пʼятниця, 14 листопада 2025 р.

17 Листопада, понеділок 2025

 Посилання для 7-8 класів.

 Схема прольоту 3І Атлас біля Сонця

3І Атлас-думки

Боже, борони наших воїнів-які у самому пеклі боїв захищають Нашу Країну..Честь і Слава їм і їх родинам.

Слухаємо Аналітиків високочолих.

 Розклад уроків фізики на понеділок,17Листопада.

8-30 Перший урок. 11Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/77997316199?pwd=sNLWNn0iBNmjACnK4txiX1IdfGq9mj.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б.   https://us04web.zoom.us/j/77909963257?pwd=DJzJBtESBQokpO4eMJRuhOIF072wIm.1

11-15.Четвертий урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/71073339788?pwd=xOO5qeCuvXoHSglISrEJG96BazCDGe.1

12-30. П'ятий урок. 10Б.     https://us04web.zoom.us/j/74644122849?pwd=LVM0sQQNcwTxvwtGBpX9BwA9aFiWac.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. 

 https://us04web.zoom.us/j/73624381174?pwd=84COb0Kmr3zJuytv31tRe6TRWe48y9.1

Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Явище самоіндукції. Енергія магнітного поля. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.

До уроку виконати Тестову роботу "Магнітна індукція. Сили Ампера і Лоренца."

§.13 (задача на стор.74 і 74-за малюнками, 79 із Вправи 13)

11 Б клас SQEK96    11 А клас 5W65IT

Ідеї Фарадея.

Якщо електричний струм створює магнітне поле(за Ерстедом),то магнітне поле повинно створювати електричний струм!?

                                 1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)

Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
До уроку вивчити даний конспект і прочитати §.13.Вправа 13.
Явище самоіндукції -один із випадків явища електромагнітної індукції

Приклади задач до теми.

Феномен самоіндукції. Короткий висновок.

Домашня робота на наступний урок. Уважно перегляньте конспект на Блозі. і §.14.
888
Тема уроку для 8 Б класу. Теплопровідність.

До уроку Фундаментальні проблеми теми:

Під час уроку спробуйте вирішити проблеми.Маємо питання до теми "Теплопровідність":
  • Якщо доторкнутись до металевого предмету в кімнаті,то він здається холодним,а якщо доторкнутись до дерев'яного-то той предмет видається теплим. Чому?
  • Який сніг краще ізолює озимі від охолодження-свіжий пухнастий,чи твердий злежалий?
  • Чому ручка Срібної чайної ложки,зануреної в гарячий чай,швидко нагрівається, а пластмасової-ні?
  • Чому вікна роблять дво-три-камерні?
  • Чому раннього літа,незважаючи на потужну сонячну радіацію,вода в річці чи ставку,погано прогрівається?
Як пояснити таку послідовність зростання теплопровідності матеріалів.
  • Домашня робота пов'язана із вище виписаними питаннями(параграф13)  
Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №4. Визначення коефіцієнту заломлення світла на межі двох середовищ.
До уроку підготувати зошит для звіту ЛР.

Для тренування скористайтеся застосунком:
колонка праворуч -колонка кутів заломлення: заповнювати вам.

Тема уроку для 10 Б класу. Застосування Законів Динаміки.
До уроку закріпити знання про такі закони:



четвер, 13 листопада 2025 р.

14 Листопада, п'ятниця

 Інтерактив.

Іван Пулюй

Мова-це Я?

Без 220 В

Розклад уроків фізики на п'ятницю,14 Листопада!


 

Дивись як працює астрономія

8-30.
Перший урок. -------

9-25.Другий урок. https://us04web.zoom.us/j/71940286100?pwd=gRGQF75nkFZhqpPactMUoZjzYIYOas.1

10-20.Третій урок.11А.   https://us04web.zoom.us/j/79362738897?pwd=63nAy3QgMaUlfxzVuRChmQ8LflhfTG.1

11-15. Четвертий урок  10 А 

 https://us04web.zoom.us/j/74164016997?pwd=lBminBQ9YRhuuaCzX8f7FWvKAh8ecY.1

12-30.П'ятий урок.11Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/78697428289?pwd=3zITb8ajAvukeNKqi5VvgawEuj0EA3.1

14-20.Сьомий урок 11Б https://us04web.zoom.us/j/76397528532?pwd=HnKPzCp1WV8uOGIDGSAu3bABpmzd1a.1

Тема уроку для 9 А класу. Закон Заломлення світла. Природа даного явища.     Закон відбивання.     Розв'язання                                                                задач.

          До уроку Здати Звіт ЛР№3. Дослідження законів відбиття світла. Нагадую -Інструкція до ЛР №3 на сторінці 73.

Застосуйте посилання і виконайте роботу: Phet for class GO
Під час уроку виконаємо практичну задачу: 
1)опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
2)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?

3) Дайте відповідь на запитання:
  • Чому відбувається заломлення світлового пучка на межі двох середовищ?
  • Сформулюйте закон заломлення світла(закон Снеліуса)
  • Скористайтесь законом заломлення і визначте коефіцієнт заломлення на основі даного фото.
  • Під час уроку розглянемо явище повного внутрішнього відбивання.
У скільки разів змінилася швидкість світла і в який бік?

Зайдіть за посиланням на наступний урок і отримайте підтвердження закону Снеліуса-Декарта.
Питання! Який зміст має коефіцієнт заломлення світла? Яку природу світла він визначає?

Вдома прочитайте §.12. Просто-прочитайте параграф по 79-у сторінку.
Підготуватись до ЛР№4. Визначення коефіцієнту  заломлення світла на межі розділення  двох середовищ.
(інструкція на сторінці 83)

Тема уроку для 10 А класу. Рух тіла під дією сили тертя.

До уроку виконати Вправу 12(4,5)

На початку уроку переглянемо відео:

Далі, користуючись §.13 розберемо:

Домашня робота.§.13,Вправа 13(4)


Тема уроку для 11Б класу. Розв'язування задач. Закон електромагнітної індукції. Правило Ленца.

До уроку повторити силу Лоренца,
виконати із Вправи 13(1),допомога на сторінці 74)
виконати тест -магнітні явища-SQEK96

Під час уроку:
  • Зробимо узагальнення двох попередніх уроків(презентація ЕМІ)
  • Складемо алгоритм визначення напрямку індукційного струму(правило Ленца)-демонстрація-практика.
  • Виконання  завдань із Вправи 13(детальний запис, що пояснює розв'язування)
На самостійну роботу зайдіть за посиланням: ЕМІ.
і (для тих, хто не зможе відвідати урок) опрацюйте §.13

11 А нагадую про тест з фізики -5W65IT
Тема уроку Астрономії для 11А і 11Б класів. Розв'язування задач.

До уроку ЗНАТИ І розуміти Закони Кеплера. Закон Всесвітнього тяжіння.(узагальнений закон Кеплера)


До уроку виконати завдання:
1.У скільки разів відрізняється прискорення Землі надане їй Сонцем, від прискорення Місяцю, прискореного Землею.
2. Скільки падала би Земля  на Сонце, якби перестала б обертатися  довкола Сонця?
3.Знайти інформацію про уточнений ІІІ закон Кеплера.
4.Зоряний період Юпітера 12 років. Яка відстань планети до Сонця(в а.о.)?
5.У скільки раз Сонце масивніше Землі?(вкажіть два підходи)
6.Синодичний період астероїда складає 2 роки. Визначте його відстань від Землі.
7.Затемнення Місяця  над Грінвічем  і деякою точкою Землі відбулося з різницею в часі- 2год 25мин. На якій довготі це відбулося?
8.Над обрієм спостерігається  Молодий місяць. Чи можливе Місячне затемнення через два тижні?


вівторок, 11 листопада 2025 р.

12 Листопада,середа 2025

 Інтерактив.

послухайте

Альфа Центравра

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 12 Листопада.

8-30.Перший урок.10А. 

 https://us04web.zoom.us/j/79230293215?pwd=0dTaqjfakFBoD4OGovVXkCV6JumGCN.1

9-25.Другий урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/74174078996?pwd=xY4atnu4N4bjfE2Ea1nDVSdOFbaNIz.1

10-20.Третій урок.10 Б 

 https://us04web.zoom.us/j/77006589879?pwd=qcqelcMbhNtbMxPW99oBXxBEqsnaFj.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок.

 https://us04web.zoom.us/j/74887049078?pwd=bkL78aRObHdYgy9yp8oVJZgxuOcUVs.1

13-25.Шостий урок.11 Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/74574447730?pwd=TOhlupneVHukfJJbxEdrwe3oqymoQQ.1

14-20. Сьомий урок.8А   https://us04web.zoom.us/j/75573173124?pwd=5sn3urdkmFlESyCVaYWn5D7togJEG2.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Внутнішня енергія і способи зміни внутрішньої енергії.

 Залежність розмірів тіл від температури.

До уроку 

дайте характеристику фізичної величини -температура

  • що таке ВНУТРІШНЯ енергія ?
  • Яку точку теплової рівноваги взяв за НУЛЬ-Цельсій?
  •  Яка природня точка НУля взята наукою сьогодні?
  • 6.Вправа 10(4)
  • 7.Що є спільним для всіх термометрів?

Під час уроку 

  • Що таке теплова рівновага? Чи існує даний стан у Всесвіті?
  • Порівняйте шкали різних термометрів:
Що ж таке термометр?
Знайомство із новою темоюВнутрішня енергія та способи теплообміну(теплопередачі) Вступ. 
поясніть даний малюнок у вашому підручнику:
  • Чи можливо, щоб не було температури?
  • Як діє середовище на термометри, на фауну і флору? Як це пояснити з точки зору молекулярної теорії речовини?(зайдіть за посиланням)
  • Як порахувати внутрішню енергію тіла?
  • Як змінюються розміри тіл під час зміни температури ?які є приклади  цьому?
  • Термометр Цельсія показує 17°. Яку температуру показує Абсолютна шкала температур Кельвіна?
  • За Кельвіном-температура 200К. Яку температуру при цьому показує термометр Цельсія?
Внутрішня енергія -з точки зору МКТ -енергія, яку тіло має за рахунок енергії її молекул.
Щоб змінити Внутрішню енергію-потрібно змінити енергію частинок тіла: потенціальну(енергію взаємодії молекул), кінетичну енергію руху молекул.
Кінетична енергія молекул проявляє себе як теплова енергія.
  • Зміна внутрішньої енергії виконанням роботи над тілом або самим тілом.(Наведіть приклади-стор.73)
  • Внутрішню роботу можна змінити і без виконання роботи-теплопередачою. Як це відбувається? (Наведіть приклади і поясніть-стор.74)
  • Що таке кількість теплоти? -Це зміна внутрішньої енергії без виконання роботи. (символ Q)
  • Одиниця вимірювання кількості теплоти є  Дж.
На наступний урок Параграф 13 і Вправа 13.

Тема уроку для 10 А класу Розв'язування задач і схема пояснення їх розв'язку.(закони Динаміки, вага, сила тяжіння і пружності)
До уроку ЗНАТИ ЇХ ОЗНАчення. Уміти формулювати.

Під час уроку ознайомимося із прикладом запису розв'язку задачі.
даний приклад наведений у збірнику задач Божинової та інші...

  • Розглянемо залежність сили тиску тіла від умов руху. Не плутати вагу тіла із силою тиску.
  • Що таке невагомість? коли її можна досягнути в умовах Землі?
  • Читаємо §.12 і Виконуємо Вправу 12. За всіма формами подачі на перевірку.
Домашню роботу на наступний урок виберу після уроку.

Тема уроку для 10 Б класу. Рух тіла під дією сили тертя.

До уроку виконати Вправу 12(4,5)

На початку уроку переглянемо відео:

Далі, користуючись §.13 розберемо:

Домашня робота.§.13,Вправа 13(4)

Тема уроку для 11Б класу. Продовжуємо тему "Закон Електромагнітної індукції"

До уроку перегляньте попередній урок(за посиланням) як опорний конспект.
Не забути виконати SQEK96
Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
 До уроку вивчити даний конспект і прочитати §13.Вправа 13(1)

На початку уроку проведемо низку дослідів(за підручником-72 сторінка) і виділимо основне:
Явище ੬і проявляється а)під час відносного руху провідника і магніту(див.Сила Лоренца);
б) під час часової зміни магнітного поля:(сторінка 73)
поява Змінного(вихрового) електричного поля.
Але в обох випадках справедливо визначити ЕРС індукції як:

  • Уважно перечитаємо сторінку 74.(особливо-зелену колонку)
  • А потім із учнями Он лайн присутніх розберемо дві задачі на сторінц(і 77.
  • Правило правої руки і правило Ленца.
На наступний урок  Вправа 13.§.13.

Тема уроку для 11А класу. Розв'язування задач. Закон електромагнітної індукції. Правило Ленца.

До уроку повторити силу Лоренца,
виконати із Вправи 13(1),допомога на сторінці 74)
виконати тест -магнітні явища-5W65IT

Під час уроку:
  • Зробимо узагальнення двох попередніх уроків(презентація ЕМІ)
  • Складемо алгоритм визначення напрямку індукційного струму(правило Ленца)-демонстрація-практика.
  • Виконання  завдань із Вправи 13(детальний запис, що пояснює розв'язування)
На самостійну роботу зайдіть за посиланням: ЕМІ.
і (для тих, хто не зможе відвідати урок) опрацюйте §.13




понеділок, 10 листопада 2025 р.

11 Листопада, вівторок 2025

 Слава Україні. Слава Нескореним!

Розклад уроків фізики на вівторок, 11 Листопада

08-30.Перший урок.---------

  11-15. Четвертий урок 10 Б 

 https://us04web.zoom.us/j/77004723444?pwd=lattBFf0BDkCUYxVPwt1HPcd362BEQ.1

 12-30. П`ятий урок. ----------




Увага! Якщо вам не вдалося побувати на уроках OnLine-ви використовуєте план уроку і посилання на Блозі і опрацьовуєте тему самостійно. Під час відвідування уроку ми розбираємо ваші проблеми навчального характеру.

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу.  Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.

 Тепловийстан тіл. Температура та її вимірювання. 

  • Хто не виконав із якихось причин Контрольний тест-виконати за кодом 6JFT4T(в щоденнику за 22Жовтня)
До уроку дайте відповіді на питання:
Що ж таке термометр?
Знайомство із новою темоюВнутрішня енергія та способи теплообміну(теплопередачі) Вступ. 
поясніть даний малюнок у вашому підручнику:
  • Чи можливо, щоб не було температури?
  • Як діє середовище на термометри, на фауну і флору? Як це пояснити з точки зору молекулярної теорії речовини?(зайдіть за посиланням)
  • Як порахувати внутрішню енергію тіла?
  • Як змінюються розміри тіл під час зміни температури ?які є приклади  цьому?
  • Термометр Цельсія показує 17°. Яку температуру показує Абсолютна шкала температур Кельвіна?
  • За Кельвіном-температура 200К. Яку температуру при цьому показує термометр Цельсія?
Розглянемо. Що таке внутрішня енергія? Як її можливо змінити?
На наступний урок §.12.Вправа 12.

Тема уроку для 10 А класу. Сила тяжіння. Сила пружності. Вага тіла.
До уроку Переглянути конспект(див.посилання).Виконати тест і задачі із даного ресурса.

Пружні властивості тіл. Закон Гука.
Визначити жорсткість пружини на даній моделі.
Визначити жорсткість пружини на практиці.
На даних прикладах розберемо принципи  і підходи до розв'язання задач даної теми-застосування законів динаміки.
Вправа 12(5,7)
Домашня робота.§12. Вправа 12(4,8)

Тема уроку для 10 Б класу Розв'язування задач і схема пояснення їх розв'язку.(закони Динаміки, вага, сила тяжіння і пружності)
До уроку ЗНАТИ ЇХ ОЗНАчення. Уміти формулювати.

Під час уроку ознайомимося із прикладом запису розв'язку задачі.
даний приклад наведений у збірнику задач Божинової та інші...

  • Розглянемо залежність сили тиску тіла від умов руху. Не плутати вагу тіла із силою тиску.
  • Що таке невагомість? коли її можна досягнути в умовах Землі?
  • Читаємо §.12 і Виконуємо Вправу 12. За всіма формами подачі на перевірку.
Домашню роботу на наступний урок виберу після уроку.


Тема уроку для 9 А класу. Закон заломлення світла на межі двох середовищ. 
До уроку розв'язати Завдання із Вправи 11.Зверніть увагу на завдання з визначенням висоти будівлі з допомогою дзеркальця.

  • Під час уроку розглянемо явища заломлення ходу пучка світла на межі двох середовищ.

Зайдіть за посиланням на наступний урок і отримайте підтвердження закону Снеліуса-Декарта.
Питання! Який зміст має коефіцієнт заломлення світла? Яку природу світла він визначає?

Вдома прочитайте §.12. Просто-прочитайте параграф по 79-у сторінку.


Тема уроку для 11 А класу. Продовжуємо тему "Закон Електромагнітної індукції"

До уроку перегляньте попередній урок(за посиланням) як опорний конспект.
Не забути виконати Тест 5W65IT
Виконаємо низку завдань, для глибшого розуміння теми.
Моделювання процесу 1 явища електромагнітної індукції.
L-індуктивність(коефіцієнт, який залежить від середовища), вимірюється у Генрі.
 До уроку вивчити даний конспект і прочитати §13.Вправа 13(1)

На початку уроку проведемо низку дослідів(за підручником-72 сторінка) і виділимо основне:
Явище ੬і проявляється а)під час відносного руху провідника і магніту(див.Сила Лоренца);
б) під час часової зміни магнітного поля:(сторінка 73)
поява Змінного(вихрового) електричного поля.
Але в обох випадках справедливо визначити ЕРС індукції як:

  • Уважно перечитаємо сторінку 74.(особливо-зелену колонку)
  • А потім із учнями Он лайн присутніх розберемо дві задачі на сторінці 77.
  • Правило правої руки і правило Ленца.
На наступний урок  Вправа 13.§.13.

Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране