вівторок, 25 листопада 2025 р.

26 Листопада, середа 2025

  Інтерактив.

послухайте

Слава Україні. Слава Нескореним.



Розклад уроків фізики на середу, 26 Листопада.

8-30.Перший урок.10А.

 https://us04web.zoom.us/j/79644427295?pwd=Sj55cq94Fi5AeXaSbv9K9C7Ez7hxkx.1

9-25.Другий урок.11А.   https://us04web.zoom.us/j/71860788207?pwd=7bHsmTGgb6sqDPmlplpbf6gjqzenba.1

10-20.Третій урок.10 Б   https://us04web.zoom.us/j/76821947180?pwd=HFpXOJMTqLbhpRSQhIQUQDcseK0s40.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок.8Б    https://us04web.zoom.us/j/74186982467?pwd=69kDZnyV9c0bciNVumGJqJNDuAqKoP.1

13-25.Шостий урок.11 Б.   https://us04web.zoom.us/j/77259371832?pwd=bV6YIOqiFJRdhaZ4BVBCajbvrFStSI.1

14-20. Сьомий урок.8А   https://us04web.zoom.us/j/76642044889?pwd=IjHLY8quDgasJrQHJioNqTxBvanOag.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Розв'язування задач. Самостійна робота.

Питома теплоємність.

До уроку переглянути конспект теплопровідність і §.13.:

Намалювати покроковий процес теплопровідності.

Три види теплопередачі.

До уроку спробуйте вирішити проблеми. Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті, то він здається холодним, а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий, чи твердий злежалий?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки, зануреної в гарячий чай, швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа, незважаючи на потужну сонячну радіацію, вода в річці чи ставку, погано прогрівається?
Як пояснити таку послідовність зростання теплопровідності матеріалів.
  • Яке тіло і який вид теплопередачі зображує картинка?

  • як називається такий вид теплообміну? Яке явище природи підкоряється йому?

  • Між Землею і Сонцем -пустота-окрім різних полів, там немає ніяких  молекул. Як же ми від Сонця отримуємо теплову енергію?


    В магазині для обігріву квартири можна купити як КОНВЕКТОРИ так і Керамічні панелі? Яка між ними відмінність? Які краще?
    Що таке термос?
    • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф14)  

Що таке теплоємність? Навіщо фізикам(і не тільки їм) ця фізична величина? Як її визначити. Мозковий штурм.

Яка посудина в кінці процесу матиме більше енергії?
На наступний урок повторити §§.12-14.через Вправи 12-14.


Тема уроку для 10 А класу. Лабораторна робота № 3 «Дослідження рівноваги тіла під дією кількох сил»
До уроку Виконати завдання ЛР№4: "Визначення центру мас плоскої пластини"(інструкція на сторінці 116.)
Підказку погляньте у відео (обов'язково)



Під час уроку розберемо завдання на рівновагу тіла в загальному вигляді.
Виконаємо основне завдання до Роботи №3.
Для самостійного виконання даної роботи скористаємось

Вдома -на наступний урок -завершити роботу №3.

Тема уроку для 11 Б класів. Узагальнення теми Електромагнітні явища. Явище самоіндукції.

До уроку Опрацювати §.14.§15. Вправа 14.Виконайте завдання. 

  • Через котушку(з індуктивністю 1,2Гн) протікає струм 1.5 А. Яка кількість теплоти виділиться в простір котушки після вимикання струму.
  • Аргументуйте твердження.

Під час аварійного вимкнення електромережі пошкодження мережі більш значні, ніж в момент перевищення напруги.

  • Розділ 11(18,20,21,23,26,29)
  • Під час уроку розглянемо завдання на сторінці 94.
  • Завдання на визначення напрямку індукційного струму.(стор.79)
  • Під час уроку звернемось до плану попереднього уроку.

  • Розгляньте анімацію і поясніть явище!
    Домашня робота. Виконати завдання(для  самоконтролю) на сторінці 94.
  • Запропонувати попрацювати вдома над варіантом IHC5AJ
  • КР №2 із Збірника Евлахової.(КР для 11 класу)
код Тесту 

Розв'язування задач:" Центр мас. Умови рівноваги. Момент сил."

До уроку опрацювати  §.14 і сторінку 116(ЛР№4)


Завдання для 10 Б на блозі. Розв'язування задач:" Центр мас. Умови рівноваги. Момент сил.

До уроку завершити ЛР№3.
Під час уроку розглянемо наступні завдання.

  • 1.Вправа 14(3,4)



  • Вдома-на наступний урок-прочитати §.15.(важливо)

Тема уроку для 11 А класів. Контрольна тестова робота. Електромагнітні явища. Електромагнітна індукція.

Хто не зміг відвідати урок самостійно - пропрацюйте план уроку, який тут заявлений.

До уроку Опрацювати §.14.§15. Вправа 14.Виконайте завдання. 

  • Через котушку(з індуктивністю 1,2Гн) протікає струм 1.5 А. Яка кількість теплоти виділиться в простір котушки після вимикання струму.
  • Аргументуйте твердження.

Під час аварійного вимкнення електромережі пошкодження мережі більш значні, ніж в момент перевищення напруги.

  •  Розглянемо завдання на сторінці 94.
  • Завдання на визначення напрямку індукційного струму.(стор.79)
  • Можете звернутись до плану попереднього уроку.

  • Розгляньте анімацію і поясніть явище!

  • Код роботи буде вказаний перед уроком.
  • Код ТЕСТУ(classtime.com)---9CZCKU




понеділок, 24 листопада 2025 р.

25 Листопада, вівторок 2025

 

  •  Слава Україні.

Мова-це суть народу.

Слава Україні. Слава Нескореним!

Розклад уроків фізики на вівторок, 25 Листопада

08-30.Перший урок.---------


  11-15. Четвертий урок 10 Б   https://us04web.zoom.us/j/78444221060?pwd=lRZrWb2RF7wEcROBes331a9Tlr2Rek.1

 12-30. П`ятий урок. ---------

13-25. Шостий урок. 9 А 


Увага! Якщо вам не вдалося побувати на уроках OnLine-ви використовуєте план уроку і посилання на Блозі і опрацьовуєте тему самостійно. Під час відвідування уроку ми розбираємо ваші проблеми навчального характеру.

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку у 8 А класі. КонвекціяВипромінення.

Вдома, до уроку, переглянути відео і виконати(для самоконтролю) Вправи 12 і 13.(усно)

Під час уроку розглянемо два наступні види теплопередачі-Конвекція і  Випромінення.
На початку уроку проведу опитування за вказаними вправами.
  • Чому раннього літа, незважаючи на потужну сонячну радіацію, вода в річці чи ставку, погано прогрівається?
Як пояснити таку послідовність зростання теплопровідності матеріалів.
Між Землею і Сонцем -пустота-окрім різних полів, там немає ніяких  молекул. Як же ми від Сонця отримуємо теплову енергію?


В магазині для обігріву квартири можна купити як КОНВЕКТОРИ так і Керамічні панелі? Яка між ними відмінність? Які краще?
Що таке термос?
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф14)  

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач:" Центр мас. Умови рівноваги. Момент сил."

До уроку опрацювати  §.14 і сторінку 116(ЛР№4)

Завдання для 10 А і 10 Б на блозі(за 21 Листопада)

переглянути відео:


Під час уроку розглянемо наступні завдання.

  • 1.Вправа 14(3,4)



  • Вдома виконати роботу №4. Використайте відео і інструкцію на сторінці 116.
Тема уроку для 10 Б класу. Лабораторна робота № 3 «Дослідження рівноваги тіла під дією кількох сил»
До уроку Виконати завдання ЛР№4: "Визначення центру мас плоскої пластини"(інструкція на сторінці 116.)
Підказку погляньте у відео (обов'язково)

Під час уроку розберемо завдання на рівновагу тіла в загальному вигляді.
Виконаємо основне завдання до Роботи №3.
Для самостійного виконання даної роботи скористаємось

Вдома завершити роботи №3.

Тема уроку для 9 А класу. Лінзи. Побудова зображення в лінзах.
До уроку 1)виконати завдання із Вправи 13
Скористатись підказкою із посилання.
2) виконайте дом.експеримент (опис на сторінці 88)
3) вправа 12(4-6)
4) пояснити задачу 12(3)

Під час уроку розглянемо предмети ЛІНЗИ;
практичний хід світла в лінзах;
види лінз і їх застосування;
критичні точки і прямі лінзи.

Приклад застосування лінзи-ТЕЛЕСКОП.

хід променів у збиральній(випуклій) лінзі і розсіювальній.
Домашня робота за §.14.

Тема уроку для 11 А класів. Узагальнення теми Електромагнітні явища. Явище самоіндукції.

До уроку Опрацювати §.14.§15. Вправа 14.Виконайте завдання. 

  • Через котушку(з індуктивністю 1,2Гн) протікає струм 1.5 А. Яка кількість теплоти виділиться в простір котушки після вимикання струму.
  • Аргументуйте твердження.

Під час аварійного вимкнення електромережі пошкодження мережі більш значні, ніж в момент перевищення напруги.

  • Розділ 11(18,20,21,23,26,29)
  • Під час уроку розглянемо завдання на сторінці 94.
  • Завдання на визначення напрямку індукційного струму.(стор.79)
  • Під час уроку звернемось до плану попереднього уроку.

  • Розгляньте анімацію і поясніть явище!
    Домашня робота. Виконати завдання(для  самоконтролю) на сторінці 94.
  • Запропонувати попрацювати вдома над варіантом 
  • КР №2 із Збірника Евлахової.(КР для 11 класу)



субота, 22 листопада 2025 р.

24 Листопада,понеділок 2025

 Посилання для 7-8 класів.

 Схема прольоту 3І Атлас біля Сонця

Боже, борони наших воїнів-які у самому пеклі боїв захищають Нашу Країну..Честь і Слава їм і їх родинам.

Слухаємо Аналітиків високочолих.

 Розклад уроків фізики на понеділок,24Листопада.

8-30 Перший урок. 11Б.

 https://us04web.zoom.us/j/77410687045?pwd=vAJxvabI0ORibtfYan4tW8m1Zftyka.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б.   https://us04web.zoom.us/j/76125370804?pwd=hzbMUzIymfMPSMljCEjpmGegktgMd5.1

11-15.Четвертий урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/75946866362?pwd=MZfhSWJs9fy3pygGv6xczcWjJKD3Kb.1

12-30. П'ятий урок. 10Б.    https://us04web.zoom.us/j/75917584321?pwd=Si7UYddNIGCbuVyjR19MWWo6oYcNYi.1 

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. .   https://us04web.zoom.us/j/74155462716?pwd=154yapfQZBIPHHItHbDYdBBQC74Pb7.1

Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Узагальнення теми Електромагнітні явища.Явище самоіндукції.

До уроку Опрацювати §.14.§15. Вправа 14.Виконайте завдання. Через котушку(з індуктивністю 1,2Гн) протікає струм 1.5 А. Яка кількість теплоти виділиться в простір котушки після вимикання струму.

  • Під час уроку розглянемо завдання на сторінці 94.
  • Завдання на визначення напрямку індукційного струму.(стор.79)
  • Під час уроку звернемось до плану попереднього уроку.

  • Розгляньте анімацію і поясніть явище!
    Домашня робота. Виконати завдання(для  самоконтролю) на сторінці 94.

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач:" Центр мас. Умови рівноваги. Момент сил."

До уроку опрацювати  §.14 і сторінку 116(ЛР№4)

Завдання для 10 А і 10 Б на блозі(за 21 Листопада)

переглянути відео:


Під час уроку розглянемо наступні завдання.

  • 1.Вправа 14(3,4)



  • Вдома виконати роботу №4. Використайте відео і інструкцію на сторінці 116.
Тема уроку у 8 Б класі. Конвекція. Випромінення.

Вдома, до уроку, переглянути відео і виконати(для самоконтролю) Вправи 12 і 13.(усно)

Під час уроку розглянемо два наступні види теплопередачі-Конвекція і  Випромінення.
На початку уроку проведу опитування за вказаними вправами.
  • Чому раннього літа, незважаючи на потужну сонячну радіацію, вода в річці чи ставку, погано прогрівається?
Як пояснити таку послідовність зростання теплопровідності матеріалів.
Між Землею і Сонцем -пустота-окрім різних полів, там немає ніяких  молекул. Як же ми від Сонця отримуємо теплову енергію?
В магазині для обігріву квартити можна купити як КОНВЕКТОРИ так і Керамічні панелі? Яка між ними відмінність? Які краще?
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф14)  
Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач з тем:
До уроку  Опрацювати  §.13 і Вправа 13.
Пояснити, що таке колір? Чи бачать люди однаково? 

Під час уроку розглянемо(завдання, які ви спробуєте подивитись дома?)
опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
2)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?

3) Дайте відповідь на запитання:

Фільтр якого кольору був розміщений перед екраном?
Чому Сонячний спектр, якщо придивитися, посічений чорними лініями?
Домашня робота полягає у розв'язані проблеми. Як без фарбування змінювати колір поверхні?

четвер, 20 листопада 2025 р.

21 Листопада, п'ятниця 2025

 Інтерактив.

Мова-це Я?

Без 220 В

Розклад уроків фізики на п'ятницю, 21 Листопада!


 

Дивись як працює астрономія

8-30.
Перший урок. -------

9-25.Другий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/74101533730?pwd=HgpHVCaboQMyuWb43zaHJcYcK2p3DK.1

10-20.Третій урок.11А.   https://us04web.zoom.us/j/74131332202?pwd=Xv54QA6ngGXlEvROZNiRJXn1VhxUdc.1

11-15. Четвертий урок  10 А 

https://us04web.zoom.us/j/76879777669?pwd=PTnME6UedHGxcUo6gDFh5IWKk4ugVW.1

12-30.П'ятий урок.11Б.

  https://us04web.zoom.us/j/73837726430?pwd=eiYBwMWL41C5STTTOqzGexlkbi2z3G.1

14-20.Сьомий урок 11Б 

 https://us04web.zoom.us/j/73837726430?pwd=eiYBwMWL41C5STTTOqzGexlkbi2z3G.1

Тема уроку для 9 А класу. Явище дисперсії. Спектральний склад природного сонячного світла. Кольори.

Що значить бачити...колір.

Закон Заломлення світла. 

.Закон відбивання.     

Розв'язання                                                                задач.

Фільтри світлові.

          До уроку Здати Звіт ЛР№3. Дослідження законів відбиття світла. Нагадую -Інструкція до ЛР №3 на сторінці 73.

Застосуйте посилання і виконайте роботу: Phet for class GO
Під час уроку виконаємо практичну задачу: 
1)опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
2)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?

3) Дайте відповідь на запитання:
  • Чому відбувається заломлення світлового пучка на межі двох середовищ?
  • Сформулюйте закон заломлення світла(закон Снеліуса)
  • Скористайтесь законом заломлення і визначте коефіцієнт заломлення на основі даного фото.
  • Під час уроку розглянемо явище повного внутрішнього відбивання.(стор.78, рис.12.5)
У скільки разів змінилася швидкість світла і в який бік?

Питання! Який зміст має коефіцієнт заломлення світла? Яку природу світла він визначає?

Вдома прочитайте §.13. Просто-прочитайте параграф по 79-у сторінку. Виконайте задачу №2(виділено червоним)


Тема уроків Астрономії 11 А і 11 Б класів. Контрольна робота №1.

До уроку ЗНАТИ І розуміти Закони Кеплера. Закон Всесвітнього тяжіння.(узагальнений закон Кеплера)


До уроку виконати завдання:
1.У скільки разів відрізняється прискорення Землі надане їй Сонцем, від прискорення Місяцю, прискореного Землею.
2. Скільки падала би Земля  на Сонце, якби перестала б обертатися  довкола Сонця?
3.Знайти інформацію про уточнений ІІІ закон Кеплера.
4.Зоряний період Юпітера 12 років. Яка відстань планети до Сонця(в а.о.)?
5.У скільки раз Сонце масивніше Землі?(вкажіть два підходи)
6.Синодичний період астероїда складає 2 роки. Визначте його відстань від Землі.
7.Затемнення Місяця  над Грінвічем  і деякою точкою Землі відбулося з різницею в часі- 2год 25мин. На якій довготі це відбулося?
8.Над обрієм спостерігається  Молодий місяць. Чи можливе Місячне затемнення через два тижні?
9.Горизонтальний паралакс Венери p=31".Визначте відстань від Венери до Землі. Вважайте радіус Землі R=6400 км.
10. Скільки часу витрачає світловий пучок, щоб подолати  відстань між Землею і Венерою? Скористайтесь умовою задачі №9.
11.За допомогою рухомої карти зоряного неба визначте, чи можна в Україні в січні опівночі побачити зорю Вега. Виміряйте екваторіальні координати цієї зорі та запишіть.
12. В якому сузір'ї перебуває Сонце 10-12 Січня? Які сузір'я можна в цей час побачити опівночі? (Потрібна схема пояснення)

Дані завдання є прикладом завдань, які будуть пропонуватись на контрольну роботу №1.

Тема уроку для  10 Б класу (на 21 Листопада). Рівновага тіл. Два види рівноваги. Момент сил. Рівновага тіл на закріпленій віссі.

До уроку подивіться вище запис до Домашнього завдання 10-м класам.

  • І. Рівновага тіл, які можуть рухатись. Центр мас. Поведінка центру мас.


  • Якщо рівнодійна сил проходить через центр мас-тіло не буде обертатись.
  • Інакше-появиться момент сил, який буде обертати тіло відносно певної вісі.
  • Чи можливо центр мас ототожнювати із центром тяжіння?

ІІ. Рівновага тіл, закріплених на нерухомій вісі. Момент сил.

Можливо зрозуміти, що в цьому випадку момент сили тяжіння дорівнює нулеві-сили тяжіння і реакція опору лежать на одній прямій.


ІІІ. Приклади.
Центр мас плоских фігур можна знайти геометрично:


Домашня робота на наступний урок. Виконати ЛР №4. Визначення центру мас плоскої фігури.


Тема уроку Для 11 Б класу.
Магнітні властивості речовин; феро-,діа- , парамагнетики.

До уроку проштудіювати §.15.Обов'язково!
Під час уроку(внаслідок технічного збою) повернемось до плану попереднього уроку.

Розгляньте анімацію і поясніть явище!

Електромагнітні явища. Розв'язування задач.
До уроку обов'язково прочитати §§.13,14.

 Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

До уроку виконати Тестову роботу "Магнітна індукція. Сили Ампера і Лоренца."

§.13 (задача на стор.74 і 74-за малюнками, 79 із Вправи 13)

11 Б клас SQEK96    11 А клас 5W65IT

Ідеї Фарадея.

Далі завдання на основі даних тем: Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

Якщо електричний струм створює магнітне поле(за Ерстедом),то магнітне поле повинно створювати електричний струм!?

                                 1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)

Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
Стверджуємо-Явище самоіндукції -один із випадків явища електромагнітної індукції

Приклади задач до теми.
використайте короткий конспект для розв'язання задач.

Феномен самоіндукції. Короткий висновок.

Домашня робота на наступний урок. Уважно перегляньте конспект на Блозі. і §.14. і  §.15(магнітні властивості речовини)


Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране