четвер, 20 листопада 2025 р.

21 Листопада, п'ятниця 2025

 Інтерактив.

Мова-це Я?

Без 220 В

Розклад уроків фізики на п'ятницю, 21 Листопада!


 

Дивись як працює астрономія

8-30.
Перший урок. -------

9-25.Другий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/74101533730?pwd=HgpHVCaboQMyuWb43zaHJcYcK2p3DK.1

10-20.Третій урок.11А.   https://us04web.zoom.us/j/74131332202?pwd=Xv54QA6ngGXlEvROZNiRJXn1VhxUdc.1

11-15. Четвертий урок  10 А 

https://us04web.zoom.us/j/76879777669?pwd=PTnME6UedHGxcUo6gDFh5IWKk4ugVW.1

12-30.П'ятий урок.11Б.

  https://us04web.zoom.us/j/73837726430?pwd=eiYBwMWL41C5STTTOqzGexlkbi2z3G.1

14-20.Сьомий урок 11Б 

 https://us04web.zoom.us/j/73837726430?pwd=eiYBwMWL41C5STTTOqzGexlkbi2z3G.1

Тема уроку для 9 А класу. Явище дисперсії. Спектральний склад природного сонячного світла. Кольори.

Що значить бачити...колір.

Закон Заломлення світла. 

.Закон відбивання.     

Розв'язання                                                                задач.

Фільтри світлові.

          До уроку Здати Звіт ЛР№3. Дослідження законів відбиття світла. Нагадую -Інструкція до ЛР №3 на сторінці 73.

Застосуйте посилання і виконайте роботу: Phet for class GO
Під час уроку виконаємо практичну задачу: 
1)опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
2)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?

3) Дайте відповідь на запитання:
  • Чому відбувається заломлення світлового пучка на межі двох середовищ?
  • Сформулюйте закон заломлення світла(закон Снеліуса)
  • Скористайтесь законом заломлення і визначте коефіцієнт заломлення на основі даного фото.
  • Під час уроку розглянемо явище повного внутрішнього відбивання.(стор.78, рис.12.5)
У скільки разів змінилася швидкість світла і в який бік?

Питання! Який зміст має коефіцієнт заломлення світла? Яку природу світла він визначає?

Вдома прочитайте §.13. Просто-прочитайте параграф по 79-у сторінку. Виконайте задачу №2(виділено червоним)


Тема уроків Астрономії 11 А і 11 Б класів. Контрольна робота №1.

До уроку ЗНАТИ І розуміти Закони Кеплера. Закон Всесвітнього тяжіння.(узагальнений закон Кеплера)


До уроку виконати завдання:
1.У скільки разів відрізняється прискорення Землі надане їй Сонцем, від прискорення Місяцю, прискореного Землею.
2. Скільки падала би Земля  на Сонце, якби перестала б обертатися  довкола Сонця?
3.Знайти інформацію про уточнений ІІІ закон Кеплера.
4.Зоряний період Юпітера 12 років. Яка відстань планети до Сонця(в а.о.)?
5.У скільки раз Сонце масивніше Землі?(вкажіть два підходи)
6.Синодичний період астероїда складає 2 роки. Визначте його відстань від Землі.
7.Затемнення Місяця  над Грінвічем  і деякою точкою Землі відбулося з різницею в часі- 2год 25мин. На якій довготі це відбулося?
8.Над обрієм спостерігається  Молодий місяць. Чи можливе Місячне затемнення через два тижні?
9.Горизонтальний паралакс Венери p=31".Визначте відстань від Венери до Землі. Вважайте радіус Землі R=6400 км.
10. Скільки часу витрачає світловий пучок, щоб подолати  відстань між Землею і Венерою? Скористайтесь умовою задачі №9.
11.За допомогою рухомої карти зоряного неба визначте, чи можна в Україні в січні опівночі побачити зорю Вега. Виміряйте екваторіальні координати цієї зорі та запишіть.
12. В якому сузір'ї перебуває Сонце 10-12 Січня? Які сузір'я можна в цей час побачити опівночі? (Потрібна схема пояснення)

Дані завдання є прикладом завдань, які будуть пропонуватись на контрольну роботу №1.

Тема уроку для  10 Б класу (на 21 Листопада). Рівновага тіл. Два види рівноваги. Момент сил. Рівновага тіл на закріпленій віссі.

До уроку подивіться вище запис до Домашнього завдання 10-м класам.

  • І. Рівновага тіл, які можуть рухатись. Центр мас. Поведінка центру мас.


  • Якщо рівнодійна сил проходить через центр мас-тіло не буде обертатись.
  • Інакше-появиться момент сил, який буде обертати тіло відносно певної вісі.
  • Чи можливо центр мас ототожнювати із центром тяжіння?

ІІ. Рівновага тіл, закріплених на нерухомій вісі. Момент сил.

Можливо зрозуміти, що в цьому випадку момент сили тяжіння дорівнює нулеві-сили тяжіння і реакція опору лежать на одній прямій.


ІІІ. Приклади.
Центр мас плоских фігур можна знайти геометрично:


Домашня робота на наступний урок. Виконати ЛР №4. Визначення центру мас плоскої фігури.


Тема уроку Для 11 Б класу.
Магнітні властивості речовин; феро-,діа- , парамагнетики.

До уроку проштудіювати §.15.Обов'язково!
Під час уроку(внаслідок технічного збою) повернемось до плану попереднього уроку.

Розгляньте анімацію і поясніть явище!

Електромагнітні явища. Розв'язування задач.
До уроку обов'язково прочитати §§.13,14.

 Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

До уроку виконати Тестову роботу "Магнітна індукція. Сили Ампера і Лоренца."

§.13 (задача на стор.74 і 74-за малюнками, 79 із Вправи 13)

11 Б клас SQEK96    11 А клас 5W65IT

Ідеї Фарадея.

Далі завдання на основі даних тем: Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

Якщо електричний струм створює магнітне поле(за Ерстедом),то магнітне поле повинно створювати електричний струм!?

                                 1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)

Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
Стверджуємо-Явище самоіндукції -один із випадків явища електромагнітної індукції

Приклади задач до теми.
використайте короткий конспект для розв'язання задач.

Феномен самоіндукції. Короткий висновок.

Домашня робота на наступний урок. Уважно перегляньте конспект на Блозі. і §.14. і  §.15(магнітні властивості речовини)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране