zoom.us/j/73837726430?pwd=eiYBwMWL41C5STTTOqzGexlkbi2z3G.1

14-20.Сьомий урок 11Б 

 https://us04web.zoom.us/j/73837726430?pwd=eiYBwMWL41C5STTTOqzGexlkbi2z3G.1

Тема уроку для 9 А класу. Явище дисперсії. Спектральний склад природного сонячного світла. Кольори.

Що значить бачити...колір.

Закон Заломлення світла. 

.Закон відбивання.     

Розв'язання                                                                задач.

Фільтри світлові.

          До уроку Здати Звіт ЛР№3. Дослідження законів відбиття світла. Нагадую -Інструкція до ЛР №3 на сторінці 73.

Застосуйте посилання і виконайте роботу: Phet for class GO
Під час уроку виконаємо практичну задачу: 
1)опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
2)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?

3) Дайте відповідь на запитання:
  • Чому відбувається заломлення світлового пучка на межі двох середовищ?
  • Сформулюйте закон заломлення світла(закон Снеліуса)
  • Скористайтесь законом заломлення і визначте коефіцієнт заломлення на основі даного фото.
  • Під час уроку розглянемо явище повного внутрішнього відбивання.(стор.78, рис.12.5)
У скільки разів змінилася швидкість світла і в який бік?

Питання! Який зміст має коефіцієнт заломлення світла? Яку природу світла він визначає?

Вдома прочитайте §.13. Просто-прочитайте параграф по 79-у сторінку. Виконайте задачу №2(виділено червоним)


Тема уроків Астрономії 11 А і 11 Б класів. Контрольна робота №1.

До уроку ЗНАТИ І розуміти Закони Кеплера. Закон Всесвітнього тяжіння.(узагальнений закон Кеплера)


До уроку виконати завдання:
1.У скільки разів відрізняється прискорення Землі надане їй Сонцем, від прискорення Місяцю, прискореного Землею.
2. Скільки падала би Земля  на Сонце, якби перестала б обертатися  довкола Сонця?
3.Знайти інформацію про уточнений ІІІ закон Кеплера.
4.Зоряний період Юпітера 12 років. Яка відстань планети до Сонця(в а.о.)?
5.У скільки раз Сонце масивніше Землі?(вкажіть два підходи)
6.Синодичний період астероїда складає 2 роки. Визначте його відстань від Землі.
7.Затемнення Місяця  над Грінвічем  і деякою точкою Землі відбулося з різницею в часі- 2год 25мин. На якій довготі це відбулося?
8.Над обрієм спостерігається  Молодий місяць. Чи можливе Місячне затемнення через два тижні?
9.Горизонтальний паралакс Венери p=31".Визначте відстань від Венери до Землі. Вважайте радіус Землі R=6400 км.
10. Скільки часу витрачає світловий пучок, щоб подолати  відстань між Землею і Венерою? Скористайтесь умовою задачі №9.
11.За допомогою рухомої карти зоряного неба визначте, чи можна в Україні в січні опівночі побачити зорю Вега. Виміряйте екваторіальні координати цієї зорі та запишіть.
12. В якому сузір'ї перебуває Сонце 10-12 Січня? Які сузір'я можна в цей час побачити опівночі? (Потрібна схема пояснення)

Дані завдання є прикладом завдань, які будуть пропонуватись на контрольну роботу №1.

Тема уроку для  10 Б класу (на 21 Листопада). Рівновага тіл. Два види рівноваги. Момент сил. Рівновага тіл на закріпленій віссі.

До уроку подивіться вище запис до Домашнього завдання 10-м класам.

  • І. Рівновага тіл, які можуть рухатись. Центр мас. Поведінка центру мас.


  • Якщо рівнодійна сил проходить через центр мас-тіло не буде обертатись.
  • Інакше-появиться момент сил, який буде обертати тіло відносно певної вісі.
  • Чи можливо центр мас ототожнювати із центром тяжіння?

ІІ. Рівновага тіл, закріплених на нерухомій вісі. Момент сил.

Можливо зрозуміти, що в цьому випадку момент сили тяжіння дорівнює нулеві-сили тяжіння і реакція опору лежать на одній прямій.


ІІІ. Приклади.
Центр мас плоских фігур можна знайти геометрично:


Домашня робота на наступний урок. Виконати ЛР №4. Визначення центру мас плоскої фігури.


Тема уроку Для 11 Б класу.
Магнітні властивості речовин; феро-,діа- , парамагнетики.

До уроку проштудіювати §.15.Обов'язково!
Під час уроку(внаслідок технічного збою) повернемось до плану попереднього уроку.

Розгляньте анімацію і поясніть явище!

Електромагнітні явища. Розв'язування задач.
До уроку обов'язково прочитати §§.13,14.

 Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

До уроку виконати Тестову роботу "Магнітна індукція. Сили Ампера і Лоренца."

§.13 (задача на стор.74 і 74-за малюнками, 79 із Вправи 13)

11 Б клас SQEK96    11 А клас 5W65IT

Ідеї Фарадея.

Далі завдання на основі даних тем: Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

Якщо електричний струм створює магнітне поле(за Ерстедом),то магнітне поле повинно створювати електричний струм!?

                                 1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)

Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
Стверджуємо-Явище самоіндукції -один із випадків явища електромагнітної індукції

Приклади задач до теми.
використайте короткий конспект для розв'язання задач.

Феномен самоіндукції. Короткий висновок.

Домашня робота на наступний урок. Уважно перегляньте конспект на Блозі. і §.14. і  §.15(магнітні властивості речовини)


вівторок, 18 листопада 2025 р.

19 Листопада, середа 2025

 Інтерактив.

послухайте

Альфа Центравра

https://teams.live.com/meet/9343052343362?p=NOQUkgEhswzGOsqof5

Слава Україні. Слава Нескореним.



Розклад уроків фізики на середу, 19 Листопада.

8-30.Перший урок.10А. 

 https://us04web.zoom.us/j/78377194155?pwd=c0hgpoi8xaMz83XG7Kooh6tV5IZJ69.1

9-25.Другий урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/78480646977?pwd=xDv2IC0JIOqZl6LZLD5aJ0aWWEuuB3.1

10-20.Третій урок.10 Б   https://us04web.zoom.us/j/78717850049?pwd=T360yQnVGa3V92J7WpD2S6TvsgH3Ld.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок.8Б   https://us04web.zoom.us/j/74202342708?pwd=5dXr2Yhn1gVHaiqC25f73Ae4is4viU.1

13-25.Шостий урок.11 Б.   https://us04web.zoom.us/j/78161346336?pwd=Pmo8n56kN0VKjAI76C8oWsepAlWpeB.1

14-20. Сьомий урок.8А   https://us04web.zoom.us/j/79367903844?pwd=sN1To4bMvx0rH05RqRgvaDKUWQYEg3.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. способи зміни внутрішньої енергії.

До уроку переглянути конспект теплопровідність і §.13.:

Намалювати покроковий процес теплопровідності.

Три види теплопередачі.

До уроку спробуйте вирішити проблеми. Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті,то він здається холодним,а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий,чи твердий злежалий?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки,зануреної в гарячий чай,швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа,незважаючи на потужну сонячну радіацію,вода в річці чи ставку,погано прогрівається?
Як пояснити таку послідовність зростання теплопровідності матеріалів.
  • Яке тіло і який вид теплопередачі зображує картинка?

  • як називається такий вид теплообміну? Яке явище природи підкоряється йому?

  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф13)  
    Завдання для 10 А класу.  і 10 Б класів. Для самостійної роботи на 19 Листопада.
    Застосування Законів Динаміки.
     Закріпити знання про такі закони:
    • Принцип відносності Галілея:
    • перший закон Н'ютона;
    • другий закон Н'ютона;
    • закон Всесвітнього тяжіння;
    • сила тяжіння і вага;
    • сила пружності;
    • сила тертя.
    • Виконайте задачі для реалізації теми.
    • 1.Який гальмівний шлях зробить автомобіль масою 1,2 тони під час аварійного гальмування  якщо перед гальмуванням автомобіль рухався зі швидкістю 90 км/год. Коефіцієнт тертя ковзання =0,25.(з повним поясненням)

 і також наступні дві задач для 10 А класу і на завтра 10 Б класу.(вибрати відповідь і показати проєкції сил на вісі.

2.. Тіло масою т рівномірно рухається по похилій площині з кутом нахилу α. На малюнку показані сили, які діють на тіло. Які рівняння є записом II закону Ньютона в проекціях на

координатні осі ОХ і ОУ?



А.-FT + mg cos α = 0,   N - mg sin α = 0.

Б. FT + mg sin α = 0,     N - mg cos α =0.

B. FT - mg sin α = 0,    -N - mg cos α = 0.

Г. -FT + mg sin α = 0,    N - mg cos α = 0.

 3. До одного кінця мотузка, перекинутого через нерухомий блок, підвішено тіло масою т, а до другого кінця — тіло масою 2т. Сила натягнення мотузка рівна Т, модуль прискорення тіл а. Як записуються рівняння руху кожного тіла в проекціях на вертикальну вісь?

А. mg - Т = та,    Т - 2mg = 2ma.

Б. Т - mg  = та,    Т + 2mg = 2ma.

В. Т - mg  = та,    2mg -Т   = 2ma.

Г. Т - mg  = 3та   2mg - T = 3ma.


Тема уроку для  10 А і 10 Б класів (на 19 Листопада). Рівновага тіл. Два види рівноваги. Момент сил. Рівновага тіл на закріпленій віссі.

До уроку подивіться вище запис до Домашнього завдання 10-м класам.

  • І. Рівновага тіл, які можуть рухатись. Центр мас. Поведінка центру мас.


  • Якщо рівнодійна сил проходить через центр мас-тіло не буде обертатись.
  • Інакше-появиться момент сил, який буде обертати тіло відносно певної вісі.
  • Чи можливо центр мас ототожнювати із центром тяжіння?

ІІ. Рівновага тіл, закріплених на нерухомій вісі. Момент сил.

Можливо зрозуміти, що в цьому випадку момент сили тяжіння дорівнює нулеві-сили тяжіння і реакція опору лежать на одній прямій.


ІІІ. Приклади.
Центр мас плоских фігур можна знайти геометрично:


Домашня робота на наступний урок. Виконати ЛР №4. Визначення центру мас плоскої фігури.

Тема уроку Для 11 А і 11 Б класів.
Магнітні властивості речовин; феро-,діа- , парамагнетики.

До уроку проштудіювати §.15.Обов'язково!
Під час уроку(внаслідок технічного збою) повернемось до плану попереднього уроку.

Розгляньте анімацію і поясніть явище!

Електромагнітні явища. Розв'язування задач.
До уроку обов'язково прочитати §§.13,14.

 Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

До уроку виконати Тестову роботу "Магнітна індукція. Сили Ампера і Лоренца."

§.13 (задача на стор.74 і 74-за малюнками, 79 із Вправи 13)

11 Б клас SQEK96    11 А клас 5W65IT

Ідеї Фарадея.

Далі завдання на основі даних тем: Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

Якщо електричний струм створює магнітне поле(за Ерстедом),то магнітне поле повинно створювати електричний струм!?

                                 1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)

Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
Стверджуємо-Явище самоіндукції -один із випадків явища електромагнітної індукції

Приклади задач до теми.
використайте короткий конспект для розв'язання задач.

Феномен самоіндукції. Короткий висновок.

Домашня робота на наступний урок. Уважно перегляньте конспект на Блозі. і §.14. і  §.15(магнітні властивості речовини)

понеділок, 17 листопада 2025 р.

18 Листопада, вівторок 2025

  •  Слава Україні.

Мова-це суть народу.

Слава Україні. Слава Нескореним!

Розклад уроків фізики на вівторок, 18 Листопада

08-30.Перший урок.---------


  11-15. Четвертий урок 10 Б 

 https://us04web.zoom.us/j/78674433098?pwd=XKZ4iCnGipEE6gZiLbNgiG7yHxbigp.1

 12-30. П`ятий урок. ---------

13-25. Шостий урок. 9 А 


Увага! Якщо вам не вдалося побувати на уроках OnLine-ви використовуєте план уроку і посилання на Блозі і опрацьовуєте тему самостійно. Під час відвідування уроку ми розбираємо ваші проблеми навчального характеру.

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу.  Теплопровідність.


До уроку Фундаментальні проблеми теми:

Під час уроку спробуйте вирішити проблеми.Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті,то він здається холодним,а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий,чи твердий злежалий?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки,зануреної в гарячий чай,швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа,незважаючи на потужну сонячну радіацію,вода в річці чи ставку,погано прогрівається?
Як пояснити таку послідовність зростання теплопровідності матеріалів.
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф13)  
2. Рух тіла на підвісі вертикально вгору.(із задач РЗЗ до ДА)
3.Яка маса космонавта, якщо при вертикальному старті ракети з прискоренням 5g його вага складає 4,8 кН?

А. Менше 72 кг.   Б. Від 73 кг до 77 кг.       В. Від 78 кг до 82 кг.      Г. Більше 83 кг.

Домашня робота для 10-их класів!!!(18 листопада)

На наступний урок. для 10 А класу і на завтра 10 Б класу.

2.49д. Тіло масою т рівномірно рухається по похилій площині з кутом нахилу α. На малюнку показані сили, які діють на тіло. Які рівняння є записом II закону Ньютона в проекціях на

координатні осі ОХ і ОУ?

А.-FT + mg cos α = 0,   N - mg sin α = 0.

Б. FT + mg sin α = 0,     N - mg cos α =0.

B. FT - mg sin α = 0,    -N - mg cos α = 0.

Г. -FT + mg sin α = 0,    N - mg cos α = 0.

 2.50д. До одного кінця мотузка, перекинутого через нерухомий блок, підвішено тіло масою т, а до другого кінця — тіло масою 2т. Сила натягнення мотузка рівна Т, модуль прискорення тіл а. Як записуються рівняння руху кожного тіла в проекціях на вертикальну вісь?

А. mg - Т = та,    Т - 2mg = 2ma.

Б. Т - mg  = та,    Т + 2mg = 2ma.

В. Т - mg  = та,    2mg -Т   = 2ma.

Г. Т - mg  = 3та   2mg - T = 3ma.


Тема уроку для 10 Б класу (на 18 Листопада). Рівновага тіл. Два види рівноваги. Момент сил. Рівновага тіл на закріпленій віссі.

До уроку подивіться вище запис до Домашнього завдання 10-м класам.

  • І. Рівновага тіл, які можуть рухатись. Центр мас. Поведінка центру мас.


  • Якщо рівнодійна сил проходить через центр мас-тіло не буде обертатись.
  • Інакше-появиться момент сил, який буде обертати тіло відносно певної вісі.
  • Чи можливо центр мас ототожнювати із центром тяжіння?

ІІ. Рівновага тіл, закріплених на нерухомій вісі. Момент сил.

Можливо зрозуміти, що в цьому випадку момент сили тяжіння дорівнює нулеві-сили тяжіння і реакція опору лежать на одній прямій.


ІІІ. Приклади.
Центр мас плоских фігур можна знайти геометрично:


Домашня робота на наступний урок. Виконати ЛР №4. Визначення центру мас плоскої фігури.

Тема уроку у 9 А класі. Розв'язування задач з теми :
" Закони відбиття і заломлення світла."
 До уроку здати звіт ЛР №4. "Визначення закону заломлення світла."
Під час уроку детально розберемо методи розв'язування задач і форму пояснення.
  • Пояснимо рис.12.1.
  • Як можна сховати світло під водою.
  • Визначимо Коеф.заломлення на основі явища повного внутрішнього заломлення.(поясніть?)
  • Що таке "оптоволоконний" дрон (12.8)?
  • Вправа 12(4)
  • Згадаємо закон відбиття на задачі :
  • метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
    (скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.)
    2)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?
Домашня робота на наступний урок: Здати звіт ЛР№4.
Вправа 12(5,7)

Тема уроку для 11 А класу. Узагальнення теми Електромагнітні явища. Розв'язування задач.
До уроку обов'язково прочитати §§.13,14.

 Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

До уроку виконати Тестову роботу "Магнітна індукція. Сили Ампера і Лоренца."

§.13 (задача на стор.74 і 74-за малюнками, 79 із Вправи 13)

11 Б клас SQEK96    11 А клас 5W65IT

Ідеї Фарадея.

Далі завдання на основі даних тем: Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

Якщо електричний струм створює магнітне поле(за Ерстедом),то магнітне поле повинно створювати електричний струм!?

                                 1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)

Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
Стверджуємо-Явище самоіндукції -один із випадків явища електромагнітної індукції

Приклади задач до теми.
використайте короткий конспект для розв'язання задач.

Феномен самоіндукції. Короткий висновок.

Домашня робота на наступний урок. Уважно перегляньте конспект на Блозі. і §.14. і  §.15(магнітні властивості речовини)

Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране